American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Draften 2011
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Kusch
Green Bay Packers

Indmeldt: 04. okt 2008
Geografisk sted: København Ø

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 2:38 pm    Emne: Besvar, med citat

Skal da også indrømme at jeg sad med en tam følelse da vi draftede Alex Green, da jeg overhoved ikke kendte noget om ham, men efter at have læst lidt op på ham, og fundet ud af at flere rater ham som den bedste pass catcher i dette års RB klassedet virker i bund og grund som om han kan det samme som B-Jack, han har dog lidt mere vægt bag sig, tror han bliver en rigtig god 3 down back og et godt supplement til Grant/Starks.
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 2:53 pm    Emne: Besvar, med citat

wikkid skrev:
Topf skrev:
Klart needet på DE var større, men det kan være man satser på at Harrell stepper up...

Hvis det var en joke, så var den ikke sjov. Var det ikke, så vil jeg anbefale at du holder med at drikke af natpotten. Razz

Hehe, man skal aldrig sige aldrig Wink

Det er dog ikke helt utænkeligt at han får et sidste år hos Packers med Jenkins og Jollys situationer in mente. Mike Trgovac udtalte sig i hvert tilfælde særdeles positivt om ham sidste år.
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 2:53 pm    Emne: Besvar, med citat

Sherrod virker ikke helt utilfreds med at være draftet af packers.

http://blogs.clarionledger.com/msu/2011/04/28/video-sherrod-takes-the-call-from-packers/
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
KGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 2:58 pm    Emne: Besvar, med citat

Video med Alex Green http://www.youtube.com/watch?v=BK0VmrZIGSI

Det ser da ikke helt dumt ud. Smile Han fik da revet Utah State og New Mexico State midt over!

Sidst rettet af KGB Lør apr 30, 2011 3:21 pm, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen
Herboen

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 3:03 pm    Emne: Besvar, med citat

Kusch skrev:
Skal da også indrømme at jeg sad med en tam følelse da vi draftede Alex Green, da jeg overhoved ikke kendte noget om ham, men efter at have læst lidt op på ham, og fundet ud af at flere rater ham som den bedste pass catcher i dette års RB klassedet virker i bund og grund som om han kan det samme som B-Jack, han har dog lidt mere vægt bag sig, tror han bliver en rigtig god 3 down back og et godt supplement til Grant/Starks.

Med det videomateriale jeg har kunnet se er mine konklusion nu at han overhovedet ikke ligner Jackson som type. Jeg vil faktisk beskrive ham som en hurtig, one-cut back (Jackson skal vel bruge omkring 9 cuts før han har nået en yard), der "straffer" modstanderen ved at løbe direkte på dem i stedet for altid at søge en vej udenom. Han minder mig mere om Starks og Grant og spørgsmålet er om Grant kan føle sig helt tryg i stolen inden sæsonstart og at vi omvendt mere skal betragte Green som en potentiel starter frem for en 3. down back.
Tilbage til toppen
Herboen

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 3:12 pm    Emne: Besvar, med citat

Hvad kan vi i øvrigt forvente på tredjedagen.

TT har endnu engang draftet efter need (bare med tankerne 1 år frem i tiden) men har samtidig lykkedes med at få ok værdi ud af valgene. Det er dog 3 offensive spillere vi har fået og jeg havde nu egentlig mere set os drafte defensivt.

Mine bud på nogle af de positioner TT vil dække med sine sidste 6 valg; OG/OC, CB, QB, DE. Hertil kommer at jeg sagtens kan se ham finde endnu en WR, hvis værdien er til det.
Tilbage til toppen
KGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 3:17 pm    Emne: Besvar, med citat

Herboen skrev:

Mine bud på nogle af de positioner TT vil dække med sine sidste 6 valg; OG/OC, CB, QB, DE. Hertil kommer at jeg sagtens kan se ham finde endnu en WR, hvis værdien er til det.

Enig! Måske også en TE.
wikkid

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 3:25 pm    Emne: Besvar, med citat

KGB skrev:
Det er dog ikke helt utænkeligt at han får et sidste år hos Packers med Jenkins og Jollys situationer in mente. Mike Trgovac udtalte sig i hvert tilfælde særdeles positivt om ham sidste år.

Den tanke køber jeg faktisk. Håber han river, flår og sparker "1st. round bust" prædikatet af sig. Intet ville glæde mig mere at se, men jeg tvivler.....

Noget helt andet: Der selvfølgelig en årsag til at Cobb falder til os i bunden af anden runde, men jeg kan alligevel ikke lade være med at fremhæve dette, sakset fra NFL.com:

AJ Green - 40 Yard Dash 4.5.
Is a consistent vertical threat because of his outstanding combination of deep speed, height, ball skills and leaping ability

Randall Cobb: - 40 Yard Dash 4.46.
Cobb's a 'tweener lacking the size to be a full-time back or the ball skills and deep speed of a pure receiver.

Umiddelbart virker det som noget sludder ikke? Der er vel ikke andet at gøre, end at trække på smilebåndet.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
chris h

Indmeldt: 25. mar 2007

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 3:30 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg mindes at TT har haft en ret heldig hånd når han har draftet WR i 2# runde, dette må gerne forsætte!

Jeg håber godt nok Sherrod er the real deal - vil være fedt hvis vi har BB, Sitton og ham de næste 6 år til at passe på A-Rod!
Herboen

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 4:01 pm    Emne: Besvar, med citat

chris h skrev:

Jeg håber godt nok Sherrod er the real deal - vil være fedt hvis vi har BB, Sitton og ham de næste 6 år til at passe på A-Rod!

Ellers kan vi tage en ny næste år Smile

Der skal jo også være lidt spænding i NFL, så hvis vi ikke skal blive for suveræne, skal vi jo også tage fejl i draften engang imellem. Jeg håber selvfølgelig også på at Sherrod bliver en succes, men ligeså livsnødvendige som vores picks føltes 2-3 år siden synes jeg ikkedet er længere, og det er vel i virkeligheden TTs største bedrift.
Tilbage til toppen
KGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 4:02 pm    Emne: Besvar, med citat

Kurt Warner har Cobb til Packers som fredagens best value pick.

http://www.nfl.com/videos/nfl-draft/09000d5d81f97fe7/Best-value-from-draft-day-2
chess
Green Bay Packers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 6:44 pm    Emne: Besvar, med citat

Davon House - godt fit og rigtig god værdi

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 6:48 pm    Emne: Besvar, med citat

Gode valg i går, solid value, og need var til stede.

House er jeg lidt meh omkring.

NFL.com's analyse på ham summer det meget godt op.
Citat:
House is a physical corner that excels in press coverage, and could develop into a starter in a Cover-2 scheme. He uses his big strong hands to jar receivers on the line of scrimmage and he can flip his hips and run. He also shows the ability to anticipate routes in zone and has enough speed to close with the ball in the air. However, he is a bit stiff in transition and will struggle to mirror receivers on double moves.

Rigtig lækkert, og viser hvor det positive i mig ligger for han viser tit dette, men der er også en grund til at han var 3rd day.

Citat:
His ultra-aggressive style of play makes him vulnerable to ball fakes and he will probably be flagged often.

Ahmad "Batman" Carroll anyone ?
Tilbage til toppen
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 7:06 pm    Emne: Besvar, med citat

ATC skrev:
Gode valg i går, solid value, og need var til stede.

Nu skal han jo ikke ligefrem ind og starte fra september. Så hvis han er agressiv, så mon ikke at Woodson og andre kan lære ham lidt...

Draftday.dk har ham rangeret som 2C og som nummer 64 på top 100. Da jeg ikke ved mere om draften end dem, vil jeg betragte det som god value i slutningen af fjerde runde...
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 7:16 pm    Emne: Besvar, med citat

mere god værdi med dj williams. Rodgers må være en glad mand med alle de her offensive picks

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 7:20 pm    Emne: Besvar, med citat

Så har vi vel i dén grad også fået bekræfet at vores staff ser vores DE position som 100% ok med Neal tilbage og Wilson med et år under "vesten".

Tilsvarende må de mene, at vi har så rigeligt med talent i Walden, Zombo og Jones til at de kan supplere modsat CM3.

/nunobow

Tilbage til toppen
Kusch
Green Bay Packers

Indmeldt: 04. okt 2008
Geografisk sted: København Ø

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 7:24 pm    Emne: Besvar, med citat

Rigtig godt med en TE, som virker til at være et godt fit hos Packers
Citat:
NFL.com: Williams is a highly-productive, hard-working tight end prospect with outstanding character who was one of the key components of Arkansas' dangerous passing attack over the last few seasons

Nu håber jeg bare vi drafter Mark Herzlich
wikkid

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 7:33 pm    Emne: Besvar, med citat

ATC skrev:

FFS - nu havde jeg lige glemt ham! Tak....... Evil or Very Mad

Er der forøvrigt nogen der har en forklaring på hvorfor der kun er 30 valg i 7. runde?? Så vidt jeg kan se, så holder vi pt. det 30. og sidste valg, inden de afsluttende kompensationsvalg.
Tilbage til toppen
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 7:52 pm    Emne: Besvar, med citat

Cowgirls og Bears draftede i 7th round i Supplemental Draft'en i sommers

Edit: Value-mæssigt er House et super valg (også selvom jeg mener at 2C og #64 er lige højt nok af Søren og Jacob.
Og nej, han skal ikke starte day one, men jeg synes bare tit at de DB's med "boldsyge" sjældent slipper af med den. men bestemt en stærk dime / fremtidig nickel at hive ind så sent i draften.

Sidst rettet af ATC Lør apr 30, 2011 8:07 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Lør apr 30, 2011 8:06 pm    Emne: Besvar, med citat

ATC skrev:
Cowgirls og Bears draftede i 7th round i Supplemental Draft'en i sommers

Ahh - så var der jo en mening med galskaben. Tak tak...
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Side 4 af 5

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum