American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Packers Draft 2012
Gå til side Forrige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Søn apr 29, 2012 7:56 pm    Emne: Besvar, med citat

Så er draften ovre og spændingen er udløst. Jeg synes det er lidt skægt at gå tilbage til da vi startede denne her tråd i starten december og så se på hvad vi håbede dengang og hvordan resultatet blev.

Der var almen enighed om at satse på forsvaret i draften og der må man jo sige at TT er gået all inn.

Kusch skal nævnes og hædres for i sin første mock at vælge Casey Hayward. Det er godt set i december Smile

Jeg kan se at jeg allerede dengang havde forhåbninger om nogle billige signings på DL og saftey. Vi fik to linemen i stedet. Det er et ok bytte.

Til gengæld gjorde jeg mig adskillige gange til talsmand for, at trade ned fra første runde, for at skaffe manøvrerum senere i draften. Det viste sig ikke at være nødvendigt, for TT kunne trylle helt udover de normale grænser for trades af draftvalg. Godt at TT ikke lyttede på mig der Smile Hvis Hayward lever op til forventningerne og bliver en kommende starter, så vil vi for evigt huske tilbage på da Trader Ted smørrede Bill Belichick.

Tak for kampen og debatten. Næste stop er rookie camp...

Sidst rettet af bojoerge Søn apr 29, 2012 11:22 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Kusch
Green Bay Packers

Indmeldt: 04. okt 2008
Geografisk sted: København Ø

IndlægSkrevet: Søn apr 29, 2012 8:58 pm    Emne: Besvar, med citat

Vil også lige sige tak for kampen før draften og under draften her og på chatten, sad lige og kiggede de andre holds forumer igennem det er altså imponerende hvor aktive vi er her på Packers forummet.
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Søn apr 29, 2012 9:31 pm    Emne: Besvar, med citat

ATC skrev:
Er slet ikke vild med BJ Coleman, jojo han er en fin QB, og værdi er ok, dog var der bedre spillere på andre positioner hvor vi mangler hjælp (DL f.eks.)

Bare af nysgerrighed - hvor mange DL folk ville du gerne have haft? Vi hentede 2 stk. og med 2 FA signings, så synes jeg vi er glimrende dækket ind dér nu. Især fordi man vel ikke kan forvente at et 7. rundevalg kan bidrage med voldsomt meget i sin første sæson.

Jeg har ingen idé om hvor god Nick Hill eller for den sags skyld Graham Harrell er eller kan blive - og jeg har heller ingen idé om, hvorvidt Coleman kan blive "den næste Matt Flynn". Men det er et pick og fit, jeg har set meget rost flere steder.

Og selv om jeg ikke har nogen idé om de 3 herrers udviklingspotentiale - så må jeg erkende, at jeg også havde en forhåbning om at vi ville tage en QB i de senere runder i år. (Det måtte gerne have været Russell Wilson, men det røg han så alt alt for tidligt til.)

Tilbage til toppen
Schenton

Indmeldt: 18. nov 2007

IndlægSkrevet: Man apr 30, 2012 10:31 am    Emne: Besvar, med citat

Er ret godt tilfreds med D-line depth efter FA og draften.

Vi har Hargrove, Mike Daniel og Worthy som bringer noget værdi på pasning downs. Med Mike neal i mente.

Worthy kan også spille mod løbet sammen med raji, picket, muir og Howard er alle gode space-eaters.

Så er der ukendt faktor i Lawrence Guy som jeg har hørt rost for hans udvikling. Selvfølgelig også wynn og cj wilson, men man må forvente nogen cuttes.
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Man apr 30, 2012 11:21 am    Emne: Besvar, med citat

Schenton skrev:
Selvfølgelig også wynn og cj wilson, men man må forvente nogen cuttes.

Pjat med dig - vi skal bare have cuttet en et par TE's, så er der plads til alle. Very Happy
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
danielbendix
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Man apr 30, 2012 2:02 pm    Emne: Besvar, med citat

En ting jeg har tænkt en del over siden draften er, hvordan flere af vores draftede spillere virkelig øger fleksibiliteten på vores D#, og hvordan mange af dem kan bruges i forskellige formationer og muliggør en tiltagende kompleksitet i vores forsvars schemes. Jeg er meget spændt på at se Capers' forsvar næste år, jeg tror det bliver helt ekstremt uforudsigeligt at læse vores blitzes.
DujoGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011

IndlægSkrevet: Man apr 30, 2012 2:26 pm    Emne: Besvar, med citat

danielbendix skrev:
En ting jeg har tænkt en del over siden draften er, hvordan flere af vores draftede spillere virkelig øger fleksibiliteten på vores D#, og hvordan mange af dem kan bruges i forskellige formationer og muliggør en tiltagende kompleksitet i vores forsvars schemes. Jeg er meget spændt på at se Capers' forsvar næste år, jeg tror det bliver helt ekstremt uforudsigeligt at læse vores blitzes.

En af de få ting jeg kan huske Capers sagde op til draften og efter tabet til Giants var:

Vi skal tilbage til et normalt forsvar og knap så mange sub-package.
Vi skal have de bedste spillere på banen og i en position til at lave positive spil.

PT glæder jeg mig mest til at se Worthy og Hayward på banen. De er nok de to spillere jeg ser med størst potentiale til at gøre en forskel for holdets succes.

Ønsker til draft 2014 for GB Packers:
1) ILB Mosley
2) TE der kan blocke OG gribe bolden
3) En stor WR til ydersiden
Tilbage til toppen
Schenton

IndlægSkrevet: Man apr 30, 2012 3:03 pm    Emne: Besvar, med citat

DujoGB skrev:
danielbendix skrev:

En af de få ting jeg kan huske Capers sagde op til draften og efter tabet til Giants var:

Vi skal have de bedste spillere på banen og i en position til at lave positive spil.

PT glæder jeg mig mest til at se Worthy og Hayward på banen. De er nok de to spillere jeg ser med størst potentiale til at gøre en forskel for holdets succes.

Korrekt, for mig lød det faktisk som om han vil gøre forsvaret MINDRE komplekst.

Men i og med man går over til et hybrid forsvar mellem 34 og 43 så vil der selvfølgelig være en del flere looks man kan skabe.
danielbendix
Green Bay Packers

Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Man apr 30, 2012 5:35 pm    Emne: Besvar, med citat

Schenton skrev:
Men i og med man går over til et hybrid forsvar mellem 34 og 43 så vil der selvfølgelig være en del flere looks man kan skabe.

Det var det jeg sigtede mod. At vi dropper vores alignments med to på linjen er helt fint. Men i hybriden med 3-4 og 4-3 vil det i højere grad være sværere at vide, hvor blitzen kommer fra, line op mod os osv. Og når vi har spillere der kan spille i begge formationer, kan vi skifte system fra snap til snap (næsten) uden at skulle skifte spillere.
wikkid

IndlægSkrevet: Man apr 30, 2012 7:06 pm    Emne: Besvar, med citat

DujoGB skrev:

Præcis - det er super fint at have posen fuld af tricks og overraskelser, men de virker bare bedst, når man har et stærkt fundament, og det havde vi ikke sidste år. Alle de forskellige formationer vi brugte sidste år, var jo et udtryk for vi ikke kunne få press på QB'en. Til tider blev CM3 triple-teamet, og vi fik stadig ingen press på QB'en.

Citat:

Jeg gør mig nu heller ikke nogen tanker om at Perry er en ny CM3, messias eller Reggie White i forklædning, men bliver slemt skuffet hvis han ikke bringer noget press.
Glæder mig også til kampen i TC mellem Shields, Hayward og House.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
Schenton

IndlægSkrevet: Man apr 30, 2012 7:46 pm    Emne: Besvar, med citat

wikkid skrev:
DujoGB skrev:

Præcis - det er super fint at have posen fuld af tricks og overraskelser, men de virker bare bedst, når man har et stærkt fundament, og det havde vi ikke sidste år. Alle de forskellige formationer vi brugte sidste år, var jo et udtryk for vi ikke kunne få press på QB'en. Til tider blev CM3 triple-teamet, og vi fik stadig ingen press på QB'en.

Citat:

Jeg gør mig nu heller ikke nogen tanker om at Perry er en ny CM3, messias eller Reggie White i forklædning, men bliver slemt skuffet hvis han ikke bringer noget press.
Glæder mig også til kampen i TC mellem Shields, Hayward og House.

Jeg tror heller ik Perry får en rookie sæson som Matthews, men det håbet og målet må være er at CM3 slipper for først at blive double teamet og chippet af en RB, fordi at Perry forhåbentlig bringer noget pres fra den anden side. Han har virkelig alle tools til at ku blive god, fantastisk atletisk og stærk. Det med hans motor, sjovt nok beskriver cbssports scouts (Rang, Brugler) ham som en relentless motor, works hard to collapse the pocket. Håber virkelig han viser sig som en værdifuld addition, var selv meget glad for det her pick, og han var klart en mand jeg havde over McClellin fx.

Derudover vil det hjælpe Perry yderligere at få en stærk lineman foran sig som fx Worthy, som i sig selv er en god pass rush force. Det vil kun gøre jobbet lettere for vores OLBs at de er i stand til at optage blocks og presse lommen bagud.
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Man apr 30, 2012 10:21 pm    Emne: Besvar, med citat

DBCoach Perry om McMillian
Citat:
"He's an excellent tackler, and you know what we tackled like last season," Perry said. "I'll try not to screw him up."

Ved fandme ikke om jeg skal grine eller græde Smile
Tilbage til toppen
julle

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Ulfborg

IndlægSkrevet: Man apr 30, 2012 10:28 pm    Emne: Besvar, med citat

ATC skrev:
DBCoach Perry om McMillian
Citat:
"He's an excellent tackler, and you know what we tackled like last season," Perry said. "I'll try not to screw him up."

Ved fandme ikke om jeg skal grine eller græde Smile

Lol jeg finder det sku meget sjovt
Favre Fan

IndlægSkrevet: Ons maj 02, 2012 11:22 am    Emne: Besvar, med citat

Jeg synes Tyler Dunne karakteristik af vores draft, rammer plet:
Citat:
Thompson added a pure risk / reward prospect.

Også er jeg en sucker for citater som:
Citat:
There probably are still stains of blood on the field at Candlestick Park. That NFC Championship Game set a standard. Justin Smith, Aldon Smith, Jason Pierre-Paul, Justin Tuck and Osi Umenyiora told everybody in the NFC what it'll take to get to the Super Bowl.

DujoGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Ons maj 02, 2012 3:20 pm    Emne: Besvar, med citat

Hvem mener I kommer til at have den bedste rookie sæson af vores 8 draft picks? Hvem, bliver Packers Rookie of the Year?

Perry, Worthy, Hayward er nok dem der står øverst på listen, grundet deres draft status, men hvad med Manning, Daniels eller McMillian?
Personligt, har jeg svært ved at se Dakto eller Coleman gøre det helt store forskel i år.

Mine penge er på Worthy. Jeg ser klart DE som vores største hul på D. Selv uden Collins, er vi bedre dækket ind på safety end vi er på DE. Wynn og Wilson formår ikke ret meget og Pickett er ved at være oppe i årene. Vi har ikke resignet Howard Green og på 53 rosteret bliver der ikke plads til alle vores DE/DTs. Så der bliver forhåbentligt ryddet godt og grundigt op i vores D-line gennem en meget skrap konkurrence i TC. Jeg ser Worthy som en talent der kan skabe en masse spil og en masse plads til hvem end der står bag ham som LB. Tvivler på han får de vilde stats, men han kommer til at gøre en forskel, lidt ala hvad Matthews gjorde sidste år.

Jeg ser meget frem til konkurrencen på Defence i denne offseason generelt. Vi har bragt en masse talenter ind og der kommer helt sikkert til at ske en masse omkring den side af bolden.
Både DE/DT i base samt nickel packages er i spil, Raji er rimelig sikret snaps men vil have godt af at tage et par spil fri her og der.
3/4 CB pladsen er i høj grad i spil efter man ladt Lee smutter i FA hvilket også giver plads til en ny gunner på ST, og jeg tror ikke man er fuldstændig skudt i Shields og Bush som efter 2010 sæsonen.
OLB pladsen modsat CM3 er fuldstændig åben. Vi har en del spillere til den position:
Walden, Zombo, Jones, Perry, So'oto, Lattimore, Manning. Der bliver også ryddet op.

Også er der kommet Jersey nummer til de nye picks/signings:
#9 Coleman
#17 Hill
#22 McMillian
#29 Hayward
#53 Perry
#54 Muir
#56 Manning
#63 Saturday
#76 Daniels
#77 Dakto
#95 Hargrove
#99 Worthy

1) ILB Mosley
Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Ons maj 02, 2012 8:05 pm    Emne: Besvar, med citat

DujoGB skrev:
Hvem mener I kommer til at have den bedste rookie sæson af vores 8 draft picks? Hvem, bliver Packers Rookie of the Year?

Tror man ender med at kåre Perry som ROY. I sidste ende måske mest fordi OLB er mere flashy end DE. Jeg kan ikke helt gennemskue planen med Worthy endnu, ingen tvivl om han kommer til at spille, ser ham bare ikke som umiddelbar starter fra day one. Omvendt forventer jeg at Perry per automatik starter inde - altså at han skal spille sig af holdet, og ikke som de andre OLB'ere, spille sig på.

Min dark horse bliver Andrew Datko. Han skulle være 100% klar, og kan han holde sig der, sådan efter NFL standarter, så tror jeg han kan outperforme Newhouse og Sherrod.

EDIT: Med Hargroves 8 spilledages karantæne, bliver vejen til spilletid noget nemmere for Worthy.
Tilbage til toppen
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Ons maj 02, 2012 8:29 pm    Emne: Besvar, med citat

Man skal heller ikke glemme at DTs sjældent gør noget stort væsen af sig i deres første sæson i ligaen, ligesom fx Raji heller ikke gjorde. - Det sagt, bliver der helt sikkert brug for Worthy.
DujoGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Ons maj 02, 2012 8:42 pm    Emne: Besvar, med citat

wikkid skrev:
DujoGB skrev:

Tror man ender med at kåre Perry som ROY. I sidste ende måske mest fordi OLB er mere flashy end DE. Jeg kan ikke helt gennemskue planen med Worthy endnu, ingen tvivl om han kommer til at spille, ser ham bare ikke som umiddelbar starter fra day one. Omvendt forventer jeg at Perry per automatik starter inde - altså at han skal spille sig af holdet, og ikke som de andre OLB'ere, spille sig på.

Min dark horse bliver Andrew Datko. Han skulle være 100% klar, og kan han holde sig der, sådan efter NFL standarter, så tror jeg han kan outperforme Newhouse og Sherrod.

EDIT: Med Hargroves 8 spilledages karantæne, bliver vejen til spilletid noget nemmere for Worthy.

Tror faktisk det er blevet nemmere for Daniels og Muir at få tid på banen end Worthy, som nok skal få snaps...

1) ILB Mosley
Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Ons maj 02, 2012 9:12 pm    Emne: Besvar, med citat

DujoGB skrev:

Tror faktisk det er blevet nemmere for Daniels og Muir at få tid på banen end Worthy, som nok skal få snaps...

Som du selv skrev, så bliver det kanon spændende at se/følge - sjovt nok, så har jeg faktisk haft en eller anden ide om, at Muir hænger på et af de yderste mandater. Mike Daniels virker som en spiller værd at holde på, men rotationsspiller at best ikke? Hvis så Neal og Hargrove har noget at byde på efter deres karantæner, sååå bliver der lang vej.
Tilbage til toppen
ChristTubot
Green Bay Packers

Indmeldt: 12. nov 2009

IndlægSkrevet: Tors maj 03, 2012 9:55 am    Emne: Besvar, med citat

Det er selvfølgelig svært at spå om...
Hvis Perry lever op til sit potentiale, er han i min bog en klar vinder. Ser virkelig meget upside både scheme-wise og rent atletisk.
Ellers har jeg et godt øje til Hayward, der godt kunne minde mig en smule om Woodson i tilgang og fleksibilitet, så hvis vores safety ender med at blive Woodson, kunne jeg godt se Hayward overtage pladsen, som alt mulig mand i backfield.

Edit. Dette er et svar på hvem jeg ser som årets rookie Razz
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Næste
Side 11 af 12

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum