American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Week 1: Saints @ Packers
Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
danielbendix
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Ons sep 07, 2011 10:36 pm    Emne: Week 1: Saints @ Packers Besvar, med citat

Nå, drenge! Vi skal jo til det! Sæsonen er snart over os.

Jeg starter her den første kamptråd.

Det er første gang i 11 sæsoner, at de to seneste SB-vindere mødes i første spilleuge. Hvilket siger alt om, hvor fed en kamp, der sandsynligvis venter os.

Saints O vs. Packers D:
Lance Moore er ude, hvilket jeg ser som en kæmpe fordel for Packers. Pludselig er en af Brees' nøgler i hans store fordelingsspil ude. Bishop får sit hyr med at dække op for Jimmy Graham, men jeg har tiltro til ham alligevel, og jeg tror at vores dybde på CB gør, at vi nok nogenlunde skal få dækket op for kastet. Min største bekymring ift. deres pass offense er, om Woodson stadig har den nødvendige speed. Har han det, er jeg ret fortrøstningsfuld, selvom vi selvf ikke får lukket helt ned for Brees.
Derimod er jeg lidt mere bekymret for, om vi kan lukke ned for Saints' løbeangreb, hvor jeg er spændt på at se Ingram og Sproles. Jeg vil ikke blive overrasket, hvis Saints løber en masse mod os.

Packers O vs. Saints D:
Saints har imo nogle udmærkede CB's, men nogle safeties, der er til at tale med. Jeg forudser en masse kast til Finley og til de WR's der er dækket op af LB med S-hjælp (Ja, jeg tror at A-Rod og MM nok skal have luret lidt af Saints' coverage). Saints bedste våben mod vores kasteangreb er at give Rodgers nogle ordentlige klø, og mon ikke de på skift vil angribe i øst og vest på vores linie, hvilket godt kan gøre mig urolig.
Nøglen her er screens og quick reads - får vi styr på det, vinder vi slaget. Løbeangrebet glæder jeg mig til at se. Jeg er spændt på, om vi kan løbe op i midten på Saints' nyerhvervelser - håber dog vi er kvikke nødt til løbe på kanten, gerne modsat deres blitzes.

Alt i alt: Det bliver en fed kamp, som jeg tror Packers vinder 30-24
chris h

Indmeldt: 25. mar 2007

IndlægSkrevet: Ons sep 07, 2011 10:56 pm    Emne: Besvar, med citat

Packers og screens?

nøglen ligger naturligvis i pass rush og gerne et par turnovers fra Williams/Collins.

På offence er det afgørende at vores O-line spiller bedre end i pre season, så A-Rod får lidt mere tid.

Min største frygt er dog at MM/Rodgers falder tilbage til sidste sæsons tendens til at gå dybt på mange kast i første halvleg i stedet for at finde en god rytme..
danielbendix
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Ons sep 07, 2011 11:29 pm    Emne: Besvar, med citat

chris h skrev:
Packers og screens?

Well, vi var gode til det engang. Og jeg tror bare på, at det er en god løsning (sammen med quick passes) mod hvad jeg forventer bliver et voldsomt pass rush fra start af. Om vi så gør det er en helt andet ting.

Bud på resultatet?
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Tors sep 08, 2011 1:14 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg er rigtig bange for at Saints' defense spiller samme type football som de spillede i NFC finalen mod Vikings. Hvis de kommer med samme attitude og vilje til at bøje reglerne lidt, så er jeg ikke sikker på Rodgers holder hele kampen.

Med Lance Moore og Pierre Thomas ude, så tor jeg tilgengæld fint vores defense kan matche dem. Og jeg er nu ikke så bange for Woodsons manglende speed. Var det ikke Mike Wallace han dækkede da han brækkede sit kraveben i SB, og skulle Wallace ikke være en true burner? Jeg ved godt bolden er kastet lidt for kort, men alligevel... Men mon ikke det ender med at han kommer til at tage Jimmy Graham ud af kampen?
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
ChristTubot
Green Bay Packers

Indmeldt: 12. nov 2009

IndlægSkrevet: Tors sep 08, 2011 3:29 pm    Emne: Besvar, med citat

mest af alt glæder jeg mig bare som et lille barn Very Happy Very Happy Very Happy

ift. Rodgers helbred, håber jeg meget på, at det relativt dårlige linje-spil i Pre Season, ganske enkelt handler om, at, specielt Clifton, linjen har tænkt lidt for meget på ikke at overanstrenge sig eller få unødige skader selv, hvilket selvfølgelig efterlader Rodgers sårbar.. det er nok ikke nogen hemmelighed, at der er mange der sparer sig selv i PS.

Og kan kun være taknemmelig for Thomas og Lance Moore ude, da det betyder lettere opgave for D, og flere carries til Ingram = Flere point til mig mod McClane Very Happy
Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Tors sep 08, 2011 3:48 pm    Emne: Besvar, med citat

ChristTubot skrev:
mest af alt glæder jeg mig bare som et lille barn Very Happy Very Happy Very Happy

Yes sir!

Citat:
linjen har tænkt lidt for meget på ikke at overanstrenge sig eller få unødige skader selv,

Det vil jeg satme ikke håbe for dem! Når vores franchise QB står under center, så giver man 110% for at beskytte ham. End of discussion!
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Tors sep 08, 2011 8:42 pm    Emne: Besvar, med citat

2011 sæsonen starter med en gyser. Saints: 28 - Packers: 31. Crosby med en long range game winner.
wikkid

IndlægSkrevet: Tors sep 08, 2011 8:55 pm    Emne: Besvar, med citat

wikkid skrev:

Med Lance Moore og Pierre Thomas ude, så tor jeg tilgengæld fint vores defense kan matche dem.

Har jeg misforstået noget - nu synes jeg pludselig Pierre Thomas meldes som klar. Havde forstået at han var 100% ude i aften...
Tilbage til toppen
Rolf
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. jan 2010
Geografisk sted: Aalborg

IndlægSkrevet: Tors sep 08, 2011 9:07 pm    Emne: Besvar, med citat

17-28 i packers favør
10-14 ved pausen (igen packers fordel)
Tilbage til toppen
Kusch
Green Bay Packers

Indmeldt: 04. okt 2008
Geografisk sted: København Ø

IndlægSkrevet: Fre sep 09, 2011 12:56 am    Emne: Besvar, med citat

Green Bay - Here are the inactives for tonight's game:

For the Packers:

DE Mike Neal
CB Davon House
S M.D. Jennings
OLB Frank Zombo
OT Derek Sherrod
TE Ryan Taylor
OLB Vic So'oto
adzke
Green Bay Packers

Indmeldt: 18. jan 2009

IndlægSkrevet: Fre sep 09, 2011 1:21 am    Emne: Besvar, med citat

Jeg er en smule overrasket over, at Ryan Taylor er inactive. Jeg havde gættet på DJ Williams.
Tilbage til toppen
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009

IndlægSkrevet: Fre sep 09, 2011 1:29 am    Emne: Besvar, med citat

adzke skrev:
Jeg er en smule overrasket over, at Ryan Taylor er inactive. Jeg havde gættet på DJ Williams.

Syntes jeg havde læst mig frem til, at Taylor var tvivlsom pga en skade. Er helt sikker på, at det er derfor han er inactive.
Kusch
Green Bay Packers

Indmeldt: 04. okt 2008
Geografisk sted: København Ø

IndlægSkrevet: Fre sep 09, 2011 1:40 am    Emne: Besvar, med citat

hede83 skrev:
adzke skrev:

Syntes jeg havde læst mig frem til, at Taylor var tvivlsom pga en skade. Er helt sikker på, at det er derfor han er inactive.

Mener at Taylor har haft problemer med sine ribben, hvis ikke den store overraskelse at han ikke er med i denne uge.

Vi starter med bolden GO PACK GO
hede83
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Fre sep 09, 2011 1:47 am    Emne: Besvar, med citat

Ohh boy, we are good Very Happy 7-0..
wikkid

IndlægSkrevet: Fre sep 09, 2011 1:49 am    Emne: Besvar, med citat

hede83 skrev:
Ohh boy, we are good Very Happy 7-0..

Wow et drive!
Tilbage til toppen
KGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Fre sep 09, 2011 1:50 am    Emne: Besvar, med citat

Dejlig start! Smile

Men luk lige ned for ham Casillas...
julle

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Ulfborg

IndlægSkrevet: Fre sep 09, 2011 1:51 am    Emne: Besvar, med citat

hvis det er sidder vi et par stykker på chatten

www.mibbit.com/chat

¤footballforum

eller fint drive resultatet fejler i hvert fald ikke noget
Rolf
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. jan 2010
Geografisk sted: Aalborg

IndlægSkrevet: Fre sep 09, 2011 1:52 am    Emne: Besvar, med citat

På det sack play der, var der sgu ikke meget at gøre. Det var et godt kaldt spil - Rodgers skal slippe bolden hurtigere når der ikke er en spiller til at samle den sidste blitz op
Tilbage til toppen
KGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Fre sep 09, 2011 1:55 am    Emne: Besvar, med citat

Jaaa da!

On a sidenote, ryger jeres 'quality' på game pass også op og ned (mest ned lige pt... Confused )?
hede83
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Fre sep 09, 2011 2:01 am    Emne: Besvar, med citat

Like taking candy from a baby Very Happy 14-0 baby..
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste
Side 1 af 5

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum