American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Week 12: Thanksgiving, Packers @ Lions
Gå til side Forrige  1, 2, 3  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
danielbendix
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Tors nov 24, 2011 8:43 pm    Emne: Besvar, med citat

hede83 skrev:
Nu får vi da set hvad vores back-up ILB kan. Er ikke den værste plads det kunne ske på.

Godt set Laughing Francois!!
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Tors nov 24, 2011 8:43 pm    Emne: Besvar, med citat

DJ har faktisk haft et par gode run stops og nu francois.
skal ILB ende ok ? :s
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
ATC
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tors nov 24, 2011 8:47 pm    Emne: Besvar, med citat

andrew brandt har vist læst med hvad vi har sagt om vores D længe

Citat:
Packer defense has decided to conserve energy until Lions cross midfield. Effective.
Tilbage til toppen
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Tors nov 24, 2011 8:50 pm    Emne: Besvar, med citat

EDS har faktisk gjort det fremragende indtil nu. Har ikke været til at se, at der er skiftet ud.

Tilbage til toppen
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009
Geografisk sted: Haderslev

IndlægSkrevet: Tors nov 24, 2011 8:51 pm    Emne: Besvar, med citat

Ballhawks!!!!!!!!!!
ATC
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tors nov 24, 2011 8:57 pm    Emne: Besvar, med citat

nunobow skrev:
EDS har faktisk gjort det fremragende indtil nu. Har ikke været til at se, at der er skiftet ud.

om det er fordi vi har måttet indstille os på at Sitton har været elendig i år er jeg ikke sikker på
Tilbage til toppen
ATC
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tors nov 24, 2011 9:00 pm    Emne: Besvar, med citat

Erik Walden ude. så vores LB-backups der var aktive: DJ, Francois og Brad Jones. spiller alle nu
Tilbage til toppen
McClane
Green Bay Packers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Tors nov 24, 2011 9:02 pm    Emne: Besvar, med citat

ATC skrev:
nunobow skrev:

om det er fordi vi har måttet indstille os på at Sitton har været elendig i år er jeg ikke sikker på

Nu ikke sortseer! Very Happy ... Enig med Nuno, jeg er imponeret af EDS indtil videre... har i set om han fået lidt hjælp?

"The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor."
Tilbage til toppen
nunobow

IndlægSkrevet: Tors nov 24, 2011 9:03 pm    Emne: Besvar, med citat

ATC skrev:
nunobow skrev:

jeg overvejede at skrive noget i retning af, at hvis man kunne mærke noget, så var det færre straffe mod vores RG Confused

Tilbage til toppen
ATC
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tors nov 24, 2011 9:09 pm    Emne: Besvar, med citat

på deres TD var det i midten Neal og Wynn foran Francois og DJ.
Man forstår problemerne
Tilbage til toppen
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009
Geografisk sted: Haderslev

IndlægSkrevet: Tors nov 24, 2011 9:33 pm    Emne: Besvar, med citat

ATC skrev:
Erik Walden ude. så vores LB-backups der var aktive: DJ, Francois og Brad Jones. spiller alle nu

Thank god at CM3 ikke er blevet skadet.. Vi har ingen andre gode OLBs!
danielbendix
Green Bay Packers

Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Tors nov 24, 2011 9:45 pm    Emne: Besvar, med citat

En vigtig, men dyr sejr, hvis skadeslisten ikke kommer tilbage i den "rigtige" stand.

Så skal 9'ers bare have tæsk i nat!!!
chess
Green Bay Packers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Tors nov 24, 2011 11:32 pm    Emne: Besvar, med citat

i det store og hele en god kamp. Super INT af woodson, og resten af db'sne skal have ros for at holde megatron stort set fra fadet

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
ATC
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tors nov 24, 2011 11:48 pm    Emne: Besvar, med citat

enig, Tramon missede lige 2 INTs (nøj de havde pyntet på mit FF hold) men omvendt er hans spil på den stafford bare kaster højt i hjørnet exceptionelt
Tilbage til toppen
Packer

Indmeldt: 07. apr 2007

IndlægSkrevet: Fre nov 25, 2011 12:25 am    Emne: Besvar, med citat

http://www.nfl.com/videos/detroit-lions/09000d5d8246e888/Suh-reacts-to-ejection

Han er jo utrolig..
Herboen

IndlægSkrevet: Fre nov 25, 2011 8:21 am    Emne: Besvar, med citat

Gode ting:

Tramon Williams - ærgeligt med det TD til sidst for ellers var Johnson lukket fuldkommen ned. Årets bedste kamp fra Williams, der nu ligner spilleren fra sidste år.

Marshall Newhouse - meget solid kamp, ingen pressures (så vidt jeg kunne se) og ingen penalties - så bliver det vist ikke meget bedre for en LT.

DJ Smith - jeg lagde ikke mærke til at forsvaret manglede noget før Hawk gik ud, solid tackler og gode instinkter.

Aaron Rodgers - selv på en aften hvor tingene ikke startede så godt og hvor receiverne svigtede med flere drops, så gik han ikke i panik. Metodisk arbejdede han sig tilbage i kampen og tog den over i starten af 2. halvleg. Vi kan bare sammenligne med Stafford som i min verden er en lige så teknisk velfunderet QB, men som går i panik for tidligt.

Dårlige ting:

Dommerne - hold da ferie hvor var der mange dårlige kald på banen, ingen linje og som vinden blæser. I den sidste ende tror jeg at det ganske ligeligt fordelt, men det er vist ikke meningen at dommerne skal dominere en halvleg. Jeg kan godt forstå at Pat Lee blev smidt ud, men det føles som en stor uretfærdighed at han blev singlet ud som den skyldige på det spil.

Vores receivere - når bolden sidder mellem hænderne skal den altså bare gribes.
Tilbage til toppen
nunobow

IndlægSkrevet: Fre nov 25, 2011 8:52 am    Emne: Besvar, med citat

Packer skrev:
http://www.nfl.com/videos/detroit-lions/09000d5d8246e888/Suh-reacts-to-ejection

Han er jo utrolig..
Utrolig er en betegnelse, man kan bruge.

Komplet idiot er en anden - og nok den, jeg vil hælde til.

At han med så tydelige tv-billeder kan stå og benægte det er simpelthen for latterligt.

Men ok... man må jo bare have medlidenhed med ham, for han er tydeligvis en af den slags individer, der har en iq, der matcher hans alder.

Tilbage til toppen
ATC
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Fre nov 25, 2011 9:29 am    Emne: Besvar, med citat

du tror alligevel hans iq er så høj nuno ?
Som allerede skrevet andet steds er det helt vanvittigt udtalt af suh og mener at det må komme tilbage og ramme ham. Ved godt Haynesworth måtte trampe i hovedet for at få 5 dage, men da suh i den grad heller ikke lader EDS' være ville jeg ikke have et problem med at vi først ser suh i 12 igen.
Derudover skal 3rd downs (vil ikke afgøre om det er arod eller mm for begge kan forbedre sig der) og så Bulaga, det så virkelig ikke kønt ud
Tilbage til toppen
nunobow

IndlægSkrevet: Fre nov 25, 2011 11:25 am    Emne: Besvar, med citat

ATC skrev:
du tror alligevel hans iq er så høj nuno ?
Hehe... baseret på sandsynligheden for at den er lavere ud fra normalfordelingen af iq, så ja. Vurderet ud fra hans handlinger og udtalelse efter kampen er jeg ikke helt så sikker Wink

Tilbage til toppen
nunobow

IndlægSkrevet: Fre nov 25, 2011 11:49 am    Emne: Besvar, med citat

Jeg synes, du rammer rigtigt på stort set det hele - nogle af dine observationer fortjener en kommentar med på vejen.
Herboen skrev:
Gode ting:

Tramon Williams - ærgeligt med det TD til sidst for ellers var Johnson lukket fuldkommen ned. Årets bedste kamp fra Williams, der nu ligner spilleren fra sidste år.
Helt enig. Fantastisk kamp af Williams. På det sidste TD synes jeg umiddelbart det så ud som om han var stoppet med at spille længe før Johnson griber bolden, så det var måske fordi han var på vej i omklædningsrummet lidt for tidligt?

Herboen skrev:
Marshall Newhouse - meget solid kamp, ingen pressures (så vidt jeg kunne se) og ingen penalties - så bliver det vist ikke meget bedre for en LT.
Jeg er meget fortrøstningsfuld, hvis han kan spille på det niveau her indtil Clifton er tilbage. Jeg håber det er udtryk for forbedringer fra hans side mere end manglende kvalitet for hans direkte matchups i den her kamp. Jeg har lidt på fornemmelsen, at fx en Jared Allen stadig ville få lidt for gode stats mod ham.

Herboen skrev:
DJ Smith - jeg lagde ikke mærke til at forsvaret manglede noget før Hawk gik ud, solid tackler og gode instinkter.
Super performance fra Smith. Mener at han gjorde sin entré med en glimrende tackling på det aller første play fra scrimmage. Så var tonen ligesom sat fra hans side. Det største problem på vores defense, hvis både Hawk og Bishop er ude i længere tid (og var det i går) er kommunikation, som MM var inde på i post game press conference. Hawk og Bishop er vores "communicators" på defense, og det kan meget vel have været årsagen til at der var problemer, da også Hawk røg ud - mere end det spillemæssige? Finder vi dog formentlig aldrig ud af.

Herboen skrev:
Aaron Rodgers - selv på en aften hvor tingene ikke startede så godt og hvor receiverne svigtede med flere drops, så gik han ikke i panik.
Det er måske et af hans største, men oversete, aktiver. Tænk Falcons kampen i år (0-14). Tænk Cardinals kampen i slutspillet for 2 år siden (0-17 så vidt jeg husker). Han spiller stadig med god selvtillid og "within the offense" - og kaster ikke nogle dumme picks, som he-who-shall-not-be-named så ofte har gjort, og som ville have gravet os helt ned i de kampe.

Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3  Næste
Side 2 af 3

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum