American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Week 7: Packers @ Vikings
Gå til side 1, 2, 3  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Ons okt 19, 2011 8:51 am    Emne: Week 7: Packers @ Vikings Besvar, med citat

En på papiret overkommelig opgave mod et Vikings hold, der er lang fra den styrke, de havde for et par sæsoner siden.

De lilla har dog stadig Adrian Peterson og Jared Allen på hver sin side af bolden. Heldigvis er Packers stærke mod løbet, og mon ikke også Howard Green kommer til at se en del flere snaps på søndag. Hvad Jared Allen angår så vil det nok give mening at give Newhouse hjælp og double teame ham så meget som muligt.

Ellers er den store historie at rookie QB Christian Ponder starter sin første kamp mod Vikes. Jeg ved ikke, om jeg hellere ville have set McNabb, men Capers forsvar burde alt andet lige give Ponder en del problemer.

Alfa og omega er dog, at Packers spiller op til niveau og ikke leverer den gang lalle-bold som anden halvleg i søndags.

Mit bud er, at Packers vinder en lidt for tæt kamp, hvor defense igen stepper up og laver en turn-over på Vikings sidste sidste drive.

Vikings: 20
Packers: 27
chess
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Ons okt 19, 2011 10:34 am    Emne: Besvar, med citat

jeg glæder mig rigtig meget til den her kamp og ikke mindst se hvad ponder har at byde på.

30-13 packers

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Ons okt 19, 2011 11:47 am    Emne: Besvar, med citat

chess skrev:
jeg glæder mig rigtig meget til den her kamp og ikke mindst se hvad ponder har at byde på.

Jeg er meget enig I KGB's analyse af kampen og dens matchups.

Det er altid en lille usikkerhedsfaktor, når modstanderen skifter QB forud for kampen. Heldigvis gav Vikings ham 2 serier mod Bears, og der var da lidt, at blive klog på. Lad mig først slå fast, at jeg ikke følger med i college, så jeg aner intet om manden, udover det jeg lige har set...

Ponder så ud til at være en mobil quarterback. Ligesom Rodgers lavede han spil med benene. Han så dog ud til, at at træde ud af lommen ret meget. Om det er fordi han har happy feets og ikke stoler på sin o-line, eller om det er en fast del af hans spil kan jeg umuligt sige noget om.

Det ser ud til, at han har et hurtigt release og ikke for mange bevægelige dele i sit kast. Han viste god armstyrke, men manglede nok til præcision.

Det bliver spændende at se om Vikings tør true vores secondary med Ponder....
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
DujoGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011

IndlægSkrevet: Ons okt 19, 2011 2:53 pm    Emne: Besvar, med citat

Det bliver helt klart om vores D kan lukke ned for AP nok til at Ponder skal vinde kampen for Vikes. Nu skal Hawk og Bishop virkeligt vise deres værd som runstopper. Tror især Pephrah som runstopper virker klogt.

Jeg forudser en tæt 1 halvleg, men i 2 halvleg trækker GB fra, drevet af en FF af Woodson på AP Smile

GB 27 - 17 Vikings

Ønsker til draft 2014 for GB Packers:
1) ILB Mosley
2) TE der kan blocke OG gribe bolden
3) En stor WR til ydersiden
Tilbage til toppen
klgn
Minnesota Vikings

Indmeldt: 19. dec 2007
Geografisk sted: Havdrup

IndlægSkrevet: Tors okt 20, 2011 11:51 am    Emne: Besvar, med citat

Denne kamp bør aldrig blive rigtigt tæt, dertil er vi simpelthen for ringe. Jeg glæder mig til at se Ponder i aktion for alvor, men han kommer helt sikkert til at løbe en del for sit liv pga. vores ringe O-Line, som også er ret banged up.

Vores secondary mod Jeres recieverkorps er heller ikke en favorabel matchup for os.

Jeg forventer en sikker sejr til Jer (forhåbentlig ikke så stor som sidste år), og så håber jeg Ponder laver et par spil her og der, og viser tegn på, at være den franchise qb, som han er draftet som. Jeg forventer også, at AD laver et par spil, og så må Allen godt fortsætte sin sack-streak, som pt er på 8 kampe .
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Tors okt 20, 2011 12:50 pm    Emne: Besvar, med citat

klgn skrev:
og så må Allen godt fortsætte sin sack-streak, som pt er på 8 kampe .
Nej! Det må han faktisk gerne lade være med Wink

Ud over AD - så må matchup'en mellem jeres Ends mod vores Tackles forventes at blive ret afgørende for udfaldet... på papiret i hvert fald.

Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Fre okt 21, 2011 1:22 pm    Emne: Besvar, med citat

Citat:
Fan favorite Vic So'oto should play Sunday for the Green Bay Packers, according to Tyler Dunne of the Milwaukee Journal Sentinel. Injuries to linebackers Frank Zombo and Jamari Lattimore have opened the door.

Thursday was a rare sight for the Packers: Linebacker Clay Matthews and cornerback Charles Woodson both practiced in pads. Kareem Copeland of the Green Bay Press-Gazette explains.

Packers defensive coordinator Dom Capers on his approach against rookie Minnesota Vikings quarterback Christian Ponder for Sunday, via Jason Wilde of ESPNMilwaukee.com: "Every game is different. You're talking about a young guy that obviously has good ability or he wouldn't have been picked where he was."

http://espn.go.com/blog/nfcnorth/post/_/id/33010/bbao-why-was-harrison-tested-for-tumor

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Schenton

Indmeldt: 18. nov 2007

IndlægSkrevet: Fre okt 21, 2011 2:51 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg husker godt vores kamp mod Tampa med en ny Josh Freeman bag center... trap game!
DujoGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Fre okt 21, 2011 4:50 pm    Emne: Besvar, med citat

Schenton skrev:
Jeg husker godt vores kamp mod Tampa med en ny Josh Freeman bag center... trap game!

Mind mig ikke om den Sad Også derfor jeg var lettere bekymret mod Panthers. Newton lignede på mange måder Freeman i den kamp.

1) ILB Mosley
Tilbage til toppen
danielbendix
Green Bay Packers

Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Lør okt 22, 2011 8:51 pm    Emne: Besvar, med citat

http://www.draftday.dk/nfl/packers-uden-vigtig-defensive-brik

Sam Shields er ude i denne kamp grundet hans hjernerystelse, den han pådrog sig helt i slutningen af sidste kamp. Det er SÅ dumt!
Schenton

IndlægSkrevet: Lør okt 22, 2011 10:23 pm    Emne: Besvar, med citat

danielbendix skrev:
http://www.draftday.dk/nfl/packers-uden-vigtig-defensive-brik

Sam Shields er ude i denne kamp grundet hans hjernerystelse, den han pådrog sig helt i slutningen af sidste kamp. Det er SÅ dumt!

Tja.. unge spillere begår fejl, han er en atletisk spiller som godt kan lide at "udfordre". Det må være op til coaches at rette, hvad end de måtte være en ulempe.

Blir godt at se Jarrett Bush, ved ik om House er aktiv?
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn okt 23, 2011 11:10 am    Emne: Besvar, med citat

http://profootballtalk.nbcsports.com/2011/10/22/chris-cook-will-miss-sundays-game/

cook er ude og winfield er doubtful - vores kasteangreb bør have en field day hvis vores tackles klarer sig bare ok

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
DujoGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn okt 23, 2011 4:16 pm    Emne: Besvar, med citat

Ja men vi mangler måske Sitton, som er ramt af skader. Han ser dog ud til at spille, men lettere små skadet men både ankel og knæskader.

1) ILB Mosley
Tilbage til toppen
Schenton

IndlægSkrevet: Søn okt 23, 2011 9:20 pm    Emne: Besvar, med citat

Perfekt start...
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009

IndlægSkrevet: Søn okt 23, 2011 9:34 pm    Emne: Besvar, med citat

Så dejligt lige at komme ind af døren, fra en ferie på Lanzarote. Og se, at Rodgers stadig er unbelievable Smile
Rolf
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. jan 2010
Geografisk sted: Aalborg

IndlægSkrevet: Søn okt 23, 2011 9:37 pm    Emne: Besvar, med citat

Horribel start, men jeg vil stadig vove at påstå det var et freakspil, og ikke noget vi skal regne med blir standarden for resten af kampen. Tramon har jo altså de der hjerneblødninger en gang imellem, men heldigvis en utrolig kort hukommelse, så jeg ville ikke blive overrasket hvis han går ud og laver en int, eller et andet stort spil nu.
Aaron Rodgers ser derimod ud til at kunne forære den til hvem han vil, og løbefronten ser stabil ud
Tilbage til toppen
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Søn okt 23, 2011 9:46 pm    Emne: Besvar, med citat

Wow - hvornår har vi sidst kunnet løbe den op igennem midten på Viqueens??
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
Rolf
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. jan 2010
Geografisk sted: Aalborg

IndlægSkrevet: Søn okt 23, 2011 10:16 pm    Emne: Besvar, med citat

Er det mig, der er helt galt på den, eller betyder overlagte slag/spark ikke en ejection?
Tilbage til toppen
hede83
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn okt 23, 2011 10:59 pm    Emne: Besvar, med citat

Jennings=Playmaker..

.. selvom den var nok den letteste TD nogensinde Very Happy
hede83
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn okt 23, 2011 11:07 pm    Emne: Besvar, med citat

Fuck hvor jeg elsker Packers!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side 1, 2, 3  Næste
Side 1 af 3

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum