American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Week 13: Packers @ Giants
Gå til side Forrige  1, 2, 3

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
DujoGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011

IndlægSkrevet: Tirs dec 06, 2011 2:19 pm    Emne: Besvar, med citat

Man må sige at vi kunne let se hvor stor del Bishop og Hawk har stået for af vores run D. Puha, der var stor huller ned i midten konstant. DJ Smith gjorde det udemærket, men han er stadig rookie. Francois var nogenlunde.

Pass D var igen horribelt. Ved ikke om Shields kunne ha haft en fordel ved at være på Cruz hele kampen, men det virkede som om at Williams blev sat hver 3 spil af Cruz.

Angående draften, så håber jeg virkeligt vi går D i første runde. Bulaga har gjort det rigtig fint på RT og Sherrod bør under alle omstændigheder være klar næste år. Jeg er fint tilfreds med Lang pt, han er hvertfald bedre end Colledge. Men vores linjer spiller pt. under niveau af hvad de præsterede sidste sæson. OG endnu en god grund til at gå D i første runde, se bare hvor gode vores sidste 2 1st runde valg på D gør det....

Ønsker til draft 2014 for GB Packers:
1) ILB Mosley
2) TE der kan blocke OG gribe bolden
3) En stor WR til ydersiden
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
danielbendix
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Tirs dec 06, 2011 9:23 pm    Emne: Besvar, med citat

Giants blev rimelig meget snydt på det her "ikke TD"-kald på Ballard...

nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Tirs dec 06, 2011 10:26 pm    Emne: Besvar, med citat

Ser sådan ud.

Mener også at Mike Pereira har udtalt, at Giants burde have fået tildelt dét TD.

Oh well nevermind. Så havde Rodgers bare høvlet et TD af på det sidste drive istedet.

Tilbage til toppen
nunobow

IndlægSkrevet: Ons dec 07, 2011 8:24 am    Emne: Besvar, med citat

Haha now THIS is entertaining:

Har lige hørt på en podcast (the D-list fra i går) på espnmilwaukee.com, at Rodgers INT slet ikke var et dårligt read eller en dårlig beslutning.

Det viste sig, at LB Chase Blackburn lavede en fejl og slet ikke var dér, hvor han skulle have været - dvs. dér, hvor Rodgers forventede. Blackburn var ny i deres defense og "blew his assignment".

nfl.com skrev:
Chase Blackburn signed with the Giants earlier in the week and rewards his team by intercepting Aaron Rodgers in the second quarter.

Mao. - du slår Rodgers ved at smide en flok forsvarere på banen, som Rodgers slet ikke kan læse, fordi de løber rundt som hovedløse kyllinger Very Happy

Tilbage til toppen
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Tors dec 08, 2011 10:53 am    Emne: Besvar, med citat

danielbendix skrev:
Giants blev rimelig meget snydt på det her "ikke TD"-kald på Ballard...

Det ligner et Giants TD, men når kaldet på banen er "no-TD", så har jeg ikke set beviser på andet, heller ikke det billede. Havde situationen været omvendt, og der var blevet dømt TD, så havde jeg heller ikke set det blive omstødt.

I øvrigt meget komisk den måde Jens Arnborg på 3+, blev ved med at sige: Han er ude, han er klart ude. Det knæ røre aldrig jorden! Der kan ingen tvivl være." Magen til jubel idiot!
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
adzke
Green Bay Packers

Indmeldt: 18. jan 2009

IndlægSkrevet: Tors dec 08, 2011 1:38 pm    Emne: Besvar, med citat

Der var en inde på Cheeseheadtv.com, der skrev, at det billede ikke viser et TD. Hans knæ er ikke udsat for tryk og rører ikke græsset. Om det passer, skal jeg ikke gøre mig klog på. Men når jeg kigger på billedet, kan jeg ikke se, om hans knæ er nede eller ej.
Tilbage til toppen
nunobow

IndlægSkrevet: Tors dec 08, 2011 1:50 pm    Emne: Besvar, med citat

adzke skrev:
Der var en inde på Cheeseheadtv.com, der skrev, at det billede ikke viser et TD. Hans knæ er ikke udsat for tryk og rører ikke græsset. Om det passer, skal jeg ikke gøre mig klog på. Men når jeg kigger på billedet, kan jeg ikke se, om hans knæ er nede eller ej.
Det er vel et af den slags kald, som havde fået lov til at stå uanset hvilken vej, de var blevet kaldt i første omgang.

Imo ville man heller ikke kunne have omstødt det modsatte tilfælde.

Tilbage til toppen
adzke
Green Bay Packers

Indmeldt: 18. jan 2009

IndlægSkrevet: Tors dec 08, 2011 4:42 pm    Emne: Besvar, med citat

nunobow skrev:
Det er vel et af den slags kald, som havde fået lov til at stå uanset hvilken vej, de var blevet kaldt i første omgang.

Imo ville man heller ikke kunne have omstødt det modsatte tilfælde.

Helt enig. Min pointe var egentlig bare, at det der billede for mig ikke viser, at det er et klart touchdown, som det fremgår næsten alle vegne.
Tilbage til toppen
Schenton

Indmeldt: 18. nov 2007

IndlægSkrevet: Tors dec 08, 2011 5:35 pm    Emne: Besvar, med citat

I mine øjne er det et kald der er lige så svært som Jennings TD catch, hvis Jennings var blevet dømt incomplete, var den heller ik blevet omstødt tror jeg.. dommerne skal lave nogle svære valg, hurtigt, og efter bedste evner. Vi var heldige i flere situationer, som MM siger, der skal nok komme et tidspunkt hvor det "backfire" og vi føler os snydt.

Havde Coughlin ikke også brugt sine challenges ved Ballard "måske-TD"? I så fald kan man jo kun bebrejde ham for dårlige challenges, da hans challenges var forfærdelige.
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Tors dec 08, 2011 7:10 pm    Emne: Besvar, med citat

Schenton skrev:
I mine øjne er det et kald der er lige så svært som Jennings TD catch, hvis Jennings var blevet dømt incomplete, var den heller ik blevet omstødt tror jeg.. dommerne skal lave nogle svære valg, hurtigt, og efter bedste evner. Vi var heldige i flere situationer, som MM siger, der skal nok komme et tidspunkt hvor det "backfire" og vi føler os snydt.

Havde Coughlin ikke også brugt sine challenges ved Ballard "måske-TD"? I så fald kan man jo kun bebrejde ham for dårlige challenges, da hans challenges var forfærdelige.

Men nu bliver alle "tvivlsomme" kald i forbindelse med TD jo set igennem, så de to man har som standart, har ikke helt samme værdi som tidligere. Jeg skal ikke gøre mig til dommer om Coughlin gjorde det rigtige eller forkerte, men synes det er naturligt nok, at det røde flag sidder lidt løsere end tidligere.

Han har i øvrigt selv meldt op, at han fortryder det ene flag. Han nåede ikke at få en ordenlig vurdering fra boksen, inden vi var på vej til at køre næste spil.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3
Side 3 af 3

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum