American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
Play off beards og overtro

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
julle

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Ulfborg

IndlægSkrevet: Ons jan 04, 2012 9:17 pm    Emne: Play off beards og overtro Besvar, med citat

Mener vi sidste år havde nogle stykker der havde nogle ret så flotte skæg eftersom vi havde et dybt run i Po

nogle der har det i år? eller har i andre ting i gør i stedet

selv tager jeg afsted til østrig og ser nfc finalen dernede som jeg gjorde sidste år.
ATC
Green Bay Packers

Indmeldt: 29. dec 2006

IndlægSkrevet: Ons jan 04, 2012 9:23 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg er meget i tvivl omkring et evt skæg.
Ville egentligt gerne gøre det, har sådan set haft et siden omkring midt december, men havde det ikke sidste år, så tør ikke rigtig lege med ilden og pludseligt have et i år Smile
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
bojoerge
Green Bay Packers

Indmeldt: 10. apr 2007

IndlægSkrevet: Ons jan 04, 2012 10:51 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg har fuldskæg året rundt så lige der kan jeg ikke deltage i noget.

Til gengæld har jeg siden pre-season haft den samme " Packers Superbowl XLV" t-shirt på når Packers spillede. Den bliver ikke vasket før, Packers ikke længere er mestre og det gælder også hvis vi genvinder Suberbowl Very Happy
Tilbage til toppen
chess
Green Bay Packers

Indmeldt: 26. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Ons jan 04, 2012 11:41 pm    Emne: Besvar, med citat

min lamme undskyldning er, at jeg er jobsøgende og skal holde mig (nogenlunde) præsentabel. mit bedste tilbud er playoff-tånegle?

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
nunobow

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Tors jan 05, 2012 9:40 am    Emne: Besvar, med citat

chess skrev:
min lamme undskyldning er, at jeg er jobsøgende og skal holde mig (nogenlunde) præsentabel. mit bedste tilbud er playoff-tånegle?
Heh - good one.

Mht. det generelle - så er jeg ikke overtroisk på hverken den ene eller den anden måde, og forsøger altid mig selv til at bryde mine egne mønstre og CDO tendenser (det er det samme som OCD, men hvor bogstaverne bare står i korrekt orden, som de naturligvis bør gøre Wink ).

Jeg havde playoff skæg sidste år - men startede det allerede i starten af dec. da resten af vores kampe reelt var knald eller fald. Til selve Super Bowl havde jeg (som nogen måske husker) barberet det ned til et G.

Hvad jeg finder på i år - hvis jeg gør noget på den front - det ved jeg ikke. Har pt. en uge gammelt skæg stående, som jeg ikke ved om vil blive stående.

Men kunne da være sjovt om nogen andre postede billeder af deres "kreationer" i år Smile

Tilbage til toppen
Kusch
Green Bay Packers

Indmeldt: 04. okt 2008
Geografisk sted: København Ø

IndlægSkrevet: Tors jan 05, 2012 10:31 am    Emne: Besvar, med citat

har normalt fuldskæg, men lige som sidste år får det lov til at grå hele PO
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum