American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Week 2: Packers @ Panthers
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Klumme
Carolina Panthers

Indmeldt: 25. mar 2007

IndlægSkrevet: Søn sep 18, 2011 9:18 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg sagde 21-34... Ikke langt fra.

Rigtig god kamp og jeg er sgu stolt af mit 2-14 hold med en rookie QB bag center spille helt lige op med The World Champ...

Tak for kampen og held og lykke resten af sæsonen:)
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Søn sep 18, 2011 9:37 pm    Emne: Besvar, med citat

Den sejr blev lidt mere tæt, end nogen af os havde havde forudset. Det er udelukkende Cam Newtons fortjeneste, at kampen blev tæt og Woodsons fortjeneste at vi vandt den...

Defence
Opgiver igen 400 yards passing.Det kan ikke blive ved med at gå godt. Det positive er, at de lukker totalt ned for løbet og så selvfølgelig de 4 turnovers.

Jeg sad under kampen og tænkte at vi måske er blevet for vilde med den hybrid-rolle som Woodson har spillet i under Dom Capers. I denne kamp spillede han en mere traditionel CB og se resultatet? Hvis jeg var Dom Capers så ville jeg overveje om han får mere ud af Woodson som traditionel cover-corner. Hvad mener I andre?

Offence
Rodgers spiller igen en fejlfri kamp. Vi får lidt for lidt ud af redzone offence og scorer for lidt TD's fremfor FG's. Når nu no-huddle offence virker så godt, så ville jeg gerne se lidt mere af det.

Special Teams
Coob må lære at holde fast på bolden, men det er sådan set også det eneste negative jeg har at sige om Special Teams. Dækkede solidt på kicks og punts.

Håber virkelig Collins er ok.Både får ham personligt og for Packers skyld...[/b]
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Søn sep 18, 2011 9:46 pm    Emne: Besvar, med citat

synes Woods hybrid rolle er fin nok. i dag blev han nødt til at dække CB mere traditionelt fordi T-Will var ude, men med ham tilbage får vi igen brug for nickelen der kan lidt af det hele. ellers skal shields læres op derinde. men tror mere at Burnett er set til at overtage woods rolle hvor hvis shields gik derind skal vi finde en ny CB på ydersiden.
Tilbage til toppen
nunobow

Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Søn sep 18, 2011 10:07 pm    Emne: Besvar, med citat

bojoerge skrev:
Jeg sad under kampen og tænkte at vi måske er blevet for vilde med den hybrid-rolle som Woodson har spillet i under Dom Capers. I denne kamp spillede han en mere traditionel CB og se resultatet? Hvis jeg var Dom Capers så ville jeg overveje om han får mere ud af Woodson som traditionel cover-corner. Hvad mener I andre?
Der snakkes om, at han ikke længere har nok ren speed til at være helt optimal som en af de 2 outside corners. Derudover er han vores bedste mand til at spille løbet, dække TEs og har et fantastisk blik for spillet.

Så jeg ser ham faktisk også mest optimal i slot'en.

Den ene INT var naturligvis fremragende fra hans side - der hvor han springer ind foran i boldens bane. Men den anden, som er over thrown er allermest en gave fra Newton imo.

Tilbage til toppen
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Søn sep 18, 2011 10:15 pm    Emne: Besvar, med citat

begge er gaver. Newton går slet ikke ind i kastet på #2 og lægger den det eneste sted hvor Wood kan få den.
lidt bedre fodarbejde af Newton og wood har ikke en chance for at få fat i den, og smith udstiller woods manglende speed
Tilbage til toppen
Rolf
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. jan 2010
Geografisk sted: Aalborg

IndlægSkrevet: Søn sep 18, 2011 10:35 pm    Emne: Besvar, med citat

Nick Collins skulle efter sigende være ok; ryan pickett har derimod fået en sprained fod

Kilde:
http://www.jsonline.com/blogs/sports/130086223.html
Tilbage til toppen
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009
Geografisk sted: Haderslev

IndlægSkrevet: Søn sep 18, 2011 10:44 pm    Emne: Besvar, med citat

Rolf skrev:
Nick Collins skulle efter sigende være ok; ryan pickett har derimod fået en sprained fod

Kilde:
http://www.jsonline.com/blogs/sports/130086223.html

Rigtige gode nyheder med Collins!!
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Søn sep 18, 2011 11:15 pm    Emne: Besvar, med citat

bojoerge skrev:

Offence
Rodgers spiller igen en fejlfri kamp. Vi får lidt for lidt ud af redzone offence og scorer for lidt TD's fremfor FG's. Når nu no-huddle offence virker så godt, så ville jeg gerne se lidt mere af det.

Starks spillede også en stor kamp. Det er fantastisk at se, hvordan han stort set hver gang får positive yards efter kontakt...altså lige bortset fra når Clifton ikke orker at run-blocke.
pack4ever

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Man sep 19, 2011 5:49 am    Emne: Besvar, med citat

c-wood bør blive inde på slot-pladsen, godt nok hiver han et par bolde til sig, men han tillader også mange yards til smith
I have been wounded but not yet slain I shall lie here and bleed awile Then I shall rise and fight again The title of champion may from time to time fall to others more than ourselves But the heart the spirit and the soul of champions remains in Green Bay
Tilbage til toppen
nunobow

Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Man sep 19, 2011 8:38 am    Emne: Besvar, med citat

Rolf skrev:
Rigtig godt at høre med Collins.

Og med Pickett så er vi jo heldigvis ret dybe på DL.... eller?! Confused

Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4
Side 4 af 4

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum