| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
KGB Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008 Indlæg: 779
|
Skrevet: Ons okt 19, 2011 8:51 am Emne: Week 7: Packers @ Vikings |
|
|
En på papiret overkommelig opgave mod et Vikings hold, der er lang fra den styrke, de havde for et par sæsoner siden.
De lilla har dog stadig Adrian Peterson og Jared Allen på hver sin side af bolden. Heldigvis er Packers stærke mod løbet, og mon ikke også Howard Green kommer til at se en del flere snaps på søndag. Hvad Jared Allen angår så vil det nok give mening at give Newhouse hjælp og double teame ham så meget som muligt.
Ellers er den store historie at rookie QB Christian Ponder starter sin første kamp mod Vikes. Jeg ved ikke, om jeg hellere ville have set McNabb, men Capers forsvar burde alt andet lige give Ponder en del problemer.
Alfa og omega er dog, at Packers spiller op til niveau og ikke leverer den gang lalle-bold som anden halvleg i søndags.
Mit bud er, at Packers vinder en lidt for tæt kamp, hvor defense igen stepper up og laver en turn-over på Vikings sidste sidste drive.
Vikings: 20
Packers: 27 _________________ Jordy Nelson - The White Lightning! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
chess Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 2060 Geografisk sted: Frederiksberg
|
Skrevet: Ons okt 19, 2011 10:34 am Emne: |
|
|
jeg glæder mig rigtig meget til den her kamp og ikke mindst se hvad ponder har at byde på.
30-13 packers _________________
"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"
-Bill Hicks |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
bojoerge
Indmeldt: 10. apr 2007 Indlæg: 396
|
Skrevet: Ons okt 19, 2011 11:47 am Emne: |
|
|
| chess skrev: | | jeg glæder mig rigtig meget til den her kamp og ikke mindst se hvad ponder har at byde på. |
Jeg er meget enig I KGB's analyse af kampen og dens matchups.
Det er altid en lille usikkerhedsfaktor, når modstanderen skifter QB forud for kampen. Heldigvis gav Vikings ham 2 serier mod Bears, og der var da lidt, at blive klog på. Lad mig først slå fast, at jeg ikke følger med i college, så jeg aner intet om manden, udover det jeg lige har set...
Ponder så ud til at være en mobil quarterback. Ligesom Rodgers lavede han spil med benene. Han så dog ud til, at at træde ud af lommen ret meget. Om det er fordi han har happy feets og ikke stoler på sin o-line, eller om det er en fast del af hans spil kan jeg umuligt sige noget om.
Det ser ud til, at han har et hurtigt release og ikke for mange bevægelige dele i sit kast. Han viste god armstyrke, men manglede nok til præcision.
Det bliver spændende at se om Vikings tør true vores secondary med Ponder.... |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
DujoGB Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011 Indlæg: 671
|
Skrevet: Ons okt 19, 2011 2:53 pm Emne: |
|
|
Det bliver helt klart om vores D kan lukke ned for AP nok til at Ponder skal vinde kampen for Vikes. Nu skal Hawk og Bishop virkeligt vise deres værd som runstopper. Tror især Pephrah som runstopper virker klogt.
Jeg forudser en tæt 1 halvleg, men i 2 halvleg trækker GB fra, drevet af en FF af Woodson på AP
GB 27 - 17 Vikings _________________ You can't write Slaughter without Laughter!
Ønsker til næste års draft:
1) Startende CB der kan tackle.
2) Startende O-line der kan runblock.
3) Startende RB der skal kunne alt selv. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
klgn Minnesota Vikings
Indmeldt: 19. dec 2007 Indlæg: 457 Geografisk sted: Havdrup
|
Skrevet: Tors okt 20, 2011 11:51 am Emne: |
|
|
Denne kamp bør aldrig blive rigtigt tæt, dertil er vi simpelthen for ringe. Jeg glæder mig til at se Ponder i aktion for alvor, men han kommer helt sikkert til at løbe en del for sit liv pga. vores ringe O-Line, som også er ret banged up.
Vores secondary mod Jeres recieverkorps er heller ikke en favorabel matchup for os.
Jeg forventer en sikker sejr til Jer (forhåbentlig ikke så stor som sidste år), og så håber jeg Ponder laver et par spil her og der, og viser tegn på, at være den franchise qb, som han er draftet som. Jeg forventer også, at AD laver et par spil, og så må Allen godt fortsætte sin sack-streak, som pt er på 8 kampe . _________________ /klgn |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
nunobow
Indmeldt: 25. mar 2007 Indlæg: 1407 Geografisk sted: Odense V
|
Skrevet: Tors okt 20, 2011 12:50 pm Emne: |
|
|
| klgn skrev: | | og så må Allen godt fortsætte sin sack-streak, som pt er på 8 kampe . | Nej! Det må han faktisk gerne lade være med
Ud over AD - så må matchup'en mellem jeres Ends mod vores Tackles forventes at blive ret afgørende for udfaldet... på papiret i hvert fald. _________________ Thanks for a lost 2nd seed, Lance Easley! Don't hope you screw up too many Pee Wee football games these days. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
chess Green Bay Packers

|
Skrevet: Fre okt 21, 2011 1:22 pm Emne: |
|
|
| Citat: | Fan favorite Vic So'oto should play Sunday for the Green Bay Packers, according to Tyler Dunne of the Milwaukee Journal Sentinel. Injuries to linebackers Frank Zombo and Jamari Lattimore have opened the door.
Thursday was a rare sight for the Packers: Linebacker Clay Matthews and cornerback Charles Woodson both practiced in pads. Kareem Copeland of the Green Bay Press-Gazette explains.
Packers defensive coordinator Dom Capers on his approach against rookie Minnesota Vikings quarterback Christian Ponder for Sunday, via Jason Wilde of ESPNMilwaukee.com: "Every game is different. You're talking about a young guy that obviously has good ability or he wouldn't have been picked where he was." |
http://espn.go.com/blog/nfcnorth/post/_/id/33010/bbao-why-was-harrison-tested-for-tumor _________________
"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"
-Bill Hicks |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Schenton

Indmeldt: 18. nov 2007 Indlæg: 546
|
Skrevet: Fre okt 21, 2011 2:51 pm Emne: |
|
|
Jeg husker godt vores kamp mod Tampa med en ny Josh Freeman bag center... trap game! _________________ Please follow @Schen_RulEz at twitter - Packers, Draft, Icehockey and more  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
DujoGB Green Bay Packers

|
Skrevet: Fre okt 21, 2011 4:50 pm Emne: |
|
|
| Schenton skrev: | | Jeg husker godt vores kamp mod Tampa med en ny Josh Freeman bag center... trap game! |
Mind mig ikke om den Også derfor jeg var lettere bekymret mod Panthers. Newton lignede på mange måder Freeman i den kamp. _________________ You can't write Slaughter without Laughter!
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
danielbendix Green Bay Packers
Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 731 Geografisk sted: Amagerbro
|
Skrevet: Lør okt 22, 2011 8:51 pm Emne: |
|
|
http://www.draftday.dk/nfl/packers-uden-vigtig-defensive-brik
Sam Shields er ude i denne kamp grundet hans hjernerystelse, den han pådrog sig helt i slutningen af sidste kamp. Det er SÅ dumt! _________________ Show me a good loser, and I'll show you a loser - Vince Lombardi |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Schenton

|
Skrevet: Lør okt 22, 2011 10:23 pm Emne: |
|
|
Tja.. unge spillere begår fejl, han er en atletisk spiller som godt kan lide at "udfordre". Det må være op til coaches at rette, hvad end de måtte være en ulempe.
Blir godt at se Jarrett Bush, ved ik om House er aktiv? _________________ Please follow @Schen_RulEz at twitter - Packers, Draft, Icehockey and more  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
chess Green Bay Packers

|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
DujoGB Green Bay Packers

|
Skrevet: Søn okt 23, 2011 4:16 pm Emne: |
|
|
Ja men vi mangler måske Sitton, som er ramt af skader. Han ser dog ud til at spille, men lettere små skadet men både ankel og knæskader. _________________ You can't write Slaughter without Laughter!
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Schenton

|
Skrevet: Søn okt 23, 2011 9:20 pm Emne: |
|
|
Perfekt start... _________________ Please follow @Schen_RulEz at twitter - Packers, Draft, Icehockey and more  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
hede83 Green Bay Packers
Indmeldt: 24. feb 2009 Indlæg: 746 Geografisk sted: Varde
|
Skrevet: Søn okt 23, 2011 9:34 pm Emne: |
|
|
Så dejligt lige at komme ind af døren, fra en ferie på Lanzarote. Og se, at Rodgers stadig er unbelievable  _________________ Bedste draft runde i NFL historien:
1 round 2009:
Green Bay Packers selects:
BJ Raji and Clay Matthews!!! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Rolf Green Bay Packers

Indmeldt: 29. jan 2010 Indlæg: 243 Geografisk sted: Aalborg
|
Skrevet: Søn okt 23, 2011 9:37 pm Emne: |
|
|
Horribel start, men jeg vil stadig vove at påstå det var et freakspil, og ikke noget vi skal regne med blir standarden for resten af kampen. Tramon har jo altså de der hjerneblødninger en gang imellem, men heldigvis en utrolig kort hukommelse, så jeg ville ikke blive overrasket hvis han går ud og laver en int, eller et andet stort spil nu.
Aaron Rodgers ser derimod ud til at kunne forære den til hvem han vil, og løbefronten ser stabil ud |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007 Indlæg: 1149
|
Skrevet: Søn okt 23, 2011 9:46 pm Emne: |
|
|
Wow - hvornår har vi sidst kunnet løbe den op igennem midten på Viqueens?? _________________ ”When Nitschke is snapping your facemask and breaking your nose. And Lombardie’s screaming in your face and there is blood everywhere, and you don’t think you can take another step. You look at me – and I’ll get you trough it” – Willie Davis to Bill Curry |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Rolf Green Bay Packers

Indmeldt: 29. jan 2010 Indlæg: 243 Geografisk sted: Aalborg
|
Skrevet: Søn okt 23, 2011 10:16 pm Emne: |
|
|
| Er det mig, der er helt galt på den, eller betyder overlagte slag/spark ikke en ejection? |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
hede83 Green Bay Packers
|
Skrevet: Søn okt 23, 2011 10:59 pm Emne: |
|
|
Jennings=Playmaker..
.. selvom den var nok den letteste TD nogensinde  _________________ Bedste draft runde i NFL historien:
1 round 2009:
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
hede83 Green Bay Packers
|
Skrevet: Søn okt 23, 2011 11:07 pm Emne: |
|
|
Fuck hvor jeg elsker Packers!!!!!!!!!!!!!!!!!! _________________ Bedste draft runde i NFL historien:
1 round 2009:
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|