American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Week 11: Buccaneers @ Packers
Gå til side 1, 2  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Ons nov 16, 2011 11:15 pm    Emne: Week 11: Buccaneers @ Packers Besvar, med citat

Bucs har tabt de sidste 3 kampe og jeg har set de sidste 2 mod Saints og Texans.

Mod hverken Saints eller Texans formåede forsvaret ikke at forsvare. Begge hold kunne løbe bolden, når det var det de ønskede og kaste bolden, når det var det de ønskede. I begge kampe virkede Bucs forsvar toltalt modløst og uden energi og nerve.

Rodgers do your thing og husk at give bolden til Starks engang imellem…

I de to kampe forsøgte Bucs først og fremmest at løbe bolden. Blount er en udmærket running back, men hvis Packers har det samme løbeforsvar, som mod Vikings, så pakker vi stille og roligt ned for løbet.

Bucs er ikke et hold, der kaster dybt. I begge kampe var langt de fleste kast for mindre end 10 yards. Om holdet er bygget sådan op, eller om Saints og Texans forsvare tog de dybe kast væk kunne jeg ikke se. Freeman var i det hele taget meget lidt imponerende. Han havde vist en skade tommelfinger i den sidste kamp mod Texans.

Bucs er i øvrigt et af de mest straffede hold i NFL. Således også i de to kampe jeg har set, hvor de gang på gang dummede sig på både forsvar og angreb.

Med mindre at Tamba Bay viser helt andre takter end i de seneste to kampe, så står vi overfor endnu en storsejr til Packers.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Ons nov 16, 2011 11:21 pm    Emne: Besvar, med citat

Citat:
Mod hverken Saints eller Texans formåede forsvaret ikke at forsvare

Var nu ikke sådan jeg opfattede de to kampe Wink
Men vi er helt enige om det du mener, jeg plejer at være meget kritisk (bare se på Rams' forum inden kampen mod dem) men lige netop denne kamp kan jeg bare ikke se os tabe hvis ikke TB finder nogle andre takter.
D har været usædvanligt nemme at snakke med og hverken løbe- eller kasteangrebet har fundet takterne fra sidste år.
Tilbage til toppen
DujoGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011

IndlægSkrevet: Tors nov 17, 2011 5:38 am    Emne: Besvar, med citat

ATC skrev:
Citat:
Mod hverken Saints eller Texans formåede forsvaret ikke at forsvare

Var nu ikke sådan jeg opfattede de to kampe Wink
Men vi er helt enige om det du mener, jeg plejer at være meget kritisk (bare se på Rams' forum inden kampen mod dem) men lige netop denne kamp kan jeg bare ikke se os tabe hvis ikke TB finder nogle andre takter.
D har været usædvanligt nemme at snakke med og hverken løbe- eller kasteangrebet har fundet takterne fra sidste år.

For at omformulere den sætningen:

"Mod hverken Saints eller Texans formåede Bucs' forsvar at forsvare noget"...så giver det da lidt mening.

Tabet i 2009 sidder stadig dybt i mig, og derfor ser jeg dette som en svær kamp. Jeg tager ikke let på Bucs, heller ikke når de underperformer i en periode som de er godt igang med nu.

Vores D skal forsætte stilen fra sidste uge, også er vi nået langt.

Ønsker til næste års draft:
1) Startende CB der kan tackle.
2) Startende O-line der kan runblock.
3) Startende RB der skal kunne alt selv.
Tilbage til toppen
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Tors nov 17, 2011 10:36 am    Emne: Besvar, med citat

Sætningen er kluntet, men jeg vil holde fast i konklusionen.

Bucs forsvar spillede dårligt mod både Saints og Texans. Især mod Saints var det som om, at Saints selv kunne vælge om de ville kaste eller løbe. Begge dele gav yards. Mod Texans loadede de i starten boksen for at forhindre løbet, men det havde Texans forudset, så de kastede i stedet. Da Bucs så begyndte at respektere kastet, så kunne Bucs hverken forsvare mod løb eller kast.

Grunden til at Packers tabte sidste år med Bucs, var en kollektiv offday på angrebet. Det har jeg ikke fantasi til at forestille mig sker igen.
Tilbage til toppen
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Tors nov 17, 2011 4:34 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg er ikke bange for at rulle endnu en småkagedej, skampletten fra for to år siden bliver vasket væk med en 41-17 sejr til Packers.
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Tors nov 17, 2011 5:37 pm    Emne: Besvar, med citat

KGB skrev:
Jeg er ikke bange for at rulle endnu en småkagedej, skampletten fra for to år siden bliver vasket væk med en 41-17 sejr til Packers.

Præcis!
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
danielbendix
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Tors nov 17, 2011 8:58 pm    Emne: Besvar, med citat

KGB skrev:

Vi er ikke de eneste, der stadig er lidt bitre over den kamp: http://packersnews.greenbaypressgazette.com/article/20111116/PKR01/111116139/1058&located=rss

Det var virkelig lavpunktet i MM's tenure. Jeg kan da også huske at stemningen på forummet her var meget ophidset, jeg kan huske jeg selv var rasende.

Så lad os få tævet Bucs fuldstændigt! 38-14 til GB.
adzke
Green Bay Packers

Indmeldt: 18. jan 2009

IndlægSkrevet: Tors nov 17, 2011 9:34 pm    Emne: Besvar, med citat

danielbendix skrev:

Vi er ikke de eneste, der stadig er lidt bitre over den kamp: http://packersnews.greenbaypressgazette.com/article/20111116/PKR01/111116139/1058&located=rss

Det var virkelig lavpunktet i MM's tenure. Jeg kan da også huske at stemningen på forummet her var meget ophidset, jeg kan huske jeg selv var rasende.

Så lad os få tævet Bucs fuldstændigt! 38-14 til GB.

Jeg kan huske, hvor tom jeg følte mig efter den kamp. Der var jeg ret sikker på, at MM aldrig kunne gøre Packers til en contender. Og jeg var sådan set klar til at fyre ham og ansætte Jon Gruden.

Rolling Eyes
Tilbage til toppen
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Fre nov 18, 2011 8:41 pm    Emne: Besvar, med citat

Mike Neal spiller måske søndag. Så må vi se, om han holder mere end en kamp... Confused

http://www.jsonline.com/blogs/sports/134128258.html
Kusch
Green Bay Packers

Indmeldt: 04. okt 2008
Geografisk sted: København Ø

IndlægSkrevet: Fre nov 18, 2011 8:56 pm    Emne: Besvar, med citat

KGB skrev:
Mike Neal spiller måske søndag. Så må vi se, om han holder mere end en kamp... Confused

wow så krydser jeg alt hvad krydses kan for at han kommer godt igennem kampen, og vi får lidt indre pass rush
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Fre nov 18, 2011 9:54 pm    Emne: Besvar, med citat

KGB skrev:

Håber godt nok, at de ved, hvad de gør.

Jeg synes, at det er meget hurtigt efter han begyndte at deltage i practice igen.

Hvis jeg skal tolke lidt på beslutningen - så må han være i rigtig rigtig god form - og hans knæ være den mindste bekymring ifht. hans "football shape". Og football shape får han kun for alvor ved at spille.

Med tanke på, hvordan vores offense kører - og hvad vores defense KAN levere (jf. Vikings kampen) - så er det næsten uretfærdigt for resten af ligaen, hvis Neal også kan bidrage med noget mærkbart.

Tilbage til toppen
Rolf
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. jan 2010
Geografisk sted: Aalborg

IndlægSkrevet: Søn nov 20, 2011 5:46 pm    Emne: Besvar, med citat

Neal er aktiv i aften. Bliver spændende at se hvor mange snaps han rent faktisk får og hvilken effekt han kommer til at have.
Uanset hvad kan vi umuligt være dårligere sat end før - vi får noget tiltrængt rotation ind på d-line, og forhåbentlig noget passrush fra højre.
Han er aktiv i stedet for DJ williams
Kilde: http://espn.go.com/blog/nfcnorth/post/_/id/34527/packers-de-mike-neal-is-active-today
Tilbage til toppen
danielbendix
Green Bay Packers

Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Søn nov 20, 2011 7:31 pm    Emne: Besvar, med citat

Vores opening drive er nok det mærkeligste TD-drive, jeg nogensinde har set Packers lave...

Masthays blocked punt 4th down conversion + Raji TD?! Starks ene catch og Rodgers' løb var også gevaldigt spøjse
Rolf
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn nov 20, 2011 7:41 pm    Emne: Besvar, med citat

Helt enig, Starks' catch lykkedes kun fordi fat Al valgte at pancake sin medspiller og skade sig selv på spillet
Tilbage til toppen
Rolf
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn nov 20, 2011 7:54 pm    Emne: Besvar, med citat

Vågn nu op og husk jeres basics for pokker! Du har lige set en rb løbe igennem folk fordi de prøver at tackle ham i brystet, og så tror Walden han kan arm-tackle ham.... Ram ham nu for helvede i stængerne!
Tilbage til toppen
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Søn nov 20, 2011 7:54 pm    Emne: Besvar, med citat

mindes jeg noget med at en del af skylden for problemer på D skal gives til at vi ikke kan tackle ? WTF
Tilbage til toppen
DujoGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn nov 20, 2011 8:41 pm    Emne: Besvar, med citat

ATC skrev:
mindes jeg noget med at en del af skylden for problemer på D skal gives til at vi ikke kan tackle ? WTF

Desværre ja.

Vores D spiller ok indtil videre. Det er på ingen måder fantastisk, men vi formår da at skabe lidt spil idag og ikke mindst pressure. Også har Neal været på banen på et par spil. Og So'oto kom ind da Matthews blev småskadet.

Tilbage til toppen
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009
Geografisk sted: Haderslev

IndlægSkrevet: Søn nov 20, 2011 9:07 pm    Emne: Besvar, med citat

Ligner det er vores tur til at få tackling practice i næste uge Crying or Very sad

(TB have det i denne uge)
DujoGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn nov 20, 2011 9:14 pm    Emne: Besvar, med citat

Rodgers smider for mange bolde væk pt. 2 i streg nu.

Tilbage til toppen
Herboen

IndlægSkrevet: Søn nov 20, 2011 9:52 pm    Emne: Besvar, med citat

What?!? Hvad er lige historien bag at punte der? Nå men dejligt at give Rodgers bolden igen i den situation, hold da op for en fejl af Bucs...
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side 1, 2  Næste
Side 1 af 2

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum