American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
GB Packers Nyheder
Gå til side 1, 2, 3 ... 144, 145, 146  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
McClane
Green Bay Packers

Indmeldt: 25. mar 2007
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægSkrevet: Man mar 26, 2007 6:17 pm    Emne: GB Packers Nyheder Besvar, med citat

Vi skal vel have en nyhedstråd...

Kan lige smide den først nyhed ind med det samme...

Packers har resignet TE Humphrey

http://www.jsonline.com/story/index.aspx?id=581998

Att: Julle, ingen mulighed for at lave "opslags" tråde?

---

Jo, lige over "tilføj en afstemning" bjælken. Har sat opslag på tråden Wink

Pizza

"The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor."
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
McClane
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Man mar 26, 2007 7:50 pm    Emne: Besvar, med citat

Tak Pizza!.. Jeg må være blevet blind på mine gamle dage...

"The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor."
Tilbage til toppen
nunobow

Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Tors mar 29, 2007 7:34 am    Emne: Besvar, med citat

http://www.greenbaypressgazette.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070328/PKR01/70328148/1057/PKR&located=RSS

Ikke som sådan en nyhed.... men eftersom vores ST ikke ligefrem bugner af esser, så er det for så vidt fint nok for mig, hvis Fergie bliver med dét for øje. (jeg må erkende, at jeg tvivler stærkt på at han kommer til at spille nogen rolle som receiver... uanset hvad McCarthy siger her)

Moffe - jeg beklager - men bemærk notitsen i den grønne boks: Din jersey er hermed outdated Wink

Tilbage til toppen
Moffe

Indmeldt: 26. mar 2007

IndlægSkrevet: Tors mar 29, 2007 9:36 am    Emne: Besvar, med citat

Det er næppe den store nyhed at vi ikke fyrer Ferg. Det ville om 5 år blive sammenlignet med da Falcons i 92 tradede en QB de ikke kunne bruge Very Happy
Det er Fergalicius. Nu med nummer 87.
Tilbage til toppen
julle

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Ulfborg

IndlægSkrevet: Tors mar 29, 2007 3:19 pm    Emne: Besvar, med citat

http://www.packers.com/news/stories/2007/03/28/1/

det glæder jeg mig til. glæder mig til at se hvor god vores linie egentlig er
chess
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tors mar 29, 2007 6:48 pm    Emne: Besvar, med citat

julle skrev:
http://www.packers.com/news/stories/2007/03/28/1/

det glæder jeg mig til. glæder mig til at se hvor god vores linie egentlig er

Helt sikkert. Selvom vores linje fik meget ros for pass-protection, var der rigtig mange kampe hvor favre decideret manglede mål.

"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live, and … I don't know, shut your fucking mouth?"

-Bill Hicks
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
Favre_04

Geografisk sted: Vejle

IndlægSkrevet: Tirs apr 03, 2007 9:13 pm    Emne: Besvar, med citat

http://www.packers.com/news/releases/2007/04/03/1/

Nye vicepresidenter i GB.
McClane
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Tirs apr 10, 2007 4:35 pm    Emne: Besvar, med citat

Packers forlænger med MLB Barnett

http://www.packersnews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070410/PKR01/70410044/1989

For mig og se en ventet og nødvendig forlængelse, Barnett har for mig og se fortjent en forlængelse og jeg tror han vil fortsætte sin udvikling i den kommende tid... vores LB korps er nu ganske godt fremtidssikret...

Tilbage til toppen
chris h

IndlægSkrevet: Tirs apr 10, 2007 7:29 pm    Emne: Besvar, med citat

http://www.jsonline.com/watch/?watch=1&date=4/10/2007&id=21810

interessant at den nye kontrakt blev færdiggjort før draften, men det har nok været for at Barnett hverken skulle vælge et hold out eller forkaste alle forslag og søge chancen FA næste år

samtidig må det også betyde at vi er rimelig set på vores LB trio de næste par år

selve kontrakten består af 35 millioner hvoraf 12 millioner er lagt i næste års cap, samtidig mener jeg at have læst andensteds at 10 millioner skulle være signing bonus

Til sammenligning fik Adelius Thomas 35 millioner for 5 år, så sammenlignet med markedesprisen så fik vi Barnett til en fin pris, og formentlig billigere end hvad det f.eks. havde kostet at hente Fletcher Baker til Packs

så alt i alt forsætter TT med at frontloade kontrakterne og vi har efterhånden fået bygget en rigtig rigtig god kerne hos vores D# nu hvor både Jenkins, Kampman, Hawk, Barnett og Harris er signet til kontrakter der binder til Packers de næste 3 år ihvertfald.
Tilbage til toppen
julle

IndlægSkrevet: Tirs apr 10, 2007 9:10 pm    Emne: Besvar, med citat

chris h skrev:

interessant at den nye kontrakt blev færdiggjort før draften, men det har nok været for at Barnett hverken skulle vælge et hold out eller forkaste alle forslag og søge chancen FA næste år

samtidig må det også betyde at vi er rimelig set på vores LB trio de næste par år

selve kontrakten består af 35 millioner hvoraf 12 millioner er lagt i næste års cap, samtidig mener jeg at have læst andensteds at 10 millioner skulle være signing bonus

Til sammenligning fik Adelius Thomas 35 millioner for 5 år, så sammenlignet med markedesprisen så fik vi Barnett til en fin pris, og formentlig billigere end hvad det f.eks. havde kostet at hente Fletcher Baker til Packs

så alt i alt forsætter TT med at frontloade kontrakterne og vi har efterhånden fået bygget en rigtig rigtig god kerne hos vores D# nu hvor både Jenkins, Kampman, Hawk, Barnett og Harris er signet til kontrakter der binder til Packers de næste 3 år ihvertfald.

fantastisk signing men samtidig ligger det låg på at packers vil jagte både turner og moss, der til simpelthen ikke være cap money nok til dem begge.
pack4ever

IndlægSkrevet: Tirs apr 10, 2007 10:24 pm    Emne: Besvar, med citat

Både moss og turner vil koste en eller anden form for draftpicks, så at det nogensinde skulle blive både og og har jeg aldrig anset for muligt, tt elsker sin draft for meget til af afgive alle sine høje picks. - med god grund.

Selv om han er dyr, vil en rb opgradering (turner) være mest logisk, wr har god dybde i draften.
I have been wounded but not yet slain I shall lie here and bleed awile Then I shall rise and fight again The title of champion may from time to time fall to others more than ourselves But the heart the spirit and the soul of champions remains in Green Bay
Tilbage til toppen
Herboen

IndlægSkrevet: Ons apr 11, 2007 9:03 am    Emne: Besvar, med citat

chris h skrev:

TT har i den grad overbetalt for Nick Barnett og jeg kan overhovedet ikke se at det skulle være en fin pris. Vi snakker altså om 6 mill per år til en spiller, der nok er solid, men på ingen måde en playmaker, der vil vinde kampe for dig. Adalius Thomas' 11 sacks sætter ham i en helt anden kategori end Barnett og jeg har aldrig forstået, hvorfor vi skulle sammenligne de to spillere.
Tilbage til toppen
McClane
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Ons apr 11, 2007 9:49 am    Emne: Besvar, med citat

Herboen skrev:
chris h skrev:

TT har i den grad overbetalt for Nick Barnett og jeg kan overhovedet ikke se at det skulle være en fin pris. Vi snakker altså om 6 mill per år til en spiller, der nok er solid, men på ingen måde en playmaker, der vil vinde kampe for dig. Adalius Thomas' 11 sacks sætter ham i en helt anden kategori end Barnett og jeg har aldrig forstået, hvorfor vi skulle sammenligne de to spillere.

Nu har du jo sagt før du synes at Barnett er overvurderet og det er fint nok, men samlignet med Thomas(ved godt vi ikke skal sammenligne) så vil jeg vove at påstå at det er Pats der har overbetalt, Thomas er 30 år Barnett er 26, Thomas er en fantastisk passrusher men han er også blevet bedt om at rushe QB mange gange, derfor kan du ikke nødvendigvis sammenligne mht. playmaking ability, Barnett er MLB og hans fornemste opgave er at lave tacklingerne(mindre flashy men et eller andet sted lige så vigtigt) og det har han gjort gennem 4år. Jeg kunne personligt også godt tænke mig se ham(barnett) lave flere "store" spil, men i kraft af sin alder kan det nå at komme endnu.

Og i forhold til hvad Barnett havde kostet som FA i 07 så ser jeg det for meget usandsynligt at han skulle komme meget billigere end hvad TT betaler nu...

Mest vigtigt synes jeg det er at Barnett signingen falder ind i ånden om at betale for sine egne spillere, hvilket jeg støtter 100%.

Tilbage til toppen
Bo
Moderator

Geografisk sted: Herlev

IndlægSkrevet: Ons apr 11, 2007 9:57 am    Emne: Besvar, med citat

Til sammenligning så har andre starter LBs fået følgende gennemsnits løn i år:

Navn Gns
Adalius Thomas 7.007.000
Joey Porter 6.500.000
Nick Barnett 5.833.333
Shuan Phillips 5.266.667
Bryan Thomas 5.000.000
E.J. Henderson 5.000.000
London Fletcher 5.000.000
Pisa Tinoisamoa 4.940.000
Donnie Edwards 4.500.000
Gerald Hayes 4.200.000
Daryl Smith 4.166.667
Napoleon Harris 4.000.000
Cato June 4.000.000
Matt Wilhelm 3.000.000
Antwan Peek 2.900.000
Tully Banta-Cain 2.900.000

Det siger dog ikke nødvendigvis noget om kontrakten reelle værdi, men kan jeg finde de nødvendige oplysninger om hans kontrakt, så skal jeg nok behandle det i min blog.
Tilbage til toppen
Herboen

IndlægSkrevet: Ons apr 11, 2007 9:58 am    Emne: Besvar, med citat

McClane skrev:

Nu har du jo sagt før du synes at Barnett er overvurderet og det er fint nok, men samlignet med Thomas(ved godt vi ikke skal sammenligne) så vil jeg vove at påstå at det er Pats der har overbetalt, Thomas er 30 år Barnett er 26, Thomas er en fantastisk passrusher men han er også blevet bedt om at rushe QB mange gange, derfor kan du ikke nødvendigvis sammenligne mht. playmaking ability, Barnett er MLB og hans fornemste opgave er at lave tacklingerne(mindre flashy men et eller andet sted lige så vigtigt) og det har han gjort gennem 4år. Jeg kunne personligt også godt tænke mig se ham(barnett) lave flere "store" spil, men i kraft af sin alder kan det nå at komme endnu.

Og i forhold til hvad Barnett havde kostet som FA i 07 så ser jeg det for meget usandsynligt at han skulle komme meget billigere end hvad TT betaler nu...

Mest vigtigt synes jeg det er at Barnett signingen falder ind i ånden om at betale for sine egne spillere, hvilket jeg støtter 100%.

Jeg har intet mod ånden i at betale for at beholde sine egne spillere, men siden NFL opererer med et salary cap, så har jeg meget imod at man betaler playmakerløn til en spiller, der ikke er det.
Tilbage til toppen
McClane
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Ons apr 11, 2007 10:25 am    Emne: Besvar, med citat

Herboen skrev:
Jeg har intet mod ånden i at betale for at beholde sine egne spillere, men siden NFL opererer med et salary cap, så har jeg meget imod at man betaler playmakerløn til en spiller, der ikke er det.

Nej der ligger nok også bare en fundemental forskel i vores vurdering af hans spillemæssige egenskaber. Man skal blot bemærke at NFL salary cap stiger hvert år, og i disse år, ekstraordinært meget... derfor kan hvad der ligner en høj kontrakt i år se noget mere ordinær ud næste år.

Men nok om det, vi er nu 14 mill. under cappen... Hvad forventer i den bliver brugt på(bliver det brugt)? ... man skal vel afsætte en 3-4 mill. til draftpicks.

Tilbage til toppen
Moffe

IndlægSkrevet: Ons apr 11, 2007 4:28 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg noterer mig med tilfredshed at kontrakten er massivt frontloadet.
Derudover kan jeg godt leve med at Barnett har fået en lidt halvstor kontrakt.

1.
Barnett har været super straight i forbindelse med forhandlinger. De eneste gange han har nævnt noget om at blive no-show i camps har været når han har skulle dementere rygter om dette. Jeg betaler gerne lidt ekstra for den type profesionalisme.

2.
Hodge (der skulle tage hans plads) virkede ikke just klar på opgaven da han fik chancen mod Seattle sidste år.

3.
Jeg er overbevidst om at Ted Thompson har strikket den kontrakt sammen således at den i virkeligheden er markant mere Cap-Venlig end andre kontrakter af lign størrelse. (Det er bare en gut-feel)
Tilbage til toppen
nunobow

Geografisk sted: Odense V

IndlægSkrevet: Tors apr 12, 2007 7:28 am    Emne: Besvar, med citat

Barnett kontrakten gider jeg næsten ikke kommentere på.... men ok. Den har jo været en af de få Packers-ting i den seneste tid.

Jeg mener også at Barnett er blevet overbetalt. Han læser spillet fremragende, men er hverken en playmaker eller verdens sikreste tackler. Uanset om cap er gået op i år eller ej - så mener jeg at kontrakten er for stor.

Men - som Moffe så er inde på, så kan jeg faktisk også godt leve med det. Alene fordi Barnetts professionalisme i forhandlingerne og sin opførsel i det hele taget ("nej - jeg er under kontrakt... jeg laver ikke holdout! That's NOT an option!") sender et kæmpe signal til de andre fjolser, der render rundt og vil have "kassen", men som mere eller mindre lægger ud med at true med holdouts en masse.

Opfør jer pænt, spil jeres spil, men lad være med jeres pis: Så skal I nok få belønningen... OGSÅ i Green Bay.

--------------------------

Noget helt andet:
http://www.greenbaypressgazette.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070411/PKR01/704110597/1057/PKR&located=RSS

Så ser det ud til at man er i kontraktforhandlinger med Tory James.

Hvis den signing kommer i hus, så sender det imo alt andet lige Walker ned som 4. CB (alt efter TC naturligvis), og alt efter om man er ok tilfreds med Dendy som 5. CB eller måske (håber jeg) en Will Blackmon (som forhåbentlig tager grusom revanche efter sin fodskade sidste år), så begynder det i mine øjne at være meget tvivlsomt at vi bruger nogen picks på en CB på førstedagen i draften i år..... (2. dagen gider jeg end ikke gætte på).

Tilbage til toppen
julle

IndlægSkrevet: Fre maj 04, 2007 3:28 pm    Emne: Besvar, med citat

Citat:
Report: Green Bay interested in Keyshawn

An NFL source tells the Milwaukee Journal-Sentinel that the Packers have "legitimate" interest in free agent Keyshawn Johnson.
There might not be a better fit across the league. Even if he didn't start, Green Bay could use a big, red-zone possession threat among its top three receivers after missing out on Randy Moss and failing to upgrade at tight end. The Titans are also in need of help and offensive coordinator Norm Chow has ties to Keyshawn through their USC connection. May. 3 - 11:33 pm et
Source: Milwaukee Journal-Sentinel

hmm vil man have ham vi kune i hvert fald bruge et RZ target ud over driver. eller er det bare rygter til at forvirre os gb fans da moss handlen faldt til jorden
McClane
Green Bay Packers

IndlægSkrevet: Fre maj 04, 2007 4:06 pm    Emne: Besvar, med citat

julle skrev:
Citat:
Report: Green Bay interested in Keyshawn

An NFL source tells the Milwaukee Journal-Sentinel that the Packers have "legitimate" interest in free agent Keyshawn Johnson.
There might not be a better fit across the league. Even if he didn't start, Green Bay could use a big, red-zone possession threat among its top three receivers after missing out on Randy Moss and failing to upgrade at tight end. The Titans are also in need of help and offensive coordinator Norm Chow has ties to Keyshawn through their USC connection. May. 3 - 11:33 pm et
Source: Milwaukee Journal-Sentinel

hmm vil man have ham vi kune i hvert fald bruge et RZ target ud over driver. eller er det bare rygter til at forvirre os gb fans da moss handlen faldt til jorden

Jeg skal se det før jeg tror det i hvert fald... Når det er sagt ville jeg være positivt stemt... mange af de unge receivers er projekter og kunne godt bruge lidt tid uden en featured role.

Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Green Bay Packers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side 1, 2, 3 ... 144, 145, 146  Næste
Side 1 af 146

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum