American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Week 10: Vikings @ Packers
Gå til side 1, 2  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Tirs nov 08, 2011 11:18 pm    Emne: Week 10: Vikings @ Packers Besvar, med citat

Selvom det første møde for 3 uger siden blev mere tæt end jeg regnede med, så kan jeg ikke forestille mig, at Packers taber hjemme mod Vikings.

Når Vikings har bolden

Stop All-Day så nemt er det. Og det kan vi selvfølgelig ikke hele kampen. Men vi kan og skal forhindre ham i at breake det ene store løb på +10 yards efter det andet. Kan vi det er meget til gengæld vundet.

Hvis vi holder All-day nogenlunde i ave, så står Ponder med ansvaret. Det må være en klar fordel, at vi nu har video på hvad han kan og laver. Jeg synes ikke at han har spillet særlig godt i hans to første kampe. Han virker noget usikker i lommen og især når forsvaret sender blitzer. Han er meget hurtig til at forsøge noget på egen hånd. Selv vores kasteforsvar bør kunne sørge for, at Ponder får en svær aften.

Når Packers har bolden
I den første kamp viste vi i starten og til slut, at vi kan løbe mod Vikings. Det håber jeg man husker hele kampen. Det vil også tage presset lidt fra Newhouse.

Winfield skulle være klar, men jeg kan ikke se andet end at Rodgers går endnu en stor aften i møde.

Jeg tror at Packers mod en svag modstander på hjemmebane kan give vores hårdtprøvede nerver lidt ro og vinde en sikker sejr
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Tirs nov 08, 2011 11:37 pm    Emne: Re: Week 10: Vikings @ Packers Besvar, med citat

bojoerge skrev:
Selvom det første møde for 3 uger siden blev mere tæt end jeg regnede med, så kan jeg ikke forestille mig, at Packers taber hjemme mod Vikings.

Når Vikings har bolden

Stop All-Day så nemt er det. Og det kan vi selvfølgelig ikke hele kampen. Men vi kan og skal forhindre ham i at breake det ene store løb på +10 yards efter det andet. Kan vi det er meget til gengæld vundet.

Hvis vi holder All-day nogenlunde i ave, så står Ponder med ansvaret. Det må være en klar fordel, at vi nu har video på hvad han kan og laver. Jeg synes ikke at han har spillet særlig godt i hans to første kampe. Han virker noget usikker i lommen og især når forsvaret sender blitzer. Han er meget hurtig til at forsøge noget på egen hånd. Selv vores kasteforsvar bør kunne sørge for, at Ponder får en svær aften.

Når Packers har bolden
I den første kamp viste vi i starten og til slut, at vi kan løbe mod Vikings. Det håber jeg man husker hele kampen. Det vil også tage presset lidt fra Newhouse.

Winfield skulle være klar, men jeg kan ikke se andet end at Rodgers går endnu en stor aften i møde.

Jeg tror at Packers mod en svag modstander på hjemmebane kan give vores hårdtprøvede nerver lidt ro og vinde en sikker sejr

Jeg er enig med bojoerge, jeg kan kun forestille mig en gang lilla småkage!

Vikings: 14
Packers: 42
Herboen

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Ons nov 09, 2011 4:26 pm    Emne: Besvar, med citat

Ponder har været rystende usikker på 1. og 2. down, til gengæld har han været nærmest genial på 3. down i de få kampe han har spillet. Og det er altså nok at kaste 11 yards på 3. down hvis man vil flytte kæderne.

Jeg er bange for manden, 1) fordi han i sin anden kamp som starter formåede at bringe sit hold i sejrsposition dybt inde i 4. quarter ved at gennemføre et drive, der varede mere end 7 minutter og 2) fordi det er evnen til at konvertere på 3. down, der er den vigtigste hos en QB. At han allerede efter 2 kampe har vist sådanne evner gør mig oprigtigt bange for at Vikings ser ud til at have ramt rigtigt på positionen.

Når alt det er sagt, så har vi stadig en langt bedre QB og han alene bør være rigeligt til at tage sejren.
Tilbage til toppen
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009
Geografisk sted: Haderslev

IndlægSkrevet: Ons nov 09, 2011 4:48 pm    Emne: Besvar, med citat

Glæder mig til at se Newhouse Vs Allen part 2.
Hvor hurtigt går Newhouses udvikling og hvad han har lært fra deres seneste kamp.
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Ons nov 09, 2011 9:03 pm    Emne: Besvar, med citat

hede83 skrev:
Hvor hurtigt går Newhouses udvikling og hvad han har lært fra deres seneste kamp.

Han var rystende ringe mod Chargers, og Jarred Allen er ikke et bedre match-up. I'm worried.....
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009
Geografisk sted: Haderslev

IndlægSkrevet: Ons nov 09, 2011 9:39 pm    Emne: Besvar, med citat

wikkid skrev:
hede83 skrev:

Han var rystende ringe mod Chargers, og Jarred Allen er ikke et bedre match-up. I'm worried.....

Men kan ikke gå værre end sidste gang. Men Allen er All-pro, alle vores tackles ville komme i store problemer mod ham.
wikkid

IndlægSkrevet: Ons nov 09, 2011 10:53 pm    Emne: Besvar, med citat

hede83 skrev:

Men kan ikke gå værre end sidste gang. Men Allen er All-pro, alle vores tackles ville komme i store problemer mod ham.

Så absolut. Men mon ikke McCarthy starter med at spille ham one-one, og kan vi ikke holde ham, så tror jeg han fortsætter trenden fra Chargers og den sidste Vikings kamp, hvor der bliver kaldt spil som trækker Rodgers væk fra presset.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Tors nov 10, 2011 11:36 am    Emne: Besvar, med citat

wikkid skrev:
hede83 skrev:

Så absolut. Men mon ikke McCarthy starter med at spille ham one-one, og kan vi ikke holde ham, så tror jeg han fortsætter trenden fra Chargers og den sidste Vikings kamp, hvor der bliver kaldt spil som trækker Rodgers væk fra presset.

vi justerede også i pausen i den sidste kamp og chippede ham med en TE eller RB i resten af kampen

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Tors nov 10, 2011 2:28 pm    Emne: Besvar, med citat

chess skrev:
wikkid skrev:
hede83 skrev:

vi justerede også i pausen i den sidste kamp og chippede ham med en TE eller RB i resten af kampen
Det gjorde vi faktisk allerede ret tidligt.

Jeg husker med glæde Quarless' bedste play i karrieren (vil jeg antage), hvor han først sender Allen i græsset for så efterfølgende at release og gribe bolden fra Rodgers til sidst.

http://smg.photobucket.com/albums/v296/Agent0008/?action=view&current=quarless.mp4

Det var i starten af 2. qtr

Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Fre nov 11, 2011 9:40 am    Emne: Besvar, med citat

nunobow skrev:
Citat:

Det gjorde vi faktisk allerede ret tidligt.

Jeg husker med glæde Quarless' bedste play i karrieren (vil jeg antage), hvor han først sender Allen i græsset for så efterfølgende at release og gribe bolden fra Rodgers til sidst.

http://smg.photobucket.com/albums/v296/Agent0008/?action=view&current=quarless.mp4

Det var i starten af 2. qtr

Mike McCarthy har efterhånden utallige gange sagt, at justeringerne sker løbende i kampen, men stort set ikke i pausen.
Mon ikke det var i "Tuesdays with MM", at han havde et indlæg om hvordan og til hvad han brugte pausen til.
Tilbage til toppen
danielbendix
Green Bay Packers

Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Lør nov 12, 2011 11:45 am    Emne: Besvar, med citat

wikkid skrev:
Mike McCarthy har efterhånden utallige gange sagt, at justeringerne sker løbende i kampen, men stort set ikke i pausen.
Mon ikke det var i "Tuesdays with MM", at han havde et indlæg om hvordan og til hvad han brugte pausen til.

Kan du referere, hvad MM sagde om brugen af pausen til os uindviede Smile

PS: Hurtigt kampgæt - 30-24 til os. Jeg tror kampen bliver tættere end man forventer. Jeg kan godt lide Ponder, det virker som om han ikke gider bruge 1. og 2. down, men han er fandeme god på 3. down.
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Tirs nov 15, 2011 1:37 am    Emne: Besvar, med citat

So'oto active idag istedet for Lattimore.

Og eftersom Lattimore ikke står på injury list - og er en bedre special teams spiller, så kan jeg kun tolke det som at vi får So'oto at se på defense i kampen! Det er jeg eddermame spændt på - og det af flere årsager! For selv om man jo gerne vil se, hvad han kan bringe af pass rush, så er jeg også lidt nervøs for at han med sin manglende erfaring evt. spiller overagressivt, så han overløber et spil, som Adrian Peterson derfor kan få noget stort ud af.

Bortset fra det: Jeg så lige et interview med MM på NFL Network, og han mener åbenbart, at Packers er klar til playoffs. For med 8 kampe spillet sagde han "we're not even half way through our season"...

Tilbage til toppen
Rolf
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. jan 2010
Geografisk sted: Aalborg

IndlægSkrevet: Tirs nov 15, 2011 2:45 am    Emne: Besvar, med citat

Vi har fandeme fået os en returner drenge!
Tilbage til toppen
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Tirs nov 15, 2011 2:45 am    Emne: Besvar, med citat

I f**king love that rookie
Tilbage til toppen
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Tirs nov 15, 2011 2:47 am    Emne: Besvar, med citat

Rrrrrandall!! Very Happy
ATC
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tirs nov 15, 2011 2:48 am    Emne: Besvar, med citat

ros til Bush for lige at blocke DE !!! Griffen som Gunner
Tilbage til toppen
julle

Geografisk sted: Ulfborg

IndlægSkrevet: Tirs nov 15, 2011 2:50 am    Emne: Besvar, med citat

der døde ponder vist lidt boom fra cm3
ATC
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tirs nov 15, 2011 2:55 am    Emne: Besvar, med citat

looks like DD is alive today
og Claymaker fik da vist hvorfor AP aldrig vil blive set som en komplet back

Edit: så ud som om ESPN havde troet Sherrod skulle starte på LT (rookie skiltet var på Newhouse)
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Tirs nov 15, 2011 3:01 am    Emne: Besvar, med citat

puha det ser allerede godt ud drenge

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
Rolf
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. jan 2010
Geografisk sted: Aalborg

IndlægSkrevet: Tirs nov 15, 2011 3:04 am    Emne: Besvar, med citat

Lidt bonusinfo: Cobb er den første rookie til at returnere både et kick-off og punt
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side 1, 2  Næste
Side 1 af 2

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum