American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Week 7: Packers @ Vikings
Gå til side Forrige  1, 2, 3  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Søn okt 23, 2011 11:08 pm    Emne: Besvar, med citat

Uhh Finley, venligst ikke give dommerne muligheden for at kalde en "Calvin Johnson" på det TD.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
wikkid

IndlægSkrevet: Søn okt 23, 2011 11:17 pm    Emne: Besvar, med citat

Sådan Wood - game over!
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
pack4ever

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Søn okt 23, 2011 11:24 pm    Emne: Besvar, med citat

Så er MM gået i løbe-mode desværre
I have been wounded but not yet slain I shall lie here and bleed awile Then I shall rise and fight again The title of champion may from time to time fall to others more than ourselves But the heart the spirit and the soul of champions remains in Green Bay
Tilbage til toppen
pack4ever

IndlægSkrevet: Søn okt 23, 2011 11:30 pm    Emne: Besvar, med citat

c-wood likes them rookie qbs
I have been wounded but not yet slain I shall lie here and bleed awile Then I shall rise and fight again The title of champion may from time to time fall to others more than ourselves But the heart the spirit and the soul of champions remains in Green Bay
Tilbage til toppen
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009

IndlægSkrevet: Man okt 24, 2011 12:05 am    Emne: Besvar, med citat

Syntes lige jeg så Nick Collins stå ved reservebænken!! Det er sgu dejligt at se Smile

Tilgengæld hvorfor kan vi aldrig gøre det færdigt Mad
DujoGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011

IndlægSkrevet: Man okt 24, 2011 12:19 am    Emne: Besvar, med citat

hede83 skrev:
Syntes lige jeg så Nick Collins stå ved reservebænken!! Det er sgu dejligt at se Smile

Tilgengæld hvorfor kan vi aldrig gøre det færdigt Mad

Yeah han stod med en nakkekrave på bag Woodson Smile

Vi er for slappe til at afslutte kampe generelt...men nu skal vi bare køre den hjem de sidste 2 min

Ønsker til draft 2014 for GB Packers:
1) ILB Mosley
2) TE der kan blocke OG gribe bolden
3) En stor WR til ydersiden
Tilbage til toppen
Kusch
Green Bay Packers

Indmeldt: 04. okt 2008
Geografisk sted: København Ø

IndlægSkrevet: Man okt 24, 2011 12:29 am    Emne: Besvar, med citat

7-0

Vi gik simpelhen i stå, men D# steppede op da det gjalt, forhåbenligt kan vores linjer blive friske nu hvor vi har bye.
DujoGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Man okt 24, 2011 9:01 am    Emne: Besvar, med citat

Gode Ting:

Rodgers er vild, virkelig vild. Meget få incompletions og generelt godt spillede. Tog flere sacks end nødvendigt, var nemt at se han ville gøre mere end han kunne flere gange.

Jennings - Skader sin hånd på første catch men ender med en super day. Han er crazy.

Starks og Runblocking i 4th Q - Vi kunne endelig lukke en kamp med vores løbe angreb! Starks fik 3 meget vigtige 1st downs til allersidst, ellers var vores løbeangreb so-so.

Dårlige ting:

AP All Day får næsten 200 yards på dagen, det er bare ikke godt nok. Især ikke når vi har investeret så mange penge i vores MLBs.

Ponder får en næsten drømmestart mod os og det kræver to Ints af Woodson får vi har en chance for at stoppe dem. Syntes vores pass defence var bedre, flere pass breakups og langt bedre tacklinger så snart de griber bolden.

Pass rush var ingen væk. Vi får godt nok 2 sacks, men der var kun få øjeblikke hvor vi når ind til Ponder.

1) ILB Mosley
Tilbage til toppen
Herboen

IndlægSkrevet: Man okt 24, 2011 9:08 am    Emne: Besvar, med citat

DujoGB skrev:

Pass rush var ingen væk. Vi får godt nok 2 sacks, men der var kun få øjeblikke hvor vi når ind til Ponder.

Jeg er lidt uenig, synes generelt vi rushede bedre end normalt, hvorimod Ponder blot var en positiv oplevelse i forhold til pocket presence. Jeg tror at han havde fået besked om, at hvis han var det mindste i tvivl, så skulle læderet bare kastes væk og det gjorde han så i stor stil, hvorimod andre QBs nok havde forsøgt at lave nogle spil engang imellem. Ellers synes jeg i øvrigt at han i stil minder meget om Aaron Rodgers, og virkede interessant nok bedst, når spillet var slået i stykker og han skulle improvisere.

Ham nummer 12 på vores hold virker i øvrigt til at være en ganske habil footballspiller. Det eneste der kan undre er hvordan i alverden det kun lykkedes os at sætte 13 point på tavlen med den 1. halvleg Rodgers spillede.
Tilbage til toppen
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Man okt 24, 2011 9:53 am    Emne: Besvar, med citat

Endnu en kamp, hvor jeg står tilbage med følelsen af, at Packers kun spillede på fuld skrue i et kvt - det 3. Før der var forsvaret lal og i 4. kvt. blev spilkald og beslutninger for konservative (og forsvaret blev lal igen. Jeg håber ikke, at det er ved at blive en dårlig vane, for en dag møder vi et hold der spiller hele kampen og så er vi på røven.

Når alt det er sagt, så sluttede vi kampen godt af. Tak til Leslie Frazier for at punte bolden tilbage til os, med så kort tid tilbage. Det er kun en HC, der er uden selvtillid til sit angreb, der tager den beslutning.

Det bedste ved den her kamp er, at vi tager 7 - 0 med ind i bye.

Det bedste ved ugen er, at Lions taber, så vi nu har et par kampe at give af i NFC North.
Tilbage til toppen
Herboen

IndlægSkrevet: Man okt 24, 2011 1:31 pm    Emne: Besvar, med citat

bojoerge skrev:
Når alt det er sagt, så sluttede vi kampen godt af. Tak til Leslie Frazier for at punte bolden tilbage til os, med så kort tid tilbage. Det er kun en HC, der er uden selvtillid til sit angreb, der tager den beslutning.

Ja, kontroversiel beslutning, som jeg dog godt kan forstå.

Kan forsvaret lave en 3 og ud (mod et hold, der ellers ikke har formået at flytte bolden i 4. q) har man muligheden for at få bolden tilbage med cirka 2:05 tilbage på uret, frem for at satse på sin rookie QB, der skal complete en 4 og 10 efter at have brændt 3 i streg og med den konsekvens, at hvis han brænder, så er Packers allerede i FG-afstand og kan lukke kampen.

Jeg havde gjort det samme.
Tilbage til toppen
klgn
Minnesota Vikings

Indmeldt: 19. dec 2007
Geografisk sted: Havdrup

IndlægSkrevet: Man okt 24, 2011 1:39 pm    Emne: Besvar, med citat

Tak for kampen i nat, den blev mere tæt end jeg havde forventet, og heldigvis for det, det gjorde den blot mere seværdig.

Er tilfreds med Ponders debut, jeg tvivler på, at mange havde regnet med en 72 yard kast som første spil fra hans hånd som starter - det fik da mig op af stolen Smile

Men generelt må man bare bøje sig i støvet for Packers, et angreb der fuldstændig klikker på alle tangenter, og hvor Rogers eminent fordeler boldene mellem alle sine recievere.

Det lugter af endnu et dybt playoff run, suk Wink

Glæder mig til revanchen om 3 uger, hvor Ponder har haft lidt mere tid til at vænne sig til rollen som starter og hvor vi efter en bye week forhåbentlig er mindre banged up end i går.
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Man okt 24, 2011 1:54 pm    Emne: Besvar, med citat

klgn skrev:
Glæder mig til revanchen om 3 uger, hvor Ponder har haft lidt mere tid til at vænne sig til rollen som starter og hvor vi efter en bye week forhåbentlig er mindre banged up end i går.

Det ser vi frem til. Bare husk at I kommer til et stadion, hvor alle holder med det samme hold Twisted Evil

Sad i øvrigt og grinte når Tommy undrede sig over, at der var larm, når Vikings havde bolden. En eller anden må fortælle ham at den årlige kamp @ Vikings er den nemmeste og billigste mulighed for almindelige Green Bay - fans for at se deres hold.
Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Man okt 24, 2011 2:22 pm    Emne: Besvar, med citat

klgn skrev:
Tak for kampen i nat, den blev mere tæt end jeg havde forventet, og heldigvis for det, det gjorde den blot mere seværdig.

Men generelt må man bare bøje sig i støvet for Packers, et angreb der fuldstændig klikker på alle tangenter, og hvor Rogers eminent fordeler boldene mellem alle sine recievere.

Det lugter af endnu et dybt playoff run, suk Wink

Selv tak!

Ja - Rodgers er sgu god, og det selv i en kamp hvor Jared Allen dominerede Newhouse, men han slipper bolden hurtigt, så det skal gå rigtig stærkt hvis han skal sackes.

Jeg tør godt kalde Packes i playoff nu, hvor dybt vi så kommer og med hvilken seedning, det må tiden vise. Vi har nu slået Saints, Falcons og Bears, og det giver en kæmpe fordel i et evt. tie-breaker scenarie.
Tilbage til toppen
DujoGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Man okt 24, 2011 2:23 pm    Emne: Besvar, med citat

bojoerge skrev:
klgn skrev:

Det ser vi frem til. Bare husk at I kommer til et stadion, hvor alle holder med det samme hold Twisted Evil

Sad i øvrigt og grinte når Tommy undrede sig over, at der var larm, når Vikings havde bolden. En eller anden må fortælle ham at den årlige kamp @ Vikings er den nemmeste og billigste mulighed for almindelige Green Bay - fans for at se deres hold.

Man kan da kun grine af "No Time" Tommy... Manden er jo helt væk på coke og duften af Deion Sanders prutter!

Rigtig spændende kamp, altid fedt når divisions opgørene virkelig tæller og er tætte... Det gør det hele mere....FEDT! Smile

1) ILB Mosley
Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Man okt 24, 2011 2:41 pm    Emne: Besvar, med citat

DujoGB skrev:
Man kan da kun grine af "No Time" Tommy... Manden er jo helt væk på coke og duften af Deion Sanders prutter!

Hmm - Der vil da sikkert være folk i dette land der kunne udføre et stykke bedre studiearbejde en Tommy, og som gammel Silkeborg'genser er jeg nok lidt farvet, men synes Tommy er KLASSER bedre som kommentater, contra hvad der ellers er på TV2 sport og 3+.

Jeg kan godt lide Levysohn, men rent football fagligt virker Tommy mere kompetent i min verden. Savner stadig Jesper Elming.......

I øvrigt, så skal Greg Jennings scannes i dag. Hans hånd var følelsesløs, gik så over til at være i store smerter, men spillede igennem det. Bye week er meget passende i år.
Tilbage til toppen
DujoGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Man okt 24, 2011 6:20 pm    Emne: Besvar, med citat

wikkid skrev:
DujoGB skrev:

Hmm - Der vil da sikkert være folk i dette land der kunne udføre et stykke bedre studiearbejde en Tommy, og som gammel Silkeborg'genser er jeg nok lidt farvet, men synes Tommy er KLASSER bedre som kommentater, contra hvad der ellers er på TV2 sport og 3+.

Jeg kan godt lide Levysohn, men rent football fagligt virker Tommy mere kompetent i min verden. Savner stadig Jesper Elming.......

Nu ser jeg alle kampe på nettet med amerikanske kommentatorer (og ind i mellem Engelske eller Australske studieværter i pauserne - hvor under selve spillet er det de amerikanske) og de få gange jeg har set kampe på dansk tv, er jeg ved at gå amok over hvor dårlige og selvglade de danske kommentatorer er.
Jeg ved der er rigtig mange Falkeblik og NFL-ming fans der ude, men hvor jeg bare ikke kan snuppe Claus Elming. Han er god til det analytiske og historier om spillerne osv., men der kommer bare alt for meget selv-hype og klap-sig-selv-på-skulderen ind over det til min smag. Også lige meget hvilken kamp, med hvilket som helst hold de viser, så er en eller anden spiller i kampen den bedste på positionen. De hyper en masse "okay" spiller til at være "fantastiske" og "en af de bedste der har spillet positionen" i hver kamp. Gerne en QB, men så snart han laver en fejl så vender båden og så kan han intet gøre rigtigt.

Men lige præcis Tommy er bunden er dansk NFL kommentator. Jeg har måtte opgive at se en kamp fordi han åndede så tungt i mikrofonen... Levysohn er okay, men han mangler lidt kant, er sgu lidt kedelig. Samme syv ting han siger hver kamp.

Jesper Elming var god, meget neutral og forholdte sig konstruktivt til hvordan spillet gik. Han var på ingen måde lige så farvet som hans bror er. Men han var måske for meget en "maskine", han var lidt for tør, lille Elming. Hvor storebror hiver den hjem på charme og dårlige vitser.

Det blev en længere post om hvor ringe jeg syntes de danske kommentatorer er, men syntes virkeligt at det er under alt kritik det niveau de lægger for dagen.

1) ILB Mosley
Tilbage til toppen
Herboen

IndlægSkrevet: Man okt 24, 2011 6:35 pm    Emne: Besvar, med citat

OK, og kan vi så ikke lade dette være en tråd om Vikings-Packers og så lade kritikken af kommentatorerne foregå i det generelle forum, hvor jeg endda mener, at der er en tråd specifikt lavet til det formål.
Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Man okt 24, 2011 6:54 pm    Emne: Besvar, med citat

Herboen skrev:
OK, og kan vi så ikke lade dette være en tråd om Vikings-Packers og så lade kritikken af kommentatorerne foregå i det generelle forum, hvor jeg endda mener, at der er en tråd specifikt lavet til det formål.

Du har selvfølgelig ret:D - jeg drister mig lige til en sidste kommentar alligevel... Og så holder jeg - promise!

@DujoGB: Jeg synes stadig Tommy er klasser bedre end de andre, bare husk det var sammenlignet med de øvrige danske. Der er ingen der slå Cris Collinsworth for eksempel - de udenlandske er langt bedre. Helt enig.
Tilbage til toppen
Favre Fan

IndlægSkrevet: Tirs okt 25, 2011 8:06 am    Emne: Besvar, med citat

DujoGB skrev:

Starks og Runblocking i 4th Q - Vi kunne endelig lukke en kamp med vores løbe angreb! Starks fik 3 meget vigtige 1st downs til allersidst, ellers var vores løbeangreb so-so.

Jeg finder det meget positivt, vi trods alt lukker kampen med med løb.

Jeg er lidt i tvivl om min hukommelse spiller mig et puds, men løber vi ikke kun i højre side til sidst?
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3  Næste
Side 2 af 3

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum