American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Preseason 2011
Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
DujoGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011

IndlægSkrevet: Søn jul 31, 2011 5:17 pm    Emne: Preseason 2011 Besvar, med citat

Yeah, så er vi igang med TC og den store nyhed er at Sherrod får chancen på LG først. Han startede med 1st unit mens Lang var med 2nd. Spændende at følge kampene på O-line som er et af vores helt store spørgsmålstegn op til starten af sæsonen, hvertfald for mig.

Andet nyt: Zombo var med 1st modsat CM3, Walden og Jones med 2nd.
Cobb returnerede punts sammen med Tramon.

Quarless, Briggs og nye DE Joseph er ude med skader.

Ønsker til næste års draft:
1) Startende CB der kan tackle.
2) Startende O-line der kan runblock.
3) Startende RB der skal kunne alt selv.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
adzke
Green Bay Packers

Indmeldt: 18. jan 2009

IndlægSkrevet: Søn jul 31, 2011 5:30 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg må indrømme, jeg ikke tillægger Sherrods reps på LG den store betydning. Han er spritny og skal ses an på LG. Modsat kender Lang formentlig positionen, calls, terminologi osv.

Første dag betyder ikke noget. Jeg tror stadig, Lang starter.
Tilbage til toppen
DujoGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn jul 31, 2011 6:14 pm    Emne: Besvar, med citat

Som altid mener at MM at de bedste 5 O men skal være på banen. Og hvis Sherrod er en af dem, får han pladsen, men jeg tror også på Lang som LG i år.

Tilbage til toppen
Schenton

Indmeldt: 18. nov 2007

IndlægSkrevet: Man aug 01, 2011 5:20 pm    Emne: Besvar, med citat

Cobb, Alex Green og Shaky Smitherson returnere kicks og punts. Alex Green muffede sit første forsøg igår.
Kusch
Green Bay Packers

Indmeldt: 04. okt 2008
Geografisk sted: København Ø

IndlægSkrevet: Tirs aug 02, 2011 12:12 am    Emne: Besvar, med citat

Zombo skulle have fået en del flere muskler så bliver spændende at se hvad han kan udrette når sæsonen går igang.
Rolf
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. jan 2010
Geografisk sted: Aalborg

IndlægSkrevet: Tirs aug 02, 2011 1:12 am    Emne: Besvar, med citat

Er det mig, der er helt blind eller poster de ikke længere videoklip fra training camp på JSO-bloggen?
EDIT: Nevermind, de var bare ikke lige så detaljerede som sidste

Sidst rettet af Rolf Tirs aug 02, 2011 2:00 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen
DujoGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tirs aug 02, 2011 1:47 pm    Emne: Besvar, med citat

Kusch skrev:
Zombo skulle have fået en del flere muskler så bliver spændende at se hvad han kan udrette når sæsonen går igang.

Yeah, det ser ud til Zombo har taget sin træning seriøst.

De kører en roatation på OLB modsat CM3 med Walden, Jones og Zombo. Bliver spændende at se hvem der vinder den, og om nogen overhovedet vinder spotten. Roatation lyder som en rigtig god ide.

Newhouse har fået en del reps på LF/LG.

Tilbage til toppen
Schenton

IndlægSkrevet: Tirs aug 02, 2011 4:11 pm    Emne: Besvar, med citat

Cobb imponerende i den første træning med pads på, særdeles god ind over midten, og lavede flere svære catches. Derudovre virker punt-return tjansen til at være "his to lose".

Sherrord havde det svært på både LG, og LT (med 2. string)..
DJ-essen
Green Bay Packers

Indmeldt: 17. jan 2008
Geografisk sted: Vejle

IndlægSkrevet: Tirs aug 02, 2011 7:59 pm    Emne: Besvar, med citat

Schenton skrev:
Cobb imponerende i den første træning med pads på, særdeles god ind over midten, og lavede flere svære catches. Derudovre virker punt-return tjansen til at være "his to lose".

Sherrord havde det svært på både LG, og LT (med 2. string)..

Det kommer vel egentlig ikke bag på nogen Wink
Tilbage til toppen
DujoGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Ons aug 03, 2011 9:42 am    Emne: Besvar, med citat

Tænkte det kunne være sjovt at se hvilke FAs der er tilbage derude på positioner hvor GB har et need (TT vil nok ikk mene vi har et need, men gør vi kloge sofa-quaterbacks jo!) Har valgt at kigge på O line (Guard og Tackle) og LBs. Vores situation omkring LT/LG og RT er lidt usikker, fordi hvor god er vores backups fra sidste år? Kan Lang være starter? Er Sherrod god nok uden OTA osv? Hvor ender Bulaga? Hvad med McDonald, Battles, Dietrich-Smith eller Newhouse? Eller er der en UDFA som tager en af rollerne?
Generelt syntes jeg vi er godt besat på alle andre positioner, man kunne overveje SS men tror ikke vi kommer til at lave en deal der med Preprah og Burnett.

Det skal lige siges at jeg intet ved om nogen af de her folk, kun hvad jeg hurtigt har kunne læse mig frem til på nettet.

Guards:
Billy Yates - 8 års VET, har været lidt omkring og kun startet få kampe over karrieren.
Tony Wragge - Har spillet i Europe og AFL, spillet begge guards og center over karrieren.
Nate Livings - LG og lyder ganske god. Helt klart en signing jeg gerne så!
Trai Essex - Steelers G/T som kunne være ret intersant at få ind. Plus han ser ud til at komme ret billigt.

Af de fire virker Livings som den mest oplagte at signe. Om TT så gør det, tjah, nok ikke.

Tackles:
Ryan Cook - Vikings mand, men ser ud til at være en fin spiller. Helt sikkert spændende hvis man tog ham.
Oniel Cousins - kan ikke finde så meget om ham fra NFL, men havde en flot college karriere.
Jared Gaither - Mest kendt for at blive alvorligt skadet mod NE og kom på hospitalet. Hvis han er rask, så go for it!
Stephon Heyer - startede alle 16 kampe i 2009.
Tony Hills - ser ud til at være en ok spiller.
Pat McQuistan - udover at være rødhåret, ser han ud til at være en fornuftigt T.
Jeremy Trueblood
Tyler Polumbus
Chris Patrick
Michael Otto
Ryan O'Callaghan

Tilbage til toppen
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Ons aug 03, 2011 10:32 am    Emne: Besvar, med citat

DujoGB skrev:
Tænkte det kunne være sjovt at se hvilke FAs der er tilbage derude på positioner hvor GB har et need (TT vil nok ikk mene vi har et need, men gør vi kloge sofa-quaterbacks jo!) Har valgt at kigge på O line (Guard og Tackle) og LBs. Vores situation omkring LT/LG og RT er lidt usikker, fordi hvor god er vores backups fra sidste år? Kan Lang være starter? Er Sherrod god nok uden OTA osv? Hvor ender Bulaga? Hvad med McDonald, Battles, Dietrich-Smith eller Newhouse? Eller er der en UDFA som tager en af rollerne?
Generelt syntes jeg vi er godt besat på alle andre positioner, man kunne overveje SS men tror ikke vi kommer til at lave en deal der med Preprah og Burnett.

Det skal lige siges at jeg intet ved om nogen af de her folk, kun hvad jeg hurtigt har kunne læse mig frem til på nettet.

Guards:
Billy Yates - 8 års VET, har været lidt omkring og kun startet få kampe over karrieren.
Tony Wragge - Har spillet i Europe og AFL, spillet begge guards og center over karrieren.
Trai Essex - Steelers G/T som kunne være ret intersant at få ind. Plus han ser ud til at komme ret billigt.

Af de fire virker Livings som den mest oplagte at signe. Om TT så gør det, tjah, nok ikke.

Tackles:
Ryan Cook - Vikings mand, men ser ud til at være en fin spiller. Helt sikkert spændende hvis man tog ham.
Oniel Cousins - kan ikke finde så meget om ham fra NFL, men havde en flot college karriere.
Jared Gaither - Mest kendt for at blive alvorligt skadet mod NE og kom på hospitalet. Hvis han er rask, så go for it!
Stephon Heyer - startede alle 16 kampe i 2009.
Pat McQuistan - udover at være rødhåret, ser han ud til at være en fornuftigt T.
Jeremy Trueblood
Tyler Polumbus
Chris Patrick
Michael Otto
Ryan O'Callaghan

Pudsigt, jeg havde lige overvejet selvsamme emne til en post.

Jeg er helt på linie med dine valg af positioner, måske kunne man også tilføje D-line.

Mht. O-line så tror jeg ikke spillere som fx McQuistan og Livings passer specielt godt ind i ZBS, såfremt man altså holder fast i det.

Har Jared Gaither ikke signet med Raiders, eller blev det ikke til noget?

Af interessante ILBs kunne der være spillere, der har erfaring med systemet som de tidligere Dallas drenge. Akin Ayodele og Bobby Carpenter, ellers måske Steelers' Keyaron Fox, men eftersom man allerede har/havde Matt Wilhelm, der passer på profilen, er det vel ikke en vej, man ønsker at gå.
Jeg synes ikke, at ideen med at rykke enten Brad Jones, Walden eller Zombo inside lyder så tiltalende, men hvem ved. I mine øjne passer Jones vel bedst.
Man kunne jo fristes til at håbe, at der med Eagles shop amok kun bliver plads til Casey på practice squad Twisted Evil

Af interessante OLBs kunne der være Matt Roth, der gjorde det helt godt for Browns. Ellers synes jeg stadig, det kunne være interessant at hente den tidligere Bears og Texans speed rusher Mark Anderson. Han er ganske vist forfærdelig mod løbet, men en spændende mulighed modsat Clay i åbenlyse passing downs.
DujoGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Ons aug 03, 2011 11:17 am    Emne: Besvar, med citat

Jeg vælger at tro på Neal, Wilson og Howard Greene, ham håber jeg vi beholder! Han var ganske fin mod run sidste år og det skal han bliver ved med.

Med Raji, Pickett, Neal, Wilson, Wynn og Greene og rookies Lawrence, Joseph, Donaldson så har vi da en chance for at få en nogenlunde ordenlig linje.

Som sagt, så kender jeg ikke til hvilket system de kørte før, men valgte yngre FAs der ikke havde større skades eller personlige problemer. Syntes dog stadig at Livings virker som en rigtig fornuftig fyr og spiller.

Syntes helt også klart at Jones som backup på ILB virker som en rigtig god ide. Men så skal Walden, Zombo eller Elmore være starteren modsat CM3 og kan være at Jones er den bedste der. Casey kommer på Eagles hold, jo mindre de trader Sammuels væk for en starter LB, og selv der bliver han backup og ender ikke på practice squad desværre. Deres D cord virker ret hooked på den lille purk, desværre for os!
Roth ser intersant ud, selvom jeg ikke kender det store til ham.
Anderson ser ud til at være en rimelig spiller, kan være han blot skal være i det rigtige system.
Akin Ayodele er jo ret gammel efterhånden og tvivler på de tager en 32 årige LB ind. Fox virker som en mere realistisk mulighed.

Tilbage til toppen
Bo
Moderator

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Herlev

IndlægSkrevet: Ons aug 03, 2011 12:58 pm    Emne: Besvar, med citat

Du mangler at få registeret et par signings:

Guards:
Tony Wragge - Har spillet i Europe og AFL, spillet begge guards og center over karrieren. - har fået ny kontrakt med 49ers.

Tackles:
Stephon Heyer - startede alle 16 kampe i 2009. - fik kontrakt med Raiders, da Gaither ikke klare en physical.
Jeremy Trueblood - resignede med Bucs.
Tyler Polumbus - Tendered af Seahawks.
Chris Patrick
Michael Otto
Ryan O'Callaghan - resigned med Chiefs.

1: CB Justin Gilbert, Oklahoma State
2a: WR Jordan Matthews, Vanderbilt
2b: FS Terrence Brooks, Florida State
3a: DE Dominique Easley, Florida
3b: QB Zach Mettenberger, LSU
Tilbage til toppen
DujoGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Ons aug 03, 2011 1:31 pm    Emne: Besvar, med citat

Brugte ESPN.com's FA tracker, som åbenbart ikke er helt up to date Smile

Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Ons aug 03, 2011 2:21 pm    Emne: Besvar, med citat

Gaither klarede ikke lægetjekket i Oakland

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
ChristTubot
Green Bay Packers

Indmeldt: 12. nov 2009

IndlægSkrevet: Ons aug 03, 2011 3:26 pm    Emne: Besvar, med citat

hva siger I til Osi som erstatning for Jenkins ??

selvom JSonline havde en fornuftig artikel, om hvordan vores unge linemen skulle være mere eller mindre klar: http://www.jsonline.com/sports/packers/126556318.html
Tilbage til toppen
adzke
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Ons aug 03, 2011 3:41 pm    Emne: Besvar, med citat

ChristTubot skrev:
hva siger I til Osi som erstatning for Jenkins ??

selvom JSonline havde en fornuftig artikel, om hvordan vores unge linemen skulle være mere eller mindre klar: http://www.jsonline.com/sports/packers/126556318.html

Jeg ser Osi som den ultimative lockerroom cancer og en spiller, der kun tænker på penge og måske en smule på stats.

Jeg tror ikke, det vil passe ham at spille end i et 3-4-forsvar. Og jeg ved ikke, om han kan rushe fra OLB.
Tilbage til toppen
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Ons aug 03, 2011 4:37 pm    Emne: Besvar, med citat

kunne godt tænke hvad du mener med "lockerroom cancer" for har fulgt en del med Giants gennem de sidste 5-6 år, og udover den nuværende ballade der omhandler brudte løfter fra NYG (eller udmelding for måske ser de ham bare ikke som en god DE længere, men så krævede de vel ikke 1st round for ham) har jeg ikke set noget med at han skulle være et problem i lockerroom, tværtimod var han i '07 (naturligvis med hjælp af Strahan) eftersigende til stor gavn for DC Spagnuolo og god mentor for de yngre på linjen, og stadig dybt respekteret i locker room og en leder på D#

Men med det sagt kan jeg ikke se ham som DE i 3-4
Det med først og fremmest at skulle holde blockers og stoppe løbet er ikke hans force, det er hans pass rush stadig i stor stil.
og han vil ikke være tilfreds med at skulle betales som subpackage-spiller på DE selvom ham modsat Clay ville gøre ondt på alle hold
Tilbage til toppen
adzke
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Ons aug 03, 2011 4:58 pm    Emne: Besvar, med citat

ATC skrev:
kunne godt tænke hvad du mener med "lockerroom cancer" for har fulgt en del med Giants gennem de sidste 5-6 år, og udover den nuværende ballade der omhandler brudte løfter fra NYG (eller udmelding for måske ser de ham bare ikke som en god DE længere, men så krævede de vel ikke 1st round for ham) har jeg ikke set noget med at han skulle være et problem i lockerroom, tværtimod var han i '07 (naturligvis med hjælp af Strahan) eftersigende til stor gavn for DC Spagnuolo og god mentor for de yngre på linjen, og stadig dybt respekteret i locker room og en leder på D#

Der kan man bare se Smile

Mit indtryk var, han var en hovedpine for et hold, fordi han satte sig selv før holdet.
Tilbage til toppen
Schenton

IndlægSkrevet: Ons aug 03, 2011 7:53 pm    Emne: Besvar, med citat

Packers var efter signede interesseret i Ty Warren.. vi har følerne ude på en DE, men ik for en værd pris. Der sættes stor tillid til Mike Neal tror jeg, dog forventer Neal ik selv at være på full speed før Oktober..
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste
Side 1 af 5

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum