| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
DujoGB Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011 Indlæg: 672
|
Skrevet: Tirs aug 02, 2011 2:51 pm Emne: Min Packers Tattoo |
|
|
Lovede vist at vise den her på et tidspunkt Og den blev lavet torsdag efter vi vandt Super Bowl med de penge jeg vandt på kampen
Den er ikke skæv, bare måden billedet blev taget og min brystkassen er
Ideen kom fra
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/50552_20925321624_539_n.jpg
men siden alt for mange spurgte til om min grønne kasket var "Giants" så måtte der jo stå hvilket hold jeg holder med  _________________ You can't write Slaughter without Laughter!
Ønsker til næste års draft:
1) Startende CB der kan tackle.
2) Startende O-line der kan runblock.
3) Startende RB der skal kunne alt selv. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
chess Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 2004 Geografisk sted: Frederiksberg
|
Skrevet: Tirs aug 02, 2011 6:34 pm Emne: |
|
|
nice! Hvis ikke min kæreste ville dræbe mig i min søvn, så ville jeg også få en lavet _________________
"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"
-Bill Hicks |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
abbifar70
Indmeldt: 21. apr 2007 Indlæg: 76 Geografisk sted: Skarrild
|
Skrevet: Ons aug 03, 2011 3:16 pm Emne: |
|
|
| chess skrev: | | nice! Hvis ikke min kæreste ville dræbe mig i min søvn, så ville jeg også få en lavet |
*host* tøffelhelt *host* _________________ /abbifar70
Authentic Cheesehead - Go Packers |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
chess Green Bay Packers

|
Skrevet: Tors aug 04, 2011 8:12 am Emne: |
|
|
| abbifar70 skrev: | | chess skrev: | | nice! Hvis ikke min kæreste ville dræbe mig i min søvn, så ville jeg også få en lavet |
*host* tøffelhelt *host* |
you have no idea...jeg er lederen af alle tøffelhelte  _________________
"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"
-Bill Hicks |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
McClane Green Bay Packers

Indmeldt: 25. mar 2007 Indlæg: 1436 Geografisk sted: Frederiksberg
|
Skrevet: Tors aug 04, 2011 9:17 am Emne: |
|
|
| chess skrev: | | abbifar70 skrev: | | chess skrev: | | nice! Hvis ikke min kæreste ville dræbe mig i min søvn, så ville jeg også få en lavet |
you have no idea...jeg er lederen af alle tøffelhelte  | '
Man kan nærmest høre stoltheden i stemmen
Men fed tus - det kan man da kalde at gå all in  _________________
"The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor." |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
chess Green Bay Packers

|
Skrevet: Tors aug 04, 2011 11:01 am Emne: |
|
|
| McClane skrev: | | chess skrev: | | abbifar70 skrev: | | chess skrev: | | nice! Hvis ikke min kæreste ville dræbe mig i min søvn, så ville jeg også få en lavet |
you have no idea...jeg er lederen af alle tøffelhelte  | '
Man kan nærmest høre stoltheden i stemmen
Men fed tus - det kan man da kalde at gå all in  |
efter at have været single på den ufede måde i mange år er det en fest at være under tøflen  _________________
-Bill Hicks |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007 Indlæg: 1149
|
Skrevet: Tors aug 04, 2011 11:07 am Emne: |
|
|
| chess skrev: |
efter at have været single på den ufede måde i mange år er det en fest at være under tøflen  |
BS - men istemmer i øvrigt også koret der synes det er en fed tat! _________________ ”When Nitschke is snapping your facemask and breaking your nose. And Lombardie’s screaming in your face and there is blood everywhere, and you don’t think you can take another step. You look at me – and I’ll get you trough it” – Willie Davis to Bill Curry |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
DujoGB Green Bay Packers

|
Skrevet: Tors aug 04, 2011 1:42 pm Emne: |
|
|
Thanks boys og ja, jeg er single ellers var den aldrig blevet lavet  _________________ You can't write Slaughter without Laughter!
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
danielbendix Green Bay Packers
Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 731 Geografisk sted: Amagerbro
|
Skrevet: Tors aug 04, 2011 10:30 pm Emne: |
|
|
| DujoGB skrev: | Thanks boys og ja, jeg er single ellers var den aldrig blevet lavet  |
Aaarh, drenge, step up! Fight for your right! Jeg fik da overbevist min ex om, at når vi engang fik en lejlighed med et fjerde beboelsesrum skulle det være et Brøndby/Green Bay Packer-rum.
Og nej - det var ikke grunden til at forholdet gik i stykker  _________________ Show me a good loser, and I'll show you a loser - Vince Lombardi |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
abbifar70
Indmeldt: 21. apr 2007 Indlæg: 76 Geografisk sted: Skarrild
|
Skrevet: Tors aug 18, 2011 4:18 pm Emne: |
|
|
| danielbendix skrev: | | DujoGB skrev: | Thanks boys og ja, jeg er single ellers var den aldrig blevet lavet  |
Aaarh, drenge, step up! Fight for your right! Jeg fik da overbevist min ex om, at når vi engang fik en lejlighed med et fjerde beboelsesrum skulle det være et Brøndby/Green Bay Packer-rum.
Og nej - det var ikke grunden til at forholdet gik i stykker  |
GBP-rum lyder som en fantastisk ide!
Brøndby? Really? I mean... Really??
Abbifar
AaB-fan _________________ /abbifar70
Authentic Cheesehead - Go Packers |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
danielbendix Green Bay Packers
Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 731 Geografisk sted: Amagerbro
|
Skrevet: Fre aug 19, 2011 1:30 am Emne: |
|
|
| abbifar70 skrev: | | danielbendix skrev: | | DujoGB skrev: | Thanks boys og ja, jeg er single ellers var den aldrig blevet lavet  |
Og nej - det var ikke grunden til at forholdet gik i stykker  |
GBP-rum lyder som en fantastisk ide!
Brøndby? Really? I mean... Really??
Abbifar
AaB-fan |
Well...bare fordi andre fans ikke kan lide os eller vi møder megen modgang, dropper jeg sgu ikke holdet. Og gul går da trods alt igen hos både Packers og BIF
Men det sagt går jeg i almindelighed mindre og mindre op i alm. fodbold - mest noget der ses med vennerne, men ikke alene. Og det gælder sgu både klubfodbold og landsholdsfodbold. NFL er sgu kongesporten for mig _________________ Show me a good loser, and I'll show you a loser - Vince Lombardi |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007 Indlæg: 1149
|
Skrevet: Fre aug 19, 2011 10:41 am Emne: |
|
|
Kunne vi evt. holde snakken til rigtig fodbold - og i særdelshed uden om bundby?  _________________ ”When Nitschke is snapping your facemask and breaking your nose. And Lombardie’s screaming in your face and there is blood everywhere, and you don’t think you can take another step. You look at me – and I’ll get you trough it” – Willie Davis to Bill Curry |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
DujoGB Green Bay Packers

|
Skrevet: Man aug 29, 2011 3:11 pm Emne: |
|
|
Fandt et video et eller andet sted med en stor skaldet rocker type fra USA der fik lavet en GB tattoo lige midt på baghovedet, se det er at gå all in!
 _________________ You can't write Slaughter without Laughter!
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Pizzasucks Administrator

Indmeldt: 29. dec 2006 Indlæg: 4584 Geografisk sted: Nørrebronx
|
Skrevet: Man aug 29, 2011 4:40 pm Emne: |
|
|
| DujoGB skrev: | | Fandt et video et eller andet sted med en stor skaldet rocker type fra USA der fik lavet en GB tattoo lige midt på baghovedet, se det er at gå all in! |
Og hvis han er en ægte Packers fan, så fik han selvfølgelig lavet tattoveringen før SB blev spillet  _________________
Vinder af rookieligaen 2010/11 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|