American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Week 3: Packers @ Bears
Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Tors sep 22, 2011 3:11 pm    Emne: Week 3: Packers @ Bears Besvar, med citat

Det her matchup er sådan et jeg på forhånd har rigtigt svært at vurdere.

Begge har hold har svage sider, som modstanderen burde være i stand til at udnytte. På den anden side, så kender de hold (og deres trænerstab) hinanden så godt, at det aldrig bliver rigtige shootouts, så jeg ved snart ikke hvad jeg skal tænke.

Når Bears har bolden
Bears O-line har store problemer og det må Capers kunne finde veje til at udnytte. På den anden side, så har Packers kasteforsvar været meget svagt og med Collins skadet, så frygter jeg det værste. Bears har kastet på næsten 70% af samtlige spil og rigtig meget af det er gået til til Forte. Det er jeg lidt urolig for der viste Saints i uge 1, at Packes har en svaghed. Hvis jeg var Capers så ville jeg sætte en form for spy på Forte. Packers har vist stærkt løbeforsvar. Det tror jeg de viser igen på søndag og tvinger bolden i hænderne på Cutler.

Når Packers har bolden
Bears har mange gange vist, at de i store perioder kan lukke ned for vores kasteangreb. Derfor håber jeg, at Packers vil satse mere på løbet, end vi har set i de føste uger. Giv bolden til Starks tidligt og ofte. Så åbner det også op for play action, som Packers har brugt meget effektivt i de første 2 uger.

Når Packers kaster bolden, så har jeg læst et sted, at Finley havde en god kamp mod Bears i forrige sæson. Han må meget gerne være en stor del af gameplanen mod Bears.

Opsumering
Packers vinder en grim sejr hvor Packers forsvar stopper et comeback fra Cutler med et par sacks eller en interception. 17 - 24
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
DujoGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011

IndlægSkrevet: Tors sep 22, 2011 4:36 pm    Emne: Besvar, med citat

Vi skal være bedre til at dække op for RB og TE i pass spil. Helt klart vores største svaghed i de to første kampe... Også skal Matthews til at vise stor form, og udløse noget "kærlighed" til Cutler... Har hørt at græs er en delikatesse et eller andet sted Smile

Ønsker til draft 2014 for GB Packers:
1) ILB Mosley
2) TE der kan blocke OG gribe bolden
3) En stor WR til ydersiden
Tilbage til toppen
chris h

Indmeldt: 25. mar 2007

IndlægSkrevet: Tors sep 22, 2011 5:40 pm    Emne: Besvar, med citat

Finley bliver kampens store stjerne! Bears cover 2 er klart mest sårbare ned igennem midten, især med tanke på hvor opmærksomme deres safeties er på vores WR.

Det store fokus bliver at undgå fumbles og at Clifton holder Peppers fra Rodgers, så Bears ikke får succes med kun at rushe 4 mand.

Det skulle ikke undre mig hvis Packers finder en måde at tabe kampen på, men jeg er optimist og siger Packers vinder med 4 point
chess
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Fre sep 23, 2011 9:50 am    Emne: Besvar, med citat

matchup'en clifton - peppers gør mig lidt nervøs. Jeg synes clifton har set lidt sårbar ud i de første par kampe... Håber vi kan løbe bolden bare nogenlunde, ellers bliver det en lang kamp

Efter bears sendte greg olsen afsted, så har de ikke rigtig så meget tilbage på den position, så imo er det begrænsning af forte som er nøglen til sejr på D. Deres Oline er ramt af skader, vi må og skal udnytte det til at sende cutler i græsset

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
Belwas
Chicago Bears

Indmeldt: 15. okt 2008

IndlægSkrevet: Fre sep 23, 2011 11:42 am    Emne: Re: Week 3: Packers @ Bears Besvar, med citat

bojoerge skrev:
Det her matchup er sådan et jeg på forhånd har rigtigt svært at vurdere.

Begge har hold har svage sider, som modstanderen burde være i stand til at udnytte. På den anden side, så kender de hold (og deres trænerstab) hinanden så godt, at det aldrig bliver rigtige shootouts, så jeg ved snart ikke hvad jeg skal tænke.

Når Bears har bolden
Bears O-line har store problemer og det må Capers kunne finde veje til at udnytte. På den anden side, så har Packers kasteforsvar været meget svagt og med Collins skadet, så frygter jeg det værste. Bears har kastet på næsten 70% af samtlige spil og rigtig meget af det er gået til til Forte. Det er jeg lidt urolig for der viste Saints i uge 1, at Packes har en svaghed. Hvis jeg var Capers så ville jeg sætte en form for spy på Forte. Packers har vist stærkt løbeforsvar. Det tror jeg de viser igen på søndag og tvinger bolden i hænderne på Cutler.

Når Packers har bolden
Bears har mange gange vist, at de i store perioder kan lukke ned for vores kasteangreb. Derfor håber jeg, at Packers vil satse mere på løbet, end vi har set i de føste uger. Giv bolden til Starks tidligt og ofte. Så åbner det også op for play action, som Packers har brugt meget effektivt i de første 2 uger.

Når Packers kaster bolden, så har jeg læst et sted, at Finley havde en god kamp mod Bears i forrige sæson. Han må meget gerne være en stor del af gameplanen mod Bears.

Opsumering
Packers vinder en grim sejr hvor Packers forsvar stopper et comeback fra Cutler med et par sacks eller en interception. 17 - 24

Jeg giver dig ret i det meste. Kendskabet, at det er lige, at finley og jeres playaction bliver vigtigt etc. Men det er dog ikke helt rigtigt at Bears oline har store problemer. Det er bare pressens og især de nationale medier/fans automatiske konklusion når QB tager mange sacks.

Cutler har som vanligt fået stryg de 2 første kampe (11 sacks), men hvis man gør sacks'ene op vil jeg skyde på der måske er 1 per kamp der er direkte på Oline. De store syndere har faktisk været en blanding af Mike Martz playcalling, WRs der ikke læser blitzen eller ikke kan komme fri af press, eller Cutler selv der ikke slipper bolden. Tag nu Saints kampen. Indtil sidst i 3. quarter er Cutler blevet sacked 1 gang i hele kampen. Bears mister Carimi og ca. samtidig opgiver Martz løbet totalt og kalder 5 eller 7 step drops HVERT play - selvom Saints sender hele huset. Når Bears så samtidig mangler de eneste 2 WRs vi har der er fysiske nok til at slå press coverage og gribe en slant - så var Cutler solgt...

Det lyder mærkeligt at snakke positivt om en Oline der har været elendig 2 sæsoner - men de har faktisk spillet fornuftigt i år, og var en væsentlig del af vi tævede Falcons. Så det er lidt synd at resten af offense (undtagen Forte) leverer så ringe under blitz...

Det er enormt vigtigt for Bears at få enten Bennett eller Roy Williams klar. Hvis det er Hester, Knox og Sanzenbacker der skal forsøge at komme fri fra Packers CBs er vi på skideren...

EDIT: Clay giver os sjældent problemer. Det har som regel været Jenkins der har været det største problem for os, så er spændt på om i kan få pres uden ham.

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Fre sep 23, 2011 4:19 pm    Emne: Re: Week 3: Packers @ Bears Besvar, med citat

Belwas skrev:
Det lyder mærkeligt at snakke positivt om en Oline der har været elendig 2 sæsoner - men de har faktisk spillet fornuftigt i år, og var en væsentlig del af vi tævede Falcons. Så det er lidt synd at resten af offense (undtagen Forte) leverer så ringe under blitz...

Har nemlig også undret mig over pressens kritik af jeres o-line. Har kunnet læse på Jeres forum, at I faktisk har været relativ godt tilfredse med o-line, men at det mere har været Psyco Mike - Jeg ved bedst og ingen skal fortælle mig vi burde løbe bolden mere end 11 gange - Martz.

Ellers bliver det efter kampen spændende at se hvordan holdene håndtere evt. succes. McCarthy gør et stort nummer ud af at det er Bears uge, og i den forbindelse havde Vic Ketcmann (packers.com editor) en god pointe. Man skal huske at det kun er én kamp, for alt i verden forsøge at undgå gassen går af ballonen alá Ravens efter Steelers kampen i uge et.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
DujoGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Lør sep 24, 2011 1:26 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg glæder mig rigtig meget til at se So'oto på banen. Han får hvertfald lov til at spille noget ST sammen med Lattimore og måske et par spil modsat Clay... Han spillede fornuftigt i preseason og burde være tændt til at lave et par spil Smile

Min Packer rookie of the year !

1) ILB Mosley
Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Søn sep 25, 2011 8:16 am    Emne: Besvar, med citat

Der var en i sidste uge der efterlyste et stream link. Nu bliver aftenens kamp jo vist på 3+, men Jens Arnborg skal ikke ødelægge min packers kamp, så for dem der ikke har gamepass, så findes der stadig streams på myp2p.bz - det gamle domaine "myp2p.eu" er lukket ned.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
Rolf
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. jan 2010
Geografisk sted: Aalborg

IndlægSkrevet: Søn sep 25, 2011 10:51 am    Emne: Besvar, med citat

Og for dem der er ekstra dovne, skal jeg nok poste et direkte link når jeg finder et ordentligt
Tilbage til toppen
DujoGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn sep 25, 2011 11:12 am    Emne: Besvar, med citat

Rolf skrev:
Og for dem der er ekstra dovne, skal jeg nok poste et direkte link når jeg finder et ordentligt

Der var nogle ordenlige links i stream tråden (off topic) hvor jeg fandt et meget bedre link end hos myp2p

1) ILB Mosley
Tilbage til toppen
danielbendix
Green Bay Packers

Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Søn sep 25, 2011 12:43 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg hader at spille mod Matt Forte pga. hans dual threat-natur. Og mit instinkt siger mig, at et pass D#, der har været så tæt på at blive brændt for alvor, ikke kan blive ved med akkurat lige at klare den.
Jeg har ikke tid til en dyberegående analyse, så mit bud på kampen kommer mere af min mavefornemmelse: 23-21 til Bears.
DujoGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn sep 25, 2011 6:03 pm    Emne: Besvar, med citat

http://www.firstrowsports.tv/sport/american-football.html

til senere Smile

1) ILB Mosley
Tilbage til toppen
DujoGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn sep 25, 2011 9:18 pm    Emne: Besvar, med citat

http://www.firstrowsports.tv/watch/82775/3/watch-chicago-bears-vs-green-bay-packers.html

1) ILB Mosley
Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Søn sep 25, 2011 9:24 pm    Emne: Besvar, med citat

Nice TD, og super afslutning på et lidt rodet drive.
Tilbage til toppen
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009

IndlægSkrevet: Søn sep 25, 2011 9:26 pm    Emne: Besvar, med citat

Dejlig start..

Bom bom Lions vandt 23-26.

Sidst rettet af hede83 Søn sep 25, 2011 9:27 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn sep 25, 2011 9:27 pm    Emne: Besvar, med citat

hvad skete der for kommentatorene på den bold som rodgers huggede dybt?

"INTERCEPTION!!! DET ER ET KÆMPE SPIL"

ja, hvis det ikke var fordi at vi hugger den dybt hver gang der er tydelig, tydelig offside

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Søn sep 25, 2011 9:28 pm    Emne: Besvar, med citat

chess skrev:

ja, hvis det ikke var fordi at vi hugger den dybt hver gang der er tydelig, tydelig offside

Var det Arnborg igen? Han er inkompetent som kommentator. Levysohn synes jeg er ok.
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn sep 25, 2011 9:30 pm    Emne: Besvar, med citat

wikkid skrev:
chess skrev:

Var det Arnborg igen? Han er inkompetent som kommentator. Levysohn synes jeg er ok.

arnborg og tommy i skøn forening - og ja, levy er god

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009

IndlægSkrevet: Søn sep 25, 2011 9:30 pm    Emne: Besvar, med citat

Off topic:

Men begynder lidt at frygte Luck til Vikings Confused
wikkid

IndlægSkrevet: Søn sep 25, 2011 9:33 pm    Emne: Besvar, med citat

hede83 skrev:
Off topic:

Men begynder lidt at frygte Luck til Vikings Confused

Ha ha - lidt en skam Viqueens ikke kune hive den hjem. Men det er jo mere blevet reglen end undtagelsen.

Ellers læg mærke til at Clay bliver dobbel og trible teamet hele tiden. Det SKAL altså give plads til andre på defense!
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Side 1 af 4

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum