American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
ny HC

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Bucsfreak

Indmeldt: 21. sep 2007

IndlægSkrevet: Tirs jan 10, 2012 10:10 pm    Emne: ny HC Besvar, med citat

hey
jeg ville lige høre jer ad hvem i helst vil have af dem som rygtes at blive bucs nye HC.
personligt heller jeg mest til marty schottenhiemer. ikke fordi jeg syntes det er det fedeste valg, men jeg syntes trods alt han er den af dem der rygtes som potentielle nye HCs der i mine øjne ville kunne gøre mest for bucs.
jeg forstår simpelthen ikke at man overhovedet overvejer både wade phillips og childress, childress i mine øjne gjorde det af helvedes til i vikings, og wade phillips har bevist at han ikke er HC materiale. men jeg tilgengæld meget gerne se phillips som DC, for det er klart den position han er bedst til.

hvad syntes i?
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
sunepede
Tampa Bay Buccaneers

Indmeldt: 28. apr 2007

IndlægSkrevet: Fre jan 13, 2012 1:46 pm    Emne: Besvar, med citat

Af dem der er rygtet som mulige HCs, foretrækker jeg da også Marty, men det er mest fordi jeg simpelthen ikke kan forstå hvorfor Childress eller Phillips (som nu heldigvis har trukket sig) skulle være kandidater. Sherman har jeg aldrig kunnet lide siden episoden med Sapp.

Mine to prioriteter er nok at vi skal have fat i en HC som vægter disciplin højt og ikke finder sig i noget. At dømme efter afslutningen på sæsonen, må det være et absolut must. Derudover skal vi have fat i en træner der kan udvikle Freeman og sikre han ikke går i stå.

Et bud kunne være Packers QB Coach Tom Clements, men om Glazers tør prøve endnu et ubeskrevet blad som HC er nok tvivlsomt.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Bucsgirl

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Fre jan 13, 2012 4:25 pm    Emne: Besvar, med citat

Vi kigger stadig så bredt at jeg ikke har brugt ret meget energi på at overveje hvem af dem jeg helst ville have.

Som jeg ser opgaven for en ny Bucs HC lige nu, så er det lige før jeg vil sige at hans evner som træner er sekundære i forhold til hans evner til at installere en ny kultur på holdet og opbygge en kompetent trænerstab.

Det Bucs står med er en under middel spillertrup, som dog har visse talenter der kan bygges på. En front office, som jeg har lidt svært ved at vurdere, men som ikke ser ud til at blive ændret så meget. Og en helt tom trænerstab. Der findes eksempler på unge trænere der har gjort kometkarriere med success, men så vil de som minimum have fået støtte af en erfaren GM og mindst én erfaren koordinator. Bucs situation kræver en erfaren træner. Personligt tænker jeg en person, der enten har været head coach, eller koordinator i mindst to år i en succesfuld organisation. Det alene begrænser jo feltet en del, men jeg mener det er nødvendigt. Det kunne dog både have været i NFL eller college.

Jeg vil så heller ikke kræve af den næste head coach at han bygger holdet og har dem tilbage i slutspillet om et par år (det skal jeg nok have glemt igen når jeg ser kampene om et par år). Kan han rydde op, opbygge en trænerstab og kan Dominik få et par års erfaring mere, så er jeg egentlig tilfreds hvis han kan bygge et fundament og så kan det godt være at vi om 4-5 år har et hold der er bygget så det kræver en anden type head coach at tage dem resten af vejen.
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum