American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Week 17: Lions @ Packers
Gå til side Forrige  1, 2, 3  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
adzke
Green Bay Packers

Indmeldt: 18. jan 2009

IndlægSkrevet: Søn jan 01, 2012 11:13 pm    Emne: Besvar, med citat

Sikke en kamp.

Inde på PFT går snakken allerede på, at Rodgers umuligt kan blive MVP, når hans backup kan spille så godt med de samme våben Rolling Eyes
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
chess
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Man jan 02, 2012 12:15 am    Emne: Besvar, med citat

adzke skrev:
Sikke en kamp.

Inde på PFT går snakken allerede på, at Rodgers umuligt kan blive MVP, når hans backup kan spille så godt med de samme våben Rolling Eyes

PFT: Forhastede konklusioner siden 2001

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
adzke
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Man jan 02, 2012 2:12 am    Emne: Besvar, med citat

Kan Packers egentlig stikke Flynn et tender til marts og håbe på at indkassere et valg på ham?
Tilbage til toppen
Herboen

IndlægSkrevet: Man jan 02, 2012 9:21 am    Emne: Besvar, med citat

adzke skrev:
Kan Packers egentlig stikke Flynn et tender til marts og håbe på at indkassere et valg på ham?

Det er en overvejelse værd, men meget risikofyldt. Flynn vil (udover at blive holdets bedst betalte QB) nok overveje om han ikke bare skulle tage et år på bænken for omkring $16 mio. i stedet for at skrive en kontrakt for måske $6-7 mio om året og tagget er jo garanterede.
Tilbage til toppen
adzke
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Man jan 02, 2012 9:30 am    Emne: Besvar, med citat

Herboen skrev:

Det er en overvejelse værd, men meget risikofyldt. Flynn vil (udover at blive holdets bedst betalte QB) nok overveje om han ikke bare skulle tage et år på bænken for omkring $16 mio. i stedet for at skrive en kontrakt for måske $6-7 mio om året og tagget er jo garanterede.

Men er det ikke kun på et franchise tag, der er så mange penge involveret? Kan man ikke stikke ham et billigere tender, eller blander jeg nogle ting sammen her?
Tilbage til toppen
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Man jan 02, 2012 9:43 am    Emne: Besvar, med citat

adzke skrev:
Herboen skrev:

Men er det ikke kun på et franchise tag, der er så mange penge involveret? Kan man ikke stikke ham et billigere tender, eller blander jeg nogle ting sammen her?
Det, du tænker på er formentlig RFA tenders.

Jeg ved ikke lige, om der er sket ændringer på den front (synes ikke jeg har læst om nogen) med den nye CBA, men det er kun, hvis han er restricted free agent, at man kan stikke ham de andre tenders, som er:

1. + 3. rundevalg
1. rundevalg
2. rundevalg
Oprindelig draftrunde (dvs. 7. runde for Flynn)

Men RFA er kun for spillere, der bliver free agents efter 3 år i ligaen - og Flynn har lige overstået sit 4. år i ligaen nu (2008+2009+2010+2011)

Tilbage til toppen
adzke
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Man jan 02, 2012 9:50 am    Emne: Besvar, med citat

nunobow skrev:

Det, du tænker på er formentlig RFA tenders.

Jeg ved ikke lige, om der er sket ændringer på den front (synes ikke jeg har læst om nogen) med den nye CBA, men det er kun, hvis han er restricted free agent, at man kan stikke ham de andre tenders, som er:

1. + 3. rundevalg
1. rundevalg
2. rundevalg
Oprindelig draftrunde (dvs. 7. runde for Flynn)

Men RFA er kun for spillere, der bliver free agents efter 3 år i ligaen - og Flynn har lige overstået sit 4. år i ligaen nu (2008+2009+2010+2011)[/quote]

Det var selvfølgelig det, jeg tænkte på. Tak.
Tilbage til toppen
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Man jan 02, 2012 2:05 pm    Emne: Besvar, med citat

Nogle der har fanget hvad fremtiden blev for transition tagget der var snittet af de 10 største kontrakter på pladsen og ikke kun 5 ? Og som samtidigt ville efterlade FT til JMike
Men ellers er jo enig med herboen at det vil være risky at tro på en trade, den skal simpelthen være på plads inden et evt tag
Tilbage til toppen
julle

Geografisk sted: Ulfborg

IndlægSkrevet: Man jan 02, 2012 2:37 pm    Emne: Besvar, med citat

ATC skrev:
Nogle der har fanget hvad fremtiden blev for transition tagget der var snittet af de 10 største kontrakter på pladsen og ikke kun 5 ? Og som samtidigt ville efterlade FT til JMike
Men ellers er jo enig med herboen at det vil være risky at tro på en trade, den skal simpelthen være på plads inden et evt tag

som jeg har forstået det har man kun 1 franchise eller transition-tag og ikke et af hver. men Jmike skal til at gøre noget ved nallerne hvis han skal have top 5 løn imo
ATC
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Man jan 02, 2012 3:34 pm    Emne: Besvar, med citat

helt sikkert, et JMike tag ville kun komme på tale i en tag and trade, han er ikke top 5 WR værd (som det spekuleres i at han vil kræve)
Tilbage til toppen
DujoGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 15. maj 2011

IndlægSkrevet: Man jan 02, 2012 4:18 pm    Emne: Besvar, med citat

Gode ting:

vi vandt! Se det er sgu stort med de folk man havde ude af kampen.

Flynn spillede en fantastisk kamp, stadig små-rusten og et par enkle dårlige kast, men klart en åbenbaring.

O-line spillede GODT. Clifton var okay i hans return og selvom der blev skiftet lidt rundt og ud på linjen spillede alle man ganske fint. 3 sacks blev det til og der blev skabt okay huller i løbespillet.

D-line mod løbeangrebet var forbavsende godt, ikke perfekt og man fik da hellere ikke lukke helt ned for løbet, men godt nok til at Stafford skulle vinde kampen. Og der blev TACKLET!

Dårlige ting:

Lee og Bush skal skiftes ud. Lee med to kæmpe fejl på ST og Bush der ikke forstår at dække op. Ja Bush fik en INT, men herregud hvor var han dårlig i opdækningen resten af tiden.

Walden skal ud. Han er for nem at blocke i løbespillet, han bliver sat af hver gang der løbes mod hans side. Og han er mere end ubrugelig i pass rush. Og den UR-fejl, nej nej nej.

Grant og Saine havde ikke dårlige dage, men det var klart at se at de ikke havde "the hot hand" og man gik rimelig hurtigt væk fra løbet. 22 løbe spil mens Flynn havde næsten 50 kastespil (44 forsøg, 2 løb og 3 sacks).

Ønsker til næste års draft:
1) Startende CB der kan tackle.
2) Startende O-line der kan runblock.
3) Startende RB der skal kunne alt selv.
Tilbage til toppen
ATC
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Man jan 02, 2012 5:10 pm    Emne: Besvar, med citat

Bush havde nu også flere gode opdækninger (bl.a. sad han godt til en INT mere omkring Goalline.) han må gerne sættes på ST fuld tid, men så slem var han nu heller ikke igår
Tilbage til toppen
KGB
Green Bay Packers

Indmeldt: 27. apr 2008

IndlægSkrevet: Man jan 02, 2012 7:41 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg synes også, Bush ser fin ud i zone, men desværre ikke i man-to-man. Rolling Eyes
Herboen

IndlægSkrevet: Tirs jan 03, 2012 4:08 pm    Emne: Besvar, med citat

ATC skrev:

Jeg mener faktisk at den nye CBA gav holdene lov til at bruge både et franchise og transition tag. Sidstnævnte vil dog være komplet værdiløst i forhold til Flynn, vi er jo netop ikke ude i at ville have konkurrende hold til frit at byde på ham og så se om vi vil beholde ham.

Den optimale løsning for Packers i en ret håbløs situation er at skrive en længerevarende kontrakt med Flynn på markedsvilkår (5 år, $35-40 mio. er man vel ude i) og så sælge ham med kontrakten i hånden. Truslen mod Flynn vil være at hvis han ikke skriver under, så vil man tagge ham i stedet, en trussel, der dog virker temmelig værdiløs.
Tilbage til toppen
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Tirs jan 03, 2012 10:54 pm    Emne: Besvar, med citat

Hvis Flynn som FA signer en starter-kontrakt og rent faktisk spiller fast i næste sæson, så kan Packers til næste år se frem til et 3. runde kompensations-pick (hvis altså vi ikke selv signer en FA, af samme værdi)

Så hvis vi skal franchise-tagge manden, så skal vi finde et hold, som udover at betale Flynn en stor kontrakt også vil betale Packers minimum et 2. runde valg. Det er det samme som KC gav for Cassel, da Patriots forsøgte samme manøvre. Der havde Cassel spilet det meste af et år, mens Flynn trods alt kun har spillet 2 betydende kampe.

Flynn bliver 100% kun tagget hvis man i forvejen har aftalt en handel - og Flynn på forhånd er enig med det nye hold, om en lang kontrakt. Jeg tvivler på det kommer til at ske, men et 3. runde valg er vel også ok...
Tilbage til toppen
Herboen

IndlægSkrevet: Ons jan 04, 2012 2:34 pm    Emne: Besvar, med citat

bojoerge skrev:
Flynn bliver 100% kun tagget hvis man i forvejen har aftalt en handel - og Flynn på forhånd er enig med det nye hold, om en lang kontrakt. Jeg tvivler på det kommer til at ske, men et 3. runde valg er vel også ok...

Et 3. rundes kompensationspick (og det bliver det kun i bedste fald), vil i min verden nærmest være at få ingenting for 4 års udviklingsarbejde.

Selvfølgelig er der nogen der vil tage en chance på Flynn, og man kan undre at Cardinals sidste år ikke bare gjorde sit hjemmearbejde og tog Flynn i stedet for Kolb.

Dolphins, Chiefs, Eagles, Redskins og først og fremmest Seahwaks er hold, som ikke vil kunne snuppe enten Luck eller Griffin III i draften og som er en middelgod QB fra at blive playoff-hold.
Tilbage til toppen
bojoerge
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Ons jan 04, 2012 2:55 pm    Emne: Besvar, med citat

Herboen skrev:

Et 3. rundes kompensationspick (og det bliver det kun i bedste fald), vil i min verden nærmest være at få ingenting for 4 års udviklingsarbejde.

Selvfølgelig er der nogen der vil tage en chance på Flynn, og man kan undre at Cardinals sidste år ikke bare gjorde sit hjemmearbejde og tog Flynn i stedet for Kolb.

Dolphins, Chiefs, Eagles, Redskins og først og fremmest Seahwaks er hold, som ikke vil kunne snuppe enten Luck eller Griffin III i draften og som er en middelgod QB fra at blive playoff-hold.

I sidste offseason mente rigtigt mange Packers-fans det efter Patriots-kampen var så godt som sikkert af Flynn blev tradet for et højt pick. Det blev han som bekendt ikke. Nu har han så spillet en god kamp mere, men det ændrer i mine øjne ikke ret meget på hans værdi. 2 kampe på 2 sæsoner er et for lille grundlag for et hold at gå all-inn på Flynn og betale ham både en stor kontrakt og et meget højt draftpick.

Da Patriots taggede Matt Cassel var alle fans 100% sikker på, at han var et førsterunde draftpick værd. Det var faktisk kun et spørgsmål om hvor højt det førsterunde draftpick skulle være. Der havde holdene meget mere video at kigge på og værdien viste sig at være et 2. runde pick.

Jeg ved godt at det kun kræver et hold,der vil betale, men jeg tror ikke at nogen hold vil betale et 2. runde draftpick for Matt Flynn....
Tilbage til toppen
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Ons jan 04, 2012 3:10 pm    Emne: Besvar, med citat

bojoerge skrev:
Jeg ved godt at det kun kræver et hold,der vil betale, men jeg tror ikke at nogen hold vil betale et 2. runde draftpick for Matt Flynn....
Jeg er enig med Herboen i, at et borderline 3./4. rundevalg (det er jo, hvad et 3. runde comp. pick i realiteten er) er alt for lidt. Det er vi vel egentlig alle?

Men om den virkelige verden muliggør det for os at få mere, det er en helt anden sag. Jeg må erkende, at jeg også frygter, at vi ikke kan handle os til noget for ham.

Når det er sagt - så er selv et "rigtigt" 3. rundevalg jo bedre. Dels fordi det er et sikkert pick og dels fordi det i så fald vil ligge før de comp. 3. runde picks - hvis vi er heldige (og Flynn uheldig) - så måske endda så godt som et højt 3. rundevalg.

Derudover giver det fordelen, at det kan handles (i modsætning til et comp. pick), hvilket giver os flere muligheder.

Så er spørgsmålet: selv om vi ikke kan få et 1st eller et 2nd for ham i en evt. trade... burde vi så ikke kunne få et 3rd? Jeg er klar over, at et hold skal være villige til at opgive et 3rd for ham i en trade istedet for at tage chancen på ham i det åbne marked, hvor de istedet vil formodes at skulle konkurrere på løn med de andre hold. I mine ører lyder det ikke helt hen i vejret - et 3rd rundevalg BØR et eller andet hold være villige til at opgive.

Men om andre GMs i NFL er enige med mig i det... det er jeg straks mere usikker på.

Tilbage til toppen
adzke
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Ons jan 04, 2012 4:28 pm    Emne: Besvar, med citat

bojoerge skrev:

I sidste offseason mente rigtigt mange Packers-fans det efter Patriots-kampen var så godt som sikkert af Flynn blev tradet for et højt pick. Det blev han som bekendt ikke. Nu har han så spillet en god kamp mere, men det ændrer i mine øjne ikke ret meget på hans værdi. 2 kampe på 2 sæsoner er et for lille grundlag for et hold at gå all-inn på Flynn og betale ham både en stor kontrakt og et meget højt draftpick.

Da Patriots taggede Matt Cassel var alle fans 100% sikker på, at han var et førsterunde draftpick værd. Det var faktisk kun et spørgsmål om hvor højt det førsterunde draftpick skulle være. Der havde holdene meget mere video at kigge på og værdien viste sig at være et 2. runde pick.

Jeg er enig i meget af det her. For mig at se, må Flynns værdi ligge omkring et 3.- eller 4.-rundevalg. Jeg kan ikke forstå, hvorfor nogen skulle give mere. Jeg tror, han får lov at gå. Han har fortjent chancen, og jeg håber, han klarer det godt.

Forhåbentlig giver det os et 3.-rundevalg i komp.

Men at tro, han kan indbringe et eller andet helt vildt valg, kan jeg ikke forstå. Det er de her draftpicks alt for værdifulde til.
Tilbage til toppen
bojoerge
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Ons jan 04, 2012 7:55 pm    Emne: Besvar, med citat

Hvis I vil spille trade-and-tag med Matt Flynn, hvad så med Finleys kontraktsituation?

Med den situation, der tegner sig nu, så tør jeg godt spå, at der ikke bliver mange kontraktforhandlinger med Finley før efter deadline for Franchise tag og altså før at Finley ved om han skal tagges. Dertil er forskellen mellen det beløb som en TE får på tagget og en eventuel FA-kontrakt alt for stor.

Hvis vi tagger Finley, så tror jeg der er stor mulighed for, at man bagefter bliver enige om en langvarig kontrakt. Hvis ikke så forudser jeg at Finley spiler et andet sted til næste år.

Hvad er vigtigst?
Et lidt bedre draftvalg for Flynn, som følge af et tag eller at beholde FInley på nogenlunde tålelige kontraktvilkår?
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3  Næste
Side 2 af 3

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum