American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Week 5: Packers @ Falcons
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 4:29 am    Emne: Besvar, med citat

nunobow skrev:
Rodgers på vej mod 400 yards passing uden sine startende tackles...

Ret imponerende må man sige..

Game over, 5-0 baby!! Så snupper jeg lige 2 timers søvn, før arbejde Smile
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 4:33 am    Emne: Besvar, med citat

2 positive ting:

Crosby. Har han bare været money i år eller hva?!

Defense. Ved 0-14 havde vi for første gang rigtigt brug for dem [edit: i denne sæson]... Atlanta har ikke scoret siden...

Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
nunobow

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 4:43 am    Emne: Besvar, med citat

hede83 skrev:
Game over, 5-0 baby!! Så snupper jeg lige 2 timers søvn, før arbejde Smile
og jeg møder efter frokost, hvis jeg skal tro på den mail, mit arb. modtog ca. kl. 02 Cool

Tilbage til toppen
Kusch
Green Bay Packers

Indmeldt: 04. okt 2008
Geografisk sted: København Ø

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 5:00 am    Emne: Besvar, med citat

snupper mig en hjemme dag fra studiet, så kan man jo stå tidligt op og læse................

Rodgers er genial intet mindre, fantastisk at MM så succesfuld kan ændre play calls efter Clifton går ud.

Vi er nu 5-0 og har vundet i Atlanta hvor få vinder, jeg vil ligge mig til at sove med et smil.
nunobow

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 5:42 am    Emne: Besvar, med citat

Kusch skrev:
snupper mig en hjemme dag fra studiet, så kan man jo stå tidligt op og læse................

Rodgers er genial intet mindre, fantastisk at MM så succesfuld kan ændre play calls efter Clifton går ud.

Vi er nu 5-0 og har vundet i Atlanta hvor få vinder, jeg vil ligge mig til at sove med et smil.
en ting er, at vi vinder ude over dem begge i januar. Men vi gentager det inden for de første uger af den efterfølgende sæson... @RoddyWhiteTV : STFU!!

Tilbage til toppen
chris h

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 6:45 am    Emne: Besvar, med citat

Vigtig vigtig sejr - hvis vi holder tungen lige i munden over de næste to kampe mod Rams og Viqueens, så hedder den 7-0 når vi går til bye.

Crazy stat of the week - Rodgers ramte 12 forskellige targets, det er altså kun Ryan Taylor som ikke griber et kast af vores offensive spillere! Det må siges at være en imponerende fordeling af bolde fra Rodgers side
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 9:38 am    Emne: Besvar, med citat

Wow sikke en kamp. Godt vi kun skulle bruge 3 qvt. på at besejre Falcons...

Jeg kunne godt tænke mig noget af det som Dom Capers må have puttet i pause-gatoraden, for det må have været stærke sager. Super kamp af forsvaret...

Kunne godt lide at angrebet startede kampen med at løbe mere end de plejer - altså lige indtil at Grant fumblede.

Når nu Clifton er ude, så må vi håbe at, at Bulaga er ved at være klar igen. Hvis han er klar, så bliver det spændende at se hvem der skal spille LT. Newhouse gjorde det godt i går, så jeg ville være ok med at give ham chancen igen. På den anden side, så forventede alle jo for et år siden - inden Tauschers skader - at Bulaga skulle være den næste LT, så hvis han er den bedste OT vi har lige nu, så synes jeg vi burde teste ham af på LT i næste uge.

Crosby er for sej. Mister 100% på FG Laughing
Tilbage til toppen
McClane
Green Bay Packers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 10:27 am    Emne: Besvar, med citat

KevinSeifert, NFC North Blog Espn skrev:
Newhouse praise: Newhouse looked pretty solid at left tackle, but don't take it from me. Here's what ESPN analyst and former NFL offensive lineman Mark Schlereth tweeted during the game: " Newhouse is gonna be a star in this league at tackle I can't tell you how hard it is to switch from RT to LT and not skip a beat!"

Jeg må også sige jeg var imponeret!! ....

Jeg føler vi spiller årets kamp i går ... en kvalitets modstander ... hvor vi er nødt til at bruge ST, Offence og Defence for at ende sejrigt ... En komplet kamp, når man har rotationen på OLine i mente...

Kæmpe Ros til Bishop... han har været bedste spiller på Defence indtil videre i år...

Er stadig bekymret for det manglende passrush ... men det var bedre i dag, godt være vi kun fik Ryan sacket en gang... men han blev ramt rigeligt...

5-0 .. så kan man ikke forlange mere ... bare lidt nedtur at vi spiller i en division med et eller andet sted 3 andre gode hold .. det virker phyrealistisk(staveplade) .. men det er realistisk at vi skal nøjes med en Wild Card plads i år ...

"The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor."
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 10:56 am    Emne: Besvar, med citat

McClane skrev:
KevinSeifert, NFC North Blog Espn skrev:
Newhouse praise: Newhouse looked pretty solid at left tackle, but don't take it from me. Here's what ESPN analyst and former NFL offensive lineman Mark Schlereth tweeted during the game: " Newhouse is gonna be a star in this league at tackle I can't tell you how hard it is to switch from RT to LT and not skip a beat!"

Jeg må også sige jeg var imponeret!! ....

Jeg føler vi spiller årets kamp i går ... en kvalitets modstander ... hvor vi er nødt til at bruge ST, Offence og Defence for at ende sejrigt ... En komplet kamp, når man har rotationen på OLine i mente...

Kæmpe Ros til Bishop... han har været bedste spiller på Defence indtil videre i år...

Er stadig bekymret for det manglende passrush ... men det var bedre i dag, godt være vi kun fik Ryan sacket en gang... men han blev ramt rigeligt...

5-0 .. så kan man ikke forlange mere ... bare lidt nedtur at vi spiller i en division med et eller andet sted 3 andre gode hold .. det virker phyrealistisk(staveplade) .. men det er realistisk at vi skal nøjes med en Wild Card plads i år ...

men så igen: lions har ikke slået et godt hold endnu, chicago er 2-2 og vikings er en rodebutik. jeg vil ikke jinxe noget, men...

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 11:06 am    Emne: Besvar, med citat

bojoerge skrev:

Når nu Clifton er ude, så må vi håbe at, at Bulaga er ved at være klar igen. Hvis han er klar, så bliver det spændende at se hvem der skal spille LT. Newhouse gjorde det godt i går, så jeg ville være ok med at give ham chancen igen. På den anden side, så forventede alle jo for et år siden - inden Tauschers skader - at Bulaga skulle være den næste LT, så hvis han er den bedste OT vi har lige nu, så synes jeg vi burde teste ham af på LT i næste uge.

Når Bulaga bliver klar igen, så foretrækker jeg nu at holde ham på den højre side. Kombinationen af Wells - Sitton - Bulaga har virkelig fungeret godt. Så må Sherrod og Newhouse duellere om tjansen på venstre side hvis Clifton er ude i længere tid.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
nunobow

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 11:09 am    Emne: Besvar, med citat

chess skrev:
men så igen: lions har ikke slået et godt hold endnu, chicago er 2-2
Men som de siger "it's hard to win on Sundays in this league". Synes ikke, man kan tillade sig at undervurdere Lions 4-0 record, selv om de har været i problemer et par gange.

Man kan fx også vende den lidt om og sige, at de ikke har haft chancen for at vinde over et godt hold endnu?

.100 er .100

Tilbage til toppen
nunobow

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 11:11 am    Emne: Besvar, med citat

wikkid skrev:
bojoerge skrev:

Når Bulaga bliver klar igen, så foretrækker jeg nu at holde ham på den højre side. Kombinationen af Wells - Sitton - Bulaga har virkelig fungeret godt. Så må Sherrod og Newhouse duellere om tjansen på venstre side hvis Clifton er ude i længere tid.
Helt enig!

Når Newhouse gjorde det så godt på LT, som i går, er der ingen grund til at begynde in-season eksperimenter med Bulaga.

Tilbage til toppen
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 12:17 pm    Emne: Besvar, med citat

Kan se flere steder, at dommer crew'et får en del kritik. Kan huske at jeg i nat var lidt oppe at køre over et par kald, men synes ellers de fandt det rigtige kald i de afgørende situationer.

MEN - jeg ville lige undersøge hvem der var dommer i går, og fandt så denne artikel:

"Brown will be remembered for the game between Cleveland and Jacksonville a dozen years ago when the massive tackle was struck in the right eye by a weighted penalty flag thrown by official Jeff Triplette. Brown stormed on the field and pushed Triplette, drawing a suspension.

Brown, whose father was blind from glaucoma, said concern for his eyesight caused him to confront Triplette. Brown was hospitalized for six days with bleeding behind the eye. He sued the NFL for $200 million, settling the lawsuit for $25 million.

He missed the next three seasons because of the injury, returning to football and the Ravens for the 2003 season."

http://www.mercurynews.com/other-sports/ci_18966470

Det var samme crew, igen anført af Jeff Triplett, der dømte i nat. Også ham der glemte at Mike McCarthy var løbet for challenges imod Cowboys på Lambeau i 09. Til tider en lidt uheldig dommer..
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
bojoerge
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 12:26 pm    Emne: Besvar, med citat

nunobow skrev:
Når Newhouse gjorde det så godt på LT, som i går, er der ingen grund til at begynde in-season eksperimenter med Bulaga.

Besætningen på OT efter Clifton gik ud, var et stort eksperiement. Forsøget lykkedes med nød og næppe og ekstra hjælp til begge tackles. Som jeg ser det vil Bulaga være en opgradering uanset hvilken OT's han spiller på.

Jeg synes vi altid bør lade den bedste OT spille LT. Samtidigt så viste Babre-katastrofen mig, at man først ved om man har en starting-OT, når han bliver prøvet af i en rigtig sæsonkamp. Hvis jeg skulle vælte mellem at teste nu, eller til september næste år, så ville jeg teste nu...

Hvs trænerstaben vurderer at Newhouse vil være en bedre LT end Bulaga, så er jeg tryg ved den vurdering...
Tilbage til toppen
danielbendix
Green Bay Packers

Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 1:39 pm    Emne: Besvar, med citat

wikkid skrev:
Kan se flere steder, at dommer crew'et får en del kritik. Kan huske at jeg i nat var lidt oppe at køre over et par kald, men synes ellers de fandt det rigtige kald i de afgørende situationer.

Jeg undrede mig over deres illegal substitution penalty i 3. eller 4. quarter på os, den manglende straf på Cobb, der førte til en efterfølgende straf mod os, i min optik en lille håndfuld oversete offensive holdings på Atlantas o-line - og jeg kan erindre, at jeg også syntes Atlanta til tider fik nogle lidt spøjse kendelser imod sig. Jeg synes overall fordelte dommerfejlene sig ligeligt, så det påvirkede ikke kampen, men det var mærkeligt at følge med i til tider.

Det sagt, så er jeg dybt imponeret over, at vi kunne vinde den her kamp. Da vi er ned 0-14 med et forsvar, der ikke virkede til at kunne tackle en spiller på den rigtige side af førstdown-markeringen, om så det gjaldt deres liv, var jeg sikker på, at vi ville tabe kampen.
Det også kun tredje gang, Ryans Falcons' taber på hjemmebane i regular season. Der er meget at være stolte af.
På offense synes jeg måske MM kalder en af sine fem bedste kampe som playcaller hos os.

Det største generelle problem er i min optik også pass rush. Det virker til, at en del offensive koordinatorer har læst de spilkald, vi kører, så vi ikke bare kan slå dem på scheme, men også skal slå dem på individuelle matchups, og der har det været for let bare at tage Matthews ud af kampen og efterlade os med nul rush.

Men hvor er det imponerende sluttet af med 25 unanswered points og en sejr over Falcons' i domen. 5-0, baby!
nunobow

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 1:46 pm    Emne: Besvar, med citat

bojoerge skrev:
Jeg synes vi altid bør lade den bedste OT spille LT.
Det er jeg ikke nødvendigvis enig i, men det kommer an på, hvad man lægger i ordet "bedste".

Den bedste OT er imo ikke pr. definition den bedste blind side protector.

Så i min verden er den "bedste (overall) OT" ikke nødvendigvis den bedste LT for os.

Og jeg føler mig faktisk ikke overbevist om, at Bulaga vil være en god LT på NFL niveau, selv om han spillede LT i college. Hvis vi får brug for ham på LT på et tidspunkt, så må det blive afklaret til den tid, men Newhouse er en naturlig LT - og med hans præstation i nat - og indtil han beviser det modsatte - så ser jeg helst, at man lader ham blive dér, og så lader Bulaga komme tilbage på RT, når han er klar igen efter skaden.

Men umiddelbart er jeg nu også tryg ved, hvad MM og co. vælger. Jeg har ikke grund til andet. Min største bekymring er faktisk, hvor længe Clifton er ude, for vi er godt nok tynde på OL...

Tilbage til toppen
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 1:49 pm    Emne: Besvar, med citat

mht dommerne er Cobbs fair catch stadig et stort spørgsmålstegn for mig.
Cobb signalerer helt tydeligt FC, men bliver ramt og et flag kastes. men det bliver trukket tilbage og i stedet for vi 15y for Unsportsmanlike Conduct fordi vores O løber på banen ?????
Tilbage til toppen
bojoerge
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 2:49 pm    Emne: Besvar, med citat

nunobow skrev:
Og jeg føler mig faktisk ikke overbevist om, at Bulaga vil være en god LT på NFL niveau, selv om han spillede LT i college.

For 1½ år siden var alle "drafteksperter" enige om at Bulaga var Packers kommende left tackle. Hvad er det der nu diskvalificerer Bulaga fra at være/blive en god blind side tackle? Er han ikke hurtig nok, stærk nok, eller hvad. Jeg mangler nogle argumenter....
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 3:16 pm    Emne: Besvar, med citat

bojoerge skrev:
nunobow skrev:
Og jeg føler mig faktisk ikke overbevist om, at Bulaga vil være en god LT på NFL niveau, selv om han spillede LT i college.

For 1½ år siden var alle "drafteksperter" enige om at Bulaga var Packers kommende left tackle. Hvad er det der nu diskvalificerer Bulaga fra at være/blive en god blind side tackle? Er han ikke hurtig nok, stærk nok, eller hvad. Jeg mangler nogle argumenter....

for små hænder [/joke]

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Man okt 10, 2011 3:19 pm    Emne: Besvar, med citat

nunobow skrev:
chess skrev:
men så igen: lions har ikke slået et godt hold endnu, chicago er 2-2
Men som de siger "it's hard to win on Sundays in this league". Synes ikke, man kan tillade sig at undervurdere Lions 4-0 record, selv om de har været i problemer et par gange.

Man kan fx også vende den lidt om og sige, at de ikke har haft chancen for at vinde over et godt hold endnu?

.100 er .100

så lad mig omformulere: Jeg synes ikke de har været lige så overbevisende som os i de sejre de har fået

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
Side 3 af 4

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum