American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Kan man forestille sig en bedre sæson?

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Herboen

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Tirs feb 08, 2011 6:10 pm    Emne: Kan man forestille sig en bedre sæson? Besvar, med citat

Bag overskriften gemmer sig en personlig gennemgang af kampene i denne sæson, hvor jeg kan udpege 10 kampe, der gør at denne sæson aldrig vil blive overgået. Ganske vist kan vi gøre det bedre end 10-6 i den regulære sæson og nederlaget til Bears i uge 3 var bestemt ikke rart, men bortset fra det så gør følgende ti prioriterede momenter så stort et indtryk, at jeg er villig til at glemme det negative.

1. Bears - Packers, NFC Championship
I alle andre tilfælde ville en Super Bowl være det vigtigste, men taget i betragtning, at vi med de nuværende regler aldrig kommer til at møde Bears i en Super Bowl, så vil jeg betragte sejren på Soldier Field som det største i år.

2. Packers - Steelers, Super Bowl
Jeg kan godt lide Steelers og har ikke noget problem med deres succes, men lad os indrømme det, Green Bay som Titletown har et noget fortidigt præg over sig, noget som jeg ikke kan relatere mig til. Steelers er det store titelhold i mine øjne og derfor var det dejligt, at de ikke kunne lægge yderligere afstand til os.

3. Eagles - Packers, NFC Wild Card
Hævnen for 4. og 26. Det tog 7 år men pletten blev vasket væk.

4. Packers - Bears, 17. runde
Bears tog til Lambeau Field med det formål at stoppe vores sæson. Det fik de ikke lov til, i en grim kamp viste Packers at de kan vinde på mange måder og fik vist Cutler at han aldrig vil få det let mod os som QB.

5. Packers - Vikings, 7. runde
Indrømmet, Packers' sæson var en linedans og det afgørende moment kom for mig at se på Lambeau Field, da Rodgers endelig fik sin sejr over Favre og Vikings, på et tidspunkt på sæsonen, hvor alle mentalt havde afskrevet Packers' chancer.

6. Packers - Giants, 16. runde
Jeg troede at vi ville vinde Super Bowl i 2007 og give Favre den afskedsgave som han på det tidspunkt havde fortjent. Giants aflivede den drøm og derfor var det dejligt at få en lille hævn i form af en komplet udradering af deres playoffs-drømme på Lambeau Field en kold dag i december.

7. Falcons - Packers, divisional playoff
Var jeg den eneste der var ved at brække mig over Matty Ice og hele hypen omkring ham? Jeg har det som Pro Bowl-historiens største fejltagelse at Rodgers ikke blev udtaget og derfor var det med stor fryd at se ham tage til "det uindtagelige fort" og fuldstændig lammetæve Ryan, så det bagefter blinkede med neon "Rodgers - ligaens bedste, unge QB"

8. Vikings - Packers, 11. runde
Mens det var dejligt at vinde en tæt kamp hjemme på Lambeau Field, så var det en næsten lige så stor fornøjelse at tage til Metrodome og fuldstændig udspille et (desværre) afmægtigt Vikings-mandskab.

9. Packers - Cowboys, 9. runde
Hvem kan egentlig lide Cowboys udover deres egne fans? Jeg kan ikke og derfor er enhver sejr over dem vigtigt, særlig dem, hvor der er klasseforskel.

10. Packers - Bills, 2. runde
Jeg har en ven, han er Bills-fan (en sætning der stadig ikke giver mening på andet end papir). Han har efterhånden lært at nyde de få succesfulde NFL-stunder han gennem sit liv vil opleve. Det er derfor vigtigt for mig personligt, at vi altid vinder over Bills, da jeg ellers er udsat for spot og spe i resten af sæsonen.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
julle

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Ulfborg

IndlægSkrevet: Tirs feb 08, 2011 6:28 pm    Emne: Besvar, med citat

har næsten de samme kampe som dig dog mangler der i mine øjne patriots og jets kampene
ATC
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tirs feb 08, 2011 6:42 pm    Emne: Besvar, med citat

enig med julle omkring jets.
sanchez bliver også sat oppe ved Ryan med de bedste unge og så lukker vi ham HEELT ned.

men helt sikkert 10 fantastiske kampe
Tilbage til toppen
pack4ever

IndlægSkrevet: Tirs feb 08, 2011 6:42 pm    Emne: Besvar, med citat

Enig med julle, især jets kampen var fantastisk, (det bedste angreb er forsvar).
I have been wounded but not yet slain I shall lie here and bleed awile Then I shall rise and fight again The title of champion may from time to time fall to others more than ourselves But the heart the spirit and the soul of champions remains in Green Bay
Tilbage til toppen
Herboen

IndlægSkrevet: Tirs feb 08, 2011 6:48 pm    Emne: Besvar, med citat

julle skrev:
har næsten de samme kampe som dig dog mangler der i mine øjne patriots og jets kampene

Jo, men jeg kan ikke tage et nederlag med, uanset hvordan det så var skruet sammen. Jets-kampen var stor, men udover sejren så betød den ikke noget for mig personligt, ligesom Bills-sejren sikkert ikke betød så meget for jer andre udover et W.
Tilbage til toppen
ATC
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tirs feb 08, 2011 7:13 pm    Emne: Besvar, med citat

Når vi nu også snakker om de store kampe kan det nævnes at MJS udgiver en bog om Packers' sæson
link: http://www.jsonline.com/sports/packers/115453034.html
Citat:
The 128-page book contains every game story from the 2010 regular season and playoffs, written by the Journal Sentinel's Bob McGinn; more than 100 color photos, taken by Journal Sentinel photographers from preseason through the victory in Super Bowl XLV in Arlington, Texas; player features; and game summaries and statistics.
Tilbage til toppen
McClane
Green Bay Packers

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Tirs feb 08, 2011 7:50 pm    Emne: Besvar, med citat

ATC skrev:
Når vi nu også snakker om de store kampe kan det nævnes at MJS udgiver en bog om Packers' sæson
link: http://www.jsonline.com/sports/packers/115453034.html
Citat:
The 128-page book contains every game story from the 2010 regular season and playoffs, written by the Journal Sentinel's Bob McGinn; more than 100 color photos, taken by Journal Sentinel photographers from preseason through the victory in Super Bowl XLV in Arlington, Texas; player features; and game summaries and statistics.

Får du procenter Wink

"The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor."
Tilbage til toppen
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Fre feb 11, 2011 10:27 am    Emne: Besvar, med citat

Den her sæson har virkelig været hård ved nerverne. Det har virkelig været op og ned og så med den ultimative triumf til sidst.

Mange skader til vigtige spillere, godt og skidt spil, og urimeligt tætte resultater. Mener jeg læste et sted at Packers på intet tidspunkt i sæsonen har været bagud med mere end 7 point. Og hvis vi kigger på de 6 nederlag, så kan ikke sige, at det ville have været urimeligt, hvis vi havde vundet de 6 og omvendt med et par af sejrene. De kunne lige så godt have vippet den anden vej.

Jeg kunne godt tænke mig, at have været til det holdmøde, der må have været efter nederlaget mod Detroit, for det var godt nok et helt andet hold vi så da det var afgørende. Man kunne håbe at den ånd der blev blæst ind i holdet kunne holde hele næste sæson Smile
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum