American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Week 8 : Bye Week :)

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
DujoGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011

IndlægSkrevet: Tors okt 27, 2011 3:56 pm    Emne: Week 8 : Bye Week :) Besvar, med citat

Jamen, vi rammer bye week på en rigtig god uge.

Vi har flere folk småskadet som har rigtig godt af en fri uge.

Woodson, Sitton, Matthews, T. Williams, Zombo, Neal, Shields, Jennings, Driver, Clifton... og helt sikkert flere jeg har glemt.

Også er vi 7-0! Angrebet ville måske ikke ha så godt af en pause siden det clicker så godt, men tror at forsvaret ville godt af at få en smule ting på plads i denne uge.

Og hvis vi skal se frem ad:

Week 9: @Chargers
Week 10: Vikings
Week 11: Buccaneers
Week 12: @Lions
Week 13: @Giants
Week 14: Raiders
Week 15: @Chiefs
Week 16: Bears
Week 17: Lions

Udover Chiefs ser jeg ingen "nemme" kampe og den er på udebane. Og hvis Lions får gang i deres spil igen, kan de sidste to kampe jo bestemme hele playoff billedet i NFC. Især hvis Bears virkeligt kommer igang og gør North mere spændende end det er lige nu.

Ønsker til draft 2014 for GB Packers:
1) ILB Mosley
2) TE der kan blocke OG gribe bolden
3) En stor WR til ydersiden
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Fre okt 28, 2011 10:21 am    Emne: Besvar, med citat

Flosklen er at der ikke er nogle nemme kampe i NFL og den gælder også for Packers anden halvdel af sæsonen. Der er ingen nemme kampe, men heller ikke nogle jeg bare vil afskrive på forhånd.

Jeg kigger sjældent længere frem end til næste kamp, men hvis vi ser en måned frem til vi møder Lions første gang, så har hverken Lions eller Bears et lettere kampprogram end vi har. Desuden har de mødt hinanden så et af holdene har tabt en kamp yderligere.

Angående bekymringen for angrebet, så tvivler jeg på at en uges pause vil gøre fra eller til.

Det jeg er mest bekymret for, det er trenden fra de sidste par uger, hvor hele holdet kun har spillet godt en halvleg eller som mod Rams - et qvt. På et tidspunkt rammer vi et eller flere hold, der holder distancen hele kampen og så er en halv kamp ikke nok til at vinde.
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Fre okt 28, 2011 10:56 am    Emne: Besvar, med citat

31 - 13 til packers

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Fre okt 28, 2011 7:44 pm    Emne: Besvar, med citat

chess skrev:
31 - 13 til packers
0-0

Tilbage til toppen
ChristTubot
Green Bay Packers

Indmeldt: 12. nov 2009

IndlægSkrevet: Man okt 31, 2011 10:01 am    Emne: Besvar, med citat

Sejre til både vikes og Lions kan nok ikke betegnes, som drømme udfald.. Havde i den grad forventet, at Panthers havde slået Vikings, selv med Ponder under center.. Lions sejren, som rent divisionsmæssigt er den største trussel, var nok ret forventet, ellers skulle Tebow finde en helt nu side frem...
Tilbage til toppen
Herboen

IndlægSkrevet: Man okt 31, 2011 11:20 am    Emne: Besvar, med citat

ChristTubot skrev:
Sejre til både vikes og Lions kan nok ikke betegnes, som drømme udfald.. Havde i den grad forventet, at Panthers havde slået Vikings, selv med Ponder under center.. Lions sejren, som rent divisionsmæssigt er den største trussel, var nok ret forventet, ellers skulle Tebow finde en helt nu side frem...

Hellere Lions end Bears....

Vedrørende Vikings har det kun relevans, at Ponder ikke skal have for meget selvtillid inden mødet på Lambeau Field - ellers er Vikings' indsats fremadrettet ret irrelvant for Packers i år. Jeg regner desuden med, at vinteren snart indfinder sig på Lambeau og selvom Ponder imponerer med sine evner på 3. down (helt utroligt at manden nærmest ikke kan ramme på 1. og 2. down for så at kaste 12 yards på 3. down), så er sne og blæst nok mere end han kan håndtere lige nu og her.
Tilbage til toppen
danielbendix
Green Bay Packers

Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Man okt 31, 2011 6:39 pm    Emne: Re: Week 8 : Bye Week :) Besvar, med citat

DujoGB skrev:
Jamen, vi rammer bye week på en rigtig god uge.

Vi har flere folk småskadet som har rigtig godt af en fri uge.

Woodson, Sitton, Matthews, T. Williams, Zombo, Neal, Shields, Jennings, Driver, Clifton... og helt sikkert flere jeg har glemt.

Også er vi 7-0! Angrebet ville måske ikke ha så godt af en pause siden det clicker så godt, men tror at forsvaret ville godt af at få en smule ting på plads i denne uge.

Og hvis vi skal se frem ad:

Week 9: @Chargers
Week 10: Vikings
Week 11: Buccaneers
Week 12: @Lions
Week 13: @Giants
Week 14: Raiders
Week 15: @Chiefs
Week 16: Bears
Week 17: Lions

Udover Chiefs ser jeg ingen "nemme" kampe og den er på udebane. Og hvis Lions får gang i deres spil igen, kan de sidste to kampe jo bestemme hele playoff billedet i NFC. Især hvis Bears virkeligt kommer igang og gør North mere spændende end det er lige nu.

Byen viste sig sgu som en overkommelig modstander Laughing

Jeg ser ingen af kampene som uovervindelige, men jeg ser heller ingen lette kampe. Alle vores modstandere (minus Vikes) er i playoff hunt og vil nok også være det til den tid, hvor vi møder dem. Og divisionsopgør som mod Vikings er aldrig walkovers. Ja, jeg har noteret mig, at vi møder Chiefs i uge 15, men jeg tror man kan vinde AFC West med 9 kampe i år, og derfor er det ikke utænkeligt at Chiefs stadig er in the hunt til den tid.
Der er kun en ting, der gælder: Klø på Smile Jeg håber mest af alt, at vores bye week har fået gjort vores D# mere healthy og trænerne har kigget på vores 3rd down defense, som jeg virkelig synes har gjort en pauver indsats foreløbig i år.
ChristTubot
Green Bay Packers

Indmeldt: 12. nov 2009

IndlægSkrevet: Man okt 31, 2011 7:23 pm    Emne: Besvar, med citat

Herboen skrev:
ChristTubot skrev:

Hellere Lions end Bears....

Vedrørende Vikings har det kun relevans, at Ponder ikke skal have for meget selvtillid inden mødet på Lambeau Field - ellers er Vikings' indsats fremadrettet ret irrelvant for Packers i år. Jeg regner desuden med, at vinteren snart indfinder sig på Lambeau og selvom Ponder imponerer med sine evner på 3. down (helt utroligt at manden nærmest ikke kan ramme på 1. og 2. down for så at kaste 12 yards på 3. down), så er sne og blæst nok mere end han kan håndtere lige nu og her.

en sejr til vikes er vel altid en sejr for meget Wink

hvorfor ser du hellere Lions vinde ??
Vi har tiebreaker over Bears og de har en dårligere record end Lions??
Lions har vist at de kan kæmpe sig gennem problemer og hive sig selv op efter en dårlig præstation.
Tilbage til toppen
Herboen

IndlægSkrevet: Man okt 31, 2011 9:49 pm    Emne: Besvar, med citat

ChristTubot skrev:
hvorfor ser du hellere Lions vinde ??
Vi har tiebreaker over Bears og de har en dårligere record end Lions??
Lions har vist at de kan kæmpe sig gennem problemer og hive sig selv op efter en dårlig præstation.

Øh? Jeg kan ikke lide Bears, det behøver jeg vel ikke uddybe yderligere Rolling Eyes

Lions derimod har aldrig sat mine følelser i kog, men jeg har også kun set NFL mens de har været skod, så jeg har faktisk mest af alt bare været glad for at de var i vores division.
Tilbage til toppen
DujoGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011

IndlægSkrevet: Tirs nov 01, 2011 8:45 pm    Emne: Besvar, med citat

MM har valgt at denne uge, ugen efter bye week, er en af de to med 2 stks padded practice. Første træning var sådan en. Der bliver fokuseret på fundamentals og ikke noget fancy. Neal og Clifton var ude, dog trænede de. Eneste anden til ikke at træne var Matthews, som åbenbart stadig har en quad skade han kke helt kan slippe af med. Både Zombo, Lattimore og Shields var tilbage på banen.

Så lidt mere raske er GB blevet henover bye week, nok mest på de småskader som de fleste spiller har, som ikke er på listen over skader.

Og jeg vil tusind gange hellere se Lions som nr. 2 end Bears. Lions er endelig ved at finde rytmen, de har et spændende ungt hold med en af de mest frygtindgydende DTs i Suh (en spiller jeg elsker at se spille, selv mod Packers) og Calvin Johnson...

Bears derimod er gamle, grå, kedelige, ringe QB og kun en rigtig spiller på holdet, Urlacher, men han er sgu ved at være så gammel. Jeg HADER Bears holdet og ønsker dem på ingen måde nogen form for succes eller wins.

Lions derimod, fortjener det lidt og de har taget en masse rigtige beslutninger og det har jeg sgu respekt for.

Packers
Lions (WC)
Bears
Vikings

mark my words Wink

Ønsker til draft 2014 for GB Packers:
1) ILB Mosley
2) TE der kan blocke OG gribe bolden
3) En stor WR til ydersiden
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum