American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Week 13: Packers @ Giants
Gå til side Forrige  1, 2, 3  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
McClane
Green Bay Packers

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Man dec 05, 2011 1:27 am    Emne: Besvar, med citat

hede83 skrev:
Wow DD dropper ikke!!

Det er SÅ fedt - håber sku han får lov til at "vinde" denne kamp...

"The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor."
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
adzke
Green Bay Packers

Indmeldt: 18. jan 2009

IndlægSkrevet: Man dec 05, 2011 1:34 am    Emne: Besvar, med citat

Quarless' skade er noget af det grimmeste, jeg har set.
Tilbage til toppen
adzke
Green Bay Packers

Indmeldt: 18. jan 2009

IndlægSkrevet: Man dec 05, 2011 1:45 am    Emne: Besvar, med citat

58 sekunder og kirurgen tager på arbejde. Ville Skip Bayless mon også hellere have haft Tim Tebow der?
Tilbage til toppen
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009
Geografisk sted: Haderslev

IndlægSkrevet: Man dec 05, 2011 1:46 am    Emne: Besvar, med citat

Crosby is 1 for 4 on game winners I believe Shocked Shocked

Puha 12-0!!!!!!!!!!!
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Man dec 05, 2011 2:30 am    Emne: Besvar, med citat

Pyha, lige så spændende som forudset.

Positives:

A-Rod. Fik en sjælden mulighed til at vise, at han også kan med 'game on the line'. Ellers vel en so-so dag i fht. til hvad han ellers har præsteret i denne sæson, men 4 tds og 350+ yards og en 100+ rating kamp må stadig siges at være udmærket. Dagen ville dog have været endnu bedre, havde det ikke været for en ærgerlig INT og de mange drops.

Donald Driver. Den gamle mand kan endnu og mangler nu blot lige godt 100 yards til at nå 10.000 for karrieren.

Stor kamp også af CM3.

Negatives:

Drops!

Pass-D. Selvom det ikke ligefrem er noget nyt.

O-line. Det var selvfølgelig ventet, at Giants' front four ville lægge pres på, men Rodgers tog nogle grimme hits. Skidt dag for Newhouse.

Skader. Værst så det ud med Quarless Sad, men Packers er dog trods alt godt besat på TE. James Starks kan til gengæld ikke så godt undværes, hvis det står slemt til. Det er en anelse frustrerende hele tiden at se Ryan Grant for 1 eller 0 yards. Man må heller ikke håbe, at Woodson misser playing time.
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Man dec 05, 2011 4:50 am    Emne: Besvar, med citat

Kan break out Jordy komme på den positive liste hurtigst muligt puha nogle catches.
Derudover ros til MM for Cobb passet, har tænkt på det siden vi draftede ham.
Dog forstår jeg ikke XP og KO til sidst men W gør det nemmere at acceptere.
Og så lignede det at MM igen ikke ville træne i game like omstændigheder, tænker her den tungere bold. Rodgers har mange kast der daler meget til sidst og ender for kort, bl.a. er 2 td's tæt på at misses på den konto. Dette har også tidl. været nævnt ifbm kampe i kulde med en del drops fra wr's, og kunne derfor også være en del af forklaringen her
Tilbage til toppen
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Man dec 05, 2011 12:06 pm    Emne: Besvar, med citat

KGB skrev:

Negatives:

Man kan selvfølgelig ikke være meget andet end enig. Dog skal det siges, at meget af vores pass defense mod Giants blev dikteret at et godt rush offense fra Giants side. På den anden side: Sidder Dom Capers ikke lidt i den var stol efterhånden? Hvis og hvis, min r.. er spids, men den primære grund til at Packers er 12-0 er Rodgers. Defense har godt nok en masse turnovers, men vi kan jo ikke stoppe noget som helst! Hvis ikke offense havde sat så mange point på tavlen, var Capers så ikke sent på porten for længe siden?

Kan det meste tilskrives tabet af Cullen Jenkins, Neal og Collins, og det faktum at vores modstandere er mere motiveret når de møder os pga. SB-titlen, eller er der noget dybere bag?
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Man dec 05, 2011 1:04 pm    Emne: Besvar, med citat

ATC skrev:
Kan break out Jordy komme på den positive liste hurtigst muligt puha nogle catches.
Derudover ros til MM for Cobb passet, har tænkt på det siden vi draftede ham.

Du har ret, Nelson var alt for vild - og havde så vidt jeg husker heller ingen drops.

Jeg synes også det er fint med lidt trickery, bare ikke i den situation. I en kamp, hvor det allerede tidligt virkede som om, at 'every possesion counts', så hellere holde bolden i hænderne på #12.
Rolf
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. jan 2010
Geografisk sted: Aalborg

IndlægSkrevet: Man dec 05, 2011 2:30 pm    Emne: Besvar, med citat

http://www.youtube.com/watch?v=YFmkjyxdBis
Fy for pokker, hvor skal et knæ bare ikke gøre sådan.
Injury update: Quarless har en alvorlig knee sprain, Woodson en hjernerystelse og Starks har en ankle sprain
Tilbage til toppen
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Man dec 05, 2011 2:37 pm    Emne: Besvar, med citat

spilkaldet er horribelt, at starte Jennings i den side Cobb løber over i giver DBs al mulighed for at holde øje med begge. send Finley over midten fra højre side af linjen og der ville ikke være opdækning.
derudover tror jeg MM havde Falcons kampen i hovedet, at D nok skulle steppe up når det virkelig var nødvendigt, gjorde så kun the Claymaker
Tilbage til toppen
sunjihai

Indmeldt: 14. aug 2007

IndlægSkrevet: Man dec 05, 2011 2:55 pm    Emne: Besvar, med citat

Nogen der ved, om kampen kan genses, og i så fald hvor?
danielbendix
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Man dec 05, 2011 7:48 pm    Emne: Besvar, med citat

Puha! Vild kamp - fedt at se Rodgers afgøre den og Crosby være kølig.

Udover det åbenlyse (som at forsvaret skal steppe op) vil jeg bare spørge, om andre undrede sig over, at vi efter at have scoret til 34-37 ikke gik efter to point?
I værste fald brænder vi, og så kan Giants tie med et alm. TD (No way at de går efter to), i bedste fald skal de bruge på to scoringer.

Jeg tilføjer lige et citat, som jeg synes siger meget om A-Rods sæson i år: "the story of that game came in the TV shot of Manning celebrating the game-tying points with 58 seconds left – he was literally in mid-leap when he looked up and across the field and saw how much time was on the clock … and his face fell like a soufflé." - Kilde: http://coldhardfootballfacts.com/Articles/11_4865_10_Things_We_Learned%3A_Aerial_Week_13_Edition.html
Schenton

Indmeldt: 18. nov 2007

IndlægSkrevet: Man dec 05, 2011 8:56 pm    Emne: Besvar, med citat

wikkid skrev:
KGB skrev:

Negatives:

Man kan selvfølgelig ikke være meget andet end enig. Dog skal det siges, at meget af vores pass defense mod Giants blev dikteret at et godt rush offense fra Giants side. På den anden side: Sidder Dom Capers ikke lidt i den var stol efterhånden? Hvis og hvis, min r.. er spids, men den primære grund til at Packers er 12-0 er Rodgers. Defense har godt nok en masse turnovers, men vi kan jo ikke stoppe noget som helst! Hvis ikke offense havde sat så mange point på tavlen, var Capers så ikke sent på porten for længe siden?

Kan det meste tilskrives tabet af Cullen Jenkins, Neal og Collins, og det faktum at vores modstandere er mere motiveret når de møder os pga.
SB-titlen, eller er der noget dybere bag?

I min optik, så gør tabet af Cullen Jenkins mere ondt end mange lige har ville indrømme. Han er simpelthen en af de bedste interior pass rushers, og de blockers som han åd på linjen, gav stor frihed til Matthews, Raji, Walden osv. Synes også vi ser en Raji der kæmper mere i år, fordi han skal æde så mange blockers, ifht da Jenkins var der.

Det er rigtig vigtigt at vi finder en D-line mand, som kan være med til at lægge pres på lommen. Jeg ved at TT ik går ud og bruger penge i FA, men nøj hvor ville en Jason Jones fra Titans være en lækker signing.

Derudover synes jeg det var bekymrende igår at se hvor meget Collins betyder for vores secondary, safety spillet var ganske enkelt horribelt. Burnett er ik en FS, slet ik med den hånd pt, og Peprah var stiv i coverage.

Endnu en FA man ku kigge på var Terrell Thomas fra gårsdagens modstander, dygtig corner som har lidt under en slem skade. Vi har haft en tendens til at hente DBs i FA, han ville være en spændende spiller til vores secondary.

Draftmæssigt DL: Billy Winn, Devon Still
Secondary: Chase Minnifield, Stephon Gilmore

O-line er jeg fuldstændig blank over hvordan den skal fixes, Ja Newhouse er ik god nok, spørgsmålet er om man ik synes Sherrod viser nok til træning siden man ik prøver ham? Jeg er heller ik imponeret over Lang, spørgsmålet er om TT ku finde på at gå Oline igen i draften tidligt for at beskytte vores vigtigste spiller
danielbendix
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Man dec 05, 2011 9:27 pm    Emne: Besvar, med citat

Schenton skrev:
wikkid skrev:
KGB skrev:

Negatives:

Kan det meste tilskrives tabet af Cullen Jenkins, Neal og Collins, og det faktum at vores modstandere er mere motiveret når de møder os pga.

I min optik, så gør tabet af Cullen Jenkins mere ondt end mange lige har ville indrømme. Han er simpelthen en af de bedste interior pass rushers, og de blockers som han åd på linjen, gav stor frihed til Matthews, Raji, Walden osv. Synes også vi ser en Raji der kæmper mere i år, fordi han skal æde så mange blockers, ifht da Jenkins var der.

Det er rigtig vigtigt at vi finder en D-line mand, som kan være med til at lægge pres på lommen. Jeg ved at TT ik går ud og bruger penge i FA, men nøj hvor ville en Jason Jones fra Titans være en lækker signing.

Derudover synes jeg det var bekymrende igår at se hvor meget Collins betyder for vores secondary, safety spillet var ganske enkelt horribelt. Burnett er ik en FS, slet ik med den hånd pt, og Peprah var stiv i coverage.

Endnu en FA man ku kigge på var Terrell Thomas fra gårsdagens modstander, dygtig corner som har lidt under en slem skade. Vi har haft en tendens til at hente DBs i FA, han ville være en spændende spiller til vores secondary.

O-line er jeg fuldstændig blank over hvordan den skal fixes, Ja Newhouse er ik god nok, spørgsmålet er om man ik synes Sherrod viser nok til træning siden man ik prøver ham? Jeg er heller ik imponeret over Lang, spørgsmålet er om TT ku finde på at gå Oline igen i draften tidligt for at beskytte vores vigtigste spiller

Jeg er helt enig: Der er et mønster efterhånden, og det er at vi ikke får nær så meget pres på QB'en. Og da alle øvrige konstanter er ens, dvs. scheme og øvrige spillere, er det kun at forklare med Jenkins's bortgang.

Hvad angår safetiesne. Udover det første TD som åbenlyst var horribelt spil af Burnett og Peprah, så kunne jeg ikke helt i går se, om grunden til at de dybe kast Giants fik i går var scheme rundt om safetiesne eller bare horribelt spil af vores safeties - nogen med et bud?

Til gengæld er jeg ikke lige så bekymret hvad angår vores O-line. Ja, den så skidt ud i går, men hvis Giants D-line er motiveret, kan den få alle linjer til at se rigtig ringe ud. Jeg har fortsat tiltro til dem.
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tirs dec 06, 2011 12:22 am    Emne: Besvar, med citat

bemærkede folk i øvrigt hvem det var jordy brændte på det sidste drive?

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009
Geografisk sted: Haderslev

IndlægSkrevet: Tirs dec 06, 2011 12:40 am    Emne: Besvar, med citat

Schenton skrev:
wikkid skrev:
KGB skrev:

Negatives:

Whitney Mercilus fra Illinois og Ronnell Lewis Oklahoma, kunne også være spændende, hvis de kommer i draften i år.
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Tirs dec 06, 2011 9:26 am    Emne: Besvar, med citat

chess skrev:
Næh, men når du spørger sådan er man næsten nødt til at gætte på Will Blackmon.

Tilbage til toppen
Herboen

IndlægSkrevet: Tirs dec 06, 2011 9:47 am    Emne: Besvar, med citat

Igen vil jeg tillade mig at være uenig. Manning var jaget vildt gennem hele kampen og på hvert andet spil var han udsat for mindst en pressure. Han spillede bare en fantastisk kamp, hvor han leverede kastene på trods af efterfølgende at blive kørt i græsset. Jeg er dog enig i, at der ikke kommer meget fra vores front 3, og hvis ikke Neal snart kommer ordentlig i gear, så foretrækker den mere runstærke CJ Wilson som starter frem for Wynn, der efter en god start på sæsonen overhovedet ikke producerer.

Det store problem for forsvaret i kampen i forgårs var efter min vurdering Robert Francois, der flakkede rundt uden at have styr på hvad det egentlig var han skulle lave. Mit bud er at Hawk og/eller Bishop havde spillet hvis det var playoffs, så det er selvfølgelig en del af prisen, når man holder sine startere men hold op hvor så han svag ud. DJ Smith var lidt bedre i den rene rolle som ILB men hvis det var ham der kaldte spillene på banen har han selvfølgelig et stort medansvar.

Charlie Peprah kan vist heller ikke sige sig fri fra at være medansvarlig.
Tilbage til toppen
danielbendix
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tirs dec 06, 2011 1:36 pm    Emne: Besvar, med citat

nunobow skrev:
chess skrev:

Det er Blackmonn, det kan man se på denne analyse af de sidste 58 sek: http://www.nfl.com/videos/green-bay-packers
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tirs dec 06, 2011 1:42 pm    Emne: Besvar, med citat

danielbendix skrev:
nunobow skrev:
chess skrev:

Det er Blackmonn, det kan man se på denne analyse af de sidste 58 sek: http://www.nfl.com/videos/green-bay-packers

ingen ringere, synes bare det var meget sjovt Smile

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3  Næste
Side 2 af 3

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum