American Football Forum Forum Indeks American Football Forum
Et forum for seriøs diskussion af Amerikansk Football

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 
NEWS:
kampe på nettet?

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers  
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Batash

Indmeldt: 01. maj 2007
Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Tors aug 09, 2007 4:04 pm    Emne: kampe på nettet? Besvar, med citat

er der nogen der ved hvordan man kan se bucs preseason på nettet???
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Bucsgirl

Indmeldt: 29. dec 2006
Geografisk sted: Randers

IndlægSkrevet: Tors aug 09, 2007 5:31 pm    Emne: Besvar, med citat

Det er ikke sikkert det kommer til at blive så let at følge Bucs i preseason. De har nemlig ikke nogen kampe der sendes på landsdækkende tv, men kun på WFLA-TV i Florida og selvfølgelig på en lokal station hos modstanderholdet.

Umiddelbart ser det ikke ud til at nogen af kampene kommer på Ten Yard Torrents. De har i hvert fald ikke kunnet sætte nogen på til at optage den første kamp og heller ikke nogen af kampene med vores kommende modstandere. Men det kan være det kommer senere.

Streamtv har ikke kampen på kalenderen endnu, men der er en tråd med requests på kampen, som jeg kan anbefale folk at skrive i. De burde i hvert fald have adgang til kanalen, de har tidligere vist at de er i stand til at opfange de fleste tv stationer i landet.

Det er de eneste to sider jeg plejer at bruge og når der er tale om lokal tv tvivler jeg på at det kan findes andre steder. I hvert fald ikke på TVU Player.

IndlægSkrevet: Tors aug 09, 2007 6:10 pm    Emne: Besvar, med citat

det var noget skidt.. Crying or Very sad så må man jo bare sidde og læse opdateringer Very Happy

men tak for info Smile Smile
Tilbage til toppen
Bucsgirl

IndlægSkrevet: Fre aug 10, 2007 2:41 am    Emne: Besvar, med citat

Godt nyt ser det ud til. Jeg har ikke selv de store erfaringer med sopcast og slet ikke gode erfaringer, men der er tilsyneladende mange andre der kan få det til at virke og ifølge følgende hjemmeside viser de Bucs preseasonkamp i morgen http://streamednfl.blogspot.com/

IndlægSkrevet: Fre aug 10, 2007 9:52 am    Emne: Besvar, med citat

skal jeg downloade noget før det virker eller er det bare at gå ind og trykke på kampen?? Very Happy

håber virkelig bare at det virker!!

for lige at bringe noget andet op: er det rigtigt at alstott stopper karrieren?? Crying or Very sad Crying or Very sad
Tilbage til toppen
Bucsgirl

IndlægSkrevet: Fre aug 10, 2007 9:11 pm    Emne: Besvar, med citat

Du skal ind på www.sopcast.com og oprette dig som bruger og downloade programmet. Men det er helt gratis. Det er så den eneste hjælpe jeg kan give indtil videre, resten må jeg finde ud af når kampene går i gang på et tidspunkt.

Og nej, Alstott er ikke helt retired endnu, men han har fået en ny skade i nakken og er sat på IR.
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    American Football Forum Forum Indeks -> Tampa Bay Buccaneers Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum