American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Packers Draft 2012
Gå til side Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009

IndlægSkrevet: Søn apr 29, 2012 12:06 am    Emne: Besvar, med citat

bojoerge skrev:
Så blev der valgt en OT og en QB...

Savner lidt en C som vi kunne groome til fremtiden..

Ellers en næsten perfekt draft Smile
chess
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Søn apr 29, 2012 12:19 am    Emne: Besvar, med citat

jeg er meget tilfreds, navnligt worthy i 2. er et scoop

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Søn apr 29, 2012 12:53 am    Emne: Besvar, med citat

hede83 skrev:

Enig. En Center havde været nice, men ellers må jeg sige, at vi fik adresseret alle de positioner, man kunne ønske sig. RB kunne måske have været en mulighed, hvis vi ikke havde tradet de sidste 7. rundevalg væk. Hvis Grant er væk har vi en injury prone James Starks, Alex Green som er på vej tilbage fra en korsbåndsskade og som ingen ved hvornår han kan bidrage og så Brandon Saine, som vel realistisk set højst er backup / 3rd down back.

Coleman her til sidst synes jeg er lidt et steal ud fra hvad jeg har læst. Kunne godt blive vores næste backup, efter MM får ham under sine vinger. http://www.nfl.com/draft/2012/profiles/b.j.-coleman?id=2532815

Jeg er ikke helt oppe og ringe over draften, men er ok tilfreds - man skal også huske at vores udgangspunkt ikke var i toppen af runderne. Worthy er nok også det pick, jeg er mest glad for, men håber at Perry også viser sig at være tilliden fra TT og vores scouts værdig.

Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Schenton

Indmeldt: 18. nov 2007

IndlægSkrevet: Søn apr 29, 2012 1:05 am    Emne: Besvar, med citat

hede83 skrev:
bojoerge skrev:
Så blev der valgt en OT og en QB...

Måske de tror på Evan Dietrich Smith Smile
Kusch
Green Bay Packers

Indmeldt: 04. okt 2008
Geografisk sted: København Ø

IndlægSkrevet: Søn apr 29, 2012 1:21 am    Emne: Besvar, med citat

UDFA som har skrevet under med Packers

Jaymes Brooks, DS #18 OG, Virginia TechSummary:
Adequate-sized, thick-bodied, competitive zone blocker who’s at his best when he bends, plays with leverage and is able to seal and work angles. Has the temperament, smarts, experience and functional strength to stick and could potentially move to center.

WR Dale Moss, #13 South Dakota State
Ht: 6-3 1/4 | Wt: 213 | Sp: 4.56 | Arm: 33 | Hand: 10 1/4
Notes: Uncle, Johnny Rodgers, was the 1972 Heisman Trophy winner as a Nebraska running back before being selected in the first round by the Chargers and opting to play in the CFL. Cousin, Bobby Newcome, played quarterback for the Cornhuskers (1997-2000). Moss prepped in South Dakota, where he was an all-state performer in basketball and football and placed in the long jump at the state track and field championships. Played basketball for four years (averaged 7.6 rebounds and 4.5 rebounds as a senior starter) before exhausting his eligibility on the football field — started 9-of-11 games in 2011, totaling 61 receptions for 949 yards (15.6-yard average) and six touchdowns.
Bottom line: Four-year hoopster who parlayed one season of football into an NFL opportunity. Raised eyebrows at his pro day, where he looked explosive (41½-inch vertical leap, broad jump of 10 feet 10 inches) and scorched a 6.35-second 3-cone drill, one of the quickest ever recorded. Has a basketball physique and needs to get stronger, but has intriguing length — has good height, long arms and large hands — and room to bulk up (could play closer to 230 pounds down the road). Is surprisingly aggressive attacking the ball and snatching throws with his hands, and shows body control and hand-eye coordination to win in the air. Draftable on size-speed ratio and developmental upside as a West Coast receiver and red-zone target.

Sean Richardson, DS #8 SS, Vanderbilt
Straight-linish, see-and-go reactor lacking starter-caliber instincts and tackling ability. Is not as dependable or impactful as his measurables suggest. Raw size and speed give him a chance to convince a team he’s worth developing, but will have to prove his mettle on special teams.

Dezman Moses, DS #61 OLB, Tulane
DL-Dezman Moses, Sr., Tulane, has been selected All-Conference USA Second Team for the 2011 college football season as selected by the league's 12 head football coaches. Moses, who hails from Willingboro, N.J., played just two seasons for the Green Wave but carved his name into the TU record books. An honorable mention selection last season, he played in all 13 games and logged 9.5 sacks this season, which ranked third among C-USA players and 17th nationally, and also ranks third on TU's single season chart. Moses completed his career with 15.5 sacks, which is good enough for fourth all-time on the Green Wave's career list. He also added 52 tackles (33 solo/19 assists), the most among TU's defensive linemen, 12 stops for lost yardage, seven quarterback hurries, five pass breakups and forced three fumbles.

Dion Turner, DS #55 CB, Southern Utah
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Søn apr 29, 2012 1:48 am    Emne: Besvar, med citat

Marc Tyler, RB USC og Don Barclay, OT West Virginia har tweetet at de skal til GB
Tilbage til toppen
Kusch
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn apr 29, 2012 1:50 am    Emne: Besvar, med citat

Det samme har Darius Reynolds WR Iowa State
ATC
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn apr 29, 2012 1:54 am    Emne: Besvar, med citat

og nu Drew Wanderlin, DE fra Michigan Tech, hometown Green Bay
Tilbage til toppen
Kusch
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn apr 29, 2012 2:21 am    Emne: Besvar, med citat

Tommie Draheim, OT, San Diego State
Raymond Carter RB Colorado State
DujoGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011

IndlægSkrevet: Søn apr 29, 2012 6:15 am    Emne: Besvar, med citat

Der er flere center der ikke blev taget, såsom Mike brewster eller saulsberry. Og andre.med en nogenlunde grade. Så det burde.ikke.være.umuligt.at finde en center, bare til ps

Ønsker til draft 2014 for GB Packers:
1) ILB Mosley
2) TE der kan blocke OG gribe bolden
3) En stor WR til ydersiden
Tilbage til toppen
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Søn apr 29, 2012 8:50 am    Emne: Besvar, med citat

nunobow skrev:
Kan godt ærgre mig lidt, at vi er gået SÅ ensidigt ind på D#.

Ingen kunne vel være uenig i, at vi skulle opgradere D# i årets draft, men at vi ikke har fundet dybde til en O-line, der har sagt farvel til Chad Clifton og har en Derrek Sherrod på vej tilbage fra et nasty brækket ben - det forstår jeg simpelthen ikke.

Nu er mit glas altid halv tomt, men nu når den umiddelbare begejstring for de første to runder har lagt sig, så er jeg nu også noget skuffet. Har lidt en tro på, at hvis man ikke drafter folk til enten offense eller defense, så står man stille rent udviklings mæssigt. Og står man stille, så bliver man dårligere. Det må da lidt være lektien fra sidste år.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Søn apr 29, 2012 9:06 am    Emne: Besvar, med citat

http://gnb.scout.com/2/1182087.html
Her er en liste over de UDFA, som Packers har signet. Jeg har ikke overblik nok til at se om listen er fuldstændig.

Med draftpicks og den ovenstående liste med UDFA, har vi ifølge min lommeregner 84 spillere på rosteren. Så der er stadigt 6 ledige pladser til spillere der kan signes nu eller efter rookie-camp.
-----------------------------------------------------------

Jeg er helt enig i, at vi godt kunne have brugt en center og en RB, men vi kan jo ikke få det hele, nå TT går trader-amok Very Happy
Tilbage til toppen
danielbendix
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Søn apr 29, 2012 11:53 am    Emne: Besvar, med citat

Citat:
McCarthy says that B.J. Coleman was the most excited draftee he talked to on the phone. QB told him he'll be the best pick he ever made.

Kilde: [url]https://twitter.com/#!/TyDunne/status/196378583093088256[/url]

Det bliver sgu svært at leve op til herr Coleman, men du skal da være velkommen til at gøre forsøget.

Jeg er tilfreds med vores draft. Jeg har ikke begge hænder over hovedet i begejstring, men det skyldes mest, at jeg ikke er solgt på Nick Perry. Jeg er meget tilfreds med begge vores 2. runde-valg, Worthy er god værdi og jo mere jeg læser og hører om Hayward, jo mere kan jeg lide ham.

Ellers er jeg fint tilfreds med at øge konkurrencen på d#. Største mangel er, at jeg godt kunne have tænkt mig en til o-line-man. Bortset fra på RB synes jeg dog, at vi har masser af konkurrence på offense på vores roster allerede. Har vi ikke stadig fem TE's fra sidste år? Den bedste dybde på WR inkl. vores practice squad-spillere? Og skaderne sidste år gjorde da, at de fleste af vores o-line-men er battle tested. Jeg kan godt forstå, at vi ikke er gået dybere ned på offensive draft picks i år, men lad os håbe næste år, at vi kan gå lidt mere balanceret til værks. Det vil jeg i almindelighed også foretrække, men jeg kan sagtens tillade dette års undtagelse.
nunobow

IndlægSkrevet: Søn apr 29, 2012 1:14 pm    Emne: Besvar, med citat

danielbendix skrev:
Jeg er meget tilfreds med begge vores 2. runde-valg, Worthy er god værdi og jo mere jeg læser og hører om Hayward, jo mere kan jeg lide ham.
Det samme gælder faktisk for Manning for mit vedkommende.

Selv Datko ser ud til at være et rigtig godt pick, såfremt han kan holde sig skadesfri. Han var en mulig 2nd rounder, hvis ikke det var for skulderskaden.

Iøvrigt er her en fin oversigt over af div. grades og vurderinger af vores draft: http://www.jsonline.com/blogs/sports/149400055.html

Tilbage til toppen
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Søn apr 29, 2012 2:37 pm    Emne: Besvar, med citat

Der skal vidst ikke lægges noget som helst i Nick Perry's kommentar om at han foretrækker at spille 4-3 DE. Kommentaren falder inden for det første minut af klippet.

http://www.youtube.com/watch?v=Tys4th-DPXA&feature=related

CM3 har åbenbart også løbende haft kontakt til ham. Deres fælles fortid som Trojan gør selvfølgelig at de kender hinanden, men fedt hvis Clay kan påvirke og motivere ham i en positiv retning.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
Kusch
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn apr 29, 2012 2:49 pm    Emne: Besvar, med citat

(9)Sean Richardson og (47)Dale Moss er på draftcountdown liste over de 50 bedste UDFA
Schenton

IndlægSkrevet: Søn apr 29, 2012 3:50 pm    Emne: Besvar, med citat

Kusch skrev:
(9)Sean Richardson og (47)Dale Moss er på draftcountdown liste over de 50 bedste UDFA

Sean Richardson havde jeg spået os til at bruge et muligt 7 valg på, så er glad for vi fik ham som FA. Spændende Safety.

Dale Moss hørte alle vidst om efter hans vilde pro-day, overrasket over ingen turde gamble et pick på ham, endnu mere overrasket han vælger Packers med den dybde og de WR vi allerede havde på PS. Men spændende spændende.

Er virkelig glad valget at Datko, som nunobow siger var han et 2nd round pick hvis ik det var for hans dårlige skuldre. Terrell Manning kan vise sig og være værdifuld dybde på OLB.

Overall er jeg godt tilfreds..

B+ draftgrade til os vil jeg mene Smile
nunobow

IndlægSkrevet: Søn apr 29, 2012 6:43 pm    Emne: Besvar, med citat

Schenton skrev:
Terrell Manning kan vise sig og være værdifuld dybde på OLB.
Det ser ud til at Packers ser ham som ILB:
Citat:
A weak-side linebacker in the Wolfpack’s 4-3 scheme, the Packers see Manning as an inside linebacker in their 3-4.

http://www.packers.com/news-and-events/article-1/Manning-believes-he-belonged-at-top/af4590bd-d0ee-4c8b-abcf-67f9391a431f

Tilbage til toppen
Schenton

IndlægSkrevet: Søn apr 29, 2012 7:15 pm    Emne: Besvar, med citat

nunobow skrev:
Schenton skrev:
Terrell Manning kan vise sig og være værdifuld dybde på OLB.
Det ser ud til at Packers ser ham som ILB:
Citat:
A weak-side linebacker in the Wolfpack’s 4-3 scheme, the Packers see Manning as an inside linebacker in their 3-4.

http://www.packers.com/news-and-events/article-1/Manning-believes-he-belonged-at-top/af4590bd-d0ee-4c8b-abcf-67f9391a431f

Det gir god mening, har bare set ham i nogle pass rushing situationer hvor han har vist sig ret værdifuld. Overall en spændende spiller med forskellige gode skill-sets, så blir spændende at se.
ATC
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn apr 29, 2012 7:37 pm    Emne: Besvar, med citat

så Manning nævnt som mulig overtager for Hawk, og i det hele taget kan han dække alle 4 LB-pladser hvilket må siges at gøre et pick så sent for værdifuldt.
Er slet ikke vild med BJ Coleman, jojo han er en fin QB, og værdi er ok, dog var der bedre spillere på andre positioner hvor vi mangler hjælp (DL f.eks.)
Derudover har jeg læst en del om Nick Hill som jeg godt kan lide, og tror kun vi alligevel vil have 2 på rosteren til sæsonen.
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Næste
Side 10 af 12

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum