American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Week 6: Rams @ Packers
Gå til side Forrige  1, 2

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Søn okt 16, 2011 8:15 pm    Emne: Besvar, med citat

Det er sjældent, man brokker sig over en spiller, der forhindrer en scoring og napper en INT i EZ, men:

GOD DAMN SHIELDS!! LÆR NU FOR HEL**** AT SMIDE DIG NED EFTER SÅDAN EN INT 8-9 yards dybt i egen EZ!

Beklager at måtte meddele dig det, men du er sgu selv skyld i, at du nu må en tur i locker room til undersøgelse. Fjols!

Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
nunobow

IndlægSkrevet: Søn okt 16, 2011 8:18 pm    Emne: Besvar, med citat

Shields ude for resten af kampen med en "head injury" jf. flere tweets...

Tilbage til toppen
Herboen

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Søn okt 16, 2011 8:36 pm    Emne: Besvar, med citat

Og inde på banen er Rodgers gået i 2. halvlegs-koma.
Tilbage til toppen
nunobow

IndlægSkrevet: Søn okt 16, 2011 9:48 pm    Emne: Besvar, med citat

Herboen skrev:
Og inde på banen er Rodgers gået i 2. halvlegs-koma.
Altid noget, det sker i en kamp, hvor det ikke koster noget.

Den INT er dog ikke på Rodgers, men Jennings imo. Desværre er det Rodgers' stats/indtryk den sætter sit præg på.

Tilbage til toppen
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Søn okt 16, 2011 10:03 pm    Emne: Packers fører NFC North!!! Besvar, med citat

I sidste uge skulle Packers bruge 3 kvarter til at besejre Falcons, i dag var 2. kvarter nok til at besejre Rams. Hver gang Rams kom tæt på, så strammede forsvaret lige skrue en omgang.

Packers gjorde det nødvendige, men det var mere Rams fortjeneste, at denne kamp aldrig blev tæt.

Så tabte Lions endeligt. Rart at vide, at vi uden at spille perfekt er 6-0 og eneste ubesejrede hold...

God takling af Mastay. Crosby er stadigt mr. 100 procent. Og så videre til Minnesota...
Tilbage til toppen
McClane
Green Bay Packers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Søn okt 16, 2011 10:13 pm    Emne: Besvar, med citat

Tæt på den kedeligste Packers kamp i lang tid ... specielt i Anden halvleg.. Packers gik i koma og Rams formåede ikke at vække dem op af det ... men da fint vi vandt ...

Props til CMIII spillede en stor kamp i dag, på en billig baggrund, men alligevel...

Kan ikke lure om det er fordi defences tager ham væk ... men er Finley værd en kæmpe kontrakt?

Og så kan jeg ikke helt forstå hvor defence stadig skal give så mange yards væk...

"The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor."
Tilbage til toppen
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Søn okt 16, 2011 11:07 pm    Emne: Besvar, med citat

McClane skrev:
Tæt på den kedeligste Packers kamp i lang tid ... specielt i Anden halvleg.. Packers gik i koma og Rams formåede ikke at vække dem op af det ... men da fint vi vandt ...

Props til CMIII spillede en stor kamp i dag, på en billig baggrund, men alligevel...

Kan ikke lure om det er fordi defences tager ham væk ... men er Finley værd en kæmpe kontrakt?

Og så kan jeg ikke helt forstå hvor defence stadig skal give så mange yards væk...

Nu fik jeg desværre ikke set kampen i aften, men omkring Finley er mit indtryk efter 6 uger:

Nu kontrakt - helt bestemt!
En stor kontrakt - Hmmm.... Han er stadig klart vores bedste TE.
En blockbuster deal - Hell no!

Jeg er ikke solgt på ham i år. Jeg kan sagtens huske hvad jeg sagde om ham i off-season, men de udtalelser var også dengang baseret på hans potentiale. Alle kan droppe en bold, og det er selvfølgelig der fårene blliver skilt fra bukkene, men jeg bliver skuffet over at høre, at han ikke har 100% styr på playbooken, jvf. Rodgers.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Man okt 17, 2011 12:52 am    Emne: Besvar, med citat

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
danielbendix
Green Bay Packers

Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Tirs okt 18, 2011 9:19 pm    Emne: Besvar, med citat

Afspejler meget godt mit indtryk af Bishops sæsonstart - det er sgu imponerende:

Citat:
Desmond Bishop, Packers linebacker: Tackles are an unofficial statistic, but I usually prefer to use the set based on review from each team's coaches. Based on that film review, Bishop had a stunning 20 tackles in Sunday's victory over the St. Louis Rams. That unofficially gives Bishop a team-high 72 tackles through six games. He also has three sacks and a forced fumble. Consider that at this time last season, Bishop was only two games into his replacement of injured starter Nick Barnett. He has now blossomed into a key ingredient of a championship defense.

Kilde: http://espn.go.com/blog/nfcnorth/post/_/id/32853/nfc-north-stock-watch-6
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2
Side 2 af 2

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum