American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Packers Draft 2012 (Needs, prospects, mocks)

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Schenton

Indmeldt: 18. nov 2007

IndlægSkrevet: Man okt 03, 2011 2:04 pm    Emne: Packers Draft 2012 (Needs, prospects, mocks) Besvar, med citat

Det vel aldrig for tidligt at kigge mod fremtiden, og som en entusiastisk college football seer, kan man jo ikke helt lade være med at kigge frem mod draften og de fremtidige Packers spillere.

For at kunne sammensætte et sandsynligt scenario, skal man jo have sine needs på plads.

Så hvordan vurdere i Packers needs frem mod draften 2012? Der er jo en mente der hedder Nick Collins, som jeg ik helt ved hvordan skal tages ind i variablen endnu, det samme gælder en evt. forlængelse af Finley

**** DE/DT/OLB
*** FS/CB
** RB/G/C/TE/WR
* T/QB/FB/
chess
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Tirs okt 04, 2011 10:46 am    Emne: Besvar, med citat

vores pass rush fungerer ikke godt nok, så selv om vi kører bpa, så må vi finde en modsat CMIII i løbet af de første to runder imo.

jeg tror ikke vi forlænger med Finley, men vi har samtidig en masse unge TE's som vi ikke ved præcist hvad vi har i pt

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
DujoGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011

IndlægSkrevet: Tirs okt 04, 2011 12:00 pm    Emne: Besvar, med citat

Hvis Finley er villig til at tage en mindre kontrakt for at blive i GB, så tror jeg vi beholder ham. Vi har en masse unge TEs, men ser ingen af dem der er lige så gode som Finley.

DE og OLB er de største needs på D. Dernæst kommer CB (jeg er ikke solgt på House, Lee eller Bush), DT (Raji skal også ha en pause ind i mellem) og Safety.

På O bliver det nok O-line som største need, Guard eller Center mest. Og det er ikke fordi vi mangler en starter nu eller næste år, men fordi det er rart med flere store gutter oppe foran til at give konkurrence om pladserne. Selvom Driver skulle gå på pension så tror jeg ikke WR bliver aktuelt. Med Nelson, Jones, Cobb og Jennings er vi rimelig godt sat, samt vi stadig har lidt på practice squad fra i år. En QB i de sene runder er heller ikke en dum ide.

udover et pass rush, har vi ikke de helt store mangler...endnu

Ønsker til næste års draft:
1) Startende CB der kan tackle.
2) Startende O-line der kan runblock.
3) Startende RB der skal kunne alt selv.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
adzke
Green Bay Packers

Indmeldt: 18. jan 2009

IndlægSkrevet: Tirs okt 04, 2011 12:54 pm    Emne: Besvar, med citat

DujoGB skrev:

DE og OLB er de største needs på D. Dernæst kommer CB (jeg er ikke solgt på House, Lee eller Bush), DT (Raji skal også ha en pause ind i mellem) og Safety.

Hvorfor ikke House?
Tilbage til toppen
DujoGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tirs okt 04, 2011 3:26 pm    Emne: Besvar, med citat

adzke skrev:
DujoGB skrev:

Hvorfor ikke House?

Har intet set noget til ham, så han har ikke overbevist mig. Men stadig første år i ligaen, så han har tid til at bevise noget andet. Også er CBs ofte gode ST gunners...

Tilbage til toppen
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Tirs okt 04, 2011 3:31 pm    Emne: Besvar, med citat

Selv med de nye kontrakter til Nelson og Sitton, så har vi mange Free Agents næste år: Http://www.jsonline.com/sports/packers/127498283.html

Vi får ikke råd til dem allesammen selvom alle med undtagelse af Pat Lee, har evnerne til at spille for Packers.

Et andet spørgsmål som er umuligt at svare på nu, er om Clifton og Driver, lader sig pensionerer/ bliver fyret. Det er vel meningen at Sherrod skal tage over på LT næste år, og så er Clifton en dyr backup. Driver har kun grebet for 72 yards de første 4 kampe og står til at tjene 5 mio næste år. Det er mange penge for en 3. -5. reciever.

Endelig ved vi desværre heller ikke om Collins kommer tilbage.

Der er kort sagt alt for mange ubekendte til, at jeg kan pege på nogle positioner lige nu, men vi er nok klogere til februar når vi har været i Indy og hente pokalen Laughing
Tilbage til toppen
DujoGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tirs okt 04, 2011 4:11 pm    Emne: Besvar, med citat

bojoerge skrev:
Selv med de nye kontrakter til Nelson og Sitton, så har vi mange Free Agents næste år: Http://www.jsonline.com/sports/packers/127498283.html

Vi får ikke råd til dem allesammen selvom alle med undtagelse af Pat Lee, har evnerne til at spille for Packers.

Et andet spørgsmål som er umuligt at svare på nu, er om Clifton og Driver, lader sig pensionerer/ bliver fyret. Det er vel meningen at Sherrod skal tage over på LT næste år, og så er Clifton en dyr backup. Driver har kun grebet for 72 yards de første 4 kampe og står til at tjene 5 mio næste år. Det er mange penge for en 3. -5. reciever.

Endelig ved vi desværre heller ikke om Collins kommer tilbage.

Der er kort sagt alt for mange ubekendte til, at jeg kan pege på nogle positioner lige nu, men vi er nok klogere til februar når vi har været i Indy og hente pokalen Laughing

Wells og Finley må stå øverst på listen over resignments. Dernæst Bush, Walden og Flynn.

Tilbage til toppen
chris h

Indmeldt: 25. mar 2007

IndlægSkrevet: Tirs okt 04, 2011 4:16 pm    Emne: Besvar, med citat

Spørgsmålet er vel også om vi ud over Finley og Wells også er nødt til at genforhandle Rodgers kontrakt indenfor en overskuelig årrække?

Ellers ligger der også forlængelse til Jennings, Raji og Matthews indenfor de næste par sæsoner, så jeg tror personligt ikke vi forlænger med Finley jo mindre vi får rabat.

Han er rigtig rigtig dygtig, men vi vandt super bowl uden, og der er andre spillere der er langt vigtigere (blandt andet de 4 ovenstående)
adzke
Green Bay Packers

Indmeldt: 18. jan 2009

IndlægSkrevet: Tirs okt 04, 2011 4:20 pm    Emne: Besvar, med citat

chris h skrev:
Spørgsmålet er vel også om vi ud over Finley og Wells også er nødt til at genforhandle Rodgers kontrakt indenfor en overskuelig årrække?

Ellers ligger der også forlængelse til Jennings, Raji og Matthews indenfor de næste par sæsoner, så jeg tror personligt ikke vi forlænger med Finley jo mindre vi får rabat.

Han er rigtig rigtig dygtig, men vi vandt super bowl uden, og der er andre spillere der er langt vigtigere (blandt andet de 4 ovenstående)

Mike Vandermause (tror jeg, det var) har været fremme et par gange med skriverier om, at allerede kan blive nødt til at give Rodgers en ny kontrakt efter denne sæson. Det synes jeg egentlig virker lidt som et overkill. Packers kan jo ikke for alvor gøre for, at han har gjort det så godt. Og på samme tid kan man vel også sige, at Packers tog sig af Rodgers med en stor kontrakt, før han havde kastet for alvor i NFL. Jeg håber, han giver dem lidt tid til at finde de penge, han skal have.

Jeg vil i øvrigt hellere forlænge med spillere som Wells, Bush, Lee og Walden end jeg vil give Finley en masse penge. Men det er jo ikke sikkert, det skal stilles op på den måde.
Tilbage til toppen
Schenton

IndlægSkrevet: Tirs okt 04, 2011 5:46 pm    Emne: Besvar, med citat

Efter hvad jeg har hørt sku trænerstaben have ret stor fidus til Williams på TE, han er lidt undersized, men beskrives til at have mange af samme egenskaber som Finley, lige på nær netop størrelsen der gør at Finley er så svær en matchup.

Jeg vil nødig miste Finley, tanken om at hans fravær kan få lige så stor betydning som jeg mener Cullen Jenkins har haft, vil være skræmmende.

Tror i der er en chance for vi cutter James Jones eller shopper ham?
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009
Geografisk sted: Haderslev

IndlægSkrevet: Tirs okt 04, 2011 9:52 pm    Emne: Besvar, med citat

Schenton skrev:
Efter hvad jeg har hørt sku trænerstaben have ret stor fidus til Williams på TE, han er lidt undersized, men beskrives til at have mange af samme egenskaber som Finley, lige på nær netop størrelsen der gør at Finley er så svær en matchup.

Jeg vil nødig miste Finley, tanken om at hans fravær kan få lige så stor betydning som jeg mener Cullen Jenkins har haft, vil være skræmmende.

Tror ikke meget på det. Driver stopper nok efter denne sæson og så har vi pludselig "kun" 4 store spillere på WR.

Derudover er jeg stadig stor fortaler for en ny OLB. Syntes det har været meget tydeligt i år, at CM3 ikke kan gøre alt selv (ingen kan komme forbi 2-3 spillere).
Courtney Upshaw fra Alabama ser meget spændende ud og ikke umuligt han stadig er tilbage når vi er on the clock.
Schenton

IndlægSkrevet: Tirs okt 04, 2011 10:55 pm    Emne: Besvar, med citat

hede83 skrev:
Schenton skrev:

Tror ikke meget på det. Driver stopper nok efter denne sæson og så har vi pludselig "kun" 4 store spillere på WR.

Derudover er jeg stadig stor fortaler for en ny OLB. Syntes det har været meget tydeligt i år, at CM3 ikke kan gøre alt selv (ingen kan komme forbi 2-3 spillere).
Courtney Upshaw fra Alabama ser meget spændende ud og ikke umuligt han stadig er tilbage når vi er on the clock.

Desværre virker der til at være lidt mangel på elite pass rushers som kommer ud i år, Upshaw har bestemt potentiale og meget upside pt. Tror han kommer til at gå før hvis han forsætter.

Ved heller ik om jeg synes en DE/DT eller OLB er vigtigst pt. Så længe det er en med pass rush kvalitet.
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum