American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Preseason 2011
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Kusch
Green Bay Packers

Indmeldt: 04. okt 2008
Geografisk sted: København Ø

IndlægSkrevet: Fre aug 19, 2011 1:36 am    Emne: Besvar, med citat

Så vidt jeg har læst mig til så ligner det altså at Walden får chancen med mindre han spiller utroligt ringe på lørdag hvor han starter, han har også været klart bedst af de tre i one-on-ones indtil videre.

fandt lige en artikel der underbygger det.
http://www.jsonline.com/blogs/sports/128010453.html
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Fre aug 19, 2011 10:55 am    Emne: Besvar, med citat

Kusch skrev:
Så vidt jeg har læst mig til så ligner det altså at Walden får chancen med mindre han spiller utroligt ringe på lørdag hvor han starter, han har også været klart bedst af de tre i one-on-ones indtil videre.

fandt lige en artikel der underbygger det.
http://www.jsonline.com/blogs/sports/128010453.html

Som jeg læser diverse blogs og nyhedsmedier er de ret uenige om, hvem der frontrunner for øjeblikket. Walden og Zombo kæmper om pladsen, mens Brad Jones kun bliver back up.

Jeg har til gengæld læst, at det overhoved ikke er sikkert, at vi får en definitiv starter mellem Walden og Zombo. Ingen af dem er komplette (run defence, pass rush og coverage), men der hvor den ene er relativt svag, der komplementerer den anden.

Jeg synes ikke man skal lægge for meget i one-on-ones. CM3 har f.eks. tabt flere end han har vundet, men har antydet, at han mest arbejder på at udvikle sin teknik i det spil. Vi ved intet om, hvad træneren beder spillerne om at arbejde på i øvelserne

Kort sagt. Intet er afgort og det er ikke sikkert vi får en afgørelse...
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Lør aug 20, 2011 1:32 am    Emne: Besvar, med citat

tydeligt at det er PS, med den challenge fra MM, for Fitz har da bestemt ikke glemt sine hænder Sad

Skidt første D-serie (fuldstændig som i browns)
Tilbage til toppen
DujoGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011

IndlægSkrevet: Lør aug 20, 2011 2:37 am    Emne: Besvar, med citat

vi har holdt dem til 3 FGs (1 missed) i første halvleg, dog uden de store spil på D. 1 sack, ingen INTs men et par gode run stops... dog en masse rigtig dårlige run spil af vores D. Ser lidt ud som om man prøver at se hvordan vores LBs er i coverage mere end som rushers. Med Matthews ude, får både Zombo og Walden masser af spilletid.

Få run spil kaldt med nr 12 på banen, helt klart en prøve af hans arm og connection med WRs. Green (rookie RB) havde en rigtig nice screen han næsten løb ind men blev stoppet på 2 yard linjen. Rodgers til Jennings var igen on the money med et flot back shoulder kast.
Med Starks ude, får Green og måske Saine mere PT.

Ønsker til draft 2014 for GB Packers:
1) ILB Mosley
2) TE der kan blocke OG gribe bolden
3) En stor WR til ydersiden
Tilbage til toppen
ChristTubot
Green Bay Packers

Indmeldt: 12. nov 2009

IndlægSkrevet: Ons aug 24, 2011 5:57 pm    Emne: Besvar, med citat

http://www.jsonline.com/sports/packers/128290998.html
En dejlig fortrøstningsfuld og god artikel om vores rungame i år Smile

og lige et lille klap på skulderen: 17. november:
ChristTubot skrev:
RB håber jeg, at Grant kan levere på han normale niveau efter skaden, og må tilhøre gruppen af folk der tror på Starks, så her ser jeg heller ingen grund til at satse vildt

Cool
Tilbage til toppen
DujoGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Ons aug 24, 2011 8:11 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg håber virkeligt at vores run game bliver bedre i år. Fint vi havde ikke rigtigt en RB sidste sæson, men det betyder jo bare at der skal ske meget mere på den front i år.

Jeg tror på Grant, Starks og Green som vores 3 RBs. Ville rigtig gerne have Saine med, da jeg ser stor upside hos ham, men han kommer ikke med på 53. Nance er gone, selvom han har haft en bedre camp end Green.

1) ILB Mosley
Tilbage til toppen
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Tors aug 25, 2011 11:12 am    Emne: Besvar, med citat

DujoGB skrev:
Jeg håber virkeligt at vores run game bliver bedre i år. Fint vi havde ikke rigtigt en RB sidste sæson, men det betyder jo bare at der skal ske meget mere på den front i år.
I dagens NFL er running gamet ikke så vigtigt, som det har været tidligere. Og vi kommer aldrig til at skulle vinde kampene med vores running game med den måde vores offense er skruet sammen på - og med den måde MM designer game plans og kalder spil på. Vores running game's vigtigste formål er "to keep the defenses honest" - og evt. clock management sidst i kampene, når vi fører stort Very Happy

Så for mig er det helt fint, hvis vores running game er status quo med sidste år. I de kampe hvor hverken Grant eller Starks spillede - jovist... der kunne det være bedre, men set over hele sæsonen, så var det "just enough", og mere skal jeg ikke bede om Smile

Mht. spekulationerne i artiklen, der linkes til - så lyder det dog slet ikke som en mulighed, at Grant bliver cuttet nu, hvor han koster 2,5 mio. garanteret i år. Men artiklen er vel fra før nyheden om hans pay cut (uden at jeg lige har gidet tjekke datoer).

Så spørgsmålet må nærmere gå på, om man vil beholde 3 eller 4 RBs på roster... og om Saine eller Nance i så fald bliver den 4.

Hvis Nance er så assignment sure, som det lyder til - så kan jeg faktisk godt se en (vigtig) rolle for ham på holdet i år - som afløser for Brandon Jackson. Brandon Jackson var måske den spiller med den vigtigste rolle sidste år, som til gengæld fløj mest under radaren. Blitz pickup på 3. downs. Kan Nance overtage den rolle vil det være perfekt imo, for hverken Grant eller Starks skal have den rolle (med Grants ikke alt for gode hænder (så vidt jeg husker) som pass catcher ser jeg ham heller ikke som en oplagt 3rd down back). Green er rookie... og uden off season med OTAs og mini camps synes jeg, det vil virke noget satset, at tillægge ham den ubetingede rolle som Rodgers' ekstra body guard på 3rd downs.

Så som det ser ud lige i skrivende stund - så vil jeg ikke være overrasket hvis vi går med 4 RBs, som hedder:

Starks
Grant
Green
Nance

Og at man så forsøger at snige Saine på PS (om det skulle kunne lykkes skal jeg lade være usagt - det er måske usandsynligt med de takter, han viser - og med evt. skader hos andre hold på positionen).

En helt 3. mulighed kan være en trade af Grant (synes jeg har læst muligheden omtalt nogle steder, men ikke noget jeg har noteret mig nok til at kunne huske evt. links til), men jeg har svært ved at se, hvorfor man så først skulle have fået ham til at omstrukturere sin kontrakt. 2,5 mio. garanteret må vel være sværere at "afsætte" end 3,5 mio. uden garanti...

/nunobow

Tilbage til toppen
DujoGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tors aug 25, 2011 2:50 pm    Emne: Besvar, med citat

Som altid vil man vil ha bedre og mere end sidste år! Rodgers vandt sidste år for os, sammen med et stærkt D. Men vil rigtig gerne se mere til vores RBs, nemlig for at holde Ds ærlige. Og for at se hvad vi har på RB. Lidt svært når der kun blive kaldt 10 run plays i en preseason kamp.

Tvivler stærkt på man trader Grant, da Starks ikke har vist nok indtil nu. Men af vores RBs er Grant klart den mest værdifulde i en trade, har bevist sig som runner (2 1200+ sæsoner) og har været med til at vinde SB (jaja han spillede 1 kamp, men alligevel). Kunne også nemt se os beholde 4, samme som du skriver. Green får muligheder på ST, det samme vil Nance også har vi 2 friske RBs med Kuhn til at blockere også skal det nok gå alt sammen.

1) ILB Mosley
Tilbage til toppen
ChristTubot
Green Bay Packers

Indmeldt: 12. nov 2009

IndlægSkrevet: Tors aug 25, 2011 7:17 pm    Emne: Besvar, med citat

Artiklen var fra før Grant's omlægning, så det ændrer naturligvis situationen.
som jeg ser det, må det være et klart tegn på, Grant klarer cuttet, og at det så er Nance, der skal bevise, at de skal have 4 RB's med..

Men synes bestemt situationen ser bedre ud end sidste år, Starks viste i PO og her i Pre-Season, at han er the real deal, så mangler han bare at vise det over en længere periode. Grant er tilbage, omend i en lidt dårligere form, men som artiklen skriver, han plejer at blive bedre og bedre med sæsonen. Green har vist gode takter som 3. down back, og så med Nance som reserve, hvis der skulle gå noget galt.

så selvom der ikke er tvivl om, at Rodgers nok skal hente sejrene, så ville det være lækkert med et run-game, som kan give et honest bidrag, både til at få point, men specielt til clock-management, så vi er fri for, at kampene skal blive så latterligt spænende.
Tilbage til toppen
nunobow

IndlægSkrevet: Tors aug 25, 2011 9:00 pm    Emne: Besvar, med citat

ChristTubot skrev:
så vi er fri for, at kampene skal blive så latterligt spænende.
Arh... det er da fuld valuta for pengene på Gamepass til sidste minut så Wink

@DujoGB: Jeg vil skam heller ikke være voldsomt utilfreds, såfremt resultatet fra RB gruppen i år skulle være markant bedre end sidste år. Alt, der bliver forbedret vil give os bedre chance for at opnå det, der er så svært: At forsvare titlen.

Men faktisk håber jeg mere på at Rodgers + receiverne kan holde niveau end at running gamet kan forbedre sig. Realistisk set skulle der dog være gode chancer for begge dele, og i så fald ser det hele ret fornuftigt ud.

/nunobow

Tilbage til toppen
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Lør aug 27, 2011 2:05 am    Emne: Besvar, med citat

Uha Clifton ser tung ud..... Vi er foran 10-0 efter fire angrebsserier. Colts har det svært offense, men de har nayurligvis ikke Manning med.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
Rolf
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. jan 2010
Geografisk sted: Aalborg

IndlægSkrevet: Lør aug 27, 2011 2:12 am    Emne: Besvar, med citat

Som Wikkid siger, Clifton ser meget, meget tung og uerfaren ud - Det er muligt det er Freeney han står over, men du må som o-line aldrig nogen sinde stå så oprejst, så kan alle ends sgu skubbe dig tilbage..
Tilbage til toppen
Kusch
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Lør aug 27, 2011 2:19 am    Emne: Besvar, med citat

O-line ser godt nok skidt ud igen i dag.
nunobow

IndlægSkrevet: Lør aug 27, 2011 2:20 am    Emne: Besvar, med citat

Clifton havde ikke sin bedste aften, nej. Og det er den pæne version. Tillod både et inside spin move og et bull rush fra Freeney. Og så lige en holding også her på et TD til West for det ikke skal være løgn... (måske man skulle have givet Sherrod tid på LT istedet for LG??)

Alt sammen på < én halvleg Confused

Rookie fejl fra Burnett på Colts' TD til 7-10 (han var flink ved Painter?), hvilket der måske ikke er så meget at sige til, eftersom det her vel reelt er hans rookie sæson med skaden sidste år og ingen off season træninger i år. Bortset fra det, så synes jeg stadig, at Burnett ser ud til at være meget talentfuld.

Godt valg af Sitton at opgive et sack i pre season, hvilket ikke tæller i de statistikker, der tæller Wink

/nunobow

Tilbage til toppen
nunobow

IndlægSkrevet: Lør aug 27, 2011 2:22 am    Emne: Besvar, med citat

Hold op, klima anlægget må generere meget "sug" i aften med 2 så korte FGs missed....

/nunobow

Tilbage til toppen
Rolf
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. jan 2010
Geografisk sted: Aalborg

IndlægSkrevet: Lør aug 27, 2011 2:29 am    Emne: Besvar, med citat

Ku' vi nu ikke snart blive enige om at Jarret Bush ikke skal spille cb -.-
Tilbage til toppen
Kusch
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Lør aug 27, 2011 2:43 am    Emne: Besvar, med citat

Rolf skrev:

Kan vi ikke blive enige om at han slet ikke skal spille football.
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009

IndlægSkrevet: Lør aug 27, 2011 2:53 am    Emne: Besvar, med citat

Kusch skrev:
Rolf skrev:

8:38 [Comment From Doug Doug: ]
Do you think Bush deserves to be ono this team?
Friday August 26, 2011 8:38 Doug
8:39 Tom Silverstein: Absolutely. He's their best special teams player and he's a solid dime corner. You don't want him playing nickel a lot like he was when Woodson was pulled, but did you see Jacob Lacey try to tackle Jordy Nelson. That was pathetic. You're spoiled by watching TW and CW.

Så ham helst kun på ST!
nunobow

IndlægSkrevet: Lør aug 27, 2011 5:06 am    Emne: Besvar, med citat

Kusch skrev:
Rolf skrev:

Det synes jeg nu lige er at give ham rigeligt med grovfilen.

Han skal ikke være mere end allerhøjst 4.-5. CB - eller 4. Safety. Men så skal han ellers bare passe sit job på ST, hvilket han til gengæld gør absolut fremragende.

Helt generelt synes jeg det var en lidt underlig kamp.

Synes stadig at Harrell viser MASSER af potentiale... men han har også sine udfald. Jeg skal dog stadig minde mig selv om, at han ikke har en off season med MM QB school inden for vesten, så egentlig synes jeg han gør det fremragende, når alt kommer til alt!

1st stringerne... puh - meget ujævn og rigtig pre-season agtigt for mange af dem.

Omvendt er andre - Nelson, Rodgers, Woodson, CM3, Grant, Starks, Finley m.fl. dog i dén grad klar til regular season football. Jeg var også glad for at se Quarless gøre fremskridt (han lignede en TE, der er klar til "the next level" imo).

/nunobow

Tilbage til toppen
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Lør aug 27, 2011 9:25 am    Emne: Besvar, med citat

nunobow skrev:

Godt valg af Sitton at opgive et sack i pre season, hvilket ikke tæller i de statistikker, der tæller Wink
/nunobow

Så sandt så sandt Laughing Laughing

Jeg havde kun energi til første halvleg, skal lige til at tjekke højdepunkter - men hvordan så vi ud i anden??

Og så synes jeg McCarthy havde sagt at det primært ville være 2. og 3. string der skulle spille, men 1. string spillede da meget længe. (Kan ikke lige huske om det var på et alm. pressemøde eller om det var i et interview fra "The McCarthy Show")

EDIT: Har fundet det. Han sagde bare at starterne ville spille længere end i de første to kamp (hvilket jo er helt normalt), men at der var for mange spørgsmålstegn på holdet til at de kunne spille så meget som han gerne ville.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Side 3 af 5

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum