American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Draften 2011
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Topf

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Valby

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 1:38 am    Emne: Besvar, med citat

Fint. Ville hellere have haft Ballard eller Acho, men Cobb giver bestemt en ny dimension!
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
chess
Green Bay Packers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 1:40 am    Emne: Besvar, med citat

JAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 1:42 am    Emne: Besvar, med citat

Fedt fedt fedt Very Happy
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 1:43 am    Emne: Besvar, med citat

Godt kompliment til de andre receivere og en kick returner. To fluer med et smæk, det kan man ikke brokke sig over. Smile
JM

Indmeldt: 25. mar 2007

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 1:47 am    Emne: Besvar, med citat

Jeg synes sgu det er lidt sjovt, at TT indtil nu har valgt nøjagtig de samme spillere som jeg valgte i GM mock II. Jeg elsker det.

Godt nok kan jeg bedre lide Carimi end Sherrod og havde gerne set en trade op efter Carimi eller Cameron Jordan, men valget af Sherrod er svært at være utilfreds med. Han er klart en left tackle, så Bulaga kan blive på RT, der er mere naturlig for ham, og så er han en pass blocker der passer godt til vores type offensiv. Vi beskytter Rodgers - det er uvurderligt.

Randall Cobb giver endnu en dimension til angrebet, der efterhånden kan slå modstandernes forsvar på alle måder. Og så kan han måske vise sig som den længe ønskede returner.
KGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 1:50 am    Emne: Besvar, med citat

Glæder mig til at se noget á la det her i grønt og gult: http://www.youtube.com/watch?v=NpeVs-JZgKM&feature=related
danielbendix
Green Bay Packers

Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 1:54 am    Emne: Besvar, med citat

KGB skrev:
Glæder mig til at se noget á la det her i grønt og gult: http://www.youtube.com/watch?v=NpeVs-JZgKM&feature=related

Wildcat??
KGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 1:56 am    Emne: Besvar, med citat

Nej tak! Smile Men mere den elusiveness han viser - gerne i return gamet.
danielbendix
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 1:56 am    Emne: Besvar, med citat

JM skrev:
Jeg synes sgu det er lidt sjovt, at TT indtil nu har valgt nøjagtig de samme spillere som jeg valgte i GM mock II. Jeg elsker det.

Godt nok kan jeg bedre lide Carimi end Sherrod og havde gerne set en trade op efter Carimi eller Cameron Jordan, men valget af Sherrod er svært at være utilfreds med. Han er klart en left tackle, så Bulaga kan blive på RT, der er mere naturlig for ham, og så er han en pass blocker der passer godt til vores type offensiv. Vi beskytter Rodgers - det er uvurderligt.

Randall Cobb giver endnu en dimension til angrebet, der efterhånden kan slå modstandernes forsvar på alle måder. Og så kan han måske vise sig som den længe ønskede returner.

Ja, jeg er virkelig også godt tilfreds med vores draft. Hvis vi kan begynde at kigge på noget D-line nu, så ville det bare være helt fantastisk
hede83
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 2:00 am    Emne: Besvar, med citat

Jep D-line er næste position nu..

De resterende OLBs er ikke bedre end Walden, Jones og Zombo.
Men håber virkelig en af dem, stepper up!!
JM

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 2:08 am    Emne: Besvar, med citat

hede83 skrev:
Jep D-line er næste position nu..

De resterende OLBs er ikke bedre end Walden, Jones og Zombo.
Men håber virkelig en af dem, stepper up!!

Sam Acho synes jeg nu er interessant, men ellers er jeg enig i at vi lige så godt kan fortsætte med det vi har på OLB, hvis heller ikke han falder til os. Evt. kan vi tage en senere i draften, der kan skærpe konkurrencen yderligere med Walden, Jones og Zombo. Heldigvis har vi fået så meget ud af 'ukendte' spillere på den position, at jeg ikke rigtig bekymrer mig om det. D-line er klart vigtigere. En guard mere ser jeg også gerne på et tidspunkt, men ellers vil jeg sådan set bare håbe på BPA.
danielbendix
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 3:22 am    Emne: Besvar, med citat

Who the fuck is Alex Green? Og hvorfor dog, hvorfor?!?!?
hede83
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 3:24 am    Emne: Besvar, med citat

danielbendix skrev:

He is a speed back who should compliment James Starks, the power back for years to come. He can catch the ball and really should factor in the screen game. B+

Så er fremtiden sikret på RB.
Tror ikke vi forlænger med Grant efter næste sæson (Sitton, CM3, Finley osv bliver dyrt)
JM

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 3:35 am    Emne: Besvar, med citat

danielbendix skrev:

Fordi Brandon Jackson er free agent og jeg tror ikke der er planer om han skal fortsætte på holdet. Det betyder at vi mangler en third down runningback og Alex Green passer som type ind, fordi han er en stor og quick back der er beslutsom og griber bolden rigtig godt. Ekstremt produktiv. Han var en god sleeper, men jeg havde ikke regnet med han ville blive valgt så hurtigt og som jeg også tidligere har nævnt så jeg helst en defensiv spiller.

Kort sagt er jeg ikke begejstret, men jeg kan godt forstå tanken bag og mit indtryk er at Green godt kan blive god, men jeg skal se noget mere film med ham før jeg tager en endelig beslutning om hvorvidt det pick er godt eller ej.

Sidst rettet af JM Lør apr 30, 2011 3:38 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen
KGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 3:35 am    Emne: Besvar, med citat

danielbendix skrev:

RB var vel et mindre need, men al værdi var long gone på D-line, og der var åbenbart ikke en spændende nok spiller til OLB.

Spørgsmålet er dog om, Green ikke ville have været der i senere runder, men det bliver nu dejligt genkendeligt med en RB hos Packers med det efternavn.
Herboen

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 3:39 am    Emne: Besvar, med citat

Spændende valg af Randall Cobb, der tilfører vores angreb flere dimensioner, selvom jeg har svært ved at se ham være prototypen på den slags receivere vi gerne vil arbejde med. Det må betyde slutningen for James Jones selvom man selvfølgelig ikke kan vide sig sikker.

Jeg kender hellere ikke meget til Alex Green men accepterer omvendt også, at når der bliver draftet omkring nummer 100 og efter, så vil der være en masse spillere jeg ingen viden har om. Jeg kan se at han i 2010 havde et snit på 8,2 yards per løb og det må han gerne holde i NFL selvom modstanden på Hawaii vist nok er lidt lettere. Derudover må han betragtes som en af de friskeste backs, der overhovedet kommer ind i NFL, idet han kun har løbet 232 gange i sin college-karriere.
Tilbage til toppen
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 8:58 am    Emne: Besvar, med citat

Herboen skrev:
Det må betyde slutningen for James Jones selvom man selvfølgelig ikke kan vide sig sikker.

Eller Driver...
Citat:

Jeg kender hellere ikke meget til Alex Green men accepterer omvendt også, at når der bliver draftet omkring nummer 100 og efter, så vil der være en masse spillere jeg ingen viden har om.

Har det helt på samme måde. for mig starter det bare efter første runde.

Ellers jeg er sgu meget godt tilfreds med draften so far. Ville gerne have haft en OLB, men hvis værdien ikke har været der, så er der ikke noget at gøre ved det. Synes ikke at D-line er et stort need, omend jeg vedkender at vi godt kunne bruge noget kvalificeret hjælp, men synes O-line var langt vigtigere. Virkelig veltimet af TT. Var Tauscher ikke gået i stykker sidste år, så havde Bulaga siddet på bænket og modnet lidt, og ville så have været klar i år. Nu kan Clifton tage sin sidste sæson, og så er Sherrod klar næste år. Vi har pt en af ligaens bedste QB's, og ham skal vi sgu sørge for at beskytte..... Var ved at være lidt træt af alle de linemen vi har har draftet i de senere runder, uden at de er blevet til skid! Sitton undtaget her.

Var der for øvrigt nogen der sagde Lions, av av av.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
Topf

Geografisk sted: Valby

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 11:57 am    Emne: Besvar, med citat

Fremragende valg af Green, synes jeg. Jeg har længe ønsket mig en 3. down RB der kan skabe en ny dimension. Forestil jer ham og Cobb eller ham og Kuhn i backfielden på tredjedowns. Vil også give ro til Starks/Grant/whoever skal være vores bread-and-butter RB.

Klart needet på DE var større, men det kan være man satser på at Harrell stepper up...
Tilbage til toppen
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 1:06 pm    Emne: Besvar, med citat

Topf skrev:
Klart needet på DE var større, men det kan være man satser på at Harrell stepper up...

Hvis det var en joke, så var den ikke sjov. Var det ikke, så vil jeg anbefale at du holder med at drikke af natpotten. Razz
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 2:00 pm    Emne: Besvar, med citat

wikkid skrev:
Topf skrev:

Hvis det var en joke, så var den ikke sjov. Var det ikke, så vil jeg anbefale at du holder med at drikke af natpotten. Razz

haha Smile

also:

http://blogs.clarionledger.com/msu/2011/04/28/video-sherrod-takes-the-call-from-packers/

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Side 3 af 5

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum