American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Week 14: Raiders @ Packers
Gå til side Forrige  1, 2, 3

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009

IndlægSkrevet: Man dec 12, 2011 1:15 am    Emne: Besvar, med citat

Oakland 7 qb hits, 4 sacks. Os intet!!!

Det er klart første priotet i draften for mig næste år. En DE eller OLB, der kan komme med noget pass rush. For er da den helt store svaghed på. Alle QBs kan finde et mål, med den tid de får..
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Man dec 12, 2011 2:02 am    Emne: Besvar, med citat

Den her sejr er den største magtdemonstration jeg kan huske fra min tid som Packers fan.

Jeg frygtede virkeligt nye skader på O-line, men det er åbenbart ikke tilfældet. Sidder og lytter til McCarthy's pressekonference, og der er ikke nye skader på O-line. Han ville åbenbart se Sherrod spille.
Håber det var en engangsforestilling, for det så godt nok skidt ud.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Man dec 12, 2011 2:16 am    Emne: Besvar, med citat

Citat:
Den her sejr er den største magtdemonstration jeg kan huske fra min tid som Packers fan.

Falcons kampen i PO sidste år er lige over hos mig. men helt enig i at det er fantastisk sejr. ugen efter at Giants virkelig presser streaken går O ud og holder Masthay til kun at holde i 57 minutter.
samtidigt bliver D helt sikkert hjulpet af Palmers dårlige beslutninger og fraværet af DMC, Moore og Ford, men har også nogle tætte opdækninger stortset hele kampen igennem og Raji var ikke til at flytte på løb i midten
Tilbage til toppen
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Man dec 12, 2011 10:30 am    Emne: Besvar, med citat

ATC skrev:
Citat:

Falcons kampen i PO sidste år er lige over hos mig.

Forskellen for mig er, at Packers viste dominans fra første fløjt. I Falcons-kampen skulle vi helt hen mod slutninen af første halvleg, før Packer bragte sig foran
Tilbage til toppen
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Søn dec 18, 2011 6:15 am    Emne: Besvar, med citat

chess skrev:
haha, ryan taylor hvor er det fedt

i øvrigt, jeg er jordy nelsons største fan, men arnborg må altså styre sit mancrush. top 5? ikke helt

Nu så jeg hverken kamp eller 3+ live i søndags... men der er MANGE (især defensive backs), der undervurderer Jordy Nelson på den konto.

Top 5? Det lyder højt. Og måske ikke endnu. Men hvis han bliver ved med at producere på den måde mener jeg objektivt set ikke, at man kan blive ved med at holde ham udenfor en diskussion blandt de bedste... Jeg må erkende, at jeg har hørt væsentlig værre ting fra amerikanske kommentatorer, end hvis Arnborg skulle have placeret Nelson i top 5 blandt WR.

Tilbage til toppen
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Søn dec 18, 2011 6:17 am    Emne: Besvar, med citat

wikkid skrev:
wikkid skrev:
Det bliver ikke en walkover,

Kæft han er genial ham der forudsagde det. Nogen der skal bruge næste uges 7 rigtige - så siger I til. Very Happy
Jeg elsker selv-erkendelse på det plan!

200% respekt herfra! Smile

Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3
Side 3 af 3

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum