American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Packers Draft 2012
Gå til side 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
DujoGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011

IndlægSkrevet: Tirs dec 06, 2011 2:41 pm    Emne: Packers Draft 2012 Besvar, med citat

Syntes vi skulle have en tråd kun til at snakke om draften og hvilke spiller vi kunne se Packers tage.

Her er lige en hurtig gennemgang af hvad jeg mener vi burde gå efter i draften, hvis det kun handlede om positioner.

QB: 5-7 rundevalg hvis Flynn smutter. Men ellers ikke det store need, da vi også har Graham.

RB: Tvivler på vi beholder Grant med den ned afgående produktion vi har set fra ham i år. Saine viste ok takter, og med Green som kommer tilbage fra skade næste år, burde det ikke være et stort need.

FB: Med Crabtree og Quarless har vi hybrid TE's der subber som FB når Kuhn tager en pause. Ikke et stort need.

WR: Med vores WR corp, selv hvis Driver gik på pension, vil vi være i god stand uden at bruge et pick på WRs. Og som en nævnte har vi stadig Gurley på PS vi kan hive op.

TE: Næppe der hvor vores største need er, regner stadig med at vi beholder Finley dog. Selv hvis Finley skulle smutte, bør vi stadig have nok af dem til at kunne holde næste sæson.

Tackle: Med Clifton godt op i årene, Sherrod der stadig mangler at vise hvad han kan og Newhouse der er so-so, burde man måske overveje en LT. RT er rimelig solid med Bulaga som starter.

Guard: Både Lang og Sitton har spillet under niveau i år, og jeg har svært ved at se hvem der skulle give de to konkurrence til næste år uden man bringer nyt blod ind. 2-7 valg.

Center: En af de få steder hvor jeg syntes vi har en fantastisk spiller! Scott Wells er stor spillende og vi har EDS som back-up. Absolut ikke et need i år.

Defense -

DE - Stort, stort, stort need. Vi skal ha skabt noget pres fra vores D-line og vores DE's har spillet langt under niveau i år. Helt klart en plads vi burde opgradere med et højt valg, lige meget hvor rask Neal så end er blevet.

DT - Det ville være rart hvis Raji ikke skulle spille alle snaps i 3-4, og et midt runde valg (4-6) ville være en god investering her.

ILB - Man kan aldrig få nok LBs (eller TEs) nok. Vi bør dog ikke bruge et højt valg på lige præcis en ILB, nu hvor vi har signet både Bishop og Hawk til nye kontrakter. Men nyt blod til at skabe lidt pres på Francois og Smith ville ikke være dårligt.

OLB - Vi skal ha en ny stjerne til at trække blockers væk fra CM3 og med to stjerne OLB rushers....amen jeg græder næsten af lykke bare ved tanken. Klart en plads hvor vi burde trade op for at tage en!

CB - Vi skal ha et højere niveau fra vores CBs, det har denne sæson da i det mindste vist os. Williams og Shields trænger til at blive presset til at performe bedre. Bush og Lee er ganske fine backups og med deres ST spil, er de umulige at udskifte pt. Men nyt blod her ville være godt, og siden House er inaktiv næsten hver kamp, ser jeg ikke det store bidrag fra hans side.

Safety - Help over the top...vi skal ha Collins tilbage og finde en måde til at få Burnett til at spille bedre. Ikke et højt runde værd, men vi skal stadig finde flere spillere til de to positioner.

Ønsker til draft 2014 for GB Packers:
1) ILB Mosley
2) TE der kan blocke OG gribe bolden
3) En stor WR til ydersiden
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Tirs dec 06, 2011 4:30 pm    Emne: Re: Packers Draft 2012 Besvar, med citat

DujoGB skrev:
Syntes vi skulle have en tråd kun til at snakke om draften og hvilke spiller vi kunne se Packers tage.

Tackle: Med Clifton godt op i årene, Sherrod der stadig mangler at vise hvad han kan og Newhouse der er so-so, burde man måske overveje en LT. RT er rimelig solid med Bulaga som starter.

Center: En af de få steder hvor jeg syntes vi har en fantastisk spiller! Scott Wells er stor spillende og vi har EDS som back-up. Absolut ikke et need i år.

Jeg er for så vidt enig i mange af dine gode betragtninger, dog bortset lige fra tackle og center. Sherrod manglede i den grad en TC, men har siden da været i fremgang. Selv om Newhouse ikke har været perfekt og da slet ikke i Giants-kampen, så har han heller ikke været en katastrofe. Skulle Big Cliff, som man måske kan forvente, trække sig tilbage efter denne sæson, så synes jeg at hhv Sherrod, Newhouse samt Bulaga udgør en fin trio evt. suppleret med en mid-rounder, hvor TT har haft held med at finde O-linemen før.

Hvad spørgsmålet om en ny center angår kommer det an på, om man får forhandlet en ny kontrakt på plads med Wells. Han vil have en lang, sidste kontrakt, og det er ikke sikkert Packers er i en position til at give ham det. Set i forhold udelukkende til denne sæson med Sherrod, der ikke har kunnet slå Newhouse af, havde et valg af Stefen Wisniewski, der har imponeret for næste modstander, Raiders, ikke været dumt. Han havde konkurreret og givetvis snuppet LG (og så i øvrigt efterfølgende taget over på C næste år).
Schenton

Indmeldt: 18. nov 2007

IndlægSkrevet: Tirs dec 06, 2011 9:49 pm    Emne: Besvar, med citat

Det svært at tage højde for hvad der sker med vores FA's. Hvis Finley eller Wells ik blir forlænget ku det sagtens gå hen og blive et need, nu hvor Quarless også er slemt skadet. Hvis vi tager dem i mente.

Så ku Peter Konz jo godt være en mulighed i første runde, suverænt den bedste center i draften, local kid out of Wisconsin.

I en draft præget af underclassmen, tynd på elitetalent, men spækket på above average - average talent.

Man-crushes:

Billy Winn, DT/DE, suveræn interior pass-rusher i mine øjne. Ville være en instant upgrade på D-line. Cullen Jenkins like attributes og measurables

Devon Still, DT/DE været on the rise hele sæsonen, endnu en upgrade af D-line, måske lidt hyped pt.

Brandon Lindsey, OLB, viser sig om en god all round linebacker, stærk mod løb, viser god variation af pass rush moves.

Vinny Curry, OLB, small school talent, dygtig pass rusher, mangler stabilitet og erfaring, giv ham lidt tid med Greene.

Coby Fleener, TE, hov hov? Ja sågar selvom Finley forlænger er han meget interessant, fantastisk størrelse, god speed ifht hans frame, god route runner, basketball like hænder.

Doug Martin, RB, virkelig vokset med Boise St. Viser god beslutsomhed i hans cuts, eksplosiv når han rammer hulet, god kombination af power og agility.

Chase Minnifield, CB, rigtig god i press, tough, fysisk corner. Dygtig blitzer, og ik bange for at søge kontakt i løbespillet.

Det er bare nogle af dem jeg har kig på i øjeblikket. Må indrømme mit blik ændre sig meget på OLBs lige i øjeblikket, der er sindsyg mange som gør det godt, så næste uge er de helt væk. Sindsyg svær klasse at vurdere synes jeg, ku være spændende at høre nogle meninger om den position.

CB og OLB er ret dyb, men spørgsmålet er hvor stort talentet er hos de pågældende.
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Ons dec 07, 2011 12:20 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg synes at Packers primært skal satse på at drafte til den defensive side af bolden. Der er klart flere muligheder for forbedring.

DL. Vi mangler dybde og indtil Neal viser, at han kan forbliver skadesfri, så mangler vi også en startende DE.

OLB.
Vi mangler en starter der kan passrushe. Vi har tilgæld masser af dybde.

CB
Woodson er ved at være gammel og Sam Shields spiller lige pt, ikke som en fremtidig starter, men han har til gengæld så meget upside, at han kan bevise det modsatte. Så længe at Bush er dimeback, så mangler v dybde på positionen.

Saftey
TT er nød til at agere som om, at Collins er væk
Tilbage til toppen
Schenton

IndlægSkrevet: Ons dec 07, 2011 8:35 pm    Emne: Besvar, med citat

Har lige et spørgsmål ang vores defence, om nogen ved om der findes en statestik af hvad slags defence vi oftest kører? Jeg tænker egentlig mest på vores corners, om det er zone, man, press, off-coverage..?

Er ik så vant til at scoute CBs, men det nu meget rart at vide når man skal lave mocks med DBs Smile
bojoerge
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tors dec 08, 2011 10:22 am    Emne: Besvar, med citat

Schenton skrev:
Har lige et spørgsmål ang vores defence, om nogen ved om der findes en statestik af hvad slags defence vi oftest kører? Jeg tænker egentlig mest på vores corners, om det er zone, man, press, off-coverage..?

Er ik så vant til at scoute CBs, men det nu meget rart at vide når man skal lave mocks med DBs Smile

Don Capers er til zoneforsvar - især når han blitzer. Packers spiller både press og off-man, men det er sjældent mere end en CB, der spiller press på et givent snap. Det er som regel Tramon Williams der spiller press, da han er en god press-corner.
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Tors dec 08, 2011 10:32 am    Emne: Besvar, med citat

og så er det værd at bemærke at vi ikke har en cb på holdet under 5'11

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
Schenton

IndlægSkrevet: Tors dec 08, 2011 10:35 am    Emne: Besvar, med citat

bojoerge skrev:
Schenton skrev:

Don Capers er til zoneforsvar - især når han blitzer. Packers spiller både press og off-man, men det er sjældent mere end en CB, der spiller press på et givent snap. Det er som regel Tramon Williams der spiller press, da han er en god press-corner.

det var også min umiddelbare konklusion, også mht tramon, der dog har været hæmmet af sin skade i år ifht sidste år hvor han jo var fænomenal i press. Men super detbgør det lidt nemmere for mig at kigge på cbs. Men jeg skal nok lidt længere ned i på os runderne og kigge da jeg ik tror vi går cb i første runde medmindre en falder lige i skødet
Schenton

IndlægSkrevet: Tors dec 08, 2011 10:54 am    Emne: Besvar, med citat

chess skrev:
og så er det værd at bemærke at vi ikke har en cb på holdet under 5'11

tro mig størrelse, numre, personlighed og alt det har jeg taget højde for.. Der er meget få i år der måler over 6'.. minnifield er stadig en af mine favoritter .. men tvivler på vi overvejer cb i første runde.. Smile
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009

IndlægSkrevet: Tirs dec 13, 2011 2:55 am    Emne: Besvar, med citat

S højt i draften??

Hele denne situation opstår jo udelukkende pga. Collins.
Vi når ikke, at finde ud af om han kan spille igen før draften. Derfor snakker mange om, at vi bliver nød til, at drafte en safety højt.

Men jeg syntes, at det ville give bedre mening, med en CB i stedet.
Hvis Collins retunere, så står vi pludselig med 3 potientiale startere på safety positionerne (som alle vil være ret unge).
Mange vil mene, at vi med rette har brug for en back-up plan, hvis Collins ikke kommer tilbage og den kunne med rette hedde, at rykke Woodson ind på en FS.

Dermed ville vi være dækket ind, i begge tilfælde.

Og vi får den nye CB, som vi har brug for, under alle omstændigheder.

Lidt en win-win Smile
Schenton

IndlægSkrevet: Tirs dec 13, 2011 11:51 am    Emne: Besvar, med citat

Personligt synes jeg ik vi bør gå efter en S højt i draften. Samtidig er dette års safety klasse ik noget at råbe hurra for, så man skal være heldig at finde en et stykke ned i mid round selections. Derudover så vi i de første 3 kampe at Burnett spillede ganske godt, men sidenhed, med den brækkede hånd så er han faldet drastisk, Peprah har været rent ud sagt ringe i coverage ind i mellem. Men Nick Collins har ufattelig stor betydning for vores secondary og forsvar, det kan ik diskuteres.

Jeg har lige et andet spørgsmål, tror i der er nogen chance for at TT indser at vi har gang i et muligt dynasti, og for at få dækket flest mulige områder ind, ku finde på at gå ud i FA og samle nogen op?

Jeg har kigget lidt på Anthony Spencer (OLB Cowboys), Terrelle Thomas (CB NYG), Brandon Carr (CB KCC).

Specielt CBs har vi jo hentet udefra, med Tramon og Woodson. Tror i det ku være en mulighed?
Herboen

IndlægSkrevet: Tirs dec 13, 2011 12:15 pm    Emne: Besvar, med citat

Schenton skrev:

Jeg har lige et andet spørgsmål, tror i der er nogen chance for at TT indser at vi har gang i et muligt dynasti, og for at få dækket flest mulige områder ind, ku finde på at gå ud i FA og samle nogen op?

Jeg tror at TT fint er klar over, at han har gang i noget stort og varigt i Wisconsin, hvorfor han selvfølgelig ikke afviger fra den kurs han har valgt indtil videre = Ingen signifikante FAs til Packers.
Tilbage til toppen
Schenton

IndlægSkrevet: Tirs dec 13, 2011 1:26 pm    Emne: Besvar, med citat

Herboen skrev:
Schenton skrev:

Jeg tror at TT fint er klar over, at han har gang i noget stort og varigt i Wisconsin, hvorfor han selvfølgelig ikke afviger fra den kurs han har valgt indtil videre = Ingen signifikante FAs til Packers.

Ved godt det virker forkælet at sige vi har for mange store needs, men hvis nu Wells ik forlænger, DD og CW21 stopper karrieren, Nick Collins må retire fra følgerne af sin skade. Så står vi med ret store needs på FS, CB, C, OLB, DE og til aller sidst WR i mine øjne. WR kan vi klare, vi har stadig 4 rigtig gode og hvem ved med Tori Gurley. Men det er mange andre positioner der skal fyldes gennem draft, da vi ik har nogen naturlige afløsere på vores hold. C positionen kan måske afløses af en på rosteren.

Men ja du har formentlig ret, TT bruger ik penge på FA, og finder sine spillere gennem effektiv draft. Smile
DujoGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011

IndlægSkrevet: Tirs dec 13, 2011 2:01 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg håber hvert år på 1 FA til et need hvor personen er starter og bør forhøje niveauet på pladsen og det sker virkeligt sjældent. Der er rigtig mange usikker positioner hos Packers lige nu. Men jo tættere vi kommer på næste sæsons start, jo mere ved vi.

Ønsker til draft 2014 for GB Packers:
1) ILB Mosley
2) TE der kan blocke OG gribe bolden
3) En stor WR til ydersiden
Tilbage til toppen
bojoerge
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tirs dec 13, 2011 11:47 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg tvivler på, at TT går ud og bruger penge på dyre FA signings, som da man signede Woodson. Der er simpelthen ikke cap til at gøre det, og især ikke hvis Finley og Wells skal forlænges, samt at Rodgers måske skal have justerret sin kontrakt.

TT har dog før vist at han signer FA's til at konkurrere om rotations/reservepladser. Jeg kunne forestille mig, at han signede en saftey og en DL til dette formål.

Jeg tror at udviklingen fortsat vil komme indefra. Vi har 24 spillere på active roster,, der er rookies eller 2. års spillere (og 4 mere på IR). Dvs. at de pga lockouten endnu ikke har været igennem en normal offseason i Packers-regi, hvor der er tid til at kigge på de små detaljer i spillet samt træne de rigtige ting i vægtlokalet. Det tror jeg har sænket det normale udviklingstempo hos den enkelte spiller, men så kan vi forvente os mere til næste sæson.
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Ons dec 14, 2011 5:11 pm    Emne: Besvar, med citat

jeg håber virkelig at vi får opgraderet vores front 7 i de to første runder - savner cullen jenkins lidt for meget imo. Når Jarius Wynn starter for os, så er der noget galt

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
adzke
Green Bay Packers

Indmeldt: 18. jan 2009

IndlægSkrevet: Ons dec 14, 2011 5:31 pm    Emne: Besvar, med citat

chess skrev:
jeg håber virkelig at vi får opgraderet vores front 7 i de to første runder - savner cullen jenkins lidt for meget imo. Når Jarius Wynn starter for os, så er der noget galt

Jeg er enig. For mig er første runde forbeholdt linjemænd og quarterbacks. Vores OL ser god ud i år, og hvis vi regner med, at Sherrod ikke er et totalt spildt valg, virker det som et spild med mindre vi kan få fat i en virkelig (og her mener jeg elite-talent) center.

Den defensive linje vil have rigtig godt af en stor spiller, der kan presse quarterbacken.

Mht. rush linebackers er min formodning egentlig, at det er noget, man finder lidt senere i draften, medmindre en DeMarcus Ware-type er der.
Tilbage til toppen
Schenton

IndlægSkrevet: Ons dec 14, 2011 8:14 pm    Emne: Besvar, med citat

adzke skrev:
chess skrev:

Jeg er enig. For mig er første runde forbeholdt linjemænd og quarterbacks. Vores OL ser god ud i år, og hvis vi regner med, at Sherrod ikke er et totalt spildt valg, virker det som et spild med mindre vi kan få fat i en virkelig (og her mener jeg elite-talent) center.

Den defensive linje vil have rigtig godt af en stor spiller, der kan presse quarterbacken.

Mht. rush linebackers er min formodning egentlig, at det er noget, man finder lidt senere i draften, medmindre en DeMarcus Ware-type er der.

Hvorfor mener du det er noget man finder senere i draften adzke? Smile Er bare nysgerrig fordi der ryger da masser af OLBs i 1-2 runde, specielt med henblik på at mange spiller 3-4 og der kommer størstedelen af presset ofte fra OLBs. Nu kører vi et zone blitz scheme jo, så vores pres kommer fra dem der er gode til det, og frigøre andre.
adzke
Green Bay Packers

Indmeldt: 18. jan 2009

IndlægSkrevet: Ons dec 14, 2011 8:32 pm    Emne: Besvar, med citat

Schenton skrev:

Hvorfor mener du det er noget man finder senere i draften adzke? Smile Er bare nysgerrig fordi der ryger da masser af OLBs i 1-2 runde, specielt med henblik på at mange spiller 3-4 og der kommer størstedelen af presset ofte fra OLBs. Nu kører vi et zone blitz scheme jo, så vores pres kommer fra dem der er gode til det, og frigøre andre.

Det er et rigtig godt spørgsmål. Jeg tror ikke rigtig, det er noget, jeg kan dokumentere. For når jeg lige tænker mig om, er de bedste 3-4-rushers vist fra første runde (CM3, Ware, Hali).

De seneste år har der bare været nogle rigtig uheldige tilfælde. her tænker jeg på Gholston, Maybin (som ganske vist er kommet op i omdrejninger) og English som skræmmeeksempler.

Men jeg kan efter en hurtig gennemgå godt se, jeg er ret langt fra sandheden, og det ser faktisk ud til, at de allerfleste førsterundevalg på den position de sidste fem år har været succes. Så det er åbenbart mig, der er helt galt på den Smile
Tilbage til toppen
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Ons dec 14, 2011 8:35 pm    Emne: Besvar, med citat

umiddelbart kunne buddet være at adzke satser på en rushende DL'er i første, og hvis vi har en der kan lave inside rushet behøver OLB modsat CM trods alt ikke være top klasse (se evt. 2010)

Rigtigt at mange OLBs går i første men eneste 3-4 hold med 2 OLBs taget i første runde er vel næsten Cowboys ? og der er spencer ikke en der kan siges at spille på det niveau imo
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste
Side 1 af 12

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum