American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Week 11: Buccaneers @ Packers
Gå til side Forrige  1, 2

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Herboen

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Søn nov 20, 2011 9:53 pm    Emne: Besvar, med citat

Herboen skrev:
What?!? Hvad er lige historien bag at punte der? Nå men dejligt at give Rodgers bolden igen i den situation, hold da op for en fejl af Bucs...

Ja så bliver man lige rettet 15 sekunder senere. Hvorfor i øvrigt kaste på det tidspunkt? Prøver de to holds head coach at tabe kampen med vilje?
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009
Geografisk sted: Haderslev

IndlægSkrevet: Søn nov 20, 2011 9:58 pm    Emne: Besvar, med citat

Håber virkelig spillerne tager dette som et kæmpe wake up call!!

Vi kan godt komme i problemer, specielt når Rodgers ikke er på toppen og vores passrush er elendigt..
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Søn nov 20, 2011 10:27 pm    Emne: Besvar, med citat

Kæft en ujævn forestilling. Synes at det sætter det hele meget godt i relief, at Crosby "vælger" at brænde et så kort FG som sit første i år i den kamp her.

Og Finley. Først straf og tabt bold. Dernæst et langt 3rd down catch. Up and down...

En decideret lortekamp var det dog, hvis Starks er alvorligt skadet. Det kan godt blive lettere kritisk for os, for Grant virker godt nok ikke som en mand, der kan hente mere end max 4 yards pr. carry og ca. 2 yards i snit.

Og Sitton skal da for alvor til at kigge sig selv lidt i spejlet nu. Han er godt nok error prone på mange områder i år. Pre snap penalities, holding calls, getting flat out beat... you name it.

Lyspunkter må være:

Nelson. Den mand er utrolig. Spiller nærmest som en 1st receiver og er i flere tilfælde Rodgers' goto guy.
Driver. Noget nær en come back kamp for ham. Gad vide, om det er hans første kamp længe som skadesfri? (Driver holder tyst med sine skader, så ville ikke undre mig, om han har døjet med et eller andet i en stor del af sæsonen)
Starks i 2. halvleg. Indtil han blev skadet, så var han virkelig ved at komme godt igang.
Newhouse. Så vidt jeg lige var opmærksom på det, så spillede han en rigtig solid kamp.

Tilbage til toppen
Pizzasucks
Administrator

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Outer Nørrebronx

IndlægSkrevet: Søn nov 20, 2011 10:29 pm    Emne: Besvar, med citat

Utroligt at Packers kampe skal være så tætte.

Har mistanke om, at Packers er sponseret af et selskab, der sælger hjerte- og mavesyremedicin.

Vinder af rookieligaen 2010/11
Tilbage til toppen
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009
Geografisk sted: Haderslev

IndlægSkrevet: Søn nov 20, 2011 11:13 pm    Emne: Besvar, med citat

"Hearing on the radio that he (Starks) has a sprained knee"

Ingen officiel udmelding endnu , men er bestemt ikke den værste skade, i dette tilfælde.
chris h

IndlægSkrevet: Søn nov 20, 2011 11:30 pm    Emne: Besvar, med citat

Det må være sæsonens værste præstation fra Packers offence, og alligevel score vi 35 point og Rodgers har en rating på + 110!
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Søn nov 20, 2011 11:39 pm    Emne: Besvar, med citat

Hmm, det blev godt nok lige lidt for tæt, men fin kamp af Bucs, der havde noget at revanchere efter sidste uges nedtur mod Texans.

MMs playcalling har ellers været rigtig god i år, men kaldet på 1. down med ca. 5 et halvt minut igen og two score lead, hvor Rodgers bliver interceptet er sgu tvivlsomt! Tre løb (med Starks, der var kommet i gang på det forgående drive) ville have taget så meget tid, at et Bucs comeback ville været mere end svært.

Hvad i øvrigt angår Starks, så vil det være noget af et tab her de næste uger. Ryan Grant ligner bare ikke den han var engang. Heldigvis har Brandon Saine dog fået en masse roser, og det bliver spændende at se ham i aktion.

Hvor er det forresten rart med en Tramon Williams, der nærmer sig topformen. Den første INT var for vild. Vanvittig closing speed!
Herboen

IndlægSkrevet: Man nov 21, 2011 8:11 am    Emne: Besvar, med citat

KGB skrev:

MMs playcalling har ellers været rigtig god i år, men kaldet på 1. down med ca. 5 et halvt minut igen og two score lead, hvor Rodgers bliver interceptet er sgu tvivlsomt! Tre løb (med Starks, der var kommet i gang på det forgående drive) ville have taget så meget tid, at et Bucs comeback ville været mere end svært.

Hvad i øvrigt angår Starks, så vil det være noget af et tab her de næste uger. Ryan Grant ligner bare ikke den han var engang. Heldigvis har Brandon Saine dog fået en masse roser, og det bliver spændende at se ham i aktion.

Hvor er det forresten rart med en Tramon Williams, der nærmer sig topformen. Den første INT var for vild. Vanvittig closing speed!

Ja, elendigt playcall, men også elendigt af Rodgers, han har været meget (og berettiget) rost for sine beslutninger, men i den situation skal han ikke forcere noget som helst. Men ok, hvis dette er sæsonens dårligste kamp, så er en passer rating på 112 ikke helt skidt Smile

Selvom det vil være ærgeligt at undvære Starks, så er det trods alt til at håndtere. Jeg tror faktisk at han er den starter vi bedst kan undvære.

Tramon Williams spillede en fin kamp - dét kan man til gengæld ikke sige om makkeren i den anden side, kom igen Shields.

I øvrigt var det godt at se Driver i topform, mon ikke han satser på at nå sine 10.000 yards i Packers-uniform og vinde endnu en super bowl inden han går på pension efter denne sæson.
Tilbage til toppen
danielbendix
Green Bay Packers

Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Man nov 21, 2011 1:46 pm    Emne: Besvar, med citat

Herboen skrev:
KGB skrev:

Ja, elendigt playcall, men også elendigt af Rodgers, han har været meget (og berettiget) rost for sine beslutninger, men i den situation skal han ikke forcere noget som helst. Men ok, hvis dette er sæsonens dårligste kamp, så er en passer rating på 112 ikke helt skidt Smile

Selvom det vil være ærgeligt at undvære Starks, så er det trods alt til at håndtere. Jeg tror faktisk at han er den starter vi bedst kan undvære.

Tramon Williams spillede en fin kamp - dét kan man til gengæld ikke sige om makkeren i den anden side, kom igen Shields.

I øvrigt var det godt at se Driver i topform, mon ikke han satser på at nå sine 10.000 yards i Packers-uniform og vinde endnu en super bowl inden han går på pension efter denne sæson.

Jeg synes, jeg så både Tramon og Shields blive brændt lidt for ofte af Mike Williams, en spiller der har været helt usynlig gennem hele Bucs' sæson.
I det hele taget er vi heldige med, at Bucs i høj grad også slår sig selv ved penalties, failed onside kicks (som var horribelt eksekverede) og missed opportunities.

Rodgers lignede ikke helt sig selv i går imo, jeg synes ikke altid han tog den rigtige beslutning, og det virkede til at han på flere spil "låste" sig på enkelte mål og overså andre muligheder. Stadigvæk overall en fin kamp af ham, men under niveau for denne sæson.

Starks' skade er super ærgerlig, jeg synes han generelt løber rigtig godt, jo senere hen i kampen vi kommer. Håber at han bliver klar til som minimum kampen mod Giants - Thanksgiving er nok urealistisk.

Vores D# spiller til gengæld knap så godt, tror jeg, jeg i al beskedenhed vil nøjes med at sige.

Jeg håber vi får hævet niveauet til torsdagens kamp, hvor Lions vil komme med alt hvad de har, da de vil elske at være holdet, der bryder vores W-streak.
Det mest positive jeg kan sige om denne kamp er, at det måske er beviset på, at vi for alle holds "best shot" i denne sæson, fordi vi udover at være the champs også er undefeated, og det kan motivere de fleste hold (måske med undtagelse af Vikes).
DujoGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011

IndlægSkrevet: Man nov 21, 2011 2:23 pm    Emne: Besvar, med citat

Lad os starte med det dårlige:

Sitton - Fejl, fejl og fejl. Et par gode blocks her og der, men ellers under hans normale præsentation.
Opdækning - Oh nej, ikke igen. Shields bliver brændt dybt, LBs bliver brændt.
Tackling - Ikke kun Blount viste at tacklingen hos Packers er for ringe.
Rodgers - Han var jo ikke ringe, men bare dårligere end normalt. Masser af drops og bolde der var kastede lidt væk fra recieverne. Også en int. Så ham på et tidspunkt holde på sin højre arm, så ved ikke om han blev ramt og fik ondt eller hvad, men han havde en off dag.

Gode ting:
Points - Vi scorede lige præcis nok points til at vinde og forhindrede Bucs i at score nok points til at de vandt.
Løbeangrebet - Viste lidt tænder med Starks, ærgeligt at han blev skadet.

Jeg har ikke andet...

Ønsker til næste års draft:
1) Startende CB der kan tackle.
2) Startende O-line der kan runblock.
3) Startende RB der skal kunne alt selv.
Tilbage til toppen
adzke
Green Bay Packers

Indmeldt: 18. jan 2009

IndlægSkrevet: Man nov 21, 2011 2:31 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg synes virkelig, Shields har taget et skridt tilbage i år. Jeg ved godt, vi har pryglet den hest før, men jeg synes virkelig, det var tydeligt i går, at han ikke befinder sig på noget højt teknisk niveau.

Han har haft problemer med at spille press i år, hvor han ikke har været særligt dygtig til at få sine hænder på modstanderen. Han satser virkelig meget på at klare sig på sin (indrømmet fantastiske) speed. Men uden teknikken bliver han bare brændt på mange ærgerlige ruter.

Desuden virker hans leverage lidt som vinden blæser. Han giver for eksempel indersiden totalt væk til Mike Williams (ret mig, hvis jeg tager fejl) på det TD, han scorer på en slant, hvor Shields ikke er i nærheden af ham, selvom banen er ufattelig kort.

Måske spillede han lige så shaky sidste år, men der synes jeg ikke, jeg lagde mærke til det på samme måde.

Måske har lockouten bare skadet ham. Eller også ved jeg ikke, hvad jeg taler om.
Tilbage til toppen
nunobow

Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Man nov 21, 2011 5:07 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeebus hvor er vi forkælede som Packers fans, når vi tillader os at brokke os over en "dårlig" kamp fra vores QB, hvor hans rating for kampen så er 112 Confused

112 er 10 point højere end gennemsnittet for den næst bedst ratede QB i år... en vis hr. Brady.

Det var faktisk med vilje (med ovennævnte begrundelse), at jeg ikke kommenterede negativt på ham i mine punkter efter kampen. Jeg var først begyndt at skrive om det... men tog mig selv i det og nægtede at bevæge mig "derud".

Forstår måske godt, hvis fans af andre hold vil tage den slags "piveri" ilde op Smile

Tilbage til toppen
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Man nov 21, 2011 5:43 pm    Emne: Besvar, med citat

nunobow skrev:
Jeebus hvor er vi forkælede som Packers fans, når vi tillader os at brokke os over en "dårlig" kamp fra vores QB, hvor hans rating for kampen så er 112 Confused

112 er 10 point højere end gennemsnittet for den næst bedst ratede QB i år... en vis hr. Brady.

Det var faktisk med vilje (med ovennævnte begrundelse), at jeg ikke kommenterede negativt på ham i mine punkter efter kampen. Jeg var først begyndt at skrive om det... men tog mig selv i det og nægtede at bevæge mig "derud".

Forstår måske godt, hvis fans af andre hold vil tage den slags "piveri" ilde op Smile

Ja, man bliver jo hurtigt vant til en vis standard, eller forkælelse om man vil. Det er nok meget godt at sætte tingene lidt i perspektiv. Smile
danielbendix
Green Bay Packers

Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Man nov 21, 2011 9:03 pm    Emne: Besvar, med citat

nunobow skrev:

Vi afspejler vel vore QB Smile http://packersnews.greenbaypressgazette.com/article/20111120/PKR07/111120119/1959&located=rss

Men ja - du har ret!
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2
Side 2 af 2

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum