| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
bojoerge
Indmeldt: 10. apr 2007 Indlæg: 396
|
Skrevet: Tirs nov 08, 2011 11:18 pm Emne: Week 10: Vikings @ Packers |
|
|
Selvom det første møde for 3 uger siden blev mere tæt end jeg regnede med, så kan jeg ikke forestille mig, at Packers taber hjemme mod Vikings.
Når Vikings har bolden
Stop All-Day så nemt er det. Og det kan vi selvfølgelig ikke hele kampen. Men vi kan og skal forhindre ham i at breake det ene store løb på +10 yards efter det andet. Kan vi det er meget til gengæld vundet.
Hvis vi holder All-day nogenlunde i ave, så står Ponder med ansvaret. Det må være en klar fordel, at vi nu har video på hvad han kan og laver. Jeg synes ikke at han har spillet særlig godt i hans to første kampe. Han virker noget usikker i lommen og især når forsvaret sender blitzer. Han er meget hurtig til at forsøge noget på egen hånd. Selv vores kasteforsvar bør kunne sørge for, at Ponder får en svær aften.
Når Packers har bolden
I den første kamp viste vi i starten og til slut, at vi kan løbe mod Vikings. Det håber jeg man husker hele kampen. Det vil også tage presset lidt fra Newhouse.
Winfield skulle være klar, men jeg kan ikke se andet end at Rodgers går endnu en stor aften i møde.
Jeg tror at Packers mod en svag modstander på hjemmebane kan give vores hårdtprøvede nerver lidt ro og vinde en sikker sejr |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
KGB Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008 Indlæg: 779
|
Skrevet: Tirs nov 08, 2011 11:37 pm Emne: Re: Week 10: Vikings @ Packers |
|
|
| bojoerge skrev: | Selvom det første møde for 3 uger siden blev mere tæt end jeg regnede med, så kan jeg ikke forestille mig, at Packers taber hjemme mod Vikings.
Når Vikings har bolden
Stop All-Day så nemt er det. Og det kan vi selvfølgelig ikke hele kampen. Men vi kan og skal forhindre ham i at breake det ene store løb på +10 yards efter det andet. Kan vi det er meget til gengæld vundet.
Hvis vi holder All-day nogenlunde i ave, så står Ponder med ansvaret. Det må være en klar fordel, at vi nu har video på hvad han kan og laver. Jeg synes ikke at han har spillet særlig godt i hans to første kampe. Han virker noget usikker i lommen og især når forsvaret sender blitzer. Han er meget hurtig til at forsøge noget på egen hånd. Selv vores kasteforsvar bør kunne sørge for, at Ponder får en svær aften.
Når Packers har bolden
I den første kamp viste vi i starten og til slut, at vi kan løbe mod Vikings. Det håber jeg man husker hele kampen. Det vil også tage presset lidt fra Newhouse.
Winfield skulle være klar, men jeg kan ikke se andet end at Rodgers går endnu en stor aften i møde.
Jeg tror at Packers mod en svag modstander på hjemmebane kan give vores hårdtprøvede nerver lidt ro og vinde en sikker sejr |
Jeg er enig med bojoerge, jeg kan kun forestille mig en gang lilla småkage!
Vikings: 14
Packers: 42 _________________ Jordy Nelson - The White Lightning! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Herboen
Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 638
|
Skrevet: Ons nov 09, 2011 4:26 pm Emne: |
|
|
Ponder har været rystende usikker på 1. og 2. down, til gengæld har han været nærmest genial på 3. down i de få kampe han har spillet. Og det er altså nok at kaste 11 yards på 3. down hvis man vil flytte kæderne.
Jeg er bange for manden, 1) fordi han i sin anden kamp som starter formåede at bringe sit hold i sejrsposition dybt inde i 4. quarter ved at gennemføre et drive, der varede mere end 7 minutter og 2) fordi det er evnen til at konvertere på 3. down, der er den vigtigste hos en QB. At han allerede efter 2 kampe har vist sådanne evner gør mig oprigtigt bange for at Vikings ser ud til at have ramt rigtigt på positionen.
Når alt det er sagt, så har vi stadig en langt bedre QB og han alene bør være rigeligt til at tage sejren. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
hede83 Green Bay Packers
Indmeldt: 24. feb 2009 Indlæg: 746 Geografisk sted: Varde
|
Skrevet: Ons nov 09, 2011 4:48 pm Emne: |
|
|
Glæder mig til at se Newhouse Vs Allen part 2.
Hvor hurtigt går Newhouses udvikling og hvad han har lært fra deres seneste kamp. _________________ Bedste draft runde i NFL historien:
1 round 2009:
Green Bay Packers selects:
BJ Raji and Clay Matthews!!! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007 Indlæg: 1149
|
Skrevet: Ons nov 09, 2011 9:03 pm Emne: |
|
|
| hede83 skrev: | Glæder mig til at se Newhouse Vs Allen part 2.
Hvor hurtigt går Newhouses udvikling og hvad han har lært fra deres seneste kamp. |
Han var rystende ringe mod Chargers, og Jarred Allen er ikke et bedre match-up. I'm worried..... _________________ ”When Nitschke is snapping your facemask and breaking your nose. And Lombardie’s screaming in your face and there is blood everywhere, and you don’t think you can take another step. You look at me – and I’ll get you trough it” – Willie Davis to Bill Curry |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
hede83 Green Bay Packers
Indmeldt: 24. feb 2009 Indlæg: 746 Geografisk sted: Varde
|
Skrevet: Ons nov 09, 2011 9:39 pm Emne: |
|
|
| wikkid skrev: | | hede83 skrev: | Glæder mig til at se Newhouse Vs Allen part 2.
Hvor hurtigt går Newhouses udvikling og hvad han har lært fra deres seneste kamp. |
Han var rystende ringe mod Chargers, og Jarred Allen er ikke et bedre match-up. I'm worried..... |
Men kan ikke gå værre end sidste gang. Men Allen er All-pro, alle vores tackles ville komme i store problemer mod ham. _________________ Bedste draft runde i NFL historien:
1 round 2009:
Green Bay Packers selects:
BJ Raji and Clay Matthews!!! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
wikkid

|
Skrevet: Ons nov 09, 2011 10:53 pm Emne: |
|
|
| hede83 skrev: |
Men kan ikke gå værre end sidste gang. Men Allen er All-pro, alle vores tackles ville komme i store problemer mod ham. |
Så absolut. Men mon ikke McCarthy starter med at spille ham one-one, og kan vi ikke holde ham, så tror jeg han fortsætter trenden fra Chargers og den sidste Vikings kamp, hvor der bliver kaldt spil som trækker Rodgers væk fra presset. _________________ ”When Nitschke is snapping your facemask and breaking your nose. And Lombardie’s screaming in your face and there is blood everywhere, and you don’t think you can take another step. You look at me – and I’ll get you trough it” – Willie Davis to Bill Curry |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
chess Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 2060 Geografisk sted: Frederiksberg
|
Skrevet: Tors nov 10, 2011 11:36 am Emne: |
|
|
| wikkid skrev: | | hede83 skrev: |
Men kan ikke gå værre end sidste gang. Men Allen er All-pro, alle vores tackles ville komme i store problemer mod ham. |
Så absolut. Men mon ikke McCarthy starter med at spille ham one-one, og kan vi ikke holde ham, så tror jeg han fortsætter trenden fra Chargers og den sidste Vikings kamp, hvor der bliver kaldt spil som trækker Rodgers væk fra presset. |
vi justerede også i pausen i den sidste kamp og chippede ham med en TE eller RB i resten af kampen _________________
"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"
-Bill Hicks |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
nunobow
Indmeldt: 25. mar 2007 Indlæg: 1407 Geografisk sted: Odense V
|
Skrevet: Tors nov 10, 2011 2:28 pm Emne: |
|
|
| chess skrev: | | wikkid skrev: | | hede83 skrev: |
Så absolut. Men mon ikke McCarthy starter med at spille ham one-one, og kan vi ikke holde ham, så tror jeg han fortsætter trenden fra Chargers og den sidste Vikings kamp, hvor der bliver kaldt spil som trækker Rodgers væk fra presset. |
vi justerede også i pausen i den sidste kamp og chippede ham med en TE eller RB i resten af kampen | Det gjorde vi faktisk allerede ret tidligt.
Jeg husker med glæde Quarless' bedste play i karrieren (vil jeg antage), hvor han først sender Allen i græsset for så efterfølgende at release og gribe bolden fra Rodgers til sidst.
http://smg.photobucket.com/albums/v296/Agent0008/?action=view¤t=quarless.mp4
Det var i starten af 2. qtr _________________ Thanks for a lost 2nd seed, Lance Easley! Don't hope you screw up too many Pee Wee football games these days. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
wikkid

|
Skrevet: Fre nov 11, 2011 9:40 am Emne: |
|
|
| nunobow skrev: | | Citat: | | vi justerede også i pausen i den sidste kamp og chippede ham med en TE eller RB i resten af kampen |
Det gjorde vi faktisk allerede ret tidligt.
Jeg husker med glæde Quarless' bedste play i karrieren (vil jeg antage), hvor han først sender Allen i græsset for så efterfølgende at release og gribe bolden fra Rodgers til sidst.
http://smg.photobucket.com/albums/v296/Agent0008/?action=view¤t=quarless.mp4
Det var i starten af 2. qtr |
Mike McCarthy har efterhånden utallige gange sagt, at justeringerne sker løbende i kampen, men stort set ikke i pausen.
Mon ikke det var i "Tuesdays with MM", at han havde et indlæg om hvordan og til hvad han brugte pausen til. _________________ ”When Nitschke is snapping your facemask and breaking your nose. And Lombardie’s screaming in your face and there is blood everywhere, and you don’t think you can take another step. You look at me – and I’ll get you trough it” – Willie Davis to Bill Curry |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
danielbendix Green Bay Packers
Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 731 Geografisk sted: Amagerbro
|
Skrevet: Lør nov 12, 2011 11:45 am Emne: |
|
|
| wikkid skrev: | Mike McCarthy har efterhånden utallige gange sagt, at justeringerne sker løbende i kampen, men stort set ikke i pausen.
Mon ikke det var i "Tuesdays with MM", at han havde et indlæg om hvordan og til hvad han brugte pausen til. |
Kan du referere, hvad MM sagde om brugen af pausen til os uindviede
PS: Hurtigt kampgæt - 30-24 til os. Jeg tror kampen bliver tættere end man forventer. Jeg kan godt lide Ponder, det virker som om han ikke gider bruge 1. og 2. down, men han er fandeme god på 3. down. _________________ Show me a good loser, and I'll show you a loser - Vince Lombardi |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
nunobow
Indmeldt: 25. mar 2007 Indlæg: 1407 Geografisk sted: Odense V
|
Skrevet: Tirs nov 15, 2011 1:37 am Emne: |
|
|
So'oto active idag istedet for Lattimore.
Og eftersom Lattimore ikke står på injury list - og er en bedre special teams spiller, så kan jeg kun tolke det som at vi får So'oto at se på defense i kampen! Det er jeg eddermame spændt på - og det af flere årsager! For selv om man jo gerne vil se, hvad han kan bringe af pass rush, så er jeg også lidt nervøs for at han med sin manglende erfaring evt. spiller overagressivt, så han overløber et spil, som Adrian Peterson derfor kan få noget stort ud af.
Bortset fra det: Jeg så lige et interview med MM på NFL Network, og han mener åbenbart, at Packers er klar til playoffs. For med 8 kampe spillet sagde han "we're not even half way through our season"... _________________ Thanks for a lost 2nd seed, Lance Easley! Don't hope you screw up too many Pee Wee football games these days. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Rolf Green Bay Packers

Indmeldt: 29. jan 2010 Indlæg: 243 Geografisk sted: Aalborg
|
Skrevet: Tirs nov 15, 2011 2:45 am Emne: |
|
|
| Vi har fandeme fået os en returner drenge! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
ATC Green Bay Packers
Indmeldt: 29. dec 2006 Indlæg: 2218
|
Skrevet: Tirs nov 15, 2011 2:45 am Emne: |
|
|
| I f**king love that rookie |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
KGB Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008 Indlæg: 779
|
Skrevet: Tirs nov 15, 2011 2:47 am Emne: |
|
|
Rrrrrandall!!  _________________ Jordy Nelson - The White Lightning! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
ATC Green Bay Packers
|
Skrevet: Tirs nov 15, 2011 2:48 am Emne: |
|
|
| ros til Bush for lige at blocke DE !!! Griffen som Gunner |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
julle

Indmeldt: 29. dec 2006 Indlæg: 714 Geografisk sted: Ulfborg
|
Skrevet: Tirs nov 15, 2011 2:50 am Emne: |
|
|
der døde ponder vist lidt boom fra cm3 _________________ 2/3 of the earth is covered by water. The rest is covered by Al Harris |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
ATC Green Bay Packers
|
Skrevet: Tirs nov 15, 2011 2:55 am Emne: |
|
|
looks like DD is alive today
og Claymaker fik da vist hvorfor AP aldrig vil blive set som en komplet back
Edit: så ud som om ESPN havde troet Sherrod skulle starte på LT (rookie skiltet var på Newhouse) |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
chess Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007 Indlæg: 2060 Geografisk sted: Frederiksberg
|
Skrevet: Tirs nov 15, 2011 3:01 am Emne: |
|
|
puha det ser allerede godt ud drenge _________________
"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"
-Bill Hicks |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Rolf Green Bay Packers

Indmeldt: 29. jan 2010 Indlæg: 243 Geografisk sted: Aalborg
|
Skrevet: Tirs nov 15, 2011 3:04 am Emne: |
|
|
| Lidt bonusinfo: Cobb er den første rookie til at returnere både et kick-off og punt |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|