American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Week 14: Raiders @ Packers
Gå til side 1, 2, 3  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Ons dec 07, 2011 4:48 pm    Emne: Week 14: Raiders @ Packers Besvar, med citat

Packers kan vinde 1. round bye ved at vinde over Raiders.

Når Raiders har bolden
Raiders er et løb-først hold, men har haft store problemer med løbet siden McFadden blev skadet. Hvis Palmer får tid, så kan han stadigt godt kaste bolden, men han har ikke mange våben at kaste til. Hold øje med deres FB Marcel Reece. Han liner op som FB, RB, TE og som WR og er god til det hele. Især Bears havde store problemer med at dække ham op.

Når Packers har bolden
Raiders havde store problemer med Dolphins løbeangreb, men havde fuldstændig styr på Forte og Bears løbeangreb. Jeg tvivler på, at Packers får særlig stor succes med at løbe bolden.

De to kampe jeg har set er nok dårligt til at bedømme Raiders kasteforsvar. Haine er så ringe, at alle kasteforsvar kan være med. Mod Dolphins blev de løbet over ende, så der blev åbnet for kastet også. Raiders spiller rigtig meget mand-mand kasteforsvar, så mon ikke vi får set lidt løb fra Rodgers.

Special Teams
Normalt er special teams ikke med i de previews jeg skriver, men deres punter Shane Lechler er helt special. Med mindre vi forcerer fumbles eller interceptions så må forvente lange drives hele kampen. I kampen mod Bears boomede han et punt 80 yards ind i endzone og andre gange måtte Hester sprinte tilbage for bare at fielde puntet.

Uanset hvad Raiders angreb gør, så kan jeg ikke forestille mig, at de scorer point nok til at følge med Packers. Derfor vinder Packers en sikker sejr
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Tors dec 08, 2011 11:18 am    Emne: Re: Week 14: Raiders @ Packers Besvar, med citat

bojoerge skrev:

Når Raiders har bolden
Raiders er et løb-først hold, men har haft store problemer med løbet siden McFadden blev skadet. Hvis Palmer får tid, så kan han stadigt godt kaste bolden, men han har ikke mange våben at kaste til.

Øhh? Bush spiller sløjt med mod Miami, men ellers har han da været rigtig god som afløser i Raiders. Hvis Raiders har problemer med at løbe bolden, så vil jeg slet ikke vide hvad vi har Smile Med DMC på banen havde jeg været decideret nervøs for denne kamp.

Deres WR'ere er måske ikke så fint polerede som vores, men de har masser af talent og masser af fart i stængerne. De kan virkelig gå dybt - noget Giants fik udnyttet flot i sidste runde. Det bliver ikke en walkover, men bestemt en kamp vi vinder. MM har, sammen med resten af holdet, virkelig fået gjort Lambeau til et svært sted at spille igen.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Tors dec 08, 2011 2:06 pm    Emne: Re: Week 14: Raiders @ Packers Besvar, med citat

wikkid skrev:
bojoerge skrev:

Når Raiders har bolden
Raiders er et løb-først hold, men har haft store problemer med løbet siden McFadden blev skadet. Hvis Palmer får tid, så kan han stadigt godt kaste bolden, men han har ikke mange våben at kaste til.

Øhh? Bush spiller sløjt med mod Miami, men ellers har han da været rigtig god som afløser i Raiders. Hvis Raiders har problemer med at løbe bolden, så vil jeg slet ikke vide hvad vi har Smile Med DMC på banen havde jeg været decideret nervøs for denne kamp.

Deres WR'ere er måske ikke så fint polerede som vores, men de har masser af talent og masser af fart i stængerne. De kan virkelig gå dybt - noget Giants fik udnyttet flot i sidste runde. Det bliver ikke en walkover, men bestemt en kamp vi vinder. MM har, sammen med resten af holdet, virkelig fået gjort Lambeau til et svært sted at spille igen.

Mine previews er som regel baseret på vores modstanders sidste 2 kampe. Bush var ikke god mod Bears (68 yards) og helt væk mod Dolphins. Derfra kom min konklusion.

Konklusionen var måske lidt forhastet. Han har gode løbeyards i de 4 kampe, der ligger forud for de 2 jeg har set. Læg dog også mærke til, at hans gennemsnit er for nedadgående....

Spørgsmålet er om det er vigtigt om Bush løber for 70 eller 110 yards på søndag? I stort set alle kampe mod løb-først hold, har vores angreb scoret så mange point, at modstanderen ikke har kunne holde fast i løb-først strategien. Det tror jeg sker igen på søndag...
Tilbage til toppen
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Tors dec 08, 2011 3:05 pm    Emne: Re: Week 14: Raiders @ Packers Besvar, med citat

bojoerge skrev:
Spørgsmålet er om det er vigtigt om Bush løber for 70 eller 110 yards på søndag? I stort set alle kampe mod løb-først hold, har vores angreb scoret så mange point, at modstanderen ikke har kunne holde fast i løb-først strategien. Det tror jeg sker igen på søndag...

Jamen egentlig meget enig.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Tors dec 08, 2011 3:18 pm    Emne: Besvar, med citat

På defense har Raiders en god front-4 som de kan lægge pres med, ok LBs, men en halvtynd secondary. Altså lidt a la de sidste to uger.

På angrebet matcher vi godt op mod Raiders. Shields på DHB og Williams på Schillens, indtil videre ligner det de to startere på WR, mens Moore og Ford nok er ude. Dertil kommer en Carson Palmer, der presser bolde ind i covereage imod Packers' ballhawks. Jeg tror heller ikke Bush kommer til at spille den store rolle, som kampen skrider frem.

Altså en god gang julesmåkage.

Reindeer: 17
Packers: 38
Kusch
Green Bay Packers

Indmeldt: 04. okt 2008
Geografisk sted: København Ø

IndlægSkrevet: Lør dec 10, 2011 3:24 am    Emne: Besvar, med citat

http://www.jsonline.com/blogs/sports/135337458.html? skrev:

Here's the official injury report with some comments from coach Mike McCarthy. In addition to this, McCarthy also said he hopes left tackle Chad Clifton will be able to start practicing next week.

LB Desmond Bishop (calf) --- out
LT Chad Clifton (hamstring/back) --- out
ILB A.J. Hawk (calf) --- questionable
RG Josh Sitton (knee) --- out
OLB Vic So’oto (back) --- out
RB James Starks (ankle/knee) --- out
CB Charles Woodson (concussion) --- probable
On Hawk's status: "I thought he looked good at practice today. We’ll see how A.J. feels in the morning. That will determine his status for the game. Everything looked positive. Dr. McKenzie felt good about A.J. Just the way he progressed through the week. So we’ll see what tomorrow brings.”

On D.J. Smith last week: "I thought D.J. and Robert both played solid football games. I think D.J. will be better this week with a full week of preparation. This will be his third game. I think he’s progressing nicely.”

DujoGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011

IndlægSkrevet: Søn dec 11, 2011 6:46 pm    Emne: Besvar, med citat

Var Zombo egentlig på banen i sidste uge?

Ønsker til draft 2014 for GB Packers:
1) ILB Mosley
2) TE der kan blocke OG gribe bolden
3) En stor WR til ydersiden
Tilbage til toppen
danielbendix
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Søn dec 11, 2011 8:02 pm    Emne: Besvar, med citat

DujoGB skrev:
Var Zombo egentlig på banen i sidste uge?

Mener jeg ikke, hvilket ellers var overraskende, grundet Walden-sagen.

Jeg skyder på 24-20 til os - tror ikke vi skal undervurdere Raiders' løbeangreb som kommer til at trække meget af tempoet ud af kampen
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Søn dec 11, 2011 10:26 pm    Emne: Besvar, med citat

Man tror jo ikke sine egne øjne Shocked Wohoo, Ryan Grant! (og DJ Smith)
Kusch
Green Bay Packers

Indmeldt: 04. okt 2008
Geografisk sted: København Ø

IndlægSkrevet: Søn dec 11, 2011 10:26 pm    Emne: Besvar, med citat

det var noget af et huld Grant fik. Så fik han også hans første TD i sæsonen håber det kan give ham lidt selvtillid så vi kan få løbespillet igang
adzke
Green Bay Packers

Indmeldt: 18. jan 2009

IndlægSkrevet: Søn dec 11, 2011 10:28 pm    Emne: Besvar, med citat

Der er et eller andet over DJ Smith, jeg godt kan lide.
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Søn dec 11, 2011 10:45 pm    Emne: Besvar, med citat

haha, ryan taylor hvor er det fedt

i øvrigt, jeg er jordy nelsons største fan, men arnborg må altså styre sit mancrush. top 5? ikke helt

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks

Sidst rettet af chess Søn dec 11, 2011 10:47 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009

IndlægSkrevet: Søn dec 11, 2011 10:47 pm    Emne: Besvar, med citat

chess skrev:

Første catch i NFL, er et TD catch, klasse! Very Happy
chess
Green Bay Packers

Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Søn dec 11, 2011 10:49 pm    Emne: Besvar, med citat

hede83 skrev:
chess skrev:

Første catch i NFL, er et TD catch, klasse! Very Happy

og dobbelt nice når rodgers i ugen op til kampen er ude og sige at taylor fortjener at få chancen

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
adzke
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn dec 11, 2011 11:00 pm    Emne: Besvar, med citat

Raiders gør det godt nok virkelig svært for sig selv. Penalties på forsvaret, tabte bolde på angrebet.
Tilbage til toppen
hede83
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn dec 11, 2011 11:01 pm    Emne: Besvar, med citat

"Sherrod is in the game for Newhouse"
adzke
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn dec 11, 2011 11:05 pm    Emne: Besvar, med citat

hede83 skrev:
"Sherrod is in the game for Newhouse"

Og det går galt med det samme.
Tilbage til toppen
hede83
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn dec 11, 2011 11:07 pm    Emne: Besvar, med citat

"Just watched that last third-down play. Sherrod got pancaked. Knocked right on his keister"

Ikke et instant upgrade Sad

Må håbe en hel offseason kan hjælpe ham..
DujoGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011

IndlægSkrevet: Søn dec 11, 2011 11:10 pm    Emne: Besvar, med citat

Man har åbenbart taget EDS ud på RG, sat Newhouse ind der og sat Sherrod på LT....

Ønsker til draft 2014 for GB Packers:
1) ILB Mosley
2) TE der kan blocke OG gribe bolden
3) En stor WR til ydersiden
Tilbage til toppen
adzke
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn dec 11, 2011 11:24 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg synes på en eller anden måde, det er meget sympatisk, at Grant løber den ind der. Det havde været let at give Rodgers det 40. TD på et kast.
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side 1, 2, 3  Næste
Side 1 af 3

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum