American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Week 4: Broncos @ Packers
Gå til side 1, 2  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Ons sep 28, 2011 6:47 pm    Emne: Week 4: Broncos @ Packers Besvar, med citat

Det er vel ikke for tidligt at komme i gang med at snakke om den næste kamp. Jeg har set Broncos mod Titans og jeg har meget svært ved at se, hvordan Packers kan komme i vanskeligheder mod Broncos.

Når Broncos har bolden
Broncos spiller meget simpelt angrebsspil. De gør grundlæggende 3 ting. De løber, de kører screens og de kaster korte kast (outs, slants mv.). Jeg så ikke mange forsøg på kast udover 10 yards.

Vores løbeoffensiv er ligeså stærk som Titans, så Broncos får ikke ret meget på løbet og med mindre at Broncos ændrer på deres spilkald, så bliver vores svage kasteforsvar ikke for alvor truet i dybden.

Når Packers har bolden

Broncos så stærke ud mod løbet, så det bliver ikke langs jorden at vi vinder kampen.

Til gengæld var de rystende svage mod kastet - de dog var uden Champ Bailey. Hasselbeck lignede en god QB mod dem. Hvis de spiller tilnærmelsesvis så svagt mod Rodgers og co, så bliver der completet rigtigt mange yards fra Rodgers og Co.

Kort sagt, så matcher Broncos rigtig godt op mod Packers - hvis man holder med Packers. Vi vinder med minimum 3 TD's
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Gyldenlove
Denver Broncos

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: London, On

IndlægSkrevet: Ons sep 28, 2011 8:10 pm    Emne: Re: Week 4: Broncos @ Packers Besvar, med citat

bojoerge skrev:
Det er vel ikke for tidligt at komme i gang med at snakke om den næste kamp. Jeg har set Broncos mod Titans og jeg har meget svært ved at se, hvordan Packers kan komme i vanskeligheder mod Broncos.

Når Broncos har bolden
Broncos spiller meget simpelt angrebsspil. De gør grundlæggende 3 ting. De løber, de kører screens og de kaster korte kast (outs, slants mv.). Jeg så ikke mange forsøg på kast udover 10 yards.

Vores løbeoffensiv er ligeså stærk som Titans, så Broncos får ikke ret meget på løbet og med mindre at Broncos ændrer på deres spilkald, så bliver vores svage kasteforsvar ikke for alvor truet i dybden.

Når Packers har bolden

Broncos så stærke ud mod løbet, så det bliver ikke langs jorden at vi vinder kampen.

Til gengæld var de rystende svage mod kastet - de dog var uden Champ Bailey. Hasselbeck lignede en god QB mod dem. Hvis de spiller tilnærmelsesvis så svagt mod Rodgers og co, så bliver der completet rigtigt mange yards fra Rodgers og Co.

Kort sagt, så matcher Broncos rigtig godt op mod Packers - hvis man holder med Packers. Vi vinder med minimum 3 TD's

Et par fejl:

Broncos bruger stort set ikke screens (havde 2 mod Titans), blandt andet fordi Orton ikke er god til at sælge screens fra I-formation. Grunden til at vi kaster meget kort er at vi uden Royal og Lloyd ikke har nogen WRs som kan løbe dybt og Raiders fik utroligt meget pass rush mod os.

I de første 3 uger har vi på forsvaret solgt ud mod løbet, vi har spillet mod 3 relativt svage kaste angreb men gode løbe angreb og har fyldt boxen med 8 spillere og kørt mange aggressive fronter. Mod Packers vil vi helt sikkert spille meget mere zone og færre 8 mand fronter og flere blitzes. Dog er vores secondary uden Bailey ikke ret god så i skal nok have succes i luften uanset.

Jeg vil tro at Packers vinder med omkring 10 point.
Tilbage til toppen
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Ons sep 28, 2011 9:19 pm    Emne: Besvar, med citat

Det er pudsigt, nu hvor man har fulgt Green Bay i en del år, hvordan man op til nogle kampe får lidt deja-vu.

Jeg synes i hvert fald jeg tidligere har oplevet Packers komme hjem til Lambeau efter en eller to knap så kønne away wins (men wins nontheless) og så forkæle hjemmepublikummet mod en svagere modstander (...og så desværre også for ugen efter igen at spille som en pose nødder og tage et dumt nederlag).

Det er i hvert fald den fornemmelse, jeg sidder med op til Denver kampen, og jeg tror Broncos bliver sendt hjem med et eller andet i stil med 45 mod 10-13 stykker.

Dog er der nogle ubekendte. Det bliver interessant at se, såfremt Marshall Newhouse starter på RT, om han kan klare mindre, hurtigere rushers ligeså godt, som han håndterede Idonije og resten af Bears d-line.

Ryan Grant er måske også ude, og jeg glæder mig meget til at se Alex Green i aktion. Han kan få en stor debut mod Denver, men han skal også vise han kan blocke, ellers kan Rodgers få en lang eftermiddag.
the ball hawk

Indmeldt: 02. jan 2009

IndlægSkrevet: Fre sep 30, 2011 8:08 am    Emne: Besvar, med citat

Gyldenlove skrev:
bojoerge skrev:

Når Broncos har bolden

Når Packers har bolden

Et par fejl:

Broncos bruger stort set ikke screens (havde 2 mod Titans), blandt andet fordi Orton ikke er god til at sælge screens fra I-formation. Grunden til at vi kaster meget kort er at vi uden Royal og Lloyd ikke har nogen WRs som kan løbe dybt og Raiders fik utroligt meget pass rush mod os.

I de første 3 uger har vi på forsvaret solgt ud mod løbet, vi har spillet mod 3 relativt svage kaste angreb men gode løbe angreb og har fyldt boxen med 8 spillere og kørt mange aggressive fronter. Mod Packers vil vi helt sikkert spille meget mere zone og færre 8 mand fronter og flere blitzes. Dog er vores secondary uden Bailey ikke ret god så i skal nok have succes i luften uanset.

Jeg vil tro at Packers vinder med omkring 10 point.

Grunden til Broncos ikke går dybt er vel os at Orton ikke kan kaste mere end 30 yards,

Hvorfor tror du på en 10 points margin? I er i Packers land, ligaens bedste mod et af ligaens ringeste, modsat andre dårlige hold har i ikke et kaste angreb der er i nærheden af at kunne følge med!

Broncos er ingen udfordring, 35-14!
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Fre sep 30, 2011 8:37 am    Emne: Besvar, med citat

the ball hawk skrev:

Grunden til Broncos ikke går dybt er vel os at Orton ikke kan kaste mere end 30 yards,

Hvorfor tror du på en 10 points margin? I er i Packers land, ligaens bedste mod et af ligaens ringeste, modsat andre dårlige hold har i ikke et kaste angreb der er i nærheden af at kunne følge med!

Det er da en mand fuld af selvtillid..... Når det er sagt, så virker det ikke som om du så mange Broncos kampe sidste år. Orten bliver i min verden aldrig manden med den store raket....arm Embarassed, men han kan nu sagtens sende den dybt. Hvis Lloyd, Decker og Royal er klar, så mangler han ikke WR, en skam Demaryius Thomas er skadet igen. Han så til tider spændende ud sidste år, kunne have været sjovt at se om han kunne have taget springet i år. Surprised
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
adzke
Green Bay Packers

Indmeldt: 18. jan 2009

IndlægSkrevet: Fre sep 30, 2011 9:30 am    Emne: Besvar, med citat

the ball hawk skrev:

Det er sådan noget, der er rigtig træls, hvis vi taber Smile

Jeg tror, den bliver afgjort inden for én scoring. Det gør kampe i NFL. Også denne her.
Tilbage til toppen
Favre Fan

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Fre sep 30, 2011 9:33 am    Emne: Besvar, med citat

the ball hawk skrev:

Ro på - der ingen grund til bash'e manden... 10 point er nok. (Og mon ikke det gør lidt ondt på hr. Gyldenlove at indrømme det på et packers forum)

Sidst rettet af Favre Fan Fre sep 30, 2011 12:38 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen
the ball hawk

Indmeldt: 02. jan 2009

IndlægSkrevet: Fre sep 30, 2011 9:33 am    Emne: Besvar, med citat

Nuvel, vi lider stadig af packers syndromet, vi har svært ved at lukke kampene og gør dem unødvendigt spændende, men jeg ser bare et Broncos hold, der er svagere besat end os på stortset alle positioner, med Packers ved jeg, at man ikke skal være for cocky og det er mere på grund af Broncos klarer mangler at jeg tror vi vinder så sikkert, jeg ser ikke nogen Carolina gentagelse og jeg ser en QB der kan scorer TD på alle drives, hvis han får muligheden! Og det er ikke Kyle Orton, selvom han er bedre end hans rygte.

WK OPP RESULT Passing Rushing Fumbles
Comp Att Pct Yds Avg TD Int Sck SckY Rate Att Yds Avg TD FUM Lost
1 OAK L 20-23 24 46 52.2 304 6.6 1 1 5 32 71.3 1 13 13.0 0 1 1

2 CIN W 24-22 15 25 60.0 195 7.8 2 0 2 8 111.2 1 -2 -2.0 0 1 1

3 @TEN L 14-17 24 39 61.5 173 4.4 2 2 1 1 67.6 -- -- -- -- -- --

En rating på (ca) 70 i 2 af 3 kampe mod forsvar der ikke huserer blandt ligaens bedste, det kan selvfølgelig være han spiller godt, jeg tror det bare ikke.
KGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Fre sep 30, 2011 9:55 pm    Emne: Besvar, med citat

Både Bulaga og Grant ude mod Broncos.

http://www.jsonline.com/blogs/sports/130870258.html

Med Barney Stinsons ord: Alex Green, suit up!
nunobow

Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Fre sep 30, 2011 10:34 pm    Emne: Besvar, med citat

KGB skrev:
Både Bulaga og Grant ude mod Broncos.

http://www.jsonline.com/blogs/sports/130870258.html

Alex Green, suit up!
Ja og Derek Sherrod også...

Man kunne faktisk godt håbe på en stor føring ved indgangen til 4. qtr alene af den grund, at både Green og Sherrod kunne "get their feet wet" - og hvem ved, måske også Davon House, hvis Pat Lee også er ude.

Tilbage til toppen
DujoGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011

IndlægSkrevet: Lør okt 01, 2011 4:23 am    Emne: Besvar, med citat

So'oto er også klar!

Ønsker til næste års draft:
1) Startende CB der kan tackle.
2) Startende O-line der kan runblock.
3) Startende RB der skal kunne alt selv.
Tilbage til toppen
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009
Geografisk sted: Haderslev

IndlægSkrevet: Søn okt 02, 2011 8:59 pm    Emne: Besvar, med citat

Dagens OT igen igen: Frygter stadig Luck til Vikings Confused Damn de stinker pt!
chess
Green Bay Packers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Søn okt 02, 2011 9:23 pm    Emne: Besvar, med citat

nogen der har et link?

edit: nvm

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
chris h

IndlægSkrevet: Søn okt 02, 2011 9:44 pm    Emne: Besvar, med citat

Rodgers er for sindsyg!
chess
Green Bay Packers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Søn okt 02, 2011 9:46 pm    Emne: Besvar, med citat

for satan hvor er jordy nelson sexet!

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
chris h

IndlægSkrevet: Søn okt 02, 2011 9:51 pm    Emne: Besvar, med citat

Woodson still got it!
hede83
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn okt 02, 2011 9:52 pm    Emne: Besvar, med citat

Juhuu så er Woodson nummer 2 på all-time listen. Watch out brother Woodson Wink
DujoGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011

IndlægSkrevet: Søn okt 02, 2011 9:52 pm    Emne: Besvar, med citat

chris h skrev:
Woodson still got it!

2 picks six's til han er den med flest nogensinde!!!

Ønsker til næste års draft:
1) Startende CB der kan tackle.
2) Startende O-line der kan runblock.
3) Startende RB der skal kunne alt selv.
Tilbage til toppen
hede83
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn okt 02, 2011 9:54 pm    Emne: Besvar, med citat

haha pisse fedt med et onside kick der
KGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn okt 02, 2011 9:54 pm    Emne: Besvar, med citat

Woods, du er for vild...

Wow, onside kick hehe... Razz
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side 1, 2  Næste
Side 1 af 2

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum