American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Week 2: Packers @ Panthers
Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Man sep 12, 2011 10:01 am    Emne: Week 2: Packers @ Panthers Besvar, med citat

Det er ikke for tidligt at komme i gang med at diskutere næste kamp. Jeg så en del af Panthers kamp i går mod Cardinals og her er hvad jeg så:

Cam Newton spillede godt, og kastede for mange yards, men det var på en meget billig baggrund. I mine øjne var det mere Cardsinals defence, der spillede skidt. Intet pres fra linjen og dårligt coverage.

Det samme kan siges om Kevin Kolbs indsats. Panthers havde 2 sacks i hele kampen og jeg synes det siger meget om Panthers D-line, at Colledge på mange spil var direkte dominerede - både på løb og kast. Kort sagt så spillede Panthers forsvar ikke særlig godt.

Konklusion:
Vores angreb får det ikke svært mod Panthers forsvar. Jeg tror at Packers scorer rigtigt mange point.

Selv hvis vores kaste-forsvar spiller ligeså dårligt som mod Saints, så bør Panthers angreb ikke være i stand til at sætte nok point på tavlen til at vinde.

Packers vinder med mindst 2 TD's i en kamp der aldrig rigtigt bliver spændende.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Man sep 12, 2011 8:30 pm    Emne: Besvar, med citat

Meget enig. Cam Newton gjorde det bedre end jeg havde regnet med, men som det bliver pointeret, så var det på en lidt billig baggrund. Hvad værre er for Panthers, så var de slet ikke i stand til at løbe bolden.

Tror vi hurtigt kommer foran med et par scoringer, og så kommer den lidt på cruise control. Matt Flynn får de sidste 2 angrebsserier.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
Klumme
Carolina Panthers

Indmeldt: 25. mar 2007

IndlægSkrevet: Man sep 12, 2011 9:00 pm    Emne: Besvar, med citat

wikkid skrev:
Meget enig. Cam Newton gjorde det bedre end jeg havde regnet med, men som det bliver pointeret, så var det på en lidt billig baggrund. Hvad værre er for Panthers, så var de slet ikke i stand til at løbe bolden.

Ingen hold kan løbe imod 8-9 mand i boksen. Cardinals sagde til Newton " Vi udfordre dig til at kaste " det gjorde han så - I den grad. Billig baggrund? En rookie QB uden OTA og en ordenlig TC går ud og ikke bare slår Mannings rekord men smadre den.

Han vil ikke kaste 422 yds imod Packers det siger sig selv. Køber dog ikke argumentet med det er en billig baggrund.

Anyhow Panthers forsvar er skrøbeligt og Rodgers og co får selv de bedste D til at ligne HS forsvar. Packers vil uden problemer kunne sætte 40 point på tavlen og det tvivler jeg på vores ellers imponerende angreb kan hamle op med... Slet ikke imod jeres fantastiske forsvar.

Panthers - Packers 21-34
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Man sep 12, 2011 9:18 pm    Emne: Besvar, med citat

Hvis Cards har haft 9 mand i boksen har Cam vel haft det nemmere ved at Cards kun har haft 2 tilbage så Wink
og så er Cards ikke just ligaens bedste Passing D, meget af hans spil var "boom-or-bust" hvor det helt klart hjalp at opdækningen ikke altid sad lige tæt.
men dermed ikke sagt at Cam's præstation ikke var super flot, som vi også snakkede om på chatten igår Smile
Tilbage til toppen
Klumme
Carolina Panthers

IndlægSkrevet: Man sep 12, 2011 9:26 pm    Emne: Besvar, med citat

Du siger boom og bust jeg siger: Hvis der er single coverage så udfordre og det gjorde han.
Jo ikke sådan han bare kastede bolden op i luften og håbede på det bedste. Og ja der var tider hvor Cards have 9 mand i boksen og kørte single på begge CBs.
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Man sep 12, 2011 9:32 pm    Emne: Besvar, med citat

Single coverage skal angribes af de fleste QBs (Collins skulle nok lade være) men mente mere at han meget spiller til sin styrke (den meeget dybe bold, hvilket er godt og helt naturligt) og derfor får han jo flere yards når Smith bestemmer sig for at ville være en af ligaens bedste dybe trusler, der samtidigt ikke blev dækket helt godt, synes der var en del af dem han fik completed som bedre cover corners havde været tættere på wrs så boldens skæbne ikke blev anderledes
og en billig baggrund er vel netop hvis der er 9 i boksen, og derfor single på de to. for det er trods alt ofte sejr til O når det er single.
Tilbage til toppen
Klumme
Carolina Panthers

IndlægSkrevet: Man sep 12, 2011 9:47 pm    Emne: Besvar, med citat

Den billige baggrund falder dog lidt til jorden, når man tænker på hvilken optakt Newton har haft til kampen.

Undskyld mig hvis jeg er sippet men har lige måtte høre Hoge sidde og bortforklare Newtons kamp. ( Hoge som var en rabiat Newton modstander op til draften )
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Man sep 12, 2011 9:51 pm    Emne: Besvar, med citat

Klumme skrev:
Den billige baggrund falder dog lidt til jorden, når man tænker på hvilken optakt Newton har haft til kampen.

Undskyld mig hvis jeg er sippet men har lige måtte høre Hoge sidde og bortforklare Newtons kamp. ( Hoge som var en rabiat Newton modstander op til draften )

så tillad mig at sige at jeg er røvimponeret. jeg havde aldrig forestillet mig at newton (som jeg ikke var høj på under draften) ville se så stærk ud i sin første start - uanset hvem modstanderen er

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
ATC
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Man sep 12, 2011 10:07 pm    Emne: Besvar, med citat

Klumme skrev:

Havde det været sværere for Newton (ikke hele Panthers O, selvom situationen naturligvis havde været meget anderledes) hvis Cards havde spillet med 2 safeties dybt hele kampen ? eller mødt et absolut top D, som Ravens igår ?
Det der bliver sagt er jo at Cards ikke altid gjorde livet super svært for Cam.

Du kommer ikke udenom at der var omstændigheder der hjalp Cam, men ros til ham for at tage imod dem.
Tilbage til toppen
chris h

IndlægSkrevet: Man sep 12, 2011 10:13 pm    Emne: Besvar, med citat

Newton imponerede, men hvor Cards spillede meget simpelt på D#, så er Capers 3-4 forsvar noget mere kompliceret og det tror jeg Newton får rigtig svært ved at gennemskue, hvorfor der burde være gode muligheder for at vores DB kan skabe et par turnovers.

Panthers har samtdig mistet Beason, hvilket naturligvis gør oddsne endnu bedre for Packers.

Lige gyldigt hvad regner jeg stærkt med at forskellen mellem sidste års vindere og sidste års dårligste hold er markant og at Packers vinder stort.

Bud: Panthers 10 - Packers 42
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Man sep 12, 2011 10:14 pm    Emne: Besvar, med citat

Måske var det bedste, der kunne ske for Packers, at Newton spillede en så flot kamp.

Green Bay har de seneste sæsoner efterhånden nogle gange troppet op på udebane mod en på papiret ret så overkommelig modstander og spillet som en pose nødder med et efterfølgende 'L' som resultat.

422 yards fra Cam må da alt andet lige aftvinge noget respekt, og pass D og pass rush bliver nødt til at fungere bedre end mod Saints! Derfor bliver det også interessant at se hvilken forfatning Tramon Williams er i.

Packers vinder 42-17.
Klumme
Carolina Panthers

IndlægSkrevet: Man sep 12, 2011 10:49 pm    Emne: Besvar, med citat

ATC skrev:

Du kommer ikke udenom at der var omstændigheder der hjalp Cam, men ros til ham for at tage imod dem.

Det har aldrig været min hensigt. Det gør dog ikke baggrunden billig taget i betragtning hvad han og andre rookie QBs har været igennem denne offseason.

Så det var en billigere baggrund men ikke billig baggrund. Iøvrigt tror jeg ikke Packers forsvar er mere kompliceret end Cards. Det er bare meget bedre.
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tirs sep 13, 2011 11:41 am    Emne: Besvar, med citat

Jeg så Cards - Panthers ... og jeg var mildest talt forbløffet over Cam Newtons niveau ..

- Ja, det var bestemt ikke det mest skræmmende forsvar i ligaen.
- Ja, man vil formentlig kunne lukke ham bedre ned når man får lidt mere film på ham.

Men fuck han gjorde det godt ... har en kæmpe arm, kastede gode præcise dybe bold .. traf stort set hele tiden det rigtige valg.. var svær at tackle.. og kunne skabe noget med sine ben også ...

Jeg regner bestemt ikke med at Cam har samme succes på Søndag, men man skal absolut have enorm respekt for hans kvaliteter.

Når det er sagt, forventer jeg dog også en forholdsvis sikker sejr ... det skyldes primært at Panthers defence efter min mening er til at tale med, samt at jeg ikke tror på helt den samme succes for Cam mod Packers D...

"The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor."
Tilbage til toppen
DujoGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011

IndlægSkrevet: Tors sep 15, 2011 1:31 pm    Emne: Besvar, med citat

Er rimelig sikker på vi tager en sejr på søndag.
Vores D skal spille bedre og tacklingerne skal ramme hver gang. Vi havde så mange missed tackles mod Saints at jeg stort set ikke kunne holde ud at se gang på gang vores D ligge på jorden mens Saints fløj forbi. Og som altid skal ST coverage være bedre, returns gik okay, men et bedre average ville være at foretrække end 1 stort spil engang imellem.

Ønsker til draft 2014 for GB Packers:
1) ILB Mosley
2) TE der kan blocke OG gribe bolden
3) En stor WR til ydersiden
Tilbage til toppen
Rolf
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. jan 2010
Geografisk sted: Aalborg

IndlægSkrevet: Søn sep 18, 2011 4:37 pm    Emne: Besvar, med citat

Inactive for Packers today:
RB Alex Green
CB Davon House
CB Tramon Williams
LB Frank Zombo
T Derek Sherrod
DE Mike Neal
LB Vic So'oto

Pat Lee og Jerrett Bush skal dæleme steppe up i dag, med både House og Williams inaktive.
Tror Morgan burnett får en field day i dag.

31-21 til Packers
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn sep 18, 2011 5:47 pm    Emne: Besvar, med citat

nogen der har et link?

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
DujoGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn sep 18, 2011 6:03 pm    Emne: Besvar, med citat

chess skrev:
nogen der har et link?

http://mumbojumbo-180911.blogspot.com/p/channel-2.html

1) ILB Mosley
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn sep 18, 2011 6:11 pm    Emne: Besvar, med citat

DujoGB skrev:
chess skrev:
nogen der har et link?

http://mumbojumbo-180911.blogspot.com/p/channel-2.html

det var også den som jeg havde fundet frem til, men den lagger bare lidt meget, så jeg ville lige tjekke Smile

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
ATC
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn sep 18, 2011 6:19 pm    Emne: Besvar, med citat

bliver en lang dag med Bush inde, og et D der stadig ikke har lært at tackle (eller dække op)
Tilbage til toppen
DujoGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn sep 18, 2011 6:22 pm    Emne: Besvar, med citat

http://www.firstrowsports.tv/watch/84701/3/watch-carolina-panthersvs-green-bay-packers.html

og det ser sgu ikk godt ud pt

1) ILB Mosley
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Side 1 af 4

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum