American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Week 15: Packers @ Chiefs
Gå til side 1, 2, 3  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Tors dec 15, 2011 4:47 pm    Emne: Week 15: Packers @ Chiefs Besvar, med citat

Chiefs har siden de totalt selvdestruerede mod Jets fyret deres head coach og bebudet at de vil starte en ny QB. Orton starter hvis fingeren er ok og ellers starter Stanzi.

Under normale omstændigheder ville jeg ikke tøve med at kalde en storsejr til Packers, men det afhænger af om HC Crennel har formået at puste motivation ind i holdet, for så har de jo stadigt en frygtet hjemmebane på Arrowhead.

Bortset fra det ovenstående er der intet der taler til Chiefs fordel. Angrebet har i de sidste 6 kampe maximualt scoret 10 point og mod Jets kunne deres forsvar ikke stoppe noget som helst. De holdt Bears til 3 point for 14 dage siden, men det siger kun noget om hvor ringe et angreb Bears råder over for tiden.

Jeg forudser at Packes ret hurtigt piller pynten af Chiefs og cruiser til hjemmebanefordel i slutspillet.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
DujoGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011

IndlægSkrevet: Fre dec 16, 2011 8:31 pm    Emne: Besvar, med citat

Pickett og Bishop er ude. Det betyder 3 start til DJ Smith, dog skal vi nok regne med at Francois også kommer på banen. Med Pickett ude betyder det flere snaps til Wynn og Neal.

Starks, Sitton og Saine har alle 3 en chance for at spille.
Sitton har trænet på limited basis hele ugen, men der er snak om en brace på hans knæ. Hvis han bliver holdt ude, starter EDS.
Starks og Saine har begge IKKE trænet med i denne uge, men vil være game time decisions.

So'oto og Hawk trænede fuldt med og begge er cleared til at spille søndag.

Nogen der har hørt hvorfor Zombo ikke er mere på banen? Syntes kan jeg ser Walden....

Ønsker til næste års draft:
1) Startende CB der kan tackle.
2) Startende O-line der kan runblock.
3) Startende RB der skal kunne alt selv.
Tilbage til toppen
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Fre dec 16, 2011 9:15 pm    Emne: Besvar, med citat

DujoGB skrev:
Pickett og Bishop er ude. Det betyder 3 start til DJ Smith, dog skal vi nok regne med at Francois også kommer på banen. Med Pickett ude betyder det flere snaps til Wynn og Neal.

Sitton har trænet på limited basis hele ugen, men der er snak om en brace på hans knæ. Hvis han bliver holdt ude, starter EDS.
Starks og Saine har begge IKKE trænet med i denne uge, men vil være game time decisions.

Nogen der har hørt hvorfor Zombo ikke er mere på banen? Syntes kan jeg ser Walden....

Puha! Vi kommer til at savner Pickett, mon ikke KC vil forsøge at løbe deres 3 RBs.
hede83
Green Bay Packers

Indmeldt: 24. feb 2009
Geografisk sted: Haderslev

IndlægSkrevet: Fre dec 16, 2011 10:55 pm    Emne: Besvar, med citat

KGB skrev:
DujoGB skrev:

Puha! Vi kommer til at savner Pickett, mon ikke KC vil forsøge at løbe deres 3 RBs.

Enter Howard "Bamse" Green..

.. men jo vil de helt sikkert prøve, men hvad er deres alternativ, Orton uden kamptræning, Stanzi eller Palko?

Tilgengæld kunne Hali og Flowers godt blive en mundfuld.

Hali overfor Newhouse Sad
Flowers kunne godt holde Nelson ude af kampen og med Jennings ude, er det pludselig op til Jones, Driver, Cobb og Finley.
adzke
Green Bay Packers

Indmeldt: 18. jan 2009

IndlægSkrevet: Lør dec 17, 2011 1:54 am    Emne: Besvar, med citat

KGB skrev:

Men hvor er det godt, vi spotter de her hjernerystelser i kampene. Jeg synes, det tjener GB al ære til, at de puller vigtige spillere (selvom jeg godt ved, vi er foran etc.), når de slår hovedet. Det virker måske som en selvfølge - men det er det ikke. Vi skal ikke se længere tilbage end sidste uge, da Colt McCoy slog hovedet.

Der var det endda åbenlyst. Måske er det spillerne, der er gode til at sige til. Hvad ved jeg. Men det virker i hvert fald som om, det bliver taget alvorligt i GB.
Tilbage til toppen
danielbendix
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Amagerbro

IndlægSkrevet: Lør dec 17, 2011 12:14 pm    Emne: Besvar, med citat

adzke skrev:
KGB skrev:

Men hvor er det godt, vi spotter de her hjernerystelser i kampene. Jeg synes, det tjener GB al ære til, at de puller vigtige spillere (selvom jeg godt ved, vi er foran etc.), når de slår hovedet. Det virker måske som en selvfølge - men det er det ikke. Vi skal ikke se længere tilbage end sidste uge, da Colt McCoy slog hovedet.

Der var det endda åbenlyst. Måske er det spillerne, der er gode til at sige til. Hvad ved jeg. Men det virker i hvert fald som om, det bliver taget alvorligt i GB.

Helt enig - jeg har prøvet at slås med en hjernerystelse i måneder efter jeg pådrog mig den. Al ære til GB på det punkt.

Jeg tror vores D# nok skal holde KC til FG's i den her kamp. Jeg tror på en 31-13 sejr til os.
wikkid

Indmeldt: 02. aug 2007

IndlægSkrevet: Lør dec 17, 2011 1:34 pm    Emne: Besvar, med citat

hede83 skrev:
Enter Howard "Bamse" Green..

.. men jo vil de helt sikkert prøve, men hvad er deres alternativ, Orton uden kamptræning, Stanzi eller Palko?

Tilgengæld kunne Hali og Flowers godt blive en mundfuld.

Hali overfor Newhouse Sad
Flowers kunne godt holde Nelson ude af kampen og med Jennings ude, er det pludselig op til Jones, Driver, Cobb og Finley.

Howard "Bamse" Green - I like it!

Hali er et mismatch mod de fleste hold, han er the real deal.

Flowers kommer sikkert til at dække Nelson, men når Chiefs er uden Berry, så er det altså et matchup vi skal vinde 10 ud af 10. Om det så er nok til at vinde selve kampen - jeg tror det. Men det er godt nok uhyggeligt hvad Chiefs har investeret i defense med høje picks. Med college øjne, så er det jo en sand stjernerække af spillere de kan mønstre.
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Lør dec 17, 2011 1:58 pm    Emne: Besvar, med citat

adzke skrev:

Først og fremmest så er det jo noget der bliver taget alvorligt af både NFL og NFLPA(hedder det ikke sådan igen?). Så skal jeg ikke kunne sige om nogen spillere og klubber forsøger at skjule det - men når først en hjernerystelse er opdage, så er det jo uvildige læger der cleare spilleren igen.

Men grunden jeg lige kommentere på dit indlæg er, at jeg synes eksemplet med Colt McCoy er lidt et cheap shot. Jeg var selv lidt rystet over han ikke blev tjekket, men Holmgren beskriver situationen meget godt i dette klip: http://www.nfl.com/videos/cleveland-browns/09000d5d8250b02e/Holmgren-addresses-McCoy-s-concussion
Det giver altså et meget mere nuanceret billede af situationen, omend man stadig godt kan undre sig, om hvorfor der ikke bare var én der havde spurgt lægerne: "Havde han ikke hjernerystelse efter det hit?"
“I’ve watched ‘DodgeBall’ many times, and I’ve followed the five D’s in dodgeball – dodge, duck, dip, dive and, of course, dodge,” he said. “Patches O’Houlihan and I are good buddies.” - Aaron Rodgers
Tilbage til toppen
adzke
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Lør dec 17, 2011 3:19 pm    Emne: Besvar, med citat

wikkid skrev:

Men grunden jeg lige kommentere på dit indlæg er, at jeg synes eksemplet med Colt McCoy er lidt et cheap shot. Jeg var selv lidt rystet over han ikke blev tjekket, men Holmgren beskriver situationen meget godt i dette klip: http://www.nfl.com/videos/cleveland-browns/09000d5d8250b02e/Holmgren-addresses-McCoy-s-concussion
Det giver altså et meget mere nuanceret billede af situationen, omend man stadig godt kan undre sig, om hvorfor der ikke bare var én der havde spurgt lægerne: "Havde han ikke hjernerystelse efter det hit?"

Well. Cheap shot eller ej, så blev den ikke fanget, og det er det eksempel, der lige poppede op. Hvis min franchise QB går ned i en kamp og bliver ramt i hovedet, vil jeg have det dårligt, hvis der ikke er nogen, der sørger for, hans hoved bliver tjekket.
Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Lør dec 17, 2011 3:33 pm    Emne: Besvar, med citat

adzke skrev:
Hvis min franchise QB går ned i en kamp og bliver ramt i hovedet, vil jeg have det dårligt, hvis der ikke er nogen, der sørger for, hans hoved bliver tjekket.

Jamen helt sikkert. Det lød bare i mine øre som om det var Browns der var enten uvillige eller inkompetente til at behandle McCoy rigtigt. Når ens QB efter et hit, som lægerne ikke ser, tilser QB'en, og det eneste han beklager sig over en smerter i hånden, og ingen tegn på hjernerystele viser. Så kan jeg godt se hvordan de misser at få undersøgt ham for en hjernerystelse.

Har læst et sted at Holmgren gerne så en officiel NFL person, kun til at overvåge den slags skader under kampene - om det så er løsningen eller ej.
Tilbage til toppen
adzke
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Lør dec 17, 2011 3:37 pm    Emne: Besvar, med citat

wikkid skrev:

Jamen helt sikkert. Det lød bare i mine øre som om det var Browns der var enten uvillige eller inkompetente til at behandle McCoy rigtigt. Når ens QB efter et hit, som lægerne ikke ser, tilser QB'en, og det eneste han beklager sig over en smerter i hånden, og ingen tegn på hjernerystele viser. Så kan jeg godt se hvordan de misser at få undersøgt ham for en hjernerystelse.

Har læst et sted at Holmgren gerne så en officiel NFL person, kun til at overvåge den slags skader under kampene - om det så er løsningen eller ej.

Nope. Ingen kritik af Browns. Bare ros til GB. Jeg var i øvrigt skidefuld, da jeg syntes, I skulle belemres med det. Så hvis det ikke var helt gennemtænkt, kan det måske være derfor Wink
Tilbage til toppen
wikkid

IndlægSkrevet: Lør dec 17, 2011 5:25 pm    Emne: Besvar, med citat

adzke skrev:
Nope. Ingen kritik af Browns. Bare ros til GB. Jeg var i øvrigt skidefuld, da jeg syntes, I skulle belemres med det. Så hvis det ikke var helt gennemtænkt, kan det måske være derfor Wink

YES - vigtigt man lige i sin 120 hestes Nickals Bendtner, holder sig opdateret på diverse fora!
Jeg havde nu ikke gennemskuet fuldskab i indlægget - når jeg er fuld, så er det ligesom min hjerne ikke arbejder sammen med mine fingre og øjne. Det er altid noget forfærdeligt vås jeg vågner op til næste morgen.
Tilbage til toppen
KGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn dec 18, 2011 6:50 pm    Emne: Besvar, med citat

Både Starks og Saine inactive Confused

http://www.jsonline.com/blogs/sports/135823453.html
KGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn dec 18, 2011 7:29 pm    Emne: Besvar, med citat

Nøj, en ringe start! Sad
chris h

Indmeldt: 25. mar 2007

IndlægSkrevet: Søn dec 18, 2011 7:32 pm    Emne: Besvar, med citat

Syntes godt nok der er meget plads over midten bag vores LB
Schenton

Indmeldt: 18. nov 2007

IndlægSkrevet: Søn dec 18, 2011 7:48 pm    Emne: Besvar, med citat

Forstår ik de flag på Jordy Nelson...

Skam dig Finley.. SKAM DIG!

Kaster Rodgers virkelig så hårdt at de ik kan gribe boldene? Det er da insane.
Kusch
Green Bay Packers

Indmeldt: 04. okt 2008
Geografisk sted: København Ø

IndlægSkrevet: Søn dec 18, 2011 7:50 pm    Emne: Besvar, med citat

Vi dropper godt nok mange bolde i dag....

Newhouse ser heller ikke godt ud over for Hali, han har godt nok blevet slået mange gange allerede nu, de to OPI som Jordy har fået er da godt nok helt hen i vejret.
KGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn dec 18, 2011 7:52 pm    Emne: Besvar, med citat

Så grib dog bolden, især dig Finley! Mad
Kusch
Green Bay Packers

Indmeldt: 04. okt 2008
Geografisk sted: København Ø

IndlægSkrevet: Søn dec 18, 2011 8:04 pm    Emne: Besvar, med citat

BJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kæft det er vigtigt vi får stoppet dem
KGB
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Søn dec 18, 2011 8:04 pm    Emne: Besvar, med citat

Man kan i det mindste stadig glæde sig over goal line D!
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side 1, 2, 3  Næste
Side 1 af 3

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum