American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Preseason 2011
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Tirs aug 30, 2011 8:37 pm    Emne: Besvar, med citat

DujoGB skrev:
Jeg bliver bare så ked af det når han kommer på banen på D.

Vi er gået igang med cuts: Robinson er cuttet.

Don't we all Embarassed Crying or Very sad
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009

IndlægSkrevet: Tirs aug 30, 2011 10:33 pm    Emne: Besvar, med citat

DujoGB skrev:
chess skrev:
jeg er spændt på at se hvor mange TE's vi beholder

Det helt store spørgsmål er TEs og WRs.

Tror vi beholder max 4 TEs hvor Crabtree ryger. Også får vi 6 WRs hvor Gurley desværre ikke kommer med, men West tager 6th spot.

Folk jeg tror der ryger:
Saine (RB), Crabtree (TE), Gurley (WR), Kerry Taylor (WR), Shaky Smithson (WR), Antonio Robinson (WR), Diondre Borel (WR), Ray Dominguez (G/T), Anthony Levine (S), MD Jennings (S), Anthony Bratton, Jay Ross (NT), DJ Smith (LB - ryger på PS), Elijah Joseph (LB), Cardia Jackson (LB), Ricky Elmore (LB), KC Aisodu (LB), Lawrence Guy (DE - IR), Brandian Ross (CB).

NO WAY!.

DJ Smith har spillet rigtigt godt, bliver under ingen omstændigheder cuttet!
Han er nærmere vores første back-up, foran Francois og Cardia Jackson.
Kusch
Green Bay Packers

Indmeldt: 04. okt 2008
Geografisk sted: København Ø

IndlægSkrevet: Tirs aug 30, 2011 11:41 pm    Emne: Besvar, med citat

Packers announce they have released LB K.C. Asiodu and G Adrian Battles to reach the mandated 80.
DujoGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011

IndlægSkrevet: Ons aug 31, 2011 4:29 am    Emne: Besvar, med citat

hede83 skrev:
NO WAY!.

DJ Smith har spillet rigtigt godt, bliver under ingen omstændigheder cuttet!
Han er nærmere vores første back-up, foran Francois og Cardia Jackson.

Francois er i sit trejde år, Cardia i sit andet. De har lidt mere erfaring med vores system og det tæller til deres fordel.

Men Smith har spillet rigtig godt, ingen tvivl. Han var hele tiden nær bolden og lavede en masse tacklinger. Tror han kan blive rigtig god. Men erfaringen fra de andre trumfer her.

Ønsker til draft 2014 for GB Packers:
1) ILB Mosley
2) TE der kan blocke OG gribe bolden
3) En stor WR til ydersiden
Tilbage til toppen
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Ons aug 31, 2011 8:20 am    Emne: Besvar, med citat

DujoGB skrev:
Men erfaringen fra de andre trumfer her.
Så vidt jeg forstår jungletrommerne, så er trænerstaben meget begejstrede for DJ Smith og jeg mener han er primær backup som inside linebacker sammen med Francois. Om han decideret rangerer over Francois i "cut-order" (hvis det skulle komme til valg mellem de 2), ved jeg ikke - men det tror jeg faktisk han gør.

Mht. Cardia Jackson - som ellers også har gjort det ganske fint - så er jeg til gengæld ret sikker på, at DJ Smith rangerer over ham.

/nunobow

Tilbage til toppen
hede83
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Ons aug 31, 2011 10:45 pm    Emne: Besvar, med citat

nunobow skrev:
DujoGB skrev:
Men erfaringen fra de andre trumfer her.
Så vidt jeg forstår jungletrommerne, så er trænerstaben meget begejstrede for DJ Smith og jeg mener han er primær backup som inside linebacker sammen med Francois. Om han decideret rangerer over Francois i "cut-order" (hvis det skulle komme til valg mellem de 2), ved jeg ikke - men det tror jeg faktisk han gør.

Mht. Cardia Jackson - som ellers også har gjort det ganske fint - så er jeg til gengæld ret sikker på, at DJ Smith rangerer over ham.

/nunobow

+1

Mit svar ville være præcis det samme.

Lyder til at Caria Jackson har gjort det godt og bedre end Francois. Men tror erfaring bliver afgørende, om den 4 og sidste ILB plads Wink
Kusch
Green Bay Packers

Indmeldt: 04. okt 2008
Geografisk sted: København Ø

IndlægSkrevet: Tors sep 01, 2011 2:16 am    Emne: Besvar, med citat

Efter hvad man jeg set i pre season og hvad jeg har læst mig til så er jeg ret sikker på at Francois bliver den 4 ILB, ser DJ Smith som et lock til en plads i truppen for det første blev han draftet, og TT har for vane at inkluder de spillere han er draftet i truppen, med mindre de falder helt igennem, og trænerstaben har været godt tilfreds med DJ Smith så ser jeg på ingen måder at han skulle blive cuttet.
chris h

Indmeldt: 25. mar 2007

IndlægSkrevet: Fre sep 02, 2011 7:52 am    Emne: Besvar, med citat

Ud fra stats i går aftes kunne det godt se ud som om So'oto har sikret sig en plads - også selvom det selvfølgelig ikke er mod 1 stringers
ChristTubot
Green Bay Packers

Indmeldt: 12. nov 2009

IndlægSkrevet: Fre sep 02, 2011 9:07 am    Emne: Besvar, med citat

umiddelbare tanker ud fra highlights og stats:

So'oto spiller godt, og har statsene til at bakke hans spil op Smile

Pat Lee begynder at finde det spil frem han har evnerne til, så mon ikke han får en plads, og så må vi håbe han kan holde sig skadesfri.

Grant kan stadig løbe godt, hårdt og bryde ud, så mon ikke vi satser på et one-two punch på RB.
Tilbage til toppen
Herboen

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Fre sep 02, 2011 9:09 am    Emne: Besvar, med citat

chris h skrev:
Ud fra stats i går aftes kunne det godt se ud som om So'oto har sikret sig en plads - også selvom det selvfølgelig ikke er mod 1 stringers

Jo det var netop mod 1. stringers at han lavede et sack og en FF. So'oto har ikke blot sikret sig en plads, men kunne også komme i spil som starter relativt hurtigt i sæsonen, alt efter hvordan Walden klarer sig.
Tilbage til toppen
hede83
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Fre sep 02, 2011 11:37 pm    Emne: Besvar, med citat

Her er mit bud på vores 53-mands ruster:

QB: Rodgers - Flynn - Harrell (3)
Harrell har vist fremgang og ved denne tid næste år, er han højest sandsynlig vores første back-up til Rodgers.

RB: Grant - Starks - Green - Kuhn (4)
Johnson yder ikke meget til ST og er bare meget mere talent i WR/TE positionen i år. Ville virkelig gerne have beholdt Nance. Jeg ser ham som vores bedste pass protecting back. Men det er desværre også næsten det eneste han kan.

TE: Finley - Quarless - Taylor - Crabtree (4)
DJ Williams har skuffet mig, men han er også oppe mod ekstremt svært modstand. Men han har potentiale og vi kunne sagtens give ham en plads i truppen. Quarless udvikler sig i den rigtige retning og Taylor er et ST ace, der faktisk også kan gribe.

WR: Jennings - Driver - Nelson - Jones - Cobb - Gurley (6)
The Big 5 er sikre. Gurley har noget ingen andre på holdet har. Han har en kæmpe frame, han kan nå næsten alt og tabte eftersigende ikke en enkelt bold i College. Og hans punt blocking evner kender vi alle jo til.

OL: Clifton - Lang - Wells - Sitton - Bulaga - Newhouse - Sherrod - Dietrich-Smith (8)
8 er ikke meget, men er ingen back-ups der har imponeret. Dietrich-Smith ender med at slå McDonald på stregen. Kunne sagtens se TT finde en waived spiller til C/G back-up.

DL: Pickett - Raji - Neal - CJ Wilson - Green - Wynn (6)
Er vel også dem alle forventer, får en plads her.

LB: Matthews - Walden - Hawk - Bishop - Zombo - So`oto - DJ Smith - Francois - Jones (9)
So`oto er præcis hvad vi have brug for på OLB pladsen, selvom han ikke har spillet en regular season kamp endnu, virker han til at have det der skal til for at spille i NFL. Et stort? i coverage, men kan bestemt bruges som pass rusher. Lattimore har også imponeret, men han er for lille (230lbs) Han vil have rigtig godt af et år i PS, hvor han kan få noget muskelmasse på kroppen. Jones er kun med fordi, at Zombo er skadet. Kan sagtens se Jones blive cuttet, når Zombo kommer tilbage, det vil også frigøre en plads til en C/G back-up.

CB: Woodson - Williams - Shield - Lee - House - Bush (6)
Lee har spillet sig op i de sidste kampe og vil få en plads. House er lidt et spørgsmålstegn, potentialet er der, men har ikke set meget til det endnu, pga. skader. Kunne også ende på IR, hvis hans skade mod Chiefs er værre end antaget, i det tilfælde ville Gordy få pladsen.

S: Collins - Burnett - Peprah - MD Jennings (4)
Underwood og Levine har ikke imponeret, syntes MD Jennings virker meget aktiv på banen og er nervøs for at han vil blive claimed hvis vi cutter ham.

ST: Crosby - Masthay - Goode (3)
Ba da bing ba da boom.

_______
Dog er jeg sikker på at MM og TT trækker en kanin opad hatten, sker næsten hver sæson. Men truppen er meget stærk i år Very Happy
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5
Side 5 af 5

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum