American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Week 9: Packers @ Chargers
Gå til side Forrige  1, 2, 3

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
McClane
Green Bay Packers

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Man nov 07, 2011 8:03 pm    Emne: Besvar, med citat

[quote"DujoGB"]Dårlige ting:
O-line - Alt for mange sacks på Rodgers, alt for meget pres fra 3-4 man rush og for lidt åbne huller i rungamet. Og smid et par penalities oven i. Der skal strammes op.

Pass D / Pass Rush - Woodson siger det perfekt, der skal gøres mere for at få CM3 i spil, og få ham ind til QB'en. Syntes at Walden gør det udemærket, men stadig har han ofte kun 1 mand at slå og formår meget lidt. Vi er super heldige at vi har nogle smarte DBs der kommer op med 3 Ints og 12 points til os. Men alt alt for mange fejl i opdækning og alt for mange store spil vi skulle ha taget væk.[/quote]

Det er helt klart vores 2 arkilleshæle, det er vist tydeligt for enhver. Det der skuffer mig mest er at Oline bliver slået så klart one on one. Men jeg synes egentlig også vi er lige lovlig meget i Spread og personligt kunne jeg godt tænke mig at vi løb bare en smule mere - det er svært at kritisere vores Offence når det er så flyvende ... men vi burde klare os med lidt td mindre pr kamp ... hvis det tilgengæld betyder at passrushet på Rodgers stilner lidt af ... og vi har ball possesion lidt længere på offence så Defence får lidt tid til at puste ud.

Derudover er jeg egentlig enig med Woodson ... det er vildt frustrerende at se CMIII få dobbelt og trippelblokeringer, hver eneste uge, hvert eneste spil ... men omvendt så burde der simpelthen være idéelle betingelser for at nogen andre til at steppe up ... jeg synes det er vildt hvor lidt Raji, Wynn og Walden/Zombo/Jones får ud af det ... det må være på tide at prøve noget nyt ... et eller andet ... måske udskiftninger .. eller noget scheme mæssigt.. det er tydeligt det ikke funker i hvert fald.

"The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor."
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Herboen

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Man nov 07, 2011 9:03 pm    Emne: Besvar, med citat

McClane skrev:
Derudover er jeg egentlig enig med Woodson ... det er vildt frustrerende at se CMIII få dobbelt og trippelblokeringer, hver eneste uge, hvert eneste spil ... men omvendt så burde der simpelthen være idéelle betingelser for at nogen andre til at steppe up ... jeg synes det er vildt hvor lidt Raji, Wynn og Walden/Zombo/Jones får ud af det ... det må være på tide at prøve noget nyt ... et eller andet ... måske udskiftninger .. eller noget scheme mæssigt.. det er tydeligt det ikke funker i hvert fald.

Det siger vist alt, når vores bedste rusher kommer fra en MLB. Jeg synes nu alligevel stadig at jeg har set værre hold i forhold til at sætte pres på QB og Rivers undgik to sacks ved hjælp af ren magi. Synes at vores linje er et større prolbem end vores OLBs, Raji er bare ikke så god i år endnu, men han kom jo til sidst på sæsonen i fjor og forhåbentligt sker det igen.

O-line er en bekymring, men det bliver næppe bedre med Newhouse som starter. Omstændighederne taget i betragtning så er jeg ikke ude efter ham, men nogen styrke er han jo ikke. Lang og selv Sitton fungerer også under niveau, mens Wells og Bulaga gør det godt.

DB er der vist ikke andet at sige end at Tramon Williams havde en rigtig skodkamp hvor kun interceptionen reddede lidt af æren. Shields laver ikke de store fejl i form af at blive brændt, men lader omvendt sin receiver gribe stort set alt der kommer i nærheden. Peprah laver en kæmpe brøler ved det ene TD, men redder også dagen med to vigtige interceptions.

Men når alt det er sagt, så hold da fest for et angreb vi har.
Tilbage til toppen
McClane
Green Bay Packers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Tirs nov 08, 2011 11:59 am    Emne: Besvar, med citat

Helt sikkert - Raji har og resten af linien har spillet under niveau! .. jeg tror det største problem for os som fans er at vi har set det niveau defence spillede på sidste år ... og der satme langt op til det niveau! Men set udover ligaen er vores defence ikke så forfærdeligt.

Gu ved om der omstår noget psykisk med defence i og med at vores offence er så godt .. måske de mangler lidt "sence of urgency" ...

"The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor."
Tilbage til toppen
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Tirs nov 08, 2011 1:24 pm    Emne: Besvar, med citat

McClane skrev:
Gu ved om der omstår noget psykisk med defence i og med at vores offence er så godt .. måske de mangler lidt "sence of urgency" ...

Ja, det har jeg faktisk tænkt over i et stykke tid efterhånden. For de stepper jo op når kampen skal lukkes. Igen i weekenden hvor SD gør hvad de vil i 4Q indtil da den skal lukkes hvor D igen lever.

Derudover har MM givet en del af skylden til miskommunikation, bl.a. med at få spillene ind til D, hvis spillerne pludseligt ikke har anet hvad de skulle er jeg med på problemet
Tilbage til toppen
nunobow

Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Tirs nov 08, 2011 1:43 pm    Emne: Besvar, med citat

McClane skrev:
Som ATC må jeg erkende, at jeg også har tænkt den tanke.

For pudsigt nok har de jo altid leveret, når det RIGTIG gjaldt. Her tænker jeg goal line stand mod Saints i de døende sekunder og total nedlukning af Falcons' offense, da vi var nede 0-14.

Jeg har også tænkt på, om det skyldes følelsen af at være uovervindelige - at man så slækker på koncentrationen...

Tilbage til toppen
chris h

IndlægSkrevet: Tirs nov 08, 2011 9:49 pm    Emne: Besvar, med citat

Crazy stat: Rodgers har en completion percentage på 65,2 når han kaster + 20 yards - kun 3 QB har foruden Rodgers en sammenlagt completion percentage der er højere end det tal.

Det kan godt være Favre var gunslinger, men Rodgers er jo insane når han går dybt
nunobow

Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Tirs nov 08, 2011 10:13 pm    Emne: Besvar, med citat

chris h skrev:
Crazy stat: Rodgers har en completion percentage på 65,2 når han kaster + 20 yards - kun 3 QB har foruden Rodgers en sammenlagt completion percentage der er højere end det tal.

Det kan godt være Favre var gunslinger, men Rodgers er jo insane når han går dybt
Det er helt vildt, det tal dér! Shocked

Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3
Side 3 af 3

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum