American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Week 6: Rams @ Packers
Gå til side 1, 2  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Ons okt 12, 2011 7:36 pm    Emne: Week 6: Rams @ Packers Besvar, med citat

Denne uges kamp, er sådan en som jeg hader som pesten. Den er lidt ligesom når det danske fodboldlandshold skal møde Malta i Parken. Den skal "bare" vindes. Jeg håber at McCarthy har vist noget video fra et tidligere år, hvor det lykkedes Packers at smide sejre væk mod hold der "bare" skulle besejres...

Når det er sagt, så tror jeg, at Packers er så disciplineret, at de relativt hurtigt får afgjort denne kamp. Jeg har set en halvleg af Rams sidste kamp mod Redskins (det var en meget ringe Fooballkamp, så jeg faldt i søvn) og udfra det tynde grundlag, så er Rams bare et dårligt hold. Det eneste der taler til Rams fordel er at de har haft fri i sidste uge. Kan bare ikke rigtig se, hvad de har kunne rette op...

Når Rams har bolden
Sam Bradford spillede ok mod Redskins og fandt tit den åbne receiver -, der takkede for tilliden med at droppe bolden. Hvis deres receivers siden sidst har lært at gribe, så kan vi få problemer med Sam Bradford.

Steven Jackson lignede en skygge af sig selv mod Redskins og han har vist også haft en skade. Hvis Packers får problemer med Jackson, så håber jeg at Dom Capers kan huske en uge tilbage, hvor han i anden halvleg dedikerede Hawk og Bishop til at stoppe Turner.

Når Packers har bolden
Rams kan ikke stoppe Rodgers og Co...

Forudsigelse
Matt Flynn kan godt begynde at varme op. Han kommer til at spille det meste af 4. qvt og Packers vinder med minimum 20 point
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Ons okt 12, 2011 7:58 pm    Emne: Besvar, med citat

To sjæle, en tanke bla bla bla. Lidt sjovt at vi skrev en preview post på samme tid. Jeg smider lige min ind i stedet.

Det burde være en overkommelig sejr til Packers, der dog alligevel skal passe på ikke at undervurdere Rams, der har været uheldige med skader.
Rams har dog stadigvæk klassespillere, så det er ikke en automatisk 'W'.

Det bliver i øvrigt rart at se Al Harris tilbage på Lambeau, han burde få en god velkomst af tilskuerne.

At netop Al Harris, hvor god han end var, og ex-Packer Josh Gordy er dem, der blandt andre skal dække op for Packers receivers er ikke en retfærdig matchup, og mon ikke Spagnuolo dels af den grund vælger en heavy pass rush frem for coverage. Den anden grund er, at GB starter med Newhouse og måske Sherrod på de to tackles.

Alt i alt burde det være endnu en offensiv eksplosion, og forhåbentligt kan defense holde niveauet fra de sidste 3 quarters i the Georgia Dome.

Rams: 13
Packers: 48

Ved I i øvrigt om Packers spiller i de blå/brune throw back ACME uniformer? Det er i hvert fald de farver, der dominerer hjemmesiden denne uge.
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Ons okt 12, 2011 8:16 pm    Emne: Besvar, med citat

KGB skrev:

Ved I i øvrigt om Packers spiller i de blå/brune throw back ACME uniformer? Det er i hvert fald de farver, der dominerer hjemmesiden denne uge.

Det gør de:
http://www.packers.com/news-and-events/article-1/Historic-Third-Jersey-to-be-worn-against-Rams-Oct-16/689e5e0f-33a9-44c6-b95c-f148099e4adc
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
Herboen

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Tors okt 13, 2011 9:10 am    Emne: Besvar, med citat

Jeg synes det er svært at forestille sig, at Rodgers ikke laver endnu en magtdemonstration og jeg tror ikke vores forsvar får svært ved at lukke det nødvendige ned mod Rams' angreb, så mest af alt handler kampen om eksekvering og koncentration.
Tilbage til toppen
targa1
St. Louis Rams

Indmeldt: 02. apr 2008
Geografisk sted: 2600

IndlægSkrevet: Tors okt 13, 2011 10:36 am    Emne: Re: Week 6: Rams @ Packers Besvar, med citat

Tillader at komme med syn fra den anden side Very Happy Håber det iorden

Når Rams har bolden
Rams skal bare løbe bolden 3 gange på alle serier, og tage 40 sek af klokken hver gang. Så Rodgers og Pack offence har så lidt tid at arbejde med... Hvis vi SKAL kaste bolde, så skal den bare kastes i jorden. Der er alligevel ingen på vores hold, der kan gribe den alligevel...!

"Steven Jackson lignede en skygge af sig selv mod Redskins og han har vist også haft en skade". Action har været skadet efter hans lange TD imod Eagles og har slet ikke været i omdrejninger siden. Redskins smed 8 mand i boxen, og stoppede ham effektivt. Han burde dog herefter en uges pause være helt fit for fight. Like it matters!

Når Packers har bolden
"Rams kan ikke stoppe Rodgers og Co"... Ku ikke ha sagt det bedre selv. Tror kun Rams vil rushe 4 og sende resten tilbage i zoner, og undgå man-man, da vi ikke har nogen CB's tilbage. A-Rod slipper for hurtigt af med bolden alligevel, så en evt blitz vil ikke hjælpe. Tilgængæld håber jeg at man har set kampen fra sidste uge, og stopper kastene ned igennem midten... Det var ret gennemskueligt det Packers foretog sig, Falcons gjorde bare intet stoppe det. Play-action/WR-TE ned igennem midten. All day long. Laurinaitis får en travl dag ihvert fald.

Forudsigelse
Det selvfølgelig ingen hemmelighed at Rams ingen chance har. Overhovedet. De fleste Rams' tilhængers håb er blot, at det fundamentale bliver forbedret (tacklinger, grebne bolde osv). Tipper selv Packers til at vinde noget lignende 49 - 6... Plus/minus det løse.

God træning Very Happy

Wishlist
2014 1.round pick - Ha'Sean "Haha" Clinton-dix
2014 1.round pick - Taylor Lewan
Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Tors okt 13, 2011 11:34 am    Emne: Re: Week 6: Rams @ Packers Besvar, med citat

targa1 skrev:
Når Packers har bolden
"Rams kan ikke stoppe Rodgers og Co"... Ku ikke ha sagt det bedre selv. Tror kun Rams vil rushe 4 og sende resten tilbage i zoner, og undgå man-man, da vi ikke har nogen CB's tilbage. A-Rod slipper for hurtigt af med bolden alligevel, så en evt blitz vil ikke hjælpe.

Okay - det var ikke meget tiltro du har til dit hold:D Jeg levner jer nu heller ikke mange chancer, og jeg er ellers pessimist af natur - men alle de skader I er ramt af, gør det svært at tro på Rams i denne uge.

Jeg er bare lidt uenig i analysen omkring jeres defense. Var det ikke Herm Edwards der sagde:" You play to win the game"? Hvis I skal have en chance, så skal Rodgers ned at ligge, I SKAL blitze ham. Vi starter Newhouse på LT, og så er jeg ikke lige opdateret på om Bulaga er blevet klar på RT, ellers er det rookie Derrek Sherrod som spiller. De gjorde fint i sidste uge, men I bliver nødt til at teste dem. Trækker I alt tilbage, så er vores run-game blevet for stærkt, og vi løber jeg i sænk. Dermed ikke sagt vores RB's er Action Jackson-like, but who is?

EDIT: Tror der venter Mr. Al Harris en meget stor og varm velkomst.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
targa1
St. Louis Rams

Indmeldt: 02. apr 2008
Geografisk sted: 2600

IndlægSkrevet: Tors okt 13, 2011 12:00 pm    Emne: Re: Week 6: Rams @ Packers Besvar, med citat

wikkid skrev:
targa1 skrev:
Når Packers har bolden
"Rams kan ikke stoppe Rodgers og Co"... Ku ikke ha sagt det bedre selv. Tror kun Rams vil rushe 4 og sende resten tilbage i zoner, og undgå man-man, da vi ikke har nogen CB's tilbage. A-Rod slipper for hurtigt af med bolden alligevel, så en evt blitz vil ikke hjælpe.

Okay - det var ikke meget tiltro du har til dit hold:D Jeg levner jer nu heller ikke mange chancer, og jeg er ellers pessimist af natur - men alle de skader I er ramt af, gør det svært at tro på Rams i denne uge.

Jeg er bare lidt uenig i analysen omkring jeres defense. Var det ikke Herm Edwards der sagde:" You play to win the game"? Hvis I skal have en chance, så skal Rodgers ned at ligge, I SKAL blitze ham. Vi starter Newhouse på LT, og så er jeg ikke lige opdateret på om Bulaga er blevet klar på RT, ellers er det rookie Derrek Sherrod som spiller. De gjorde fint i sidste uge, men I bliver nødt til at teste dem. Trækker I alt tilbage, så er vores run-game blevet for stærkt, og vi løber jeg i sænk. Dermed ikke sagt vores RB's er Action Jackson-like, but who is?

Nu er der måske en grund til at Herm ikke er coach mere... I don't know. Blitzer vi, betyder det man-man... Not like. Rams ville jo ikke kunne dække alle packers våben op, om så Bartell, Fletcher og Murphy var klar. Nu er de det ikke, og så burde man spille mere kollektivt. Omvendt viger Spags ikke fra konceptet, og derfor kommer der sku garanteret blitzes, men tror det er den forkerte måde at gøre det på. A-Rod er simpelthen for god imod blitzen. Ydermere burde Rams komme ind til Rodgers med 4 mand, hvis Packers OL er skadesplaget... Quinn, Robbins, Hall og Long er en over-middel DL og burde kunne lægge pres på. At det ikke komme til at betyde noget i den lange ende, er en helt anden sag Very Happy I nutidens NFL vil jeg hellere løbes i sænk, end bombarderes af Rodgers. Det tager mere tid af klokken Wink

Wishlist
2014 1.round pick - Ha'Sean "Haha" Clinton-dix
2014 1.round pick - Taylor Lewan
Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Tors okt 13, 2011 4:15 pm    Emne: Re: Week 6: Rams @ Packers Besvar, med citat

targa1 skrev:
Nu er der måske en grund til at Herm ikke er coach mere... I don't know.

Det skulle nu mere ses i lyset af at du nærmest havde givet op på forhånd.

Citat:
Blitzer vi, betyder det man-man... Not like. Rams ville jo ikke kunne dække alle packers våben op, om så Bartell, Fletcher og Murphy var klar. Nu er de det ikke, og så burde man spille mere kollektivt. Omvendt viger Spags ikke fra konceptet, og derfor kommer der sku garanteret blitzes, men tror det er den forkerte måde at gøre det på. A-Rod er simpelthen for god imod blitzen. Ydermere burde Rams komme ind til Rodgers med 4 mand, hvis Packers OL er skadesplaget... Quinn, Robbins, Hall og Long er en over-middel DL og burde kunne lægge pres på. At det ikke komme til at betyde noget i den lange ende, er en helt anden sag Very Happy I nutidens NFL vil jeg hellere løbes i sænk, end bombarderes af Rodgers. Det tager mere tid af klokken Wink

Der er ingen tvivl om at det er: Pick your poisen. Større overraskelser er dog set.
Tilbage til toppen
KGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tors okt 13, 2011 10:03 pm    Emne: Besvar, med citat

wikkid skrev:
KGB skrev:

Det gør de:
http://www.packers.com/news-and-events/article-1/Historic-Third-Jersey-to-be-worn-against-Rams-Oct-16/689e5e0f-33a9-44c6-b95c-f148099e4adc

Takker! Og ret fedt, på trods af den særprægede farvekombination har de 'grown' lidt på mig. Cool
danielbendix
Green Bay Packers

Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Tors okt 13, 2011 11:10 pm    Emne: Besvar, med citat

KGB skrev:
wikkid skrev:
KGB skrev:

Det gør de:

Takker! Og ret fedt, på trods af den særprægede farvekombination har de 'grown' lidt på mig. Cool

Jeg er ikke i tvivl om, at jeg bliver glad, når jeg ser dem. Men det skyldes mest af alt, at jeg kommer til at tænke på DD's fantastiske spil sidste år i trøjen! Woohoo
wikkid

IndlægSkrevet: Fre okt 14, 2011 9:02 am    Emne: Besvar, med citat

KGB skrev:
wikkid skrev:
KGB skrev:

Det gør de:

Jeg synes det er cool.
Jeg kan rigtig godt lide at vi bruger lidt tid/kræfter på at holde fast i historien - selvom den ikke er lang. Det er jo heller ikke så længe siden, at vi spillede en sæson med striber i endzone..
Tilbage til toppen
KGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Fre okt 14, 2011 4:18 pm    Emne: Besvar, med citat

wikkid skrev:
KGB skrev:
wikkid skrev:
KGB skrev:

Det gør de:

Jeg synes det er cool.
Jeg kan rigtig godt lide at vi bruger lidt tid/kræfter på at holde fast i historien - selvom den ikke er lang. Det er jo heller ikke så længe siden, at vi spillede en sæson med striber i endzone..

Spillerne er tilsyneladende også ret glade for dem. Ikke mindst bukserne Smile
http://blogs.nfl.com/2011/10/13/for-pack-its-all-about-a-comfy-pair-of-pants/?module=HP11_content_stream
Rolf
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. jan 2010
Geografisk sted: Aalborg

IndlægSkrevet: Søn okt 16, 2011 5:01 pm    Emne: Besvar, med citat

Inaktive spillere for packers til aften:
RB Alex Green
TE Andrew Quarles
DE Mike Neal
CB Davon House
LB Robert Francois
LT Chad Clifton
LB Vic So'oto

Dvs. Zombo og Bulaga spiller. Glæder mig især til at se om Zombo kan byde på noget modsat CM3
Tilbage til toppen
Schenton

Indmeldt: 18. nov 2007

IndlægSkrevet: Søn okt 16, 2011 5:28 pm    Emne: Besvar, med citat

Hvad er udsigten på Davon House egentlig? Han fik roser i TC.. ville gerne snart se ham Smile
Don V
St. Louis Rams

Indmeldt: 27. mar 2007
Geografisk sted: Nørrebro

IndlægSkrevet: Søn okt 16, 2011 5:52 pm    Emne: Besvar, med citat

God kamp.

Bare send reserverne ind midt i anden Q.

Så vinder Packers nok kun med 14.

Til oplysning:

Citat:
Rams inactives: TE Stephen Spach, LB Ben Leber, WR Mike Sims-Walker, WR Nick Miller, CB Rod Hood, RB Jerious Norwood, DE C.J. Ah You.

Masser af spilletid til Rams rookie WRs.
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Søn okt 16, 2011 5:54 pm    Emne: Besvar, med citat

Schenton skrev:
Hvad er udsigten på Davon House egentlig? Han fik roser i TC.. ville gerne snart se ham Smile
Tjah, de må vel mene, at han ikke er klar til NFL football endnu, for han har ikke været på injury reporten de sidste par uger, men har alligevel været inactive.

Tilbage til toppen
danielbendix
Green Bay Packers

Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Søn okt 16, 2011 6:12 pm    Emne: Besvar, med citat

Nogen der har links til chatten?
Nu hvor Peprah har lavet en fin tackle for loss, vil jeg da også lige sige, at han ser ud til igen at vokse med opgaven kamp for kamp efter at have set rædderlig ud i starten efter Collins' skade
Kusch
Green Bay Packers

Indmeldt: 04. okt 2008
Geografisk sted: København Ø

IndlægSkrevet: Søn okt 16, 2011 6:19 pm    Emne: Besvar, med citat

for hulen Double D, han har godt nok droppet mange bolde på det seneste.
Kusch
Green Bay Packers

Indmeldt: 04. okt 2008
Geografisk sted: København Ø

IndlægSkrevet: Søn okt 16, 2011 7:06 pm    Emne: Besvar, med citat

danielbendix skrev:
Nogen der har links til chatten?
Nu hvor Peprah har lavet en fin tackle for loss, vil jeg da også lige sige, at han ser ud til igen at vokse med opgaven kamp for kamp efter at have set rædderlig ud i starten efter Collins' skade

http://cbe002.chat.mibbit.com/

Nick: FF brugernavn
Channel: #Footballforum
Herboen

IndlægSkrevet: Søn okt 16, 2011 7:23 pm    Emne: Besvar, med citat

Suk. Jeg ved godt at man ikke skal brokke sig over en 21 point-føring ved halvleg, men det er lidt trættende, når McCarthy forærer dem pointene ved sine kald på banen.
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side 1, 2  Næste
Side 1 af 2

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum